Naiset tekevät aloitteita

tee.Aaa.Tee.Ämm

Itseasiassa naiset ja miehet tekevät aloitteita melkolailla yhtä paljon...jos siis puhutaan tapauksista missä on aidosti kiinnostunut jostakusta. Suuri osa tuttavapiirini naisista tekee sopivan tilaisuuden tullen aloitteen, jos on kiinnostunut miehestä.

Miehet tekevät enemmän aloitteita siitä syystä, että he tekevät paljon aloitteita myös sellaisille naisille, jotka eivät heitä kummemmin kiinnosta...tai jolta haluavat ainoastaan pillua. Itsekin olen mennyt puhumaan ("romanttisessa mielessä") yli 200 naiselle (aikaisemmin paljon aktiivisemmin kuin nykyään)...heistä kuitenkin vain pari-muutama on edes alkuun vaikuttanut kiinnostavilta.

4

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paperianainen

Saahan sitä olla sosiaalinen? Ei henkilöstä suoraan päältä voi sanoa että tuosta olen kiinnostunut, kai se pitää hieman jutella ja selvittää "sisältö". Jutelkaa ihmiset niin flaksaa helpommin ...

• fisting toe

no olihan melkonen otsikko, joku raja tuolla p.askan määrälläkin pitäisi olla...

• Tää palsta on niin huvittava.
      Oletko sä nyt miettinyt tuota sun taktiikkaa ihan loppuun asti? Niiden naisten silmissä, joita sä olet lähestynyt, sä olet siis se seksin vonkaaja, joita kauniilla ja näteillä naisilla kuulemma baarissa pyörii kiusaksi asti ympärillä. Kun sä lähestyit niitä kiinnostavia tapauksia, teitkö sä sen samalla tavalla kuin niille naisille, joista et edes ollut kiinnostunu? Huomasitko itse itsessäsi tai toimintatavoissasi muutosta?

Täällä kiljutaan laadukkaiden naisten perään, mutta miten laadukas lähestyminen mieheltä voi olla, jos se ei ole edes kiinnostunut siitä kyseisestä naisesta?
      Kyllä sen ihmisestä huomaa sen onko se kiinnostunut juuri naisesta vai lähestyykö mies ihmistä vain, koska se sattuu olla oikeaa sukupuolta. Kun sä pilden kuva silmissäsi lähestyt naista vain koska se on nainen, sä kaivat sillä maata muiden miesten jalkojen alta. Vahvistat mielikuvaa miehistä pelkän seksin perässä juoksijoiksi.

• deft

Yksikin mätä omena pilaa koko kopan.
        Joskus tekisi mieli pyytää anteeksi koko miessukupuolen aivopieruja. Ei tänään. Tänään mulla on voimauttava olo, joten mä tyydyn katsomaan tämmöisiä aloituksia pelkästään viistoon.
        mablabille useita plussia jo pelkästään viimeisestä lauseesta.

Ja vielä asiasta...

Sosiaalisten tilanteiden taju pitää olla olemassa. Näin sivistyneitä(!?) miehiä edustaen mä koen sen tarpeelliseksi ilman että sen tarvitsee olla läpinäkyvää supliikkia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe