Oletteko saaneet yhtään vastausta miehet...

Niin siis kysyisin teiltä kanssaveljiltä jotka olette tuolla treffeillä ihan tosimielellä liikenteessä niin saatteko te vastauksia naisilta viesteihin? Olen lukenut jonkun verran tätä palstaa ja näyttäis siltä että paljon on niitä miehiä jotka ei saa minkäänlaista vastausta vaik kuinka panostais viestiin, kirjottaa sitten lyhyen tai sitten pitkän viestin niin vastaus on se että sivulla on käyty mut viestejä 0.
Siis tää homma täytyy kusta todella pahasti kun kuitenkin tuolla treffeillä on paljon miehiä joilla ihan samanlaisia ajatuksia profiileissa, itsekkin yrittänyt kirjoittaa vain sellaisille naisille joiden profiilit vastaavat kutakuinkin samaa kuin itsellänikin, mut ku ei siis minkäänlaista vastausta tule keneltäkään, kuva on ja kaikki työasiat mallillaan, asunto oma, ei alkohooliongelmaa, siis mikä tässä oikeen mättää?? Kertokaa muutkin miehet onko teillä samanlainen tilanne et vaik kuinka panostais viesteihin niin ei saa minkäänlaista vastausta. Olen ollut tuolla treffeillä jo 2006 kesästä ja nyt piakkoin alkaa olla korkea aika luovuttaa nämä markkinat, ei suomesta näytä naista löytyvän. Ja pieni vinkki naisille: Kun nyt elämme 2010 lukua ja tasa-arvon aikaa niin tehkää tekin joskus aloitteita tuolla treffeillä ja muuallakin!!

24

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalle69

aikas huonolla hapella on palstat yleensäkin , luulen että siä on vaan pelkkiä miähiä !!!

• Itse, kun alkukesästä tätä S24 nettideittailua harrastin, laskin, että noin joka kolmannen naisen kanssa pääsin juttuihin ja ehkä joka viidennen tai kuudennen kanssa treffeille..

Tekstin tyyliin kannattaa kiinnittää huomiota. Monet naiset sanovat kirjoitusvirheiden ja huonon kappalejaon (kappalejaottomuuden) olevan iso turn-off. Esimerkiksi aloituspostisi olisit voinut laittaa ainakin neljään kappaleeseen. Tuonkin pituista on jo pirun raskas lukea!

Sitten, siihen kuvaan kannattaa panostaa. Ei riitä, että se on, vaan se kannattaa otattaa vaikka jollakin, kuvaamista harrastavalla, ystävällä, tai vaikkapa käydä ammattilaisella. Itse testasin,mielestäni hyvän, kuvan HotOrNot:ssa ennen kuin lähetin sitä kellekään. Mulla oli siis kuvaton profiili ja laitoin kuvan vasta pyydettäessä.

Nyt olen tapaillut pari kuukautta S24:n kautta löytämäni naisen kanssa.

• Ehdottomasti!!

Olet täydellisen oikeassa. Tekstin tyyli on aivan varmasti merkittävämpi juttu kuin miehet yleensä uskovatkaan. Siihen kannattaisi panostaa.

Sama juttu, kun joskus lueskelen miesten profiileja. Pitkä pötkö katkeamatonta tekstiä. Välimerkkejä vähän, isoista kirjaimista puhumattakaan. Ei sellaista jaksa lukea.

Tekstin ulkoasu ja sisältö vaikuttavat molemmat siihen, herääkö kiinnostus.

• yh__isä

Näin 40 yh-isänä valikoin aika tarkasti kenelle ylipäätänsä lähetän viestiä. Ehkä siksi vastausprosentti on aika hyvä, noin 50%. Se mikä sen sijaan vieläkin ihmetyttää on ettei juuri kukaan vastaa ei-kiitos. Joko siis vastataan että halutaan tutustua, tai sitten ei vastata ollenkaan. Vaikka oma aloitusviestini olisi ollut kunka asiallinen tahansa.

Sinänsä ihan ok. Nainen joka ei omaa käytöstapoja ei myöskään ole nainen johon haluaisin tutustua. :-)

• 5+19

Tuon kuvan testauttaminen etukäteen jossain on ihan hyvä asia. Kävinpä huvikseni vilkaisemassa tuota HotOrNotia. Selasin siellä ikäryhmäni 26-32 miehiä nähdäkseni minkä näköiset miehet saavat siellä minkäkinlaisia pisteitä. Olen siis itse mies ja kiinnosti katsoa miten miehiä arvostellaan. Melkein kaikki vastaantulleet olivat saaneet arvosanoikseen päälle 9. Vaikka vastaan tuli hyvin vaihtelevan näköistä porukkaa. Jotta saa keskiarvoksi noin paljon, niin pääosin pisteitä pitää antaa 9 tai 10. Jos taas kaikennäköisiä ihmisiä arvostellaan noin, niin voi kysyä onko palvelun antama informaatio kovinkaan relevanttia. Moni ehkä klikkailee vaan tiettyä numeroa päästäkseen eteenpäin seuraavaan kuvaan eikä jaksa siirtää hiirtä. Tarkoituksena ehkä vaan enemmänkin katsella ihmisiä kuin arvostella heitä ihan oikeasti. Katselin vastaavaa ikähaarukkaa Cityn Peilikuvassa. Siellä oli selvästi enemmän hajontaa pisteytyksissä.

• Ton HotOrNotin kanssa näyttäisi siltä, että ysin saa sillä kun on normaalin näköinen jannu. Lähemmäs 9.9 pisteitä pääsee, kun on normaali jannu, ja hyvä / edullinen kuva. Tai miesmalli, jolloin kuvalla ei niin väliä.
        Naisten kuvilla on paljon enemmän hajontaa!

Oma johtopäätökseni: Miehet pääsääntöisesti kelpaavat helposti naisille ulkonäkönsä puolesta.

Pitääpä käydä chekkaamassa tuo Cityn peilikuva!

• yksin kotona

Olen saanut tasan 0 viestiä kolmen vuoden aikana. Ei kukaan vastaa kun näkee mun ruman naamani. Tuskin vastais sittenkään vaikka profiilissa ei olis kuvaa.
      Se nyt vaan on niin et edes rumat naiset ei vastaa rumalle miehelle.

• 9+12

Helppo on syyttää naamaa mutta pitäisikö tutkailla se profiilisi, jokuhan siinä mättää enkä kyllä heti usko että se on kuva. Anteeksi, nyt naisena sekosin tähän juttuun.

• 19+9
        9+12 kirjoitti:

Helppo on syyttää naamaa mutta pitäisikö tutkailla se profiilisi, jokuhan siinä mättää enkä kyllä heti usko että se on kuva. Anteeksi, nyt naisena sekosin tähän juttuun.

Kyllä itsekin uskoisin, että jossain muuallakin voi mätätä, jos kolmen vuoden aikana ei ole saanut yhtään vastausta ja on kuitenkin naisille kirjoitellut. Toisaalta netissä kuva ratkaisee todella paljon eikä silloin auta, vaikka muut asiat olisivatkin hyviä. Itselläkin tästä monesti kokemusta, jos viestejä on ehditty vaihtaa ennen kuvien vaihtamista. Jos viesittely on ollut kiinnostavan tuntuista ja viestien pituuskin kohtuupitkiä, niin jos nainen ottaa ja katoaa kuvan lähetyksen jälkeen, niin kyllähän se syy varmasti suurimmassa osassa tapauksista on se, että kuva ei miellyttänyt ja sitä ei kehdata sanoa. Tästä syystä pyrin vaihtamaan ne kuvat heti viestittelyn alkuvaiheessa. En jaksa tuhlata aikaani viesittelyyn sellaisen henkilön kanssa, jolle naamani on este tutustumiselle. Eipä tosin itseänikään kaiken näköiset naiset kiinnosta, joten eipä siinä sinänsä mitään.

Mitä vastausten saantiin miehenä tulee, niin olen kyllä saanut useilta naisilta vastauksia ja käynyt useiden kanssa treffeilläkin. Toisaalta myös lukuisat naiset ovat jättäneet vastaamatta joko ensimmäiseen viestiin tai viesittelyn myöhemmässä vaiheessa.

• viisastunut täti

Olen edelleenkin sitä mieltä, että se kuva ei ratkaise.
      Olen deittaillut kuvattomana ja kuvattomille vastannut/ kirjoittanut.

Pääsääntöisesti tapaamani miehet ovat fiksuja ns. kunnollisia miehiä.Sen osaa jo lukea viestin tekstistä ja asettelusta, sekä näiden pilkkujen ym. asiaankuuluvien välimerkkien käytöstä.

Kappalejaot pitää tosiaan tehdä, jos on pitkä teksti.Samaa pitkää pötköä ei edes haluta lukea.

Kun deittalin ja treffailin muutamia miehiä, lähes kaikki olivat kohteliaita fiksuja miehiä.Tapasin suurimman osan niin, ttei he olleet, eivätkä he olleet nähneet kuvaani.Aivan ok:n oloisia ja näköisiä.
      Kun jatkoa ei seurannut, se ei johtunut ulkonäöstä ,vaan aivan muusta.Sanotaanko taas näin, että ei ollut sitä kipinää tarpeeksi.

• viisastunut täti

Piti kirjoittamani, etten ollut, eivätkä he olleet nähneet kuvaani ennen treffejä.

• deiting mies

Kuvan laittaminen muutti tilannetta radikaalisti.

Ilman kuvaa profiilissani kävi harvoin ketään. Muutaman kuvan laittamisen jälkeen naiset rupesivat aloitteellisiksi, silmäniskuja tulee päivittäin ja jopa viestejä.

• ................

Tätä en usko hetkeäkään. Selvä naisen kirjoittama harhautusviesti, jolla yritetään huijata miehet laittamaan kuva näkyville, jotta naisille olisi entistä helpompaa kerätä kermat päältä.

• deiting mies
        ................ kirjoitti:

Tätä en usko hetkeäkään. Selvä naisen kirjoittama harhautusviesti, jolla yritetään huijata miehet laittamaan kuva näkyville, jotta naisille olisi entistä helpompaa kerätä kermat päältä.

Ja vitut on, mutta sähän voit valita uskomuksesi niinkuin sua huvittaa.

Olen yllättynyt kuvan laittamisen vaikutuksesta. Ei sillä että pitäisin itseäni rumana kun palaute on ollut positiivistä, mutta en uskonut sillä niin suurta merkitystä olevan.

• yksin kotona

Tänää aamulla vastasin 30 naisen ilmoitukseen.en usko et kukaan vastaa takas kun en ole 3 vuoden aikana saanut yhtään vastausta takasin vaikka ihan asiallisen esittelyn tein itsestäni. Mulla on kuvallinen profiili joten ne näkee mun naaman ja ei vastaa sen takia, kuten ennenkään ei ole vastannut

• 18 - 6

Jos olet laittanut noin monelle kerralla viestiä, niin se taatusti välittyy tavalla tai toisella noille naisille (on viestisi sitten lyhyt tai pitkä) eivätkä he innostu välttämättä vastaamaan. Ovatko nuo kaikki naiset mielestäsi todella kiinnostavia? Siis oikeasti?

Olen monesti ihmetellyt, kun luen näitä viestejä, että miten niitä potentiaalisia ehdokkaita löytyy joillekin niin paljon. Itselläni ei ole profiilia täällä, mutta sen verran mitä olen miesten ilmoituksia selalillut, nin varsin harvoin tulee vastaan sellaista, johon tekisi mieli ottaa yhteyttä. En siis kirjoittaisi miehille, jotka täyttävät vain pari, kolme välttämättömintä kriteeriä, vaan sellaisille joiden profiili oikeasti puhuttelee.

Jos lähettää kymmenille naisille viestiä yhtenä päivänä, niin se on vähän sama kuin yrittäisi baarissa iskeä kymmeniä naisia saman illan aikana. Josko jonkun kanssa tärppäisi. Se on siis joko aikamoista hakuammuntaa tai todella epätoivoista touhua. Kumpikaan tyyli ei naisiin hirveästi vaikutusta tee - ainakaan positiivista.

• Mies 28v

Olen ollut mukana vuoden.

Olen ottanut yhteyttä noin 6 tai 7 naiseen enemmän vakavissani (kuvattomia profiileja kaikki, mutta tekstissä oli syvyyttä ja se kertoi sen mitä halusin lukea). Kaikki vastasivat, kaikkien kanssa viestiteltiin pidempään, ja heistä 4 tapasin. Hyviä kokemuksia kaikki, vaikkakin kolme sanoi ei ja neljännelle sanoin itse ei.

Lisäksi olen lähettänyt noin 20 avausta enemmän jäätä kepillä kokeillen, ja saanut vastauksen noin puolelta heistä. Yleisin syy jutun katkeamiselle on ollut se, että naisella on koira, ja se ei sovi minulle.

Avauksia naisten suunnalta olen saanut noin viisi. Yksi johti pidempään viestittelyyn, mutta sekin kaatui koira-asiaan.

Profiilini on kuvaton, mutta teksti on pitkä, tarkkaan mietitty ja rehellisen kuvaava.

• hiltuntiltu

Varmaan joillekkin tuo sopii ja hyvä niin. Jotkut saavat enemmän viestejä ja jotkut ei ollenkaan. Suurelta osin viestien puuttuminen johtuu tekstistä. Sinun pitää olla erittäin sosiaalinen ja hyvä puhumaan niin tulokset ovat paremmat.
      Jos tämä ominaisuus puuttuu niin tuhlaat turhaa aikaasi netistä etsimällä, paitsi jos olet erityisen komea, silloin sanoilla ei ole merkitystä. Saat joka tapauksessa huomiota, tämä pätee myös naisiin varmasti.

Joten hyvä valokuva, ehkä harkittu ja mielenkiintoinen teksti saa naiset olemaan kiinnostuneempia.
      Mutta en silti odottaisi kovin paljon heiltä. He ovat yleisesti ottaen aloitekyvyttömiä, jotka ei edes tiedä mitä he hakevat. He pyörivät ympyrää ja sanovat että en minä mitään erityisesti etsi.
      Ja puolet tietenkin on äidinkielen opettajia.
      Sama juttu se on kaikissa näissä nettideiteissä.
      Joten jos vaikeudet saada yhteyksiä tuota luokkaa, niin etsisin muualta seuraa.

No onnea kuitenkin

• vissiinsittenniin

Ei tainnut olla suunnattu naisille tämä, mutta aattelin silti vastata. Mulla on ollut profiili parin kuukauden ajan. Ekan pari viikkoa tuli viestejä pari päivässä, sen jälkeen viestejä ei ole käytännössä tullut, ellen ole itse ottanut mieheen yhteyttä. Ja silloinkin kun lähetti useammalle miehelle viestin, 1/3 heistä vastasi. ihan sama se on täällä naisten puolellakin siis :)

• 2+12

1/3 vastasi on ihan mahdoton prosentti.

Itellään miehenä nyt 1/25 vastausta ja sekin ainut oli "ei kiinnosta" :D

Sanomattakin selvää etten oo pariin päivään jaksanu uhrata aikaa yrittämällä kirjoittaa asiallista viestiä, kun vastausprosentti on noin huono.

• uimari-62

Tällä hetkellä omat lukemat lähetettyjen ja vastaanotettujen osalta täällä S24:ssä näyttää molemmissa lukemaa 71. Olenkohan saanut mieheksi poikkeuksellisen paljon vastauksia/viestejä?

• 13+50

Onneksi olkoon, olet myös itse ollut aktiivinen ja taidat olla asiallinen tyyppi. Itse olen ottanut profiilini pois, koska ajattelin naisena, että en tee aloitetta, ne viestit, jotka sain, tuntuivat epätoivoisilta yrityksiltä. Suurin inhokkini ovat ne, jotka ovat saman kuvan kanssa roikkuneet täällä vuosia. Niissä on ihan varmasti jotain vikaa, samat naamat myös joka treffipalstoilla, tunnen jo nimimerkitkin ulkoa, en ymmärrä, mitä ne täällä tekevät.

Sairaitako ovat?????

• -
        13+50 kirjoitti:

Onneksi olkoon, olet myös itse ollut aktiivinen ja taidat olla asiallinen tyyppi. Itse olen ottanut profiilini pois, koska ajattelin naisena, että en tee aloitetta, ne viestit, jotka sain, tuntuivat epätoivoisilta yrityksiltä. Suurin inhokkini ovat ne, jotka ovat saman kuvan kanssa roikkuneet täällä vuosia. Niissä on ihan varmasti jotain vikaa, samat naamat myös joka treffipalstoilla, tunnen jo nimimerkitkin ulkoa, en ymmärrä, mitä ne täällä tekevät.

Sairaitako ovat?????

Mun mielestä se, että on profiili useammassa palvelussa, ei kerro ihmisestä mitään. Pikemminkin se kertoo siitä miten vaikeaa, tai suorastaan mahdotonta, koko nettideittailu on.

• 14+4

Voi olla että tossa vm62 ei oo ihan niin paljon valinnan varaa, että helpompi saada vastauksiakin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      859
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      829
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      36
      749
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe