Mieheni kutsui minua hänen pikku porsaakseen, miten tämä pitäisi tulkita?
Sanoi sen olevan "hellittylesana" mutta minusta tuo ei ole mitään sinne päinkään.
Mitä miehen päässä voi yksinkertaisesti liikkua jos tälläisiä latelee suustaan, varsinkaan kun ei ole eka kerta sanat vaan saattavat muuttaa muotoaa kuten pullukka,kulta jne.. Oudointa tässä on se että olen hoikka naisihminen enkä todellakaan porsas :D 168/52 kertokaa miten tuollaiset kommentit pitäisi ottaa? itse loukkaannuin siitä.. Miten te muut?
hellitelysanako?
16
232
Vastaukset
- Grill
No tuota jos se on hänen mielestä hellittelysana niin sitten se on ja siihen kuuluu myös suhtautua niin. Tilanne olisi ehkä eri, jos olisit isomman kokoinen. Sitten siitä voisikin ottaa nokkiinsa, mutta ei mielestäni tässä tapauksessa.
Minun avomies kutsuu minua "puteksi (putte)". Ja olen myöskin ihan suht' pienen kokoinen nais immeinen. En ole koskaan edes ajatellut että hän tarkoittaisi sillä jotain pahaa. :) - voisko olla?
Varmasti tarkoittaa hyvää, ethän edes ole muodoiltasi porsaaseen päinkään.
Tuolla yhellä palstalla on keskusteltu naisten kovasta piereskelyn halusta - voisko siis liittyä ehkä siihen tuo nimitys?
Jos, niin hyvällähän sekin on sanottu: jos päästely kuuluu ominaistapoihin, niin sillonki tonkaltaset hellittelysanat on varmaan ihan paikallaan - ja iha täyvestä sydämmestä kumpuavii... - 4343434343
Siis ou my god, vähäx hirveetä! Ja kysymykseen vastaus, ei pidä loukkaantua, kun ei selvästikään sellaista tarkoittanut.
- bcdhjkrwfgtyh
Possuthan ovat todella suloisia! Ihan kerta kaikkiaan syötänä lutuisia! Sellainen sinäkin olet miehesi mielestä.
- mies 35 vuotta
Minä miehenä en kehtais kattoa ketään naista silmiin enään ikinä jos sanoisin naiselle tolleen. Jos olisin nainen niin vaatisin anteeksi pyyntöä välittömästi tai eroisin heti jos ei anteeksi sanaa kuuluisi
- villilollorosso
Eikö verottaja jo pitäis iskee näihin konservatiivinössöihin, mistä niitä oikein jatkuvasti pulpahtelloo?
- viestintää
Äänensävy ja asiayhteys on olennaista tällaisessa tilanteessa.
Jos sanavalinta on tehty tietoisesti niin esim. sikailu on vakavampi juttu kuin porsastelu.
Porsastelu tarkoittaa esimerkiksi epäsiistiä syömistä, sikailu puolestaan itsekästä, häikäilemätöntä käytöstä. - ffsdsfsdfsffdsdfs
Jos mies kutsuisi minua porsaakseen niin minä alkaisin kutsua häntä minun "pikku piliksi"
- take it easy
Se on hellittelyä, samalla leikkisyyttä ja hyväntuulista kiusantekoa, jonka pitäisi luoda teidän väliin pientä jännitettä. Ota jutut rennommin ja opi antamaan samalla lailla takaisin, niin ette ala muistuttamaan vanhaa pariskuntaa nuorina.
Esimerkiksi tämä pariskunta tekee jatkuvasti kepposia toisilleen ja raivoavat ihan kunnolla niiden jälkeen:
http://nikkiandjohn.com/ - ....................
Aikamoiselta tosikolta kuulostat jos suutuit tuosta, miehesihän sanoi että se on hellittelysana. Ex oli sellainen tosikko että hänkin löysi jotain pahaa kaikista mun sanomisista. Vinkkini miehellesi on että hänen naisensa ei tuosta muutu ja ero on paras ratkaisu.
- Monimutkallinen
Taidat olla yksioikoinen tyyppi, huumorintaju hukassa ? Kuten siipallanikin: joskus kauan sitten ostin pienen, suloisen marsipaarinpossun synttärikakkunsa koristeeksi. Arvaa vaan, sainko panna sen siihen.
Sori, mutta tällaiset jutut ovat yksinkertaisuuden ylistyksiä. - ISOSIKA?
Sekö sitten olis ollut parempi?
- possu on suloinen
Porsashan on suloinen eläin, eri asia jos hän kutsuisi sinua vaikka emakokseen, silloin olisi aihetta loukkaantua....itse olen usein kutsunut miestäni Pupeksi,vaikka hän on isokokoinen ei ole koskaan loukkaantunut...joitain muita ilkeilynimiä kyllä löytyy...
- sanojako:
Kiitos kaikille jotka vaivauduitte vastaamaan :) Eihän sitä varmasti pahalla tarkoittanutkaan, en vain itse ottanut sitä niin mukavalla tavalla kuin olisi pitänyt. Jatkossa eritavalla.. Meillä kun on hieman erilainen huumorintaju mieheni kanssa aina toisinaan :D kelläpä ei olisi.. ihmiset on erilaisia
- M
Omaa kutsun apinaks.. Tosin omaks pikku apinaks.
Jos rasittaa ni sano et älä sano noin. - minä olen
kuten porsas ja pidän porsaista. ne on söpöjä, leikkisiä ja aitoja. ruoka maistuu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958