Velderado on suomen ja koko maailman paras bändi.
http://www.velderado.com
Velderado on paras
8
1340
Vastaukset
- new
tiiän että musiikista mausta ei ovi väitellä.
mutta joka tapauksessa coldplay on paras- Kylmäsoitto
Velderado? Tai Coldplay? Ikinä kuullutkaan. Kai ne ovat sitten joitain pikku orkestereita, joista joku voi kovastikin pitää. Hieno juttu. Onnea valitsemallanne uralla!
- HAHAHAHA
Kylmäsoitto kirjoitti:
Velderado? Tai Coldplay? Ikinä kuullutkaan. Kai ne ovat sitten joitain pikku orkestereita, joista joku voi kovastikin pitää. Hieno juttu. Onnea valitsemallanne uralla!
HAHAHAHA
- hanZu
Kylmäsoitto kirjoitti:
coldplay:tä`??? siis mä sain tietää ton velderadon täält... mut mitäs kanavia sä kuuntelet jos joku ei coldplay:tä tiiä niin missäköhän lie syntyny kiinassa??? ;P
- Kylmäsoitto
hanZu kirjoitti:
coldplay:tä`??? siis mä sain tietää ton velderadon täält... mut mitäs kanavia sä kuuntelet jos joku ei coldplay:tä tiiä niin missäköhän lie syntyny kiinassa??? ;P
"Kanavia"..? Kuule, kun erään kerran tajusin että kanavilta tulevasta biisimössöstä ehkä joka kahdessadas oli semmoinen, josta tykkäsin, päätin lopettaa kanavien kuuntelun ja siirtyä kuuntelemaan levyjä aina silloin kun kuunteluttaa. Kanavilta soitetaan taukoamatta vain sitä, mistä milloinkin pitää kaikkien tykätä. Hyvää musaa on tehty sentään niin paljon enemmän kuin mitä kanavilta (ehkä joskus harvoin) kuulee.
- Lääkäri
Velderado on sairaan ihmisen tapa yrittää pysyä todellisuudessa kiinni. Terveisiä sinne kellokoskelle Mr. Eric!
- ERIC MOONWALK
ERIC MOONWALK - MINÄ - ANNAN SINULLE TÄYSIN TERVEEN TERVEET PAPERIT. OLE HYVÄ. KIITOS!! KUUNTELENKIN MIELELLÄNI VELDERADOA. SE PITÄÄ MINUT TÄYSIJÄRKISENÄ. KUUNTELE SINÄKIN.
- tietää...
ERIC MOONWALK kirjoitti:
ERIC MOONWALK - MINÄ - ANNAN SINULLE TÄYSIN TERVEEN TERVEET PAPERIT. OLE HYVÄ. KIITOS!! KUUNTELENKIN MIELELLÄNI VELDERADOA. SE PITÄÄ MINUT TÄYSIJÄRKISENÄ. KUUNTELE SINÄKIN.
Minä määrään sinut tuomittavaksi oikeuden eteen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1393720Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville583329Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.122724Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1152294- 1711946
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa311416Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka301376- 541182
IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih16973Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois110953