Rässi-liivi

Hihaton Rässi-liivi?

Oon ostanut itelleni farkkutakin, josta meinaan tehä "rässi-liivin" eli Thrash-liivin. Täytyykö siitä siis välttämässä leikata hihat irti. Tai siis eihän se silloin liivi ole, mutta periaattena sama. Joten täytyykö rässi-liivin olla hihaton, jotta sitä kehtaisi pitää keikoilla?
Ja toisena kysymyksenä on: Löytyykö noita bändien hiha- ja selkämerkkejä mistäänpäin Suomea kaupoista, tai liikkeistä?
En ole oikein löytänyt ainakaan Oulun alueelta. En nimittäin haluaisi tilata niitä netistä, koska useimmilla nettikapoilla toimituskulut ovat melko suuria.

8

732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • razor violent

      Eikö sillä oulussa ole se musiikki kauppa stockmannin lähellä? Sieltä luulisi löytyvän noita hiha/selkämerkkejä. Ja tuosta liivistä en tiedä kun itse en käytä thrash-liiviä, mp nahkatakki riittä meikälle.

    • Hihaton Rässi-liivi?

      En kyllä näin yhtäkkiä keksi, mikä musiikkikauppa siinä olisi. Osaisiko joku sanoa liikkeen nimen?
      Ja nuo merkit tosiaankin sais olla esim. Black Sabbathin, Metallican, Slayerin, Kreatorin, Iron Maidenin.... Tossa vaa esimerkkejä mitä musiikkia kuuntelen. Noiden bändien hiha- ja selkämerkkejä pitäis löytää.

      • razor violent

        No ite oon käyny siinä musaliikkeessä kahesti ja muistaakseni se oli aika lähellä stockmannia. Kannattaa katsoa varmaankin kartasta. Nyt ei kyllä tule liikkeen nimeä mieleen mutta siellä näin jonkun verran hihamerkkejä.
        Ja eikö niitä hiha/selkämerkkejä löydy niistä ihme-rihkamakaupoista joita on ostotskeskuksissa ynnämuissa.


    • Hihaton Rässi-liivi?

      Nonii! Nyt on merkkejä ostettuna Musiikki-Kullaksesta.
      Tartteis vielä noita mielipiteitä tosta Farkkutakin hihajutusta....
      Hihallinen Rässi-liivi?

      • razor violent

        Varmaan ne hihat pitää leikata irti. En oo kovin monella nähnyt hihallista rässi-liiviä. Ja kyllähän se hihaton on hyvä festareilla jos on yli 25 astetta lämmintä. Ja noilta festareilta voit myös löytää hiha/selkämerkkejä.


    • Sabbat
    • Amatöörit...

    • hmkf

      voi helvetti, laittakaa sitä päällenne mikä tuntuu ja näyttää hyvältä omasta mielestä, älkää vitussa muilta kyselkö miten pitää pukeutua. miksi ei kehtaisi mennä keikalle vaikka villapaita päällä jos siitä pitää,,,,,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe