iivar-runoilija

iivar.runoilija

Do you feel lucky?

Well, do you PUNK!

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...usein...hyvin usein... =)

• iivar.runoilija

Sanotaan näin, että sieltä netin takaa on helppo ryttyillä.

Tulisitko livessä vittuilemaan?

• iivar.runoilija kirjoitti:

Sanotaan näin, että sieltä netin takaa on helppo ryttyillä.

Tulisitko livessä vittuilemaan?

...kumpikohan ase miestä aloitti.... harvoin aloitan...useammin lopetan...
        =)

• iivar.runoilija
        iivar-runoilija kirjoitti:

...kumpikohan ase miestä aloitti.... harvoin aloitan...useammin lopetan...
        =)

Olen rauhantahtoinen mies, mutta silloin kun minua tullaan tönimään, niin minä lyön.

Pistä se mieleesi poika.

Olen rauhantahtoinen mies, mutta silloin kun minua tullaan tönimään, niin minä lyön.

Pistä se mieleesi poika.

....voimme sopia ajan ja paikan jos sinulla on asiaa..... =)

• iivar.runoilija

....voimme sopia ajan ja paikan jos sinulla on asiaa..... =)

Antaa kuulua.

Antaa kuulua.

....höpö höpö... olen aina sanonut että räksyttävät rakit eivät pure koskaan.... toki jo minut haluat tavata niin eikun Savonlinnan suuntaan vaan.... hoidetaan tämä asia privana, laita numerosi minulle suoraan niin soitan ja sovitaan sitten asiat siitä eteen päin kahden kesken jos noin onn hinkua päästä kokeilemaan.... turha tässä palstalla on ruveta pullistelemaan... ok? =)

• kröhöm!

....höpö höpö... olen aina sanonut että räksyttävät rakit eivät pure koskaan.... toki jo minut haluat tavata niin eikun Savonlinnan suuntaan vaan.... hoidetaan tämä asia privana, laita numerosi minulle suoraan niin soitan ja sovitaan sitten asiat siitä eteen päin kahden kesken jos noin onn hinkua päästä kokeilemaan.... turha tässä palstalla on ruveta pullistelemaan... ok? =)

Jotenki must tuntuu ettet saa viestii...

• iivar.runoilija

Missä viesti viipyy?

Missä viesti viipyy?

....sinun on nyt tehtävä aloite... numero viestiin mukaan kiitos.... =)

• iivar.runoilija

....sinun on nyt tehtävä aloite... numero viestiin mukaan kiitos.... =)

Sinä laitat numeron sähköpostiini tai lopetat itkut.

Sinä laitat numeron sähköpostiini tai lopetat itkut.

...heh..heh... olet huvittava... niin blondi en ole...numero on katsos ei salainen ja sitä kautta saisit aika paljon tietoa minusta.... jos oikeasti haluat tulla minua tönimään tai turpaan vetämään..... niin laitat kyllä numerosi...ja jos et laita niin .... asia on käsitelty... =)

• iivar.runoilija

...heh..heh... olet huvittava... niin blondi en ole...numero on katsos ei salainen ja sitä kautta saisit aika paljon tietoa minusta.... jos oikeasti haluat tulla minua tönimään tai turpaan vetämään..... niin laitat kyllä numerosi...ja jos et laita niin .... asia on käsitelty... =)

Palataan asiaan sitten kun olet tarpeksi rohkea tai hankkinut salaisen numeron.

Sanotaan suoraan, että olen rikollinen ja istunut pahoinpitelyjen takia vankilassa useaan otteeseen.

Viina tuo, viina vie.

Palataan asiaan sitten kun olet tarpeksi rohkea tai hankkinut salaisen numeron.

Sanotaan suoraan, että olen rikollinen ja istunut pahoinpitelyjen takia vankilassa useaan otteeseen.

Viina tuo, viina vie.

....siis aivan normaali kuolevainen ihminen olet....=)

• iivar-runoilija kirjoitti:

....siis aivan normaali kuolevainen ihminen olet....=)

...ja minun ei tarvitse hankkia salaista numeroa. Piste. =)

• Well JESSSS:.!1%#?+

.

bat huu thö fak is riöilli interested??????????

.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      126
      9392
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5383
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      34
      3893
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      131
      3585
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2644
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1906
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      359
      1572
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1557
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      73
      1418
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe