norjaan

tursk11

Hei te jotka olette saaneet työtä Norjasta. Olisin innostunut lähtemään tekemään mitä tahansa työtä, siivous ym. Olen 32 vuotias perheetön nainen ja ollut asiakspalvelu/ravintolatöissä elämäni. Norja ei taivu, mutta englanti kyllä ja haluaisin oppia myös norjan auttavasti.

Onko mitään osoitteita, tiettyjä hotelleja/kontakteja jollain mistä lähtisin täyä vyyhteä purkamaan. Kiitos jos joku voisi asiallisesti auttaa.

12

618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoa löytyy
    • tursk11

Kiitos. Tuola olenki jo palloillu ja kääntäjällä etsinyt paikkoja, mutta niin sanotulle duunarille ei tahtoisi paikkoja juurikaan olevan..Tälläinen välitystoimisto kuin northern agency on vielä viime vuonna toiminut, mutta onkohan lakannut olemasta? Tietääkö joku.

Edelleen peräänkuulutan porukkaa joka on saanut töitä esim. hotellista tai vastaavasta jos voisi auttaa.

• ammatti-kalastaja...

jos kelpaa pitkän siiman teko ni paikka löytyy!

• Merimees 25v oslo

Mistä löytyy paikka ? Olen oslossa tällä hetkellä ja tarkoitus lähteä noita hommia etsimään.

• Norjasissi

Morjesta, täällä olisi kaksi poikaa, jotka ovat suunnitelleet Norjaan lähtöä. Olemme nimenomaan kiinnostuneita kalastualuksella työskentelemisestä. Olemme 20- vuotiaita armeijan käyneitä terveitä, ahkeria nuoria miehiä. Ruotsi sujuu jotenkin, mutta englantia puhumme sujuvasti. Arvostaisimme paljon, jos voisimme ottaa yhteyttä ja keskustella lisää.

• ammatti-kalastaja...

no laiva hommat voi olla hankala saada jos ei oo ollu töissä ennen laivalla saatika sit norjassa töis ollenkaan,maa hommista on hyvä aloittaa....

• terojpfaa

Minua kiinnostaisi pitkän siiman teko.

Myös kalankäsittelykin ja muut alaan liittyvät työt kiinnostaa.

En puhu Norjaa mutta auttavasti Lontoon murretta.

Laita ihmeessä mailia ja kerro lisää.

teropp(a)suomi24.fi

• ammatti-kalastaja...

ookkona mies vaiko nainen? katos ku naiset tekee parempaa jälkeä,ei tee sotku siimoja, ja mikä on ikä? nuori ku jaksaa tehdä töitä... jos sen vastaat ni laitan viestiä.

• merimees25
        ammatti-kalastaja... kirjoitti:

ookkona mies vaiko nainen? katos ku naiset tekee parempaa jälkeä,ei tee sotku siimoja, ja mikä on ikä? nuori ku jaksaa tehdä töitä... jos sen vastaat ni laitan viestiä.

Terve vielä, olen siis pätevyydeltäni Vahtimies / Puolimatruusi eli basic training kaikki muut merelle tarvittavat kurssit käyty ja merimieslääkärintodistuskin löytyy.

Olen 25 vuotias hyväkuntoinen mies ja tällä hetkellä Oslossa farmilla hommissa.

[email protected]

• terojpjfffa

Oon mies ja 33v ja töitä jaksan tehdä.

• Morjens!

Olemme kaksi 17-vuotiasta ahkeraa poikaa. Toinen käy lukiota ja toinen opiskelee ammattikoulussa LVI-puolta. Molemmat puhuvat englantia ja toinen osaa myös ruotsia. Olemme valmiita kovaan työntekoon. Peruskuntomme on hyvä, sillä harrastamme paljon urheilua.

Asunto on jo valmiina, joten norjanreissu on kiinni työpaikasta.
      Etsimme kesätyöpaikkoja Oslon läheisyydestä esim. raksa-apulaisena, muutkin käyvät.
      Jos tiedät mahdollisia työpaikkoja, ota yhteyttä:

[email protected] (Ota X pois, roskapoistonesto :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6044
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3131
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2406
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2078
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1751
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1666
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1616
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1521
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe