Kaverin miehiin ei kosketa?

Liisapiisa

Mitä mieltä olette siitä säännöstä, että kaverin miehiin ei kosketa?

Ystäväni kävi kaatamassa miehen, jonka kanssa minulla on ollut ei vakavaa säätöä jo jonkin aikaa, ja olemme harrastaneet seksiä muutaman kerran. Olen vihainen, mutta ystäväni nauraa minun olevan vain lapsellinen ja vanhanaikainen, joka ottaa asiat liian vakavasti. Miten saan hänet tajuamaan? En tahdo kilpailla samoista miehistä ystäväni kanssa, vaikka suhteeni mieheen on vain hauskanpitoa.

11

171

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5+18

Olen ystäväsi kanssa aivan samaa mieltä, ihme oletuksia sulla. Jos suhteesi mieheen on vain hauskanpitoa niin ei sulla ole mitään asiaa ruveta "varaamaan" miestä.

Jos et miestä halua jakaa muiden kanssa niin sitten teet diilin hänen kanssaan asiassa tai sitten vaan totuttelet tilanteeseen, jossa kaverisi saavat käydä miehen kaatamassa.

• killa-t

No sehän on kirjoittamaton laki ettei ystävien miehiin kosketa, mikä se sellainen kaveri on joka heti kun saa tilaisuuden ottaa siitä hyödyn, käyttääkö hän samaa hammashrjaakin kun sinä ?.
      Sellainen kaveri on falski.

• niin just

hyi, voi kuvitella vielä sinun pillun hajut mielessään... Iso EI kiitos. Kaikkea ei jaeta!

• DWFD.

Mutta kun kyseinen mies ei ole hänen (aloittajan) mies. Kyseinen mies on vain joku, joka käy puutteen tullessa pökkäsemässä tätä "LiisaPiisaa" ja vaihtaa sen jälkeen taas maisemaa.

• nöppinen

Kirjoittamaton laki, mutta kauanko se kestää? Mä ja ystäväni ex-mies olisimme toisistamme kiinnostuneita, olemme jo keski-ikäisiä, mutta ystäväni kieltää ehdottomasti, että emme saa aloittaa mitään. He ovat eronneet jo viisi vuotta sitten ja vielä ystäväni aloitteesta, asuivat yhdessäkin vain pari kuukautta, eivät olleet naimisissa ja yhteiseloa pari vuotta...Täytyy kait sitten unohtaa meidän orastava juttu...

• nöppinen kirjoitti:

Kirjoittamaton laki, mutta kauanko se kestää? Mä ja ystäväni ex-mies olisimme toisistamme kiinnostuneita, olemme jo keski-ikäisiä, mutta ystäväni kieltää ehdottomasti, että emme saa aloittaa mitään. He ovat eronneet jo viisi vuotta sitten ja vielä ystäväni aloitteesta, asuivat yhdessäkin vain pari kuukautta, eivät olleet naimisissa ja yhteiseloa pari vuotta...Täytyy kait sitten unohtaa meidän orastava juttu...

Periaatteessa kaverin exän kanssa voi alkaa suhteen. He eivät enää ole yhdessä ja piste.

• fas352fssf

Meinaatko, että jos käyt läpi jokaikisen miehen maailmassa, niin kaverisi ei saa niihin enää koskea? Aikuistu!

• LiisaPiisa

Kyse on lähinnä siitä, kenen kanssa paraikaa on sitä säätöä. Siihen väliin en tahtoisi ystävieni tulevan. Esim. sellaiset miehet, jotka eivät minua enää kiinnosta ja juttu on ohi, saavat tehdä mitä tahtovat ja kenen kanssa tahtovat.

• 5+18

Joko varaat sen miehen yksinoikeudella tai sitten vaan levittelet käsiäsi ja poljet jalkaasi kun tilanne ei ole toivottu.

Niin kauan kun olette sinkkuja ei sulla ole mitään yksityisoikeutta mieheen eikä hänellä sinuun. Saatan kantasi tilanteeseen ymmärtää jos tavoitteenasi on parisuhde miehen kanssa ja sen olet ystävällesi ilmaissut, mutta niin kauan kun kyse on vaan hauskanpidosta en näe ystäväsi käytöksessä mitään väärää.

• ikisinkku35

Nuorempana asuin lastenkodissa ja siel oli paljon tyttöjä ja myös poikia. Itse seurustelin nuorempana koko ajan 12 kesäsestä lähtien.Se oli sellasta et kun oli jonkun tytön kanssa vähän aikaa seurustellut ja tuli ero niin sit siirryttiin kaverin tyttöystävän kanssa seurustelemaan.Kaveri taas alkoi olee mun tyttöystävän kanssa. Se oli vähän kun sääntö et kierrätetään tyttöjä. Vähän vanhempana joku 15 kesäsenä sit kans vaihdeltiin tyttöystäviä kun tuli toimeen toisen kanssa paremmin. Ei kukaan koskaan suuttunut koska oltiin lastenkodissa läheisiä aina.

• Entä ne naiset, jotka eivät ole ystäviäsi ja harrastavat seksiä kyseisen miehen kanssa? Saavatko he harastaa seksiä hänen kanssa?

Toinen kysymys koskien ystävätärtärtäsi, ajatteleeko hän muista sinulle tärkeistä asioista samalla kaavalla?

Enivei, et halua miehen kanssa vakavaa suhdetta ja silti olet mustasukkainen kun mies ja ystävätteresi harrastavat seksiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      131
      4635
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      103
      3921
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3549
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3320
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      44
      3097
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2559
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      28
      2539
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2226
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      20
      1878
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1755
    Aihe