Teemme pikkulettejä, rastoja (myös kuiturastoja), hiustenpidennyksiä, nuudeleita..Edullisesti
Mailaa ja kysy lisää!
[email protected]
Pikkulettejä, rastoja, hiustenpidennyksiä...ym
24
1481
Vastaukset
- tiina
no missäs päin ootte?
- Ansku
Kuopiossa olemme :)
- mimmu
Paljonkohan teillä maksaa jos pikkuletit kävis laitattamassa siel? Entäs jos haluais irtolettejä
myös,paljonkos sitten? Mites noi rastat? Paljonko velotatte niistä?- Ansku
pikkuletit kuituineen: (5:dellä puntilla): 149 eur (tietyt värit: vaalea, punainen, outo ruskea, musta)
Ilmeisesti tarkoititkin kuituloettejä?
Jos haluat omista hiuksista rastat se riippuu hiustesi paksuudesta ja pituudesta, hinta on n. 100-160 perm. aine.
Ja kuitu rastat erikseen, vai niitäkö ihan tarkoitit? - mimmu
Ansku kirjoitti:
pikkuletit kuituineen: (5:dellä puntilla): 149 eur (tietyt värit: vaalea, punainen, outo ruskea, musta)
Ilmeisesti tarkoititkin kuituloettejä?
Jos haluat omista hiuksista rastat se riippuu hiustesi paksuudesta ja pituudesta, hinta on n. 100-160 perm. aine.
Ja kuitu rastat erikseen, vai niitäkö ihan tarkoitit?Entäs jos teilla laitattas pikkuletit ilman niitä
kuitulettejä? Mites afroletit? Laitatteko niitäkin ja paljos ne vois maksaa? Entä sit ne kuiturasta? Paljo ne saattas maksaa? - boy
mimmu kirjoitti:
Entäs jos teilla laitattas pikkuletit ilman niitä
kuitulettejä? Mites afroletit? Laitatteko niitäkin ja paljos ne vois maksaa? Entä sit ne kuiturasta? Paljo ne saattas maksaa?samaa kyselisin kans et jos ottaa rastat ni montako egee niihin vois upota? mites noi kuiturastat?
- Ansku
boy kirjoitti:
samaa kyselisin kans et jos ottaa rastat ni montako egee niihin vois upota? mites noi kuiturastat?
Riippuu hiustesi pituudesta ja paksuudesta, se on 60-100 eur (letit omista). Afrolettejä en tee. Kuiturastat ovat vähän kalliimmat: kuitujen hinta (puntteja menee n.6) ja riippuen miten paljon haluaa ym..190-250.
Ja pelkät rastat omista hiuksista on taas hiuksista riippuen 100-150 perm aine.
On todella vaikea sanoa kun ei tiedä millaiset hiukset ym on kyseessä.
pistäkää jos vielä kiinnostaa!! [email protected] - odecca
Ansku kirjoitti:
Riippuu hiustesi pituudesta ja paksuudesta, se on 60-100 eur (letit omista). Afrolettejä en tee. Kuiturastat ovat vähän kalliimmat: kuitujen hinta (puntteja menee n.6) ja riippuen miten paljon haluaa ym..190-250.
Ja pelkät rastat omista hiuksista on taas hiuksista riippuen 100-150 perm aine.
On todella vaikea sanoa kun ei tiedä millaiset hiukset ym on kyseessä.
pistäkää jos vielä kiinnostaa!! [email protected]mulla ois kuidut itelläni (6punttia) ja haluisin kuiturastat, asustan kuitenkin täällä helsingissä ja budjetti ei ole niin kovin kummoinen...tunnetko ketään täältä lähempää ystävää, sukulaista????? joka osaisi laitaa kuiturastat, oot meinaan aikas pitkällä...
- Ansku
odecca kirjoitti:
mulla ois kuidut itelläni (6punttia) ja haluisin kuiturastat, asustan kuitenkin täällä helsingissä ja budjetti ei ole niin kovin kummoinen...tunnetko ketään täältä lähempää ystävää, sukulaista????? joka osaisi laitaa kuiturastat, oot meinaan aikas pitkällä...
En kyllä niin kaukaa tunne/tiedä ketään joka osaisi laittaa. Mutta ilmoitahan jos muutat mielesi ja tulet tänne!
- odecca
Ansku kirjoitti:
En kyllä niin kaukaa tunne/tiedä ketään joka osaisi laittaa. Mutta ilmoitahan jos muutat mielesi ja tulet tänne!
no paljon ne kuiturastat tulis maksaa kun kuidut on itellä, jos kaikkine matkakuluineen tulee kalliimaksi kuin kampaajalla laitto(eli vissiin n.400€) niin en oikein viitti niin pitkälle lähteä.....meiän kesämökki tosin ois siinä varkauden kieppeillä matkalla sinne, mutta kun haaveilen kuiduista enne juhannsusta ja mökille meen vasta jussin jälkeen...
- carmen
odecca kirjoitti:
no paljon ne kuiturastat tulis maksaa kun kuidut on itellä, jos kaikkine matkakuluineen tulee kalliimaksi kuin kampaajalla laitto(eli vissiin n.400€) niin en oikein viitti niin pitkälle lähteä.....meiän kesämökki tosin ois siinä varkauden kieppeillä matkalla sinne, mutta kun haaveilen kuiduista enne juhannsusta ja mökille meen vasta jussin jälkeen...
Onko tietoa mistä tallinnasta voi ostaa kuituhiusta ja minkä hintaista se siellä olisi? Huomenna olisin sinne lähdösä, joten pikainen tieto olisi tarpeen. Myydäänkö Kuopiossa tai Joensuussa missä kuitua ja mihin hintaan?
- Ansku
odecca kirjoitti:
Pistä mailia mulle niin neuvotellaan siitä summasta!! käykö? Meillä täällä on kyllä yöpymismahdollisuus.
- ansku
carmen kirjoitti:
Onko tietoa mistä tallinnasta voi ostaa kuituhiusta ja minkä hintaista se siellä olisi? Huomenna olisin sinne lähdösä, joten pikainen tieto olisi tarpeen. Myydäänkö Kuopiossa tai Joensuussa missä kuitua ja mihin hintaan?
tallinnan hinnoista en osaa sanoa. Kuopiossa on puntit n.8 eur kp´l. Minun kauttani saat vaaleaa, mahonginpunaista, jännää ruskeaa, ja mustaa edullisesti!! mailaa minulle jos kiinnostaa!
[email protected] - mimmu
ansku kirjoitti:
tallinnan hinnoista en osaa sanoa. Kuopiossa on puntit n.8 eur kp´l. Minun kauttani saat vaaleaa, mahonginpunaista, jännää ruskeaa, ja mustaa edullisesti!! mailaa minulle jos kiinnostaa!
[email protected]Teillä makso yx puntti 8e? Ja niitä tarvitaan sen 6punttia riippuen hiuksista? ymmärsinkö oikein? Mites ne kuiturastat laitetaan? Osaisko sellaset laittaa itse? Jos mä ostasin 6punttia niit kuiturastoja ni paljon niitten laitattaminen maksaa?
- Ansku
mimmu kirjoitti:
Teillä makso yx puntti 8e? Ja niitä tarvitaan sen 6punttia riippuen hiuksista? ymmärsinkö oikein? Mites ne kuiturastat laitetaan? Osaisko sellaset laittaa itse? Jos mä ostasin 6punttia niit kuiturastoja ni paljon niitten laitattaminen maksaa?
Pystyisittekö tämän jälkeen aina sähköpostia laittamaan?
Niin mutta niitä tiettyjä värejä saa halvemmallakin kuin 8 eur. Ja kuiturastoihin ihan samaa kuitua kuin letteihin. En jaksa nyt selittää sitä tekoa. Osaan laittaa. Laittamisesta voitais tuolla mailin puolella keskustella? Käykö? - odecca
mimmu kirjoitti:
Teillä makso yx puntti 8e? Ja niitä tarvitaan sen 6punttia riippuen hiuksista? ymmärsinkö oikein? Mites ne kuiturastat laitetaan? Osaisko sellaset laittaa itse? Jos mä ostasin 6punttia niit kuiturastoja ni paljon niitten laitattaminen maksaa?
mä tilasin just itelleni kuidut netistä hintaan 0.95€/puntti postikulut, joita tuli enemmän kuin itse punttien hinta.....(7E pientoimutuslisä eli koko homma n. 25€)
- Minä
odecca kirjoitti:
mä tilasin just itelleni kuidut netistä hintaan 0.95€/puntti postikulut, joita tuli enemmän kuin itse punttien hinta.....(7E pientoimutuslisä eli koko homma n. 25€)
mistä odecca tilasit noin halvalla kuituja?
- Minälle
Minä kirjoitti:
Mä tilasin Hairstoresta, oliskohan ollut 5 tai 6 punttia. Yhteensä postikulujen kans hinnaksi tuli 14 euroa.Eli halpaa.
Kaveri kävi ostamassa Helsingistä jostain kampaamosta, ja YHDEN puntin hinta oli se reilu kymmenen euroa. :o
Kannattaa tosiaan kattoa eri vaihtoehtoja. :) - odecca
Minä kirjoitti:
netti kaupasta nimeltä Hairstock tai jotain sinne päin EI hairstore siis....aikasemmin on ollut viestiketjuja kyseisestä osotteesta varmaan edellinen sivu...
- odecca
odecca kirjoitti:
netti kaupasta nimeltä Hairstock tai jotain sinne päin EI hairstore siis....aikasemmin on ollut viestiketjuja kyseisestä osotteesta varmaan edellinen sivu...
www.hairstock.fi
- Minä
Minälle kirjoitti:
Mä tilasin Hairstoresta, oliskohan ollut 5 tai 6 punttia. Yhteensä postikulujen kans hinnaksi tuli 14 euroa.Eli halpaa.
Kaveri kävi ostamassa Helsingistä jostain kampaamosta, ja YHDEN puntin hinta oli se reilu kymmenen euroa. :o
Kannattaa tosiaan kattoa eri vaihtoehtoja. :)kävin hairstoressa katsomassa ja siellä näytti olevan 9e puntti?
- carmen
odecca kirjoitti:
www.hairstock.fi
Tuolta ei varmaan tavan pullianen saa tilattua mitään????
- Kestää
rastojen laittaminen? Kiinnostaa vaan tietää.
- Ansku
omista hiuksista tehtäessä 5-10 h (teen yksin)
ja sitten kuiturastoissa 8-13 h (kaksi tekee)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1114369
- 793543
Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223401Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843395Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273296- 762964
- 892883
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim662841"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452800Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852589