http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2011073013979766_lz.shtml
voiko tämäkin olla totta??
"Tyhmät pettävät "
11
81
Vastaukset
Meilllä on täällä käytössä uudentyyppinen testi uusien työntekijöiden valinnassa.
Oletko pettänyt?
kyllä - luuta ja sanko on tuolla nurkassa
ei - aivo- vai sydänkirurgia?- rose18
8D
- voipi olla...
siivouskomerossa sutinaa...
- rose18
jep tää oli hyvä.
- rose18
jos minulta kysytää osittain totta
tyhmiä voi helpommin naruttaa ja kusettaa rahat 8)Eikä sekään pelkästään. petturi saa vielä maineen, josta on hankalaa pienissä ympyröissä päästä eroon. Tietysti toiset kääntää senkin maineen edukseen. :-)
- Avioliitto sucks
Riippuu vaimosta. Jos vaimo on pihtaripaska, niin pettäminen on järkevää ja oikeastaan pakollista.
Tietysti pitää ottaa huomioon, että vaimo voi hakea avioeroa, joka tulee miehelle kalliiksi.
Eli suo siellä vetelä täällä..- rose18
eikö olisi helpompi ratkaisu erota??
tai edes oli ajatellut ennen että meneekö edes naimisiin?
minun äitini on varottanut naimisiin menemisistä, koska hänelle erominen oli pitkä prosessi.
koska lähti vain veks uuden miehen kanssa. - rose18
niin juu äidin mukaan, isä oli sanonut kun oli puhunut erosta.
naula arkussa ja hää raudoissa.
ettei se eroominenkaan ole niin helppo juttu aina.
Tietyllä tapaa tuota pettämistä voidaan tyhmyytenäkin pitää. Kun pettämisen sijasta voisi valita sen toisenkin tai kolmannenkin vaihtoehdon. Kuin sen luihuimman. Missä rima on matalin, mutta tuomio raskain kun kiinni jää. Eli kyllä se jonkinlaista tyhmyyttä on. :-)
- rose18
juuri näin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826604- 1481824
- 1131598
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471029Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5879Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248871- 41839