Siis olen niin turhautunut kun vain voi olla. Olen 21-vuotias nainen, kaunis, hoikka saan miehen aina baarista kun haluan. Tai ainakin melkein aina ;D
Olen hiljattain eronnut, joten noi yhden yön hoidot ovat ikään kuin lääkettä eroon ja tarvitaanhan seksiäkin. Mutta en enää jaksa. Seksi on yhden yön jutuissa väistämättä huonoa: minä en nauti, en saa orgasmeja eikä mua oikeastaan edes kiinnosta pistää parastaan kun ei vaan tee mieli. Mies ei usein tule ja ovat kuin mitäkin ajokoiria. En syytä miehiä, en syytä itseäni, mutta mietin vain että nauttiiko ihmiset oikeasti yhden yön jutuista vai onko mussa joku vika? Miksi monet harrastaa sitä ja täällä ihmisillä on jopa satoja seksipartnereita mikäli seksi on huonoa. Itse olen ainakin kyllästynyt ja haluisin kovasti jonkun vähän vakituisemman miehen keltä saisi hyvää seksiä, niinkuin esim exältä. Ehkä olen vain sen verran tunneihminen, että vaadin ne tunteet mukaan että nautin seksistä kunnolla. Ja olen myös huomannut että otan näitä miehiä myös vähän ryhmäpaineen mukana.. kaikki muutkin nuoret kauniit/komeat ihmiset tekevät niin, joten minunki on tehtävä! Olisi kummallista lähteä aina yksin kotiin kun kaverit lähtee jatkoille ja yökerhoista muutenkin ihmiset lähtevät parittain. En vaan oikein nauti siitä mutta kai sitä on jatkettava kunnes joku yhden yön juttu säväyttää ja tulee syvällisemmäksi.
HUONOA seksiä 1 yön jutuissa!
21
1947
Vastaukset
- viisas akka
Ehkä nautit vapauden tunteesta hetken..Syy huonoon seksiin johtuu useinmiten liiasta humalsta ja siitä ettet tunne toista..et teidä mistä hän nauttii ja miten toimistte parhaiten yhdessä..elä huoli..se oma kultasi vielä löytyy..mutta tutustu toiseen ensin..ja ei ole pakko heti harrastaa samana iltana vaakamamboa..jos loikkii yhtäkyytiä sängystä toiseen ..ei kukaan ota ennepitkää vakavasti,,
- paraskes
Miehenä nautin lähes aina yhden yön jutuista, ellei satu vahingossa todellista laamasta lehmää mukaan, jonka yleensä huomaa onneksi ennakkoon.
- panomiestä
Joo aloittaja on vaan niin laamasen lehmä ettei mies kiinnostu ja anna kunnon kyytiä.
- Kaduttaa koko paska
Ei sussa mitään vikaa ole. Erehdyin yhdenyön juttuun tässä pari kesää sitten Tampereella soa skaboissa. Mies oli baaris vielä huippu mut sängyssä laskulohi, joka ei edes kyennyt tyydyttämään naista.
- ............
Kyennyt vai halunnut?
- Kaduttaa koko paska
............ kirjoitti:
Kyennyt vai halunnut?
Halusi, mutta ei kyennyt. Halusi minun tekevän työn, päälle, suuhun ja anaalia, eikä edes seisonut kunnolla. Surkeata eksyä väärään sänkyyn kun tarjolla olisi ollut parempaakin.
- .........
Kaduttaa koko paska kirjoitti:
Halusi, mutta ei kyennyt. Halusi minun tekevän työn, päälle, suuhun ja anaalia, eikä edes seisonut kunnolla. Surkeata eksyä väärään sänkyyn kun tarjolla olisi ollut parempaakin.
Kuulostaa siis siltä, ettei halunnut. Ihan perusmeininkiä. Yhden yön hutsusta piiskataan irti se mitä saadaan.
- Kaduttaa koko paska.
......... kirjoitti:
Kuulostaa siis siltä, ettei halunnut. Ihan perusmeininkiä. Yhden yön hutsusta piiskataan irti se mitä saadaan.
Halusi kyllä, mutta vain että häneltä otetaan suihin. hänen päällä ollaan ja anaalia jolloin hänen seisokki loppui. T alkava mies, opettele tyydyttämään nainen.
- eräs mies vaan,.. :)
Kaduttaa koko paska. kirjoitti:
Halusi kyllä, mutta vain että häneltä otetaan suihin. hänen päällä ollaan ja anaalia jolloin hänen seisokki loppui. T alkava mies, opettele tyydyttämään nainen.
Hei,.. en tiedä on se niin yleensä,.että yhden yön jutuis,. mennään heti ravintolasta sänkyyn,.
minullä on surkee suhde ja kylmä sellainen, mut lasten vuoksi yhdes. mut se siitä. MUTTA, kokemusta yhden yön jutusta on mull vain yksi, ja sen tiimoilta voin sanoo että siin pitää olla molemmat mukana,.. tuolloin ,. noin 5 vuotta sitten netissä tapasin naisen, jonka kanssa tehtiin treffit, kun olin hänen seudullaan työmatkalla,. sovimme heidän kesämökille ja menimme yhdessä,.. tietysti olimme vaihtaneet juttuja netissä ja puhelimess ja kuviakin taisi lennellä,;)
Juttelimme niitä näitä,.. kivasti matka meni ja laitoin ruuan meille,. takkaan tulet,. yhdessä sytytimme saunan,.. ja halimme, suutelimme toisiamme,.. namm.. silleeesti kivasti ilta eteni ja takan edessä sohvalla ekakerran "se" tapahtui,.. sit saunottiin,.. ja leikiteltiin toisillamme,.. molemmat olimme vartloltaan normaalit,.. ja aktiivinen rakastelu vain parani kun ilta pimeni,..
sitt huomattiin että klo oli ko pikkutunneilla ja nukuimme tietysti alasti,.. ja
VOI TAIVAS mille aamujutut tuntui,.. molemmat räjähdimme oikein kunnolla,..
sit se leikin loppu päättyi kun ajoimme takas ja hän meni töihin ja minä jatkoin matkaa,..
Olimme päättäneet että kun molemmat olimme varattuja ja suhteessa niin ei jäädä roikkumaan toisiinsa ja se meillä on pitänyt. Voin sanoa että kyllä pitää molempien olla mukana ei voi onnistuu jos vain lahnana makaa,.. mut jos joskus tapaan haluavan naisen niin noin siitä tulee kivaa molemmille,.:) - ..........
No, kyllä se minusta kuulostaa siltä, ettei halunnut. Kyllä T:llä alkava mies varmasti osaa naisen tyydyttää. Hän vain ei halunnut tyydyttää jotain yhden yön hutsua, ja miksi olisi halunnutkaan?
- mie vaan,.;)
.......... kirjoitti:
No, kyllä se minusta kuulostaa siltä, ettei halunnut. Kyllä T:llä alkava mies varmasti osaa naisen tyydyttää. Hän vain ei halunnut tyydyttää jotain yhden yön hutsua, ja miksi olisi halunnutkaan?
mut mie teen rakastelun ja tyydytyksen molemmin puolin riittäväksi,..
Siis täysillä tai ei ollenkaan,.. ;)
Onhan se ihanaa saada tuntee toistensa vartalot kun yhdessä räjähdetään,. ;))
NAMMMS,... ;) - Esa M
Myös tyydyttämiseen vaikuttaa vaikuttaa se, että haluaako edes antaa toiselle tyydytystä. Ei kukaan huoriinkaan mene siksi, että saisi maksaa toisen tyydyttämisestä. Jos sinä olit hänen silmissään pelkkä vitunkantoteline niin asia on silloin niin. Niin julmalta kuin se kuulostaakin. Tässä tapauksessa kuulostaa valitettavasti siltä, että "yhden yön hutsusta" piiskattiin kaikki irti, kunnes pikkuveikka väsy tai hän halusi jonkun toisen naisen tilalle.
Tiedän, itsekeskeinen tapaus tuo yhden illan juttusi, mutta tähän maailmaan mahtuu jos jonkinmoista ihmistä. - YÄÄÄÄÄKKKKKKK
Esa M kirjoitti:
Myös tyydyttämiseen vaikuttaa vaikuttaa se, että haluaako edes antaa toiselle tyydytystä. Ei kukaan huoriinkaan mene siksi, että saisi maksaa toisen tyydyttämisestä. Jos sinä olit hänen silmissään pelkkä vitunkantoteline niin asia on silloin niin. Niin julmalta kuin se kuulostaakin. Tässä tapauksessa kuulostaa valitettavasti siltä, että "yhden yön hutsusta" piiskattiin kaikki irti, kunnes pikkuveikka väsy tai hän halusi jonkun toisen naisen tilalle.
Tiedän, itsekeskeinen tapaus tuo yhden illan juttusi, mutta tähän maailmaan mahtuu jos jonkinmoista ihmistä.Miehet haluu vaan tyhjentää kassinsa ja ihan sama vaikka naisenen tuntee itsensä vain hyväksi käytetyksi.
Voi jumaliste miksi naiset alentuu olemaan halpoja. - eräs nainen vaan,.:)
eräs mies vaan,.. :) kirjoitti:
Hei,.. en tiedä on se niin yleensä,.että yhden yön jutuis,. mennään heti ravintolasta sänkyyn,.
minullä on surkee suhde ja kylmä sellainen, mut lasten vuoksi yhdes. mut se siitä. MUTTA, kokemusta yhden yön jutusta on mull vain yksi, ja sen tiimoilta voin sanoo että siin pitää olla molemmat mukana,.. tuolloin ,. noin 5 vuotta sitten netissä tapasin naisen, jonka kanssa tehtiin treffit, kun olin hänen seudullaan työmatkalla,. sovimme heidän kesämökille ja menimme yhdessä,.. tietysti olimme vaihtaneet juttuja netissä ja puhelimess ja kuviakin taisi lennellä,;)
Juttelimme niitä näitä,.. kivasti matka meni ja laitoin ruuan meille,. takkaan tulet,. yhdessä sytytimme saunan,.. ja halimme, suutelimme toisiamme,.. namm.. silleeesti kivasti ilta eteni ja takan edessä sohvalla ekakerran "se" tapahtui,.. sit saunottiin,.. ja leikiteltiin toisillamme,.. molemmat olimme vartloltaan normaalit,.. ja aktiivinen rakastelu vain parani kun ilta pimeni,..
sitt huomattiin että klo oli ko pikkutunneilla ja nukuimme tietysti alasti,.. ja
VOI TAIVAS mille aamujutut tuntui,.. molemmat räjähdimme oikein kunnolla,..
sit se leikin loppu päättyi kun ajoimme takas ja hän meni töihin ja minä jatkoin matkaa,..
Olimme päättäneet että kun molemmat olimme varattuja ja suhteessa niin ei jäädä roikkumaan toisiinsa ja se meillä on pitänyt. Voin sanoa että kyllä pitää molempien olla mukana ei voi onnistuu jos vain lahnana makaa,.. mut jos joskus tapaan haluavan naisen niin noin siitä tulee kivaa molemmille,.:)Sinusta tuli isukki, kohta tipahtaa elatusmaksu postiin... mut kiitos spermasta!
- rejethw
AP missä päin asut? Olen 26-vuotias komea, hoikka mies, enkä ole yhtään kiinnostunut yhden yön jutuista. On todella sääli, että suomalaisessa kulttuurissa se on lähes ainoa tapa tutustua vastakkaiseen sukupuoleen.
En todellakaan suosittele tuota yhden yön juttujen jatkamista kunnes joku säväyttää tyyliä. Jossain vaiheessa tulet huomaamaan, ettei yökerhoissa kukaan ole oikeasti etsimässä mitään vakavampaa. - aloittajaoo
Siis voi hyvin olla että yhden yön jutuissa en laita parastani tai siis en laita, tiedän sen. Siksi tulinkin kirjoittamaan tänne että laittavatko ihmiset yleensä parasta niissä? Voiko niistä saada nautintoa kun itsellä just jaksaa kestää sen 10min sitä rynkytystä ja sitten unta palloon tai samantien mies pois mun asunnosta. Olen myös kysynyt parilta miespuoliselta kaverilta asiaa joilla 50 yhden yön juttua takana. He sanovat ettei se itse akti niin kiinnosta, mutta se metsästyksen viehätys on niin kovin suuri. Ja se ilo kun saa iskettyä kuuman naisen. Minussa varmaan jokin vika, kun olen vain niin kyllästynyt siihen että baarin jälkeen lähdetään panemaan. Mutta pakkohan munkin on seksiä joskus saada ja sitten on kiva tyttöjen kanssa jutella, muuten joutuisi itse olemaan tuppisuuna kun nämä kälättävät miehistään. Se on kai sellainen kulttuuri nykyään että jos olet nuori ja kaunis niin kokemuksia non hankittava.
Baareistahan ei tietenkään yleensä haeta vakavaa, mutta itse olen molemmat edelliset poikaystävät sielä löytänyt. Ensin se on yhden yön juttu, jonka jälkeen voi olla monta kk hiljasta, ehkä facebook-kaveriksi on voinu kysyä. Sitten törmää uudestaan sattumalta ja alkaa juttelemaan ja päätyy uudestaan sänkyyn. Siitä se juttu lähtee. Kai tätä aikansa jaksaa "villiä sinkkuelämää" mutta sen vaan sanon ettei se mitään anna, ainakaan minulle, enkä tajua kun monet, varsinkin miehet jaksaa aina lesoilla naisillaan ja ovat aina viikonloppuisin innoisaan lähdössä metsästyspuuhiin. - Oikean löytäminen
Eiköhän jokainen nainen ja mies halua löytää sen oikean jossain vaiheessa.Mitä olen kuullut niin näin on.Eri asia on ne ihmiset jotka haluaa elää kokonaan yksin erakkona että eivät halua ketään.
- Victor M
Yksinhän on parasta elää saa mennä ja tulla miten haluaa eikä tarvitse olla tilivelvollinen kellekään.Varatut naiset on parhaita ei jää roikkumaan eikä riippumaan seksin jälkeen vaan häipyvät kiltisti kotiin.
- Opettele ensin
Sä et vaan osaa valita oikeanlaista tyyppiä yhden yön panoon.
- ALOITTAJA!!2!
hei nyt on pakko korjata mun alkuperäinen kirjotus! Mulla oli vkl uusi mies, eri kun mistä kerroin. Se oli ihana! Se oli niin hellä mukava ja mä haluisin olla myös sille hellä. ja kun yleensä en halua mitää läheisyyttä seksin jälkeen niin tämän tapauksen viereen oli ihana nukahtaa enkä lähtenyt aamulla karkuun. Mutta tämä oli kai joku harvinaisuus...
- hienoooo
Se on uniikki tollasia ei ole koko planeetalla!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2124692- 1882616
- 671542
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961220- 1261154
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91142Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071140- 711091
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1391072- 109999