liian pitkä naiseksi?

Lady 172cm

Olenko liian pitkä monille miehille kun olen 172cm pitkä? Käytän aina jotain matalapohjaisia kenkiä kun tunnen itseni liian pitkäksi muuten

46

1817

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkä n

      ja höpsis..minä koen olevani sopivan pitkä nainen ja pituus 179cm ja käytän aina korkosaappaita tai korkkareita..lenkillä vaan matalapohjaiset...eikä mua haittaa vaikka tansseissa mua matalammat miehet hakee..ihan kivoja miehiä ja pitkiäkin löytyy..:) onko itsetunto-ongelmaa?

    • 3434

      mäkin oon 172 cm enkä oo mielestäni edes kovin pitkä, joskus on jopa vähän lyhyt olo, ei haittais jos olisin vähä pitempikin :D

    • kallanhelmi

      Minusta me 172 cm pitkät naiset olemme aika tavalla ihanteellisen mittaisia. Ei minua haittaa millään tavalla olla lyhyemmän miehen seurassa. Oikeastaan vähän pelkään sellaisia pitkiä korstoja.

    • ......

      Höpsis. Malleillekin minimipituus on jotain 172 cm luokkaa. Pitkä nainen on näyttävä, joten etteköhän te aika ihannepituisia ole.

    • Onko sulla rajoja

      Onko sulla jotain pituusrajoja miehille? Minä tykkään naisista pituuteen katsomatta jos luonne on kohdillaan ja ulkonäkö muuten silmää miellyttää.

    • Miesssssssssssssssss

      Mulle riittää että nainen on sanansa mittainen. Fyysinen pituus on yhdentekevää kunhan hyväksyy mut 174cm pitkänä. Eli itsetunto naisella pitää olla kohdillaan, kuten mullakin on.

      • Olennainennainen

        Joo mä oon kai vähän pidempi, mut aika lyhytsanainen ja useimmat (monetkin ehkä) miehet joitten kanssa oon ollut ,ovat olleet mua lyhyempiä, enkä koskaan ole olllut erityisen kiinnostunut kenestäkään mua pidemmästä tyypistä, musta olis tosi outoo olla jonkun painavan korston kanssa, tosin mun nykyinen miesystävä joskus valittaa etä mä painan liikaa ja et sil on heikko selkä...


    • 8+2

      Olen sentilleen saman mittainen ja olen ystäväpiirini lyhyin nainen! Olen siis tuntenut itseni useimmiten melko lyhyeksi.

    • m192cm

      Edellinen tyttöystäväni oli 177cm, sitä edeltävä 178cm.

      Minun mielestäni olet passelia kokoa, olisi hankala kuvitella olevansa kovin lyhyenkään naisen kanssa.

      • m192cm

        Niin, eli voin jopa sanoa, että pidän juuri pitkistä naisista. :-)


    • pitkä on komea

      Itse olen lyhyehkö nainen ja mielestäni pitkät naiset ovat juuri niitä kaikkein upeimpia. Kateellisena katselen pitkiä, hyväryhtisiä ja tyylikkäitä naisia. Heissä on pituuden tuomaa "arvokkuutta" tms. En osaa sanoa, mutta jos saisin päättää pituuteni, niin olisin juurikin 170-175cm pituinen.

    • öndobhfb

      Höpö höpö! :)

      Itse olen 177cm ja joskus ala-asteella sain kuulla pituudestani negatiiviseen sävyyn. Ehkä hieman tuolloin ja vielä ylä-aste aikanakin häpesin pituuttani, mutta näin hieman aikuistuneena olen ihan sinut asian kanssa, enkä edes koe olevani erityisen pitkä vaikka siitä (lyhyemmiltä) miehiltä saankin huomautuksia :) Tosin positiiviseen sävyyn.

      Käytän myös korkoja, en tykkää 10cm koroista, mutta sellaiset 5-8cm tekee jo ihmeitä ;)

      Ex-mieheni ei tykännyt kun käytin korkoja (hän on 180cm), luultavasti tunsi itsensä rinnallani lyhyeksi, mutta minähän laitan jalkaani korot jos tykkään ja edelleen odottelen sitä 190cm ihmettä, joka ilmaantuu valkoisella ratsulla ;) Pidän siis pitkistä miehistä, jotenkin kummassa olen aina erehtynyt tapailemaan 170-180cm miehiä :)

      • pituus on valttia

        minä myös 177cm ja minulla on jumalattoman paksu ja vaalea, luonnonkihara tukka, joka helpostikkin lisää pituutta 5cm. Koskaan ei ole miehiltä tullut negatiivista kommenttia, päinvastoin, upeaksi ja näyttäväksi ovat kehuneet ja huomiota on tullut niin pitkiltä kuin pätkiltäkin. Tosin jotkut naiset ovat ehdotelleet, eikö minun kannattaisi leikata tukkaa lyhyeksi, tai ainakin "sliipata" se päätä myöden ja yrittää näyttää vähän lyhyemmältä, kun kuljen aina hyvässä ryhdissä. Kateellisten puhetta?


      • öndobhfb
        pituus on valttia kirjoitti:

        minä myös 177cm ja minulla on jumalattoman paksu ja vaalea, luonnonkihara tukka, joka helpostikkin lisää pituutta 5cm. Koskaan ei ole miehiltä tullut negatiivista kommenttia, päinvastoin, upeaksi ja näyttäväksi ovat kehuneet ja huomiota on tullut niin pitkiltä kuin pätkiltäkin. Tosin jotkut naiset ovat ehdotelleet, eikö minun kannattaisi leikata tukkaa lyhyeksi, tai ainakin "sliipata" se päätä myöden ja yrittää näyttää vähän lyhyemmältä, kun kuljen aina hyvässä ryhdissä. Kateellisten puhetta?

        No mulla on lyhyt tukka, mutta se sopii mulle todella hyvin, mulla on "pitkä" kaula, tosin kaunis kaula :) Ja olen kuullut paljon juuri tästä positiivista. Ja se korostaa hyvin mun kasvonpiirteitä. Pitkästä tukasta en itselläni tykkää, hiukseni ovat piikkisuorat ja sitä tukkaa on paljon, joten kun pitkä tukka painaa, se menee jotenkin päätä myöten :/

        Sulle taas varmasti sopii pitkä tukka eikä sitä kannata alkaa silppuamaan kenenkään nimenomaan kateellisen vuoksi ;)

        Nykyään minäkin osaan kantaa itseni hyvin ja ehkä siksi kerään katseita :)


      • öndobhfb
        öndobhfb kirjoitti:

        No mulla on lyhyt tukka, mutta se sopii mulle todella hyvin, mulla on "pitkä" kaula, tosin kaunis kaula :) Ja olen kuullut paljon juuri tästä positiivista. Ja se korostaa hyvin mun kasvonpiirteitä. Pitkästä tukasta en itselläni tykkää, hiukseni ovat piikkisuorat ja sitä tukkaa on paljon, joten kun pitkä tukka painaa, se menee jotenkin päätä myöten :/

        Sulle taas varmasti sopii pitkä tukka eikä sitä kannata alkaa silppuamaan kenenkään nimenomaan kateellisen vuoksi ;)

        Nykyään minäkin osaan kantaa itseni hyvin ja ehkä siksi kerään katseita :)

        Siis lyhyet hiukset korostaa hyvin kasvonpiirteitä, vähän epäselvästi laitoin näin aamutuimaan :D


      • lady in red
        pituus on valttia kirjoitti:

        minä myös 177cm ja minulla on jumalattoman paksu ja vaalea, luonnonkihara tukka, joka helpostikkin lisää pituutta 5cm. Koskaan ei ole miehiltä tullut negatiivista kommenttia, päinvastoin, upeaksi ja näyttäväksi ovat kehuneet ja huomiota on tullut niin pitkiltä kuin pätkiltäkin. Tosin jotkut naiset ovat ehdotelleet, eikö minun kannattaisi leikata tukkaa lyhyeksi, tai ainakin "sliipata" se päätä myöden ja yrittää näyttää vähän lyhyemmältä, kun kuljen aina hyvässä ryhdissä. Kateellisten puhetta?

        Moi, mikähän siinä muuten on, siinä tukassa ?
        Mulla on myös pitkä ja punainen ja jos nostan sen "sutturalle" ylös näytän varmaan lipputangolta (oon 170cm). Oon kanssa saanut ehdotuksia että se pitäisi leikata tai sliipata mutta miksi koska se
        on tosi hyväkuntoinen. En tasan luovu karvoistani vaan sen takia
        että joku on jäänyt "kampaajakoukkuun" eli ravaa siellä kerran kuukaudessa ja aina nyrhitään lisää. Oikeestaan aika hassun näkösiä nämä poikatukkaiset naiset, kun kyllähän kampaaja mielellään leikkaa tai ohentaa sitä muutenkin ohutta hiusta. Kotikonstein niitä on vielä aika hankala saada pysymään kuosissa, jos on suora ja ohut hiuslaatu.

        Entinen miesystävä melkein käski leikkuuttamaan koska sillä itsellään oli itsetunto-ongelma ulkonäön kanssa niin minäkään en
        ois saanut olla näyttävä.
        Ennen läks mies kun tukka !


      • sfhdfgdfjdfgdgjdg
        lady in red kirjoitti:

        Moi, mikähän siinä muuten on, siinä tukassa ?
        Mulla on myös pitkä ja punainen ja jos nostan sen "sutturalle" ylös näytän varmaan lipputangolta (oon 170cm). Oon kanssa saanut ehdotuksia että se pitäisi leikata tai sliipata mutta miksi koska se
        on tosi hyväkuntoinen. En tasan luovu karvoistani vaan sen takia
        että joku on jäänyt "kampaajakoukkuun" eli ravaa siellä kerran kuukaudessa ja aina nyrhitään lisää. Oikeestaan aika hassun näkösiä nämä poikatukkaiset naiset, kun kyllähän kampaaja mielellään leikkaa tai ohentaa sitä muutenkin ohutta hiusta. Kotikonstein niitä on vielä aika hankala saada pysymään kuosissa, jos on suora ja ohut hiuslaatu.

        Entinen miesystävä melkein käski leikkuuttamaan koska sillä itsellään oli itsetunto-ongelma ulkonäön kanssa niin minäkään en
        ois saanut olla näyttävä.
        Ennen läks mies kun tukka !

        Ehkä siinä sun nutturassa oli jokin muu ongelma kuin se että näytit pitkältä jos kerta olet vain 170cm. Jos muut ihmiset ehdottelee että voisit leikata sen niin se ei varmaankaan vaan näytä kovin hyvältä.


      • 12+6
        lady in red kirjoitti:

        Moi, mikähän siinä muuten on, siinä tukassa ?
        Mulla on myös pitkä ja punainen ja jos nostan sen "sutturalle" ylös näytän varmaan lipputangolta (oon 170cm). Oon kanssa saanut ehdotuksia että se pitäisi leikata tai sliipata mutta miksi koska se
        on tosi hyväkuntoinen. En tasan luovu karvoistani vaan sen takia
        että joku on jäänyt "kampaajakoukkuun" eli ravaa siellä kerran kuukaudessa ja aina nyrhitään lisää. Oikeestaan aika hassun näkösiä nämä poikatukkaiset naiset, kun kyllähän kampaaja mielellään leikkaa tai ohentaa sitä muutenkin ohutta hiusta. Kotikonstein niitä on vielä aika hankala saada pysymään kuosissa, jos on suora ja ohut hiuslaatu.

        Entinen miesystävä melkein käski leikkuuttamaan koska sillä itsellään oli itsetunto-ongelma ulkonäön kanssa niin minäkään en
        ois saanut olla näyttävä.
        Ennen läks mies kun tukka !

        Tuli tuosta mieleen eräs puolituttu punatukka, jonka hiuksiin en ollut aiemmin juurikaan kiinnittänyt hiuksia. Sillä oli sellaiset suorat, punertavat hiukset, näyttivät ihan normaaleilta. Nyt kun viimeksi hänet näin, oli leikannut tukkansa lyhyeksi. En ollut tajunnutkaan miten ohut hius hänellä on, päänahka kuulsi lyhyen hiuksen läpi niin, että pään muodot pystyi näkemään. Lyhyt tukka korosti myös lyhyttä kaulaa. Näytti jotenkin elähtäneeltä ja teennäiseltä. Pitkän tukan kanssa näytti tuhat kartaa paremmalta.
        Joillekkin vain sopii paremmin pitkä tukka ja joillekkin lyhyt tukka.

        Muuten, jos hiukset eivät näytä hyvältä sutturalle kietastuna, niin miksi lyhyet hiukset sitten näyttäisivät :P? Pitkät hiukset on monikäyttöisemmät siinä mielessä, että niitä saa muotoiltua niin eri tavoin ja täten saada ne sopimaan eri kasvonpiirteisiin ja olemukseen. Jos haluaa olla tyttömäinen, voi laittaa letit, jos haluaa olla rempseä, voi kietasta sekaisen nutturan, jos haluaa sihteeriluukkia, niin laittaa siistin nutturan, jos haluaa olla urheilullisen näköinen niin sliippaa poninhännälle, jos haluaa makuuhuoneluukkia niin jättää hiukset auki jne. Siis tietty tarvitaan muutakin kuin pelkkä hiuskampaus, mutta pitkistä hiuksista saa vaikka mitä aikaseksi. Lyhyt tukka on lyhyt, siitä ei muuta saa. Mutta täytyy kyllä sanoa että joillekkin se sopii todella hyvin, paljon paremmin kuin pitkä tukka.


      • lady in red
        sfhdfgdfjdfgdgjdg kirjoitti:

        Ehkä siinä sun nutturassa oli jokin muu ongelma kuin se että näytit pitkältä jos kerta olet vain 170cm. Jos muut ihmiset ehdottelee että voisit leikata sen niin se ei varmaankaan vaan näytä kovin hyvältä.

        No eihän se nyt herrajumala sentään aina nutturalla ole ! Kun lähen esiintymään, töihin tai bilettämään niin tottakai kampaus on sen mukainen, riippuu hyvin pljon tilanteesta. Pitkä tukka taipuu moneksi eri versioksi, kuten seuraava kirjoittaja 12 6 tuossa toteaakin.

        Säälillä oon seurannut noita naapureita joilla on vuodesta toiseen se sama permanentattu palaneeksi-paplarilook. On siinäkin vaivaa kun jatkuvasti uusii permiksen ja vielä vetää papiljotit sen päälle, oikea double trouble. No makunsa kullakin.

        Jos tehtäis galluppi haluaako miehet pitkä vai lyhyttukkaisen veikkaan kyllä ekaa, vaikka on lyhyissäkin hyvännäköisiä. Se vaan edellyttää jäykempää, kihartuvaa hiuslaatua että sen saa laitettua hyvin. Ja sanosinko että työläämpi on kun pitkä, koska itelläni oli vuosia vuosia sitten semmoinen.

        Niin en sitten osaa arvioida puolueettomasti omaa lookkiani. Se nyt on jokaisen päätettävissä mistä tykkää mutta monesti oon joutunut vastaamaan kysymykseen että onks toi oma ? Onhan se, sävytetty kupariin, ei mikään ärjypuna, ne on luonnottoman näköisiä. Oma väri on kyllä punainen, mutta tottakai pienellä säädöllä sen saa hehkumaan.

        Latvat ei harota eikä hapristu, ja sen saa aikaiseksi sisäisellä hoidolla, hyvällä ruokavaliolla ja liikunnalla, ei millään kampaamoiden muka-ihmeaineilla. Ulkoapäin ei hiukseen paljoakaan voi vaikuttaa ainakaan hyvään suuntaan.

        Nämä mitkä kehottaa leikkaamaan on yleensä jonkun kampaamon äänenkannattajia; tule ja tuo kaverisikin.

        Money talks, mutta mulla on hiusmuotoilija-opskelija ihan perheessä jotenka olen ns testipää.

        Nuttura-suttura lisää kyllä pituutta, yhdistettyinä korkkareihin vaikka olenki siis tämmönen 170 cm "jämä" kymmenen senttiä lyhempi kun pikkusiskoni ja - veljeni.....no mutta kelpaa mulle ja se riittää :o)


    • Itsestäänselvyysss

      Et ole. Kaikki miehet haluavat pitkän mallimittaisen naisen. Sinä et kyllä malliksi pituudella pääse mutta olet Suomen keskiarvonnaista (167 cm) pidempi. Itse olen lyhyt, ja toivon yhä etten olisi sairastunut varhaisteini-iässä syömishäiriöön, joka katkaisi pituuskasvuni.

    • pätkä vaan

      Hassua. Ap kysyy, että onko liian pitkä miehille, ja ketju on täynnä toinen toistaan pidempien ja omasta mielestään upeiden naisten itsekehua.

      Miten tässä maailmassa pärjää tällainen alle 160 cm pitkä nainen, jolla ei ole uskomattoman paksua, vaaleaa, luonnonkiharaa tukkaa? Ihan vaan maantienvärinen.

      Ja ap:lle sen verran, että 172 cm on oikein hyvä pituus - ei pitkä eikä lyhyt.

      • Lupina

        Ihan itsetunto kysymys. Jollain valttina on pituus ja paksu, vaalea kihara tukka, jollain siro olemus ja paksut pusuhuulet tms. Miksi kaikkien pitäisi olla hartiat lyssässä ja harmitella, kun minä oon tällainen varpunen vaan? Kaikki naiset ovat upeita, jos ajattelevat itse olevansa upeita ja kulkevat hyvässä ryhdissä, eivätkä pyydellen anteeksi olemassa oloaan.


      • ei pitkää daamia

        Ei ole ensimmäinen kerta kun pitkät naiset kehuvat itseään maasta taivaaseen. Enpä ole montaa kertaa täällä törmännyt vastaavaan lyhyiden naisten itsekehuun: "Mä olen tosi kaunis ja näyttävä kun pituutta on 158 senttiä ja mulla on itsetunto kohdillaan. Käytän korkkareita ja olen silloin upea miesten mielestä mutta jos en ole upea niin miehellä on varmaan joku itsetunto-ongelma. Ja jos pitkät naiset haukkuu mua niin ne on vaan kateellisia kun mä olen niin pieni ja söpö"...

        Että juu, kyllä voi itseensä olla tyytyväinen mutten ymmärrä miksi juuri nimenomaan pitkät naiset aina niin yltiöpäisesti kehuvat itseään ja usein vielä juurikin tuon pituuden takia.


      • Eetvartti
        ei pitkää daamia kirjoitti:

        Ei ole ensimmäinen kerta kun pitkät naiset kehuvat itseään maasta taivaaseen. Enpä ole montaa kertaa täällä törmännyt vastaavaan lyhyiden naisten itsekehuun: "Mä olen tosi kaunis ja näyttävä kun pituutta on 158 senttiä ja mulla on itsetunto kohdillaan. Käytän korkkareita ja olen silloin upea miesten mielestä mutta jos en ole upea niin miehellä on varmaan joku itsetunto-ongelma. Ja jos pitkät naiset haukkuu mua niin ne on vaan kateellisia kun mä olen niin pieni ja söpö"...

        Että juu, kyllä voi itseensä olla tyytyväinen mutten ymmärrä miksi juuri nimenomaan pitkät naiset aina niin yltiöpäisesti kehuvat itseään ja usein vielä juurikin tuon pituuden takia.

        Ai et ole törmännyt? no sitten et varmaan ole paljoakaan lukenut näitä ketjuja :) Just tuollastahan ne kirjottelee "en haluais olla mikään hongankolistaja, oon niin ihanan naisellinen ja pieni, miehet on ihan hulluna muhun!"

        Aika erikoista kyllä, että aina suomalaisia naisia moititaan siitä, että on niin huono itsetunto, mutta auta armias jos menet sanomaan, että minäpä olenkin ihan tyytyväinen itseeni, niin johan olet omahyväinen narttu. Jos joku on pitkä ja tykkää olla pitkä, niin mitä pahaa siinä nyt voi olla? Tai jos joku on lyhyt ja tykkää olla lyhyt? Miksi suomalaisen naisen pitäisi aina olla kateellinen toisille naisille ja kulkea kyräillen, kun muut on aina kaikessa parempia/kauniimpia/pidempiä/hoikempia/....
        Teki niin tai näin niin aina on väärinpäin. Ainakin suoli24:llä.


    • Vapaa minä!½

      Et todellakaan ole liian pitkä! Ite olen 173-174 cm mies ja kelpaisit minulle, ei ole väliä vaikka oltaisiin samanpituisia tai sinä jopa minua vähän pidempi!

    • -..-

      kaiken kokoisia naisia haluaa joku, miksi siitä pitää tehdä niin hiton iso numero?

    • mun mielipide

      No höh. Et tolla mitalla edes malliksi pääsisi, hyvä jos missiksi.
      Itse olen 170cm, nuorena ajattelin että sais olla pari senttiä vähemmän mutta nyt 33-vuotiaana olen mittaani enemmän kuin tyytyväinen ja käytän myös korkokenkiä. Riippuu myös ammatista; asianuntijatehtävissä myös naisella sopivasti pituutta luo uskottavuutta. Kyllä mielestäni esim. 172 cm naisjuristi on uskottavampi kuin 150-senttinen!

    • klassinen kauneus

      Kaikki naiset haluavat olla pitkiä, minkä takia muuten naiset käyttävät korkokenkiä? Pitkät naiset ovat kauniimpia ja parempi kroppaisia kuin lyhyet, sen takia mallitkin ovat likemmäs 180cm. Kenen mielestä pienet pulleat töppöjalat nyt olisi kauniit? Pitkät upeat sääret ovat pitkillä naisilla, joita kaikki kadehtii.

      • 190cm

        Pitkät ja luisevat jalat eivät ole millään muotoa kauniita, ja vaikka liika on aina liikaa, niin ennemmin hieman liikaa, kuin liian vähän ;)


    • tyttelixxx

      "Kaikki naiset haluavat olla pitkiä, minkä takia muuten naiset käyttävät korkokenkiä?"
      Esim. siksi että ne on nsaiselliset, ne saa jalat näyttämään pidemmiltä ja pepun pystymmältä.

      • Klassinen kauneus

        "saa jalat näyttämään pidemmiltä"

        Näin juuri. Pituutta kaikki havittelee :)


    • .

      Joissain maissa on vastuullisiin työpaikkoihin pituusraja. Tämä sen takia, että on huomattu, että lyhyet ihmiset ovat epärehellisempiä kuin pitkät. Lyhyet valehtelevat, varastavat ja pettävät puolisoaan huomattavasti useammin kuin pitkät. Pätee siis sekä miehiin että naisiin.
      Pitkien on paljon helpompi saada työpaikka. Jos kaksi ihmistä samalla koulutuksella ja työkokemuksella hakee samaa paikkaa, ja toinen on lyhyt ja toinen pitkä, lähes poikkeuksetta pitkä saa paikan. Paksu tukka on myös valttia.

    • 44m

      Lyhyet naiset ovat väkivaltaisia. Ja se pitäisi vielä hyväksyä, kun nainen sanoo olevansa "pieni ja pippurinen". En minä halua että minua läpsitään, moukaroudaan ja läimitään, enkä halua naista lyödä takaisinkaan. Minulla on ollut kaiken kokoisia ja pituisia naisia, mutta ainoastaan lyhyet ovat olleet väkivaltaisia. Pitkissä naisissa on jotain sellaista tyyneyttä ja seesteisyyttä, en oikein osaa selittää. Mutta mieluummin ottaisin pitkän naisen kuin lyhyen.

      • n,lhlhj

        Voi helvetti mitä yleistyksiä! :D Taitaa olla katkerien hujoppien kynästä lähtöisin. Ensin kehutaan itseään, sitten mollataan lyhyitä mitä kummallisimmilla tavoilla ja lopuksi syytetään lyhyitä kateudesta.

        Jos tässä pitää ruveta yleistämään niin oman kokemukseni perusteella pitkät naiset ovat erittäin uhkaavia suuttuessaan, vähemmästäkin "pelottaa" kun sellainen amatsoni käy päälle. Pitkillä naisilla on myös yleensä ongelmia alkoholin ja päihteiden kanssa ja usein he näyttävät luisevilta ollessaan hoikkia. Jos taas on lihaa luiden päällä niin he ovat goljatin näköisiä.

        Eikö olekin kivaa yleistää vain omien kokemuksiensa pohjalta?


    • 2+2

      heh heh, joku lyhyenläntä tais vetää herneen nenään!

      • 1+1

        Heh heh, joku hujoppi tais vetää herneen nenään!


    • ,.-,.-,.-

      Jokaisella yksittäisellä ihmisellä on tietysti omat mieltymyksensä, mutta nykyinen kauneusihanne kyllä suosii pitkiä naisia ja lyhyitä miehiä. Kaikki huippumallit ovat järjestäin 180cm pitkiä. Naisen vartalo on kauneimmillaan mahdollisimman pitkänä. Kaikki miehet eivät varmastikkaan pidä huippumalleja kauniina ja seksikkäinä, mutta suurin osa pitää.
      Miehen vartalo taas ei ole kauneimmillaan mahdollisimman pitkänä, vaan usein näyttää hontelolta tai järkälemäiseltä. Miehen ihannepituus on n.170, koska silloin mies on sopusuhtaisimmillaan.
      Myös suositut näyttelijät menevät usein tällä kaavalla. Esim. Geena Davis 183cm, Sigourney Weawer 180cm, Liv Tyler 178cm, Elijah Wood 168cm, Tom Cruise 170cm, Dustin Hoffman 166cm, Antonio Banderas 175cm.

      Siis toki onhan niitä lyhyitä naisnäyttelijöitäkin ja pitkiä miehiä, mutta valkokankaalla nuo pituudet näyttävät parhaimmilta, ja sen takia niitä suositaan.

      • -.-.-.-.-.-.-

        Kyllä nykyään lyhyet naiset ovat "muodissa". Nuo naiset jotka mainitsit olivat kuuluisia aikoja sitten, nykyään parrasvaloissa ovat esim. Kim Kardashian 157 cm, Megan Fox 163 cm ja vaikkapa Natalie Portman 160 cm. Huippumalleja ei monikaan mies kuolaa vaan juurikin noita lyhyempiä ja kurvikkaampia daameja.

        Yleensä lyhyemmissä naisissa kurvit näyttävät paremmalle lyhyen varren ansiosta, pitkät naiset taas ovat jotenkin "valjun" näköisiä koska mutkat ovat niin loivasti. Yleensä pitkät naiset näyttävät hoikkina jotenkin luisevilta, kun taas lyhyt nainen näyttää yleensä sirolta ja keijukaismaiselta. Jos taas on kyseessä vähän "lihaisampi" neito niin pitkänä hän näyttää jotenkin amatsonimaiselta kun taas lyhyt nainen on vain kurvikas :).


      • 2+2
        -.-.-.-.-.-.- kirjoitti:

        Kyllä nykyään lyhyet naiset ovat "muodissa". Nuo naiset jotka mainitsit olivat kuuluisia aikoja sitten, nykyään parrasvaloissa ovat esim. Kim Kardashian 157 cm, Megan Fox 163 cm ja vaikkapa Natalie Portman 160 cm. Huippumalleja ei monikaan mies kuolaa vaan juurikin noita lyhyempiä ja kurvikkaampia daameja.

        Yleensä lyhyemmissä naisissa kurvit näyttävät paremmalle lyhyen varren ansiosta, pitkät naiset taas ovat jotenkin "valjun" näköisiä koska mutkat ovat niin loivasti. Yleensä pitkät naiset näyttävät hoikkina jotenkin luisevilta, kun taas lyhyt nainen näyttää yleensä sirolta ja keijukaismaiselta. Jos taas on kyseessä vähän "lihaisampi" neito niin pitkänä hän näyttää jotenkin amatsonimaiselta kun taas lyhyt nainen on vain kurvikas :).

        no sinä olet lyhyt nainen, on käynyt jo selväksi :) Ei se silti muuta sitä tosiasiaa, että huippumalliksi ei lyhyet pääse :) Katkerana panettelet upeita, pitkiä naisia kun et ole itse vartta näemmä riittävästi saanut. Kateus rumentaa :(


      • ,.-,.-,.-
        -.-.-.-.-.-.- kirjoitti:

        Kyllä nykyään lyhyet naiset ovat "muodissa". Nuo naiset jotka mainitsit olivat kuuluisia aikoja sitten, nykyään parrasvaloissa ovat esim. Kim Kardashian 157 cm, Megan Fox 163 cm ja vaikkapa Natalie Portman 160 cm. Huippumalleja ei monikaan mies kuolaa vaan juurikin noita lyhyempiä ja kurvikkaampia daameja.

        Yleensä lyhyemmissä naisissa kurvit näyttävät paremmalle lyhyen varren ansiosta, pitkät naiset taas ovat jotenkin "valjun" näköisiä koska mutkat ovat niin loivasti. Yleensä pitkät naiset näyttävät hoikkina jotenkin luisevilta, kun taas lyhyt nainen näyttää yleensä sirolta ja keijukaismaiselta. Jos taas on kyseessä vähän "lihaisampi" neito niin pitkänä hän näyttää jotenkin amatsonimaiselta kun taas lyhyt nainen on vain kurvikas :).

        No eikös amatsoonimaisuus ole melkoisen positiivinen asia?

        http://www.google.fi/imgres?q=amazon warrior&hl=fi&gbv=2&tbm=isch&tbnid=-Qq5Ox47ayI0KM:&imgrefurl=http://janellabell.deviantart.com/art/Amazon-Warrior-171126095&docid=8CDhxL9uDN6jVM&w=900&h=1350&ei=PPM6TsqMN476sgacoIzrDw&zoom=1&iact=hc&omvpx=402&vpy=122&dur=912&hovh=275&hovw=183&tx=109&ty=136&page=1&tbnh=159&tbnw=106&start=0&ndsp=13&ved=1t:429,r:10,s:0&biw=1024&bih=653

        http://www.google.fi/imgres?q=amazon warrior&hl=fi&gbv=2&tbm=isch&tbnid=qLnaGRVGUa03SM:&imgrefurl=http://www.fotocommunity.de/pc/pc/display/6638137&docid=fyEkljG4GDtzNM&w=533&h=800&ei=PPM6TsqMN476sgacoIzrDw&zoom=1&iact=hc&vpx=422&vpy=243&dur=107&hovh=275&hovw=183&tx=107&ty=154&page=3&tbnh=141&tbnw=94&start=29&ndsp=17&ved=1t:429,r:2,s:29&biw=1024&bih=653

        Melkoisen upeilta nuo näyttävät.


      • -.-.-.-.-.-.-.-
        2+2 kirjoitti:

        no sinä olet lyhyt nainen, on käynyt jo selväksi :) Ei se silti muuta sitä tosiasiaa, että huippumalliksi ei lyhyet pääse :) Katkerana panettelet upeita, pitkiä naisia kun et ole itse vartta näemmä riittävästi saanut. Kateus rumentaa :(

        Olen kylläkin lyhyistä keijukaisista pitävä mies ja pituutta on itselläni 182 senttiä :). Kummastuttaa vain tämä jatkuva pitkien naisten omakehu. Jos aloittaja kysyy miehiltä että kelpaako hän, niin miksi tämäkin ketju on täynnä pitkien naisten itsensä kirjoittamia ylistysviestejä? Pitkät naiset eivät mielestäni ole upeita vaan jotenkin romuluisen ja ison näköisiä. Heitä saattaa kadulla tuijottaa ihan vain sen takia että on koomista kun nainen on päätä pidempi kuin muu kansa joten ehkä te hongankolistajat olette tulkinneet miesten "tuijotukset" vähän väärin ja nyt luulette liikoja itsestänne?

        Jokaisessa naisten pituutta koskevassa ketjussa on yleensä lyhyitä tyttöjä jotka usein vain kertovat pituutensa, osa saattaa ehkä vähän kehaistakin itseään mutta sitten kun paikalle tulee pari tusinaa pitkää naista niin johan alkaa omakehu löyhkätä. Kaikki miehet jotka eivät pidä pitkistä naisista eivät ole itsetuntovammaisia enkä usko että kaikki lyhyet naiset jotka eivät halua olla pidempiä, olisivat kateellisia teille. Pitääkö teidän katkeruuksissanne oikeasti keksiä tuollasia valheita että olisi siedettävämpää elää amatsonina ja kuvitella että kaikki muut ovat kateellisia teidän "upeudestanne"?

        Tuo on myös yksi lisäsyy miksi pitkät naiset eivät kiinnosta, olette kovin ylimielisiä ja itserakkaitta :).


      • Näin se menee
        -.-.-.-.-.-.-.- kirjoitti:

        Olen kylläkin lyhyistä keijukaisista pitävä mies ja pituutta on itselläni 182 senttiä :). Kummastuttaa vain tämä jatkuva pitkien naisten omakehu. Jos aloittaja kysyy miehiltä että kelpaako hän, niin miksi tämäkin ketju on täynnä pitkien naisten itsensä kirjoittamia ylistysviestejä? Pitkät naiset eivät mielestäni ole upeita vaan jotenkin romuluisen ja ison näköisiä. Heitä saattaa kadulla tuijottaa ihan vain sen takia että on koomista kun nainen on päätä pidempi kuin muu kansa joten ehkä te hongankolistajat olette tulkinneet miesten "tuijotukset" vähän väärin ja nyt luulette liikoja itsestänne?

        Jokaisessa naisten pituutta koskevassa ketjussa on yleensä lyhyitä tyttöjä jotka usein vain kertovat pituutensa, osa saattaa ehkä vähän kehaistakin itseään mutta sitten kun paikalle tulee pari tusinaa pitkää naista niin johan alkaa omakehu löyhkätä. Kaikki miehet jotka eivät pidä pitkistä naisista eivät ole itsetuntovammaisia enkä usko että kaikki lyhyet naiset jotka eivät halua olla pidempiä, olisivat kateellisia teille. Pitääkö teidän katkeruuksissanne oikeasti keksiä tuollasia valheita että olisi siedettävämpää elää amatsonina ja kuvitella että kaikki muut ovat kateellisia teidän "upeudestanne"?

        Tuo on myös yksi lisäsyy miksi pitkät naiset eivät kiinnosta, olette kovin ylimielisiä ja itserakkaitta :).

        Jos joku kysyy olenko liian pitkä kun olen xxcm pitkä, niin siihen vastataan että ei, et ole vaan olet juuri hyvän pituinen. Joku kysyy olenko liian lyhyt kun olen vain xxcm pitkä, niin siihen vastataan että ei, et ole vaan olet juuri sopivan pituinen. Ihmiset, niin miehet kuin naisetkaan eivät mitään pituudelleen voi ja on aika sairasta tulla hehkuttamaan ketjuun, miten kamalia pitkät naiset ovat ja miten ihania lyhyet, kun aloittaja on selvästikkin epävarma omasta pituudestaan. Siis todella huonoa käytöstä. Sanoisitko ihan kasvotustenkin pitkälle naiselle noin?

        Toisekseen, kukaan ei usko että tällä palstalla olisi yhtäkään miestä kirjoittelemassa. Siis ihan oikeasti, voiko joku kuvitella että aikuinen Mies tulisi suomi24:n, klikkaisi sitten SUHTEET ja alkaisi tarinoimaan IHANNENAISESTA!? Jos joku mies nyt ylipäätään Suomi24:lle eksyy, niin eiköhän se kirjoittele sellaisille palstoille kuin autot ja liikenne, metsästys ja kalastus, maanpuolustus, rakentaminen tai teknologia.
        Ja kuka edes haluaa sellaisen "miehen" mielipiteen joka oikeasti tulisi tällaiselle palstalle? Naisethan ne tykkää jaaritella suhteista ja ihanteistaan, ei miehet.


      • lyhyt tyttö
        Näin se menee kirjoitti:

        Jos joku kysyy olenko liian pitkä kun olen xxcm pitkä, niin siihen vastataan että ei, et ole vaan olet juuri hyvän pituinen. Joku kysyy olenko liian lyhyt kun olen vain xxcm pitkä, niin siihen vastataan että ei, et ole vaan olet juuri sopivan pituinen. Ihmiset, niin miehet kuin naisetkaan eivät mitään pituudelleen voi ja on aika sairasta tulla hehkuttamaan ketjuun, miten kamalia pitkät naiset ovat ja miten ihania lyhyet, kun aloittaja on selvästikkin epävarma omasta pituudestaan. Siis todella huonoa käytöstä. Sanoisitko ihan kasvotustenkin pitkälle naiselle noin?

        Toisekseen, kukaan ei usko että tällä palstalla olisi yhtäkään miestä kirjoittelemassa. Siis ihan oikeasti, voiko joku kuvitella että aikuinen Mies tulisi suomi24:n, klikkaisi sitten SUHTEET ja alkaisi tarinoimaan IHANNENAISESTA!? Jos joku mies nyt ylipäätään Suomi24:lle eksyy, niin eiköhän se kirjoittele sellaisille palstoille kuin autot ja liikenne, metsästys ja kalastus, maanpuolustus, rakentaminen tai teknologia.
        Ja kuka edes haluaa sellaisen "miehen" mielipiteen joka oikeasti tulisi tällaiselle palstalle? Naisethan ne tykkää jaaritella suhteista ja ihanteistaan, ei miehet.

        Joo niinhän se menikin että miehet on kiinnostuneita vaan metsästyksestä ja autoilusta ym äiijäilystä, ei niitä suhteet kiinnosta paskaakaan :D. Oletpa sä älykäs...

        Kyllä täällä meitä lyhyitä naisiakin on parjattu ihan kunnolla, nimitelty kakaroiksi kun ollaan niin lyhkäsiä ja meistä pitäviä miehiä pedofiileiksi ja kuinka ollaan tappeja ja napataattoja ym. Sitten pitkät naiset aina pillastuu jos kukaan kehtaa sanoa ettei tykkää niistä kun ne ensin kehuu itseään maasta taivaaseen. Ei ainakaan mun silmiin ole osunut että lyhyet naiset kehuskelisi itseään yhtä ylitsevuotavasti kuin pitkät naiset.

        Itestään voi kyllä tykätä mutta mistä toi jatkuva omakehu tulee? Muusta kuin huonosta itsetunnosta ja katkeruudesta siis?
        " Joo, koska mä olen pitkä niin oon tosi upee ja kaunis ja näyttävä ja miehet kyllä tykkää, varsinkin jos käytän korkkareita. Mulla on upeet pitkät sääret ja oon ku joku supermalli vaan mun pituuden takia. Jos joku muija ei tykkää musta niin se on kateellinen ja jos joku mies ei pidä musta niin se ei vaan tajua miten upeita pitkät naiset on".

        Ottakaa nyt pitkät naiset itseänne niskasta kiinni ja ymmärtäkää että jotkut miehet tykkää teistä ja jotkut meistä lyhyistä, ei silti tarvitse koko ajan olla kehumassa itseään, se antaa teistä vaan aika säälittävän ja surullisen kuvan :).


      • näin se menee
        lyhyt tyttö kirjoitti:

        Joo niinhän se menikin että miehet on kiinnostuneita vaan metsästyksestä ja autoilusta ym äiijäilystä, ei niitä suhteet kiinnosta paskaakaan :D. Oletpa sä älykäs...

        Kyllä täällä meitä lyhyitä naisiakin on parjattu ihan kunnolla, nimitelty kakaroiksi kun ollaan niin lyhkäsiä ja meistä pitäviä miehiä pedofiileiksi ja kuinka ollaan tappeja ja napataattoja ym. Sitten pitkät naiset aina pillastuu jos kukaan kehtaa sanoa ettei tykkää niistä kun ne ensin kehuu itseään maasta taivaaseen. Ei ainakaan mun silmiin ole osunut että lyhyet naiset kehuskelisi itseään yhtä ylitsevuotavasti kuin pitkät naiset.

        Itestään voi kyllä tykätä mutta mistä toi jatkuva omakehu tulee? Muusta kuin huonosta itsetunnosta ja katkeruudesta siis?
        " Joo, koska mä olen pitkä niin oon tosi upee ja kaunis ja näyttävä ja miehet kyllä tykkää, varsinkin jos käytän korkkareita. Mulla on upeet pitkät sääret ja oon ku joku supermalli vaan mun pituuden takia. Jos joku muija ei tykkää musta niin se on kateellinen ja jos joku mies ei pidä musta niin se ei vaan tajua miten upeita pitkät naiset on".

        Ottakaa nyt pitkät naiset itseänne niskasta kiinni ja ymmärtäkää että jotkut miehet tykkää teistä ja jotkut meistä lyhyistä, ei silti tarvitse koko ajan olla kehumassa itseään, se antaa teistä vaan aika säälittävän ja surullisen kuvan :).

        tjaah, no minä en kauhesti tällä palstalla roiku, mutta nyt aikani kuluksi sitten selailin näitä aloituksia, ja löysin yhden kirjoituksen, jossa sanottiin, että jos pariskunnalla on suuri pituusero, näyttää siltä kuin siinä olisi lapsi ja vanhempi. Samaisessa ketjussa oli jokunen lyhyt nainen jotka kehuivat itseään seksikkäiksi ja siroiksi ja naisellisiksi jne. ja pitkiä naisia haukuttiin. En kyllä lukenut läheskään kaikkia ketjuja läpi, mutta sinä varmaan voinet linkittää niitä ketjuja kymmenittäin, joissa pitkät naiset haukkuvat lyhyet maanrakoon?

        ja sanotaan nyt vielä että minä olen 167,5cm pitkä nainen, enkä oikeastaan koe kuuluvani pitkien, enkä lyhyiden kastiin. Kummastuttaa vain tuo hyökkääminen ja haukkuminen. Eikö ihmisillä (naisilla) ole solidaarisuutta ja sellaista sisterhood-henkeä, että jos joku kysyy olenko hyvän pituinen, niin siihen vastattaisiin, että olet just passelin pituinen. Ihan jo senkin takia, että se kuuluu hyviin käytöstapoihin, myös netissä.


    • Anonyymi

      Olen 12 vuotias ja olen 170cm että et ole liian pitkä

    • Anonyymi

      Ihan hyvä pituus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1563
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1214
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe