Terve!

Tulin tänne ihailtavaksi. Olettehan jo niin kauan salaa ihailleet ja ihannoineet MINUA!, tahtoneet edes osan siitä, mikä tekee minusta MINUT!, että yhtähyvin voitte tehdä sen julkisestikin. En ota itseeni.

39

89

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • morjens buddykakkonen; welcome, welcome! o/

• hihihi..

Eiku se oli serpico kakkonen :D

• Tä? Buddyhan on pelkkä MINUN! vasemman jalan raitasukka. Hikinen hieman, miedosti lemahtava.

• hihihi.. kirjoitti:

Eiku se oli serpico kakkonen :D

nytkö se on jo serpico, tietääköhän kukaan enää itekkään.. paitsi ite oon henk.kohtaisesti pitäny buddyna ku samoja piirteitä. no oli mikä oli :D

• PlatosMorbidDust kirjoitti:

Tä? Buddyhan on pelkkä MINUN! vasemman jalan raitasukka. Hikinen hieman, miedosti lemahtava.

Olet oikeassa, että olen istuttanut sinuun juuri sen käsityksen ja kuten huomaat, se on onnistunut oikein hyvin.

;)

• buddy-love kirjoitti:

Olet oikeassa, että olen istuttanut sinuun juuri sen käsityksen ja kuten huomaat, se on onnistunut oikein hyvin.

;)

Ootas- sähän oot käsitys MINUSSA!- et itsessäsi ilman MINUA!. Hommaa sietää pohtia.

Ootas- sähän oot käsitys MINUSSA!- et itsessäsi ilman MINUA!. Hommaa sietää pohtia.

Huomaat siis että etäpersoonallisuuteni on asettunut loisimaan mieleesi.

(kai kaikki tajuavat, että etäpersoonallisuuteni on saavuttanut täydellisen mielenhallinnan ja vastailen tässä itselleni)

• buddy-love kirjoitti:

Huomaat siis että etäpersoonallisuuteni on asettunut loisimaan mieleesi.

(kai kaikki tajuavat, että etäpersoonallisuuteni on saavuttanut täydellisen mielenhallinnan ja vastailen tässä itselleni)

Itseasiassa karmanne on vain heijastuma yhden ulottovuuteni pinnalla. Pieni, mitätön vääristymä- heijastuma MINUN! loistostani.

• <3

• *pus*

• <3
        PlatosMorbidDust kirjoitti:

*pus*

*pus*

• <3 kirjoitti:

*pus*

*ruts*

• Puska-PlaMDu

Nyt kyllä alan olla sen verran humalassa, että jätetään lipomiset huomiselle. Öitä ja kaikkea kivaa jne ja koittakaahan pärjätä.

Piis.

• Joo, nukuin mä tunnin. Ja sit joku 20 minuuttia tos päivällä. Tänään olis W.A.S.P. livenä, mutta tietenkin olen dokannut rahani, eli haaveeksi jää taas kerran.

• ^

^

• Sit kun mulla on hajuakaan, että kuka sä oot, niin alan fanittelee. Mun antennipiponi on viritetty ihan eri hertseille.

• *olen isäsi*

*olen isäsi*

No ilmeisesti en siis tiedä kuka isäni on, joten mitäs tuo tieto nyt auttoi?

• hahmotelma kirjoitti:

No ilmeisesti en siis tiedä kuka isäni on, joten mitäs tuo tieto nyt auttoi?

Nyt tiedät. Ota opiksesi.

Nyt tiedät. Ota opiksesi.

Enpäs tiedä.

• hahmotelma kirjoitti:

Enpäs tiedä.

Ihaile mua. Mikä sä kuvittelet olevas?

Ihaile mua. Mikä sä kuvittelet olevas?

Sit kun mulla on hajuakaan, että kuka sä oot, niin alan fanittelee. Mun antennipiponi on viritetty ihan eri hertseille.

Toisaalta olisi tragedia, jos paljastaisit henkilöllisyytesi. Seuraus olisi todennäköisesti Seal Team kutosen, Suomen hallituksen seläntakana, suorittama tappo-operaatio.
        Sen verran merkittävä toisinajattelija sä olet.

Ei sillä että eikö Suomen totalitaarinen kapitalisti hallitus olisi myös lähettämässä erikoisjoukkojaan luoksesi, tehtävää varten jossa vahingossa kuolet...

• hahmotelma kirjoitti:

Sit kun mulla on hajuakaan, että kuka sä oot, niin alan fanittelee. Mun antennipiponi on viritetty ihan eri hertseille.

Toisaalta olisi tragedia, jos paljastaisit henkilöllisyytesi. Seuraus olisi todennäköisesti Seal Team kutosen, Suomen hallituksen seläntakana, suorittama tappo-operaatio.

Ei sillä että eikö Suomen totalitaarinen kapitalisti hallitus olisi myös lähettämässä erikoisjoukkojaan luoksesi, tehtävää varten jossa vahingossa kuolet...

Blondit sullekin:

http://www.youtube.com/watch?v=sCaTLE62gGA

• hahmotelma kirjoitti:

Onhan toi aika säälittävää. Kun ei osaa, niin ei osaa. Se vaatii katsos.

Blondit sullekin:

http://www.youtube.com/watch?v=sCaTLE62gGA

Aaha. W.A.S.P se onnistuu jotenkin olemaan miehekästä, vaikka ei arvaisi ihan heti. Sama yllättävä piirre oli Queenissa...

Mutta kasari musiikista, jos nyt säästän sinut siltä hyvältä kasari musalta ja jaan kompromissin limaista kättä...

Oot sä kyllä niin hemmetin hurmaava et oot ihan
        http://www.youtube.com/watch?v=vy-QmgdUVTI

• hahmotelma kirjoitti:

Aaha. W.A.S.P se onnistuu jotenkin olemaan miehekästä, vaikka ei arvaisi ihan heti. Sama yllättävä piirre oli Queenissa...

Mutta kasari musiikista, jos nyt säästän sinut siltä hyvältä kasari musalta ja jaan kompromissin limaista kättä...

Oot sä kyllä niin hemmetin hurmaava et oot ihan
        http://www.youtube.com/watch?v=vy-QmgdUVTI

Niin. Se Wasp jää nyt näkemättä sitten, mutta en mä nyt tiedä, ei se oikeastaan kirpase pahastikaan.

• Hoi, ton piti mennä tolle Hahmovitulle. Jos nyt joskus ykskin asia kuntoon tässä elämässä saatana....

Hoi, ton piti mennä tolle Hahmovitulle. Jos nyt joskus ykskin asia kuntoon tässä elämässä saatana....

En diggailis. Tästä musiikista me ollaan jo puhuttu. Enemmän mä nyt ihailen tätä sun kielesi lähes runollista säilää.

• hahmotelma kirjoitti:

En diggailis. Tästä musiikista me ollaan jo puhuttu. Enemmän mä nyt ihailen tätä sun kielesi lähes runollista säilää.

Ja kato ketjun nimeä, eli ala Ihailla MINUA!. Pikkasen enemmän, kiitos.

Ja kato ketjun nimeä, eli ala Ihailla MINUA!. Pikkasen enemmän, kiitos.

Se otsikko on "Terve!".

Moi !

• hahmotelma kirjoitti:

Se otsikko on "Terve!".

Moi !

Hyvä että olemme samalla tasolla.

Hyvä että olemme samalla tasolla.

Voi helvetti :D

Ei muuten vittu olla :D

• hahmotelma kirjoitti:

Voi helvetti :D

Ei muuten vittu olla :D

***?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      3585
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3396
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2791
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1619
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1338
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    Aihe