Tulin tänne ihailtavaksi. Olettehan jo niin kauan salaa ihailleet ja ihannoineet MINUA!, tahtoneet edes osan siitä, mikä tekee minusta MINUT!, että yhtähyvin voitte tehdä sen julkisestikin. En ota itseeni.
Terve!
39
89
Vastaukset
morjens buddykakkonen; welcome, welcome! o/
- hihihi..
Eiku se oli serpico kakkonen :D
Tä? Buddyhan on pelkkä MINUN! vasemman jalan raitasukka. Hikinen hieman, miedosti lemahtava.
hihihi.. kirjoitti:
Eiku se oli serpico kakkonen :D
nytkö se on jo serpico, tietääköhän kukaan enää itekkään.. paitsi ite oon henk.kohtaisesti pitäny buddyna ku samoja piirteitä. no oli mikä oli :D
PlatosMorbidDust kirjoitti:
Tä? Buddyhan on pelkkä MINUN! vasemman jalan raitasukka. Hikinen hieman, miedosti lemahtava.
Olet oikeassa, että olen istuttanut sinuun juuri sen käsityksen ja kuten huomaat, se on onnistunut oikein hyvin.
;)buddy-love kirjoitti:
Olet oikeassa, että olen istuttanut sinuun juuri sen käsityksen ja kuten huomaat, se on onnistunut oikein hyvin.
;)Ootas- sähän oot käsitys MINUSSA!- et itsessäsi ilman MINUA!. Hommaa sietää pohtia.
Ootas- sähän oot käsitys MINUSSA!- et itsessäsi ilman MINUA!. Hommaa sietää pohtia.
Huomaat siis että etäpersoonallisuuteni on asettunut loisimaan mieleesi.
(kai kaikki tajuavat, että etäpersoonallisuuteni on saavuttanut täydellisen mielenhallinnan ja vastailen tässä itselleni)buddy-love kirjoitti:
Huomaat siis että etäpersoonallisuuteni on asettunut loisimaan mieleesi.
(kai kaikki tajuavat, että etäpersoonallisuuteni on saavuttanut täydellisen mielenhallinnan ja vastailen tässä itselleni)Itseasiassa karmanne on vain heijastuma yhden ulottovuuteni pinnalla. Pieni, mitätön vääristymä- heijastuma MINUN! loistostani.
- <3
- <3
*pus*
*pus*
Hei, kamoon? Vähä lisää...?
http://www.youtube.com/watch?v=4qddJ8Sf7-E&feature=related- Puska-PlaMDu
Nyt kyllä alan olla sen verran humalassa, että jätetään lipomiset huomiselle. Öitä ja kaikkea kivaa jne ja koittakaahan pärjätä.
Piis.Joo, nukuin mä tunnin. Ja sit joku 20 minuuttia tos päivällä. Tänään olis W.A.S.P. livenä, mutta tietenkin olen dokannut rahani, eli haaveeksi jää taas kerran.
- ^
^
Sit kun mulla on hajuakaan, että kuka sä oot, niin alan fanittelee. Mun antennipiponi on viritetty ihan eri hertseille.
*olen isäsi*
No ilmeisesti en siis tiedä kuka isäni on, joten mitäs tuo tieto nyt auttoi?
hahmotelma kirjoitti:
No ilmeisesti en siis tiedä kuka isäni on, joten mitäs tuo tieto nyt auttoi?
Nyt tiedät. Ota opiksesi.
Ihaile mua. Mikä sä kuvittelet olevas?
Sit kun mulla on hajuakaan, että kuka sä oot, niin alan fanittelee. Mun antennipiponi on viritetty ihan eri hertseille.
Toisaalta olisi tragedia, jos paljastaisit henkilöllisyytesi. Seuraus olisi todennäköisesti Seal Team kutosen, Suomen hallituksen seläntakana, suorittama tappo-operaatio.
Sen verran merkittävä toisinajattelija sä olet.
Ei sillä että eikö Suomen totalitaarinen kapitalisti hallitus olisi myös lähettämässä erikoisjoukkojaan luoksesi, tehtävää varten jossa vahingossa kuolet...hahmotelma kirjoitti:
Toisaalta olisi tragedia, jos paljastaisit henkilöllisyytesi. Seuraus olisi todennäköisesti Seal Team kutosen, Suomen hallituksen seläntakana, suorittama tappo-operaatio.
Ei sillä että eikö Suomen totalitaarinen kapitalisti hallitus olisi myös lähettämässä erikoisjoukkojaan luoksesi, tehtävää varten jossa vahingossa kuolet...Blondit sullekin:
http://www.youtube.com/watch?v=sCaTLE62gGAhahmotelma kirjoitti:
Ei sillä että eikö Suomen totalitaarinen kapitalisti hallitus olisi myös lähettämässä erikoisjoukkojaan luoksesi, tehtävää varten jossa vahingossa kuolet...Onhan toi aika säälittävää. Kun ei osaa, niin ei osaa. Se vaatii katsos.
Blondit sullekin:
http://www.youtube.com/watch?v=sCaTLE62gGAAaha. W.A.S.P se onnistuu jotenkin olemaan miehekästä, vaikka ei arvaisi ihan heti. Sama yllättävä piirre oli Queenissa...
Mutta kasari musiikista, jos nyt säästän sinut siltä hyvältä kasari musalta ja jaan kompromissin limaista kättä...
Oot sä kyllä niin hemmetin hurmaava et oot ihan
http://www.youtube.com/watch?v=vy-QmgdUVTIhahmotelma kirjoitti:
Aaha. W.A.S.P se onnistuu jotenkin olemaan miehekästä, vaikka ei arvaisi ihan heti. Sama yllättävä piirre oli Queenissa...
Mutta kasari musiikista, jos nyt säästän sinut siltä hyvältä kasari musalta ja jaan kompromissin limaista kättä...
Oot sä kyllä niin hemmetin hurmaava et oot ihan
http://www.youtube.com/watch?v=vy-QmgdUVTINiin. Se Wasp jää nyt näkemättä sitten, mutta en mä nyt tiedä, ei se oikeastaan kirpase pahastikaan.
Hoi, ton piti mennä tolle Hahmovitulle. Jos nyt joskus ykskin asia kuntoon tässä elämässä saatana....
Hoi, ton piti mennä tolle Hahmovitulle. Jos nyt joskus ykskin asia kuntoon tässä elämässä saatana....
En diggailis. Tästä musiikista me ollaan jo puhuttu. Enemmän mä nyt ihailen tätä sun kielesi lähes runollista säilää.
hahmotelma kirjoitti:
En diggailis. Tästä musiikista me ollaan jo puhuttu. Enemmän mä nyt ihailen tätä sun kielesi lähes runollista säilää.
Ja kato ketjun nimeä, eli ala Ihailla MINUA!. Pikkasen enemmän, kiitos.
Ja kato ketjun nimeä, eli ala Ihailla MINUA!. Pikkasen enemmän, kiitos.
Se otsikko on "Terve!".
Moi !PlatosMorbidDust kirjoitti:
Hyvä että olemme samalla tasolla.
Voi helvetti :D
Ei muuten vittu olla :D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241