Biaudet: Viesti myös feministeille?

Mahotonta menova

"Lievemmästäkin vihapuheesta tulisi harkita oikeudellisia seuraamuksia, sanoo vähemmistövaltuutettu Eva Biaudet."

Jos B:n peräänkuuluttama lain muutos toteutuisi, koskisiko se myös naisiin tai miehiin suunnattuja vihaviestejä, myös korulauseisiin kätkettyjä?

4

56

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei koske feministejä

http://www.tulva.fi/index.php?k=15862

" Miehet eivät ole parannettavissa, vaan heidät tulee tuhota."

"ekassa satsissa varmaan menis nää henrylaasaset, miesasiamiehet, tasavallanpresidentit, suuryhtiöiden isot kihot, armeija ja Kiasman johtokunta."

• Evalle töitä

Kuka viitsisi linkata nämä Biaudetille ja Supolle?

• fjfdjh

Mutta jos vaihdettaisiin Tulvan sivulla olevaan kirjoitukseen sanan "mies" tilalle "somali", "homo" tai "nainen" niin johan olisi vihapuhetta:

"HOMO ON BIOLOGINEN ONNETTOMUUS, kävelevä surkastuma, emotionaalisesti rampa, täysin kykenemätön empatiaan. Kaikki mihin homo koskee, muuttuu paskaksi. Homot eivät ole parannettavissa, vaan heidät tulee tuhota."

• vemmari hyvinnii

Tarkkailtuani Biaudetin ulostuloja olen päätynyt siihen, että pääsääntöisesti kaikki Biaudetin kannasta eroavat mielipiteet ovat hänen mielestään vihapuheita. Kaikkein inhottavimpia ovat sellaiset vihapuheet, joiden sisältö on todistettavasti totta, mutta B ei tykkää sen sanomisesta. Rouva B:ssä meillä on sensuurin paluun vankka esitaistelija, maailma kun on silloin niin paljon helpompi johtaa ja äänessä ovat enää vain oikeet immeiset.

B on sillä tavalla suvaitsevainen, ettei hän suvaitse muita mielipiteitä, edes lieviä. Tältä näyttää, ja kerron heti perään, että olen feministi. Feministinä en kerta kaikkiaan voi hyväksyä islamistisen kulttuuris-uskonnollisen maailman harjoittamaa järjestelmällistä naisten alistamista. Puhun jatkossakin niitä ilmiöitä vastaan, jotka meidän rikoslakimme kieltää. Sorry vaan B.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      89
      1430
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      992
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      66
      887
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      361
      851
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      170
      815
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      743
    7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      585
    8. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      124
      454
    9. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      43
      445
    10. Laittasit nyt vaan vielä

Viestin mies, kuitenkin haluut laittaa 🫢
      Ikävä