Aion hankkia rakennekynnet ja haluaisin aina vaihdella lakkausta itse. tiedän, että rakennekynsiin ei saa käyttää asetonipitoisia lakkoja/poistoaineita. Mutta eikös geelikynnet tehdä niin, että ensin kynsimuotoilija laittaa kynnet, sitten lakkaa toiveiden mukaan ja lopuksi vielä laittaa uuden geelikerroksen päälle? Eli eihän kynsiä voi sitten itse lakata jos siinä päällä on se geelikerros?? Vai miten se toimii?:D
Geelikynsien lakkaaminen itse!!!
4
1800
Vastaukset
- titii
ei niitä yleensä ainakaan lakata ja sen jälkeen laiteta geeliä päälle ellei kyse ole kestolakkauksesta. kynnet voi lakata ihan normaalisti itsekin geeli/akryylikynsien päälle.
- M
Voit vain erikseen pyytää että ei laita lakkauksen päälle geelikerrosta.
- kynsiäää--
kiitos vastauksista!:) ja eiköhän ne siellä paikanpäälläkin sitten neuvo;)
- vampiregirl21
hei.
geelirakennekynsissä käytetään geelejä, ei kannata hirveästi lakkailla geelien alle kun sitä varten on värigeelit:) tulee parempaa jälkeä:)ja geelien päälle(ku kynnet on valmiit) saa lakkailla niin paljon ku jaksaa ja lakka pysyy paremmin geelikynsien päällä:) rakennusgeeli saattaa ottaa vähä kipeää ittellä sattuu ainakin niin hitosti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6315440Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?283489HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2712433- 1281763
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1281474Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3771426Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101223- 131143
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76942- 115905