Velderado on paras

eric moonwalk

8

1294

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • new

tiiän että musiikista mausta ei ovi väitellä.
      mutta joka tapauksessa coldplay on paras

• Kylmäsoitto

Velderado? Tai Coldplay? Ikinä kuullutkaan. Kai ne ovat sitten joitain pikku orkestereita, joista joku voi kovastikin pitää. Hieno juttu. Onnea valitsemallanne uralla!

• HAHAHAHA
        Kylmäsoitto kirjoitti:

Velderado? Tai Coldplay? Ikinä kuullutkaan. Kai ne ovat sitten joitain pikku orkestereita, joista joku voi kovastikin pitää. Hieno juttu. Onnea valitsemallanne uralla!

HAHAHAHA

• hanZu
        Kylmäsoitto kirjoitti:

coldplay:tä`??? siis mä sain tietää ton velderadon täält... mut mitäs kanavia sä kuuntelet jos joku ei coldplay:tä tiiä niin missäköhän lie syntyny kiinassa??? ;P

• Kylmäsoitto
        hanZu kirjoitti:

coldplay:tä`??? siis mä sain tietää ton velderadon täält... mut mitäs kanavia sä kuuntelet jos joku ei coldplay:tä tiiä niin missäköhän lie syntyny kiinassa??? ;P

"Kanavia"..? Kuule, kun erään kerran tajusin että kanavilta tulevasta biisimössöstä ehkä joka kahdessadas oli semmoinen, josta tykkäsin, päätin lopettaa kanavien kuuntelun ja siirtyä kuuntelemaan levyjä aina silloin kun kuunteluttaa. Kanavilta soitetaan taukoamatta vain sitä, mistä milloinkin pitää kaikkien tykätä. Hyvää musaa on tehty sentään niin paljon enemmän kuin mitä kanavilta (ehkä joskus harvoin) kuulee.

• Lääkäri

Velderado on sairaan ihmisen tapa yrittää pysyä todellisuudessa kiinni. Terveisiä sinne kellokoskelle Mr. Eric!

• ERIC MOONWALK

ERIC MOONWALK - MINÄ - ANNAN SINULLE TÄYSIN TERVEEN TERVEET PAPERIT. OLE HYVÄ. KIITOS!! KUUNTELENKIN MIELELLÄNI VELDERADOA. SE PITÄÄ MINUT TÄYSIJÄRKISENÄ. KUUNTELE SINÄKIN.

• tietää...
        ERIC MOONWALK kirjoitti:

ERIC MOONWALK - MINÄ - ANNAN SINULLE TÄYSIN TERVEEN TERVEET PAPERIT. OLE HYVÄ. KIITOS!! KUUNTELENKIN MIELELLÄNI VELDERADOA. SE PITÄÄ MINUT TÄYSIJÄRKISENÄ. KUUNTELE SINÄKIN.

Minä määrään sinut tuomittavaksi oikeuden eteen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4458
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      154
      3325
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      58
      2637
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2574
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      120
      2399
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1903
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1711
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1636
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      172
      1579
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      37
      1285
    Aihe