Miehen pituus vaikuttaa naismenestykseen

176 cm ja ilman

Olen havainnut, että jos mies on yli 180 cm pitkä, niin naisensaanti on lähes 100 % varmaa.
Pituus on niin merkittävä ominaisuus miehessä, että jos sitä on riittävästi, eli vähintään sen 180cm, niin sillä voi kompensoida ison liudan muita puutteita, naama saa olla ruma, vartalo saa olla liian laiha tai ylipainoinen, niin ne puutteet annetaan anteeksi, jos vain pituutta on tarpeeksi, ja nämä väitteet perustuu tosielämän havaintoihin, ei mielikuvitukseen eikä paperinmakuisiin tilastoihin.

Ja aina kun näkee pariskuntia, niin 99% niistä on sellaisia, joissa mies on naista pitempi.

41

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m36-INTJ

      "Olen havainnut, että jos mies on yli 180 cm pitkä, niin naisensaanti on lähes 100 % varmaa."

      Ai olet vai?
      Olen kyllä 180 cm pitkä, mutta naisensaanti ei ole itselläni ollut lähelläkään tuota 100%. Lapsellista.

    • rt678jhj8

      Niin, sä olet 180 cm mutta et yhtään yli, siitä se kiikastaakin, pitää näet olla YLI sen 180 cm. .....;)

      • m36-INTJ

        Niin, mutta hän sanoi että vähintään 180 cm voisi riittää myös...


    • Entinen tosiläski

      Epäilemättä pituudella on vaikutusta, mutta ei se sentään mitä tahansa kompensoi. Sairaalloisen lihavan on turha uneksia 100%:n naisensaannista, vaikka olisi kuinka pitkä. Todellinen prosentti on pitkillä BMI >40 -tyypeillä siinä 1%.

    • Sanoisin, että hyvin kirjoittavalla, normaalipainoisella ja perus-siistillä miehellä on naisen saanti 100% varmaa, kunhan vain homma ottaa rauhallisesti ja turhia hätiköimättä.

      • nördeeeeeeee

        Mitä helvetin merkitystä kirjoitustaidoilla on tosimaailmassa?


      • nördeeeeeeee kirjoitti:

        Mitä helvetin merkitystä kirjoitustaidoilla on tosimaailmassa?

        Ilman luku- ja kirjoitustaitoa on mahdotonta selviytyä nykyajan postmodernissa yhteiskunnassa.

        Tuo ei kuitenkaan varmaan ole se mitä hait..?

        Oma kokemukseni on, että nettideittien kautta on huomattavan helppo löytää kiinnostavia naisia (verrattuna baareissa komuamiseen), jolloin hyvä kirjoitustaito on se asia, jolla ensivaikutelma tehdään.


    • Lähes 100... :(

      Miksi minun pitää olla poikkeuksen vahvistava sääntö.

      Tosin epäilen tilastojesi kelvollisuutta. Vai ovatko nämä tuntemiisi ihmisiin perustuvia tilastoja ? :D

      • Miss Fury

        Minun on vähän vaikea uskoa ettei sinulla kävisi flaksi.


      • hankala luonne
        Miss Fury kirjoitti:

        Minun on vähän vaikea uskoa ettei sinulla kävisi flaksi.

        hahmiksen luonne tulee esteeksi


      • hankala luonne kirjoitti:

        hahmiksen luonne tulee esteeksi

        Tiettynlaisten ihmisten kanssa täysin mahdoton. Ihan totta.


      • hankala luonne kirjoitti:

        hahmiksen luonne tulee esteeksi

        Vaan se ei ole varsinaisesti syy ei.
        Ellet sitten siis meinannut, että mä olen hieman estoinen pirulainen, enkä siksi saa parisuhdetta.
        Mistä en minä tosin sanaa "hankala" käyttäsi, joten tarkoittanet, että olen vähän mulkku. Mitä siis tosiaan olen tietyn ihmistyypin kanssa.


    • Todella hyvännäköset

      Mitenkäs todella hyvännäköinen mies kasvoiltaan?Harvinaisen hyvännäköinen, joita on todella harvassa/harvinaisia?Sellasia,joita näkee todella harvoin.

      • Kaunis mies

        Kasvot ei auta miehellä juuri mitään. Jos mies on 155 cm pitkä, niin ei auta vaikka olisi miten hyvän näköiset kasvot, tai jos on 50 kg ylipainoinen.


    • Män 42 wee

      Valehelkaa pituutenne yläkanttiin tyyliin vilimitähti. Ei se pelkkä pituus muutenkaan riitä, jos tyyppi ei muuten ole ok. Pelkkään pituuteen tuijottavat vain pinnalliset paskat.

      • Valehtelu ei kannata

        Eihän tuo mitään auta, paitsi ehkä nettitreffeillä. Ensimmäinen tapaaminen tosielämässä kuitenkin nollaa hyödyn valehtelusta.


    • 183cm naiseton

      Tää teoria menee samaan kastiin tuon "sätkäkonehipit saa aina naista" -teorian kanssa.

    • Ei mene yksiin tuon mukaan, eipä ole juuri naisia näkynyt vaikka pituutta semmoset 192.
      Eikä ole lähelläkään 100% tuo juttu, vai oonko mä missannut jotain?

    • Kauniit miehet

      Ihan parhaimmassa asemassa on noin 175-180 pitkä mies,joka on todella hyvännäköinen/kaunis kasvoiltaan.Yökerhoissa todettua.Nyt puhun harvinaisen hyvännäköisestä/kaunis kasvoisesta miehestä joita on todella harvassa ja harvinaisuuksia joita näkee todella harvoin.

      • Niin ja sekin vielä

        Sillä lähes kaikki naiset haluaa paneskella kauniitten/hyvännäköisten miesten kanssa.Näin tämä menee.Eläinmaailmassakin naaras kiinostuu ihan aina ulkoisesti miellyttävän näköisestä uroksesta.


      • Matti-Juhani Koljone

        ...... miehestä joita on todella harvassa ja harvinaisuuksia joita näkee todella harvoin......

        Niinpä niin, suomen kieltä voi raiskata niin monella tavalla... :)


    • hernestos

      33-v 171 cm mies kommentoi..

      Pisimmät seurustelusuhteeni ovat olleet 177 cm ja 172 cm naiset, akateemisia, hoikkia ja hyvännäköisiä. Yksi 150 cm juttukin on ollut, mutta yleensä naiset ovat olleet keskimittaisia, näitä kahta pidempiaikaista suhdetta lukuunottamatta.

      Pituudesta tuli ehkä heitettyä joku vitsi ensimmäisellä tai toisella tapaamisella, sen jälkeen kukaan ei ottanut asiaa enää esille. Ehkä joihinkin häihin lähtiessä nainen saattoi todeta, että onpas meillä pituuseroa kun hänellä on korot kengissä.

      Oma arvioini osuus aika lailla täysin yhteen naisten palautteesta mitkä ovat hyviä puoliani: komea/söpö, hauska, älykäs, huomiova, hellä, keskustelutaitoinen, itseluottamus kunnossa (ei mitään pullistelua eikä mitään anteeksipyytelyä, asiat sanotaan niin kuin ne on). Siis ei oikeasti mitään maata mullistavaa, jos vähän viitsii mies miettiä mitä suustaan päästää.

      Pari kertaa on joku nainen kuppilassa tainnut todeta, että olen liian lyhyt hänelle. Olen kuitannut takaisin, että eikös tuo ole yhtä pinnallista kuin että mies vaatisi vähintään C-kupin rintavarustuksen? Yksi kilahti tästä vertauksesta täysin (??), mutta toinen hekotteli ja jatkoimme jutustelua melko pitkään, mutta ei muuta.

    • Miksiköhän minä en sitten ole seurustellut koskaan, vaikka olen 181cm, eli yli 180?

      Jos se pituudesta riippuu, niin kuinkahan pitkä pitäisi olla, että joskus kerran elämässään saisi yhden kokemuksen naisesta?

      Minun pituiseni ei tosin mikään pitkä enää nykyisin olekaan. Keskipituuskin taitaa joissain ikäluokissa olla jo yli 180. Minun ikäluokassani varmaan ainakin on, sen verran pieni olin koulussa muihin verrattuna.

    • Olen KTM

      Minä olen 186 cm, mutta en saa naista kuin harvoin.

    • pitkälleen pätkä.

      Voi olla, jos olet 176 niin menestyksesi on parempi kuin jos ole 160.

      tosin kyllä tälläkin "varrella on oäässyt melkein 170 cm naisen suosioon, tosin huinolla menestyksellä naisen kannalta...

    • 183 cm ja ilman

      No eipä ole naisia näkynyt meikäläisen makuuhuoneessa...

    • Kirurgian tarpeessa

      Olen 180 cm ja naama ei ole erityisen ruma mutta seksitön naisten mielestä.
      Näen jatkuvasti itseäni 10 cm lyhyempiä miehiä varsin upeiden naisten kanssa.

      Ei se pituus kaikkea ratkaise, naamakemiat ja naamageenit ratkaisee paljon enemmän.

      Jos olet 176 cm niin käytäppä kovapohjaisia pikkaisen korkoa omaavia kenkiä pohjallisten kanssa ja opette kävelemään ryhdikkäästi sekä päkiöitä käyttäen. Vaikutat helposti olevasi lähempänä 180 cm ja ongelmasi on ratkaistu.

      Paskalle seksittömälle naamalle taas ei mahda mitään. Naamari olisi tietysti yksi ratkaisu, mutta tuskin kovin vakavasti otettava.

    • Tuleva kaljamaha

      Monessa otsikossa on lukenut, että naisille paksuus on tärkeämpää kuin pituus, joten olen ruvennut tankkaamaan runsaasti olutta.

    • Miss Fury

      On kyllä aika yleistä että pariskunnissa mies on naista pidempi. Poikkeuksiakin löytyy kyllä useita.

      Minä olen niin lyhyt että järestään kaikki ei lyhyt kasvuiset miehet ovat minua pidempiä. Olen kyllä yhden pari senttiä lyhyemmän kanssa seurustellut. En koe että pituus olisi mikään merkityksellinen ominaisuus, vaikka kivempi jos voisin katsoa silmiin ilman tikkaita. 170 senttisen kanssa alkaa jo olla vaikeaa.

      • utelias uuno

        Monenko miehen kanssa olet seurustellut?


      • Miss Fury
        utelias uuno kirjoitti:

        Monenko miehen kanssa olet seurustellut?

        Määrittele seurustelu.


    • tappi3

      No onhan se niin, että naiset usein haluavat itseään pidemmän miehen. Mutta itse alle 160 senttisenä olen kyllä lyhyempi kuin valtaosa miehistä, joten ei mitään ongelmaa.

    • Kyllä mä olen nähnyt kaiken mittaisia miehiä, kaiken mittaisien naisten kanssa. En usko, et pituus on se ratkaisevin tekijä.

    • ................

      No tottakai pituus vaikuttaa. Joka muuta väitää puhuu jälleen kerran täyttä paskaa. Katsokaa vaikka apinoitten johtajauroksia. Ne on isokokoisia. Ei naiset tykkää mistään metroseksuaalisista homoista, vaan isokokoisista miehistä joka tuo turvallisuuden tunetta.

      Ai niin suonmalaiset miehet on kyllä hirveän lyhyitä ja hinteliä ja muutenkin ihan nössön näköisiä tyyliin Subb.

      • yrpiintynyt

        "Ei naiset tykkää mistään metroseksuaalisista homoista, vaan isokokoisista miehistä joka tuo turvallisuuden tunetta."

        Tätä en vaan tajua.. Tai tuon tajuan, että metrohomoista ei nainen tykkää, mutta mikä piru siinä "turvallisuuden tunteessa" on se Juttu? Suomalainen yhteiskunta on keskivertoihmiselle niin turvallinen, että ei täällä kenelläkään ole tarvetta pelätä.

        Minkä takia sitä turvaa ja turvallisuudentunnetta haetaan? Vai onko kyseessä halu "isän" kainaloon?


    • susihukkapätkä

      5 vaivatonta senttiä! Ja olisit ollut yli 180 cm. Niistä oli aloittajan onnikin kiinni. Eli pienestä.

      Ei lohduta, mutta itse alle 160 senttisenä naisena en kauheesti yli 180 senttisistä miehistä kiinnostu.

    • Al nox

      Muistu mieleen se joku ihme nollatutkimus, jossa katsottiin minkä pituiset miehet ovat naisten mieleen näin yleiseltä kannalta ja tulokseksihan saatiin se average 185cm pituiset jannut ovat niitä, joiden perään "kuulemma" naiset juoksevat kuola valuen suupielistä.

      Oma mielipide on, että kyllähän se pituus jotain vaikuttaa, mutta se on vain yksi factor tuhansien muiden joukossa, että tasapainoinen kokonaisuushan on se, jota naiset loppupelissä hakevat.

    • ohk.4zhöoj

      Olen 190cm. SE on 5cm. Arvaatteko oonko saanut naista? En ole edes yrittänyt.

    • clarisssa

      Kyllähän monelle naiselle miehen pituus on yks tärkeimmistä kriteereistä, mitä on kaveripiirikin puhunut. Mulla itselläni on kuitenkin pari kokemusta itseäni lyhyemmistä miehistä-toinen oli ja edelleen yks tärkeimmistä ihmissuhteista elämässäni ja toista elän parhaillaan :))'

      Itse olen 172 m, poikaystäväni taas muistaakseni (ei tosiaankaan tärkeää mulle..) jotain 165 cm ja itse käytän aika ajoin korkeakorkoisia kenkiäkin. Olen normaalivartaloinen, akateeminen, pitkähiuksinen ja naisellinen nainen, jolla kyllä riittäisi valinnanvaraa, mutta ne kemiat.....Niistähän kaikki on kiinni!!! Nykyinen mieheni on varmaan muiden mielest atm mutta mulle HOT HOT HOT

    • GG

      Meinattiinko aloituksessa sitä, että yleensä joskus saa jonkun naisen narahtamaan suhteeseen? Onkohan pituus siinä nyt niin tärkeä asia...

    • Reipas Mies

      Olen 180cm roteva.

      Olen lyhyt tuntemiini naisasiamestarimiehiin nähden.

      Eli ap on oikeassa.

      Se että joku nainen puolustaa nysää miestään on vain sitä LAAV LAAV talkingia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      424
      2588
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      90
      2447
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      227
      1725
    4. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      180
      1567
    5. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      75
      1459
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      86
      1341
    7. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      89
      1305
    8. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      91
      1296
    9. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      1105
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      286
      1085
    Aihe