NIKEN VAATETILAUS, KOKEMUKSIA??

NIKEFANI..

Elikäs olin aikeissa tilata niken viralliselta sivustolta vaatteita (http://store.nike.com/fi/en_gb/), mutta en kuitenkaa vielä uskaltanut kun olen online kauppojen ensikertalainen..

Kysymykseni kuuluukin että onko jollakin kokemuksia kyseisestä kaupasta ja sen tilaus tavoista? Kuinka tilaus tapahtuu? Miten maksupuoli? Tulevatko tuotteet suomesta vai maailmalta? Onko jtn mihin pitäisi varustautua, siis jtn yllättävää mitä matkalla vaatteille voi käydä?
Jostakin luin että tilaus vahvistetaan soitolla, jolloi englannin kielitaito olisi suotavaa.. onko näin?

Kiitos vastauksista jo etukäteen!

tv. NikeFani

7

14150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jättehejsan

      Olen tilannut kymmeniä kertoja. Toimitus on nopea eli tulevat noin viikon kuluessa kuriirilla. Tilaus tapahtuu netistä ja tulevat Hollannista, Saksasta tai jostain muusta Keski-Euroopan maasta. Olen maksanut aina MasterCardilla eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia, joten rohkeasti vaan tilaamaan. Ei ole koskaan tarvinnut soittaa mihinkään nettitilauksia tehdessä.

      • S_Elina

        Mulla on just tilaus sisässä ja menin onneton maksamaan pankkisiirrolla. Nyt olen saanut jo kaksi muistutusta sähköpostiin etten muka ole maksanut, vaikka maksu lähti varmasti ja tarkistin viitenumeron ym. ties kuinka monta kertaa.

        Tarkistaessani tilauksen tilaa siellä kyllä luki että status of payment : corrected - ehkä se sit kuitenkin tarkoittaa että ovat saaneet maksuni ja tuotteet lähtevät pian.
        Toivotaan...Enis kerralla MasterCard kehiin.


      • tilaaja3467
        S_Elina kirjoitti:

        Mulla on just tilaus sisässä ja menin onneton maksamaan pankkisiirrolla. Nyt olen saanut jo kaksi muistutusta sähköpostiin etten muka ole maksanut, vaikka maksu lähti varmasti ja tarkistin viitenumeron ym. ties kuinka monta kertaa.

        Tarkistaessani tilauksen tilaa siellä kyllä luki että status of payment : corrected - ehkä se sit kuitenkin tarkoittaa että ovat saaneet maksuni ja tuotteet lähtevät pian.
        Toivotaan...Enis kerralla MasterCard kehiin.

        Terve!


        Tulivatko tavarat perille lopulta tuota pankkisiirtomaksua käyttäessä?

        Itse meinaan samasta liikkeestä juuri tilata tavaraa ja maksuna aion käyttää pankkisiirtoa. Jostain toisesta liikkeestä aikaisemmin tilatessani tuon pankkisiirtotapahtuma kesti muutamia päiviä kauemmin kuin Suomesta-Suomeen tehdessä, vaikka näin tietokoneaikana kaiken pitäisi mielestäni tapahtua yhtä nopeasti ympäri maailmaa.


    • Suurkiitos!

      Kiitos paljon selvennyksestä! Ehkäpä nyt uskallankin ryhtyä tilailemaan, on nimittäin aivan ihania vaatteita saatavilla ;)

    • Anonyymi

      Vaikea tehdä tilaus.. Eli ei onnistu. State kohdassa ei ole kohtaa mistä valita Suomeen liittyvä kohta. Eli tilausta ei voi tehdä

    • Anonyymi

      cap

    • Anonyymi

      Niin onko turvallinen tilata

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe