heitelkää jotain hyviä soul-biisejä, joita kannattaisi kuunnella.. hyvää kesää kaikille!
hyviä biisejä
6
2031
Vastaukset
- antti
Aretha Franklin - Think
Gladys Knight & the Pips - Midnight Train to Georgia
Marvin Gaye - Sexual Healing
Dusty Springfield - Son of a Preacher Man
Roberta Flack - Killing Me Softly
Aretha Franklin - The House That Jack Built
Gladys Knight & the Pips - I Feel A Song
Dusty on muutoin kyllä vähän muuta kuin soulia, mutta tuon biisin voi lukea souliin. Aretha Franklinin tuplakokoelma on kyllä hankkimisen arvoinen. - --------
angie stone : I wish I didn`t miss you
- Panther
Hae tää, tää on mun mielest tosi hyvä:
Aaron Neville - Hercules
Ja jos tykkäsit, sano vain, niin voin kertoa useempiakin... - Sami
Kannattaa tutustua Smokey Robinsonin & The Miraclesin / Otis Redingin tuotantoon. Soulin parhautta!
- Tiqi
Mä ite diggaan esim. Stevie Wonderin kamasta. Funkiahan se pitkälle on, mutta vanhat Stevie menee kyllä soulin puolelle. Esim. Uptight ja For once in my life. 70-luvun alkupuolen levyt on Steviellä ihan must! Signed sealed delivered (alkuperäinen!) on NAM!
Sitte melkein mikä tahansa Aretha Franklin menee. Mahtava nainen! Ja Temptationsillahan on hirmu määrä vaikka mitä. Ja Four Tops. Noh,tietty ne on vähän vanhempaa...
The Contours - Do you love me
Martha & the Vandellas - Needle in the haystack
Marvin Gaye - I heard it through the grapevine
jne...- Tiqi
...kiistaton soul-mies on Sami Saari. On muuten yllättävän hyvää valkoisen miehen tekemäksi...
Ja Niko Ahvonen on ihan cool, joskin enemmän funkimpi meininki. Ja Veeti on bueno, mutta taas rockimpi...
Sellanen kunnollinen nais-soul/funk-artisti meiltä kyllä puuttuu (Laura Voutilainen vetää kohtuullista ajoittain)... Itsellä on pyrkimys sille saralle... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328477Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61985Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68686Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.31681- 38636
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627