ripset tunnissa oulussa??

20+9

kertoisko joku jos muistaa mikä liike se on on mainostanu et tekee ripset tunnissa 49euroa? ei millään muista firmaa... enkä löydä tähän hätään mainosta...

11

842

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ite teen

      tunnissa? haluaisin nähdä minkälaiset niistä tulee!!??

    • Räpsytin

      KauneusKamari, ERITTÄIN hyvät, kauniit, pysyvät. Olen käynyt useammilla laittajilla ja tämä ehdottomasti paras, nopein, edullisin.

    • 4+8

      yritin ko.firmaan saada yhteyttä puhelimella, spostilla ja jopa tekstarilla muttei vastausta?!? nettisivuilta sain yhteystiedot... vieläkö firma pystyssä?? olisiko numeroa?

    • salllako

      Pinklady siinä juna-asemaa vastapäätä. Tunnin vaan kesti ja 49e. Ja onhan nämä ihanat !!

    • diipaajadaapaa

      Olen itse tehnyt ripsiä kauan,jokaisella asiakkaalla ne ovat erilaiset eikä todellakaan tunnissa tehdä ripsiä kenellekkään,ei ainakaan kunnolla. Kyllähän tunnissa saa paljon aikaa,mutta ei kunnollista pidennystä,osittaiset kylläkin.

    • 09490449049084980

      Tunnissa ripsetkö? ei kovin ammattilaista jos näin mainostaa. Itse tehnyt kans useamman vuoden, tuuheita ja kauniita pidennyksiä ei sata varmasti tehdä noin vain tunnissa jokaiselle... hintakin epäilyttää, kun palkat, verot ja materiaalit muut kulut pois niin taitaa mennä miinuksen puolelle olettaen, että hoitaa velvoitteensa. Sitä mieltä olen, että miksi mainostaa tunnissa ripset kun laatua ihmiset hakee?

    • eiollumunjuttu

      suoraan sanottuna paskat ripset, ovat minkkiä ja tippui viikossa. Ei istuteta ripsi ripseen, vaan liimalla tuikitaan ripsirajaan. Not good !

    • kokeilenko...?

      Hei lisää kaivataan kokemuksia!!

      Oululaiset, kertokaapa.. onko mistään kotoisin. Edelleen mainostaa tunnissa ripset tekevänsä ja 45e.

      Pink Lady on yrityksen nimi

      • Jgetjhgeet

        Hei, älä kokeile... Säästä mielummin se pari kymppiä ja käy toisaalla. Ite laitoin tuolla ja kotona huomasin että oli liinattu tupsuina luomeen!!! Tilatkin oli ankeat ja nuhjuiset!!!


      • Jgetjhgeet

        Hei, älä kokeile... Säästä mielummin se pari kymppiä ja käy toisaalla. Ite laitoin tuolla ja kotona huomasin että oli liinattu tupsuina luomeen!!! Tilatkin oli ankeat ja nuhjuiset!!!


    • SuosittelenKyllä

      Suosittelen! Vuoden kävin ja aina oli hyvät, kauniit ripset. Meni kyllä yli tunti mut pääasia oli että hyvät tuli! Ikinä ei ollu mulla luomessa tai mitenkään muutenkaan väärin laitettu, kerran oli liima mikä ei sopinut ja ripset tippu nopeaa mutta se vaihdettiin toiseen ja sen jälkeen on pysynyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1741
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1735
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    8. 114
      1699
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe