44:22 "Minä pyyhin pois sinun rikkomuksesi niinkuin pilven ja sinun syntisi niinkuin sumun. Palaja minun tyköni, sillä minä lunastan sinut."
Jesaja 44:22
Tässä on ainoa ehto: "Palaja minun tyköni."
Mutta myöskin lupaus, jos joku tahtoo palata synnin tieltä Kristuksen parannettavaksi?
Mitään muuta ulospääsyä ei synnistä ole kuin Jumalan armo Kristuksessa Jeesuksessa, Hänessä AINOASSA on syntien sovitus ja armahdus.
"Tänä päivänä, jos te kuulette Hänen äänensä, älkää paaduttako sydäntänne." Tule NYT ja ota vastaan PELASTUS:
"ANNA Jeesuksen sovittaa sinun syntisi!"
Jeesus kutsuu jokaista pelastukseen:
2
53
Vastaukset 2
KUITENKIN VARAUKSELLA . . .
Monet ovat kutsutut mutta harvat valitut. Uskon että valittujen joukko on toki isompi kuin vain se ns. piskuinen jäännös. Esim. adventistit.
Room. 9:15
Sillä Moosekselle hän sanoo:
"Minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, ja armahdan, ketä armahdan".
Room. 11:6
Mutta jos valinta on armosta, niin se ei ole enää teoista,
sillä silloin armo ei enää olisikaan armo.- Jeesus on opettajani
Usko Raamattua!
Ei Raamattu eroittele mitenkään adventisteja tai helluntalaisia, luterilaisia, eikä ketään seurakunnan mukaan. Vaan Jeesus on luvannut pelastaa heidät, "jotka tekevät minun taivaallisen Isäni tahdon." Siis jos olet tullut uskoon ja pyytänyt syntisi anteeksi, niin ethän enää kääny takasin tekemään sitä mistä sinut armahdettiin? Vaan taistelet kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi syntiä vastaan.
Jos sinulle aukeaa jokin paikka Jumalan Sanasta, niin haluat elää Jumalan tahdon mukaan ilolla siitä että olet armahdettu ja lunastettu, syntisi ovat maksetut kalliisti.
Vaikka me lakeaisimekin, niin on Hän kuitenkin uskollinen ja armahtaa jälleen. On kuitenkin eriasia erehtymisellä ja sillä että tietoisesti vänkää Jumalan Sanaa vastaan. Jos ihminen lankeaa, niin hänen velvollisuutensa on nousta ylös ja tunnustaa erehdyksensä ja pyytää anteeksi, eikä jäädä tuleen makaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid138887En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44657Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21588Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110563- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 58513
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34488Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää128476Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni24445