Lisää korvareikiä! :-*

Epätoivoinen... :'(

Eli siis haluisin lisää korvareikiä... mulla on yhet molemmissa, mut haluisin, et oikees olis kolme ja vasemmas kaks! Mut tietty olin kauheen innoissani ja varma et saan ne tän kesäloman lopus, mut sit äiti sano vaan et odotetaan hetki, ku tää on kuitenki vaan joku nuoruuden hömpötys! Ja sit en kestä! Se hetki on kummiski joku 1-2 vuotta ja sit sanotaan et ootetaan vielä ja saan varmaan täys ikäsenä vasta!! Ärgh!!!! >;( Ja se sanoo et se antais heti jos se näyttäis hienolta, mut se ei kuulemma näytä... ja musta se näyttäis hienolta! ja pitäisin niis vaan pieniä nappeja ja ehk niis etummaisis jtn muita. Eli jos on jtn linkkejä mis on kuvia tyypeistä joilla on kolme reikää korvassa ni linkkiä tohon jos ideoita miten sais suostuteltua äidin siihen!! =) olisin iki onnellinen ku saisin ne reiät korviin!

16

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäkin tein itse

      Jos on noin hankalaa, niin lakkaa teiniangsti valittamasta, etsi tietoa ja tee ne itse!

    • aadaaa

      Itellä on kahet reiät korvissa. :) Haluisitko ottaa kaikki kolme uutta reikää kerralla? Suostuiskohan äitis esim siihen et ottaisit ensin yhden reiän toiseen korvaan ja sit myöhemmin ehkä lisää? Minkä ikänen muuten oot..?

    • >;'(

      Nyt se on todella päättäny etten saa niit! :'( eli täytyy vaipua epätoivoon! oon 13v. ja kiitti aadaaa vinkeistä! Mut "minäkin tein itse" kannattais vähän miettiä ennen kun alkaa haukkua toivia teiniangsteiksi!!!! >;I

    • tyttönenn--

      kannattaa yrittää suostutella ja etsiä tietoa niistä kertoa, että on valmis huolehtimaan niistä niin ettei tule mitään tulehduksia tms :) ja sullahan on jo yhet korvareiät, niin minkä ikäsenä sait ne?
      kannattaa sanoa jotain että "mullahan on jo yhet reiät, nii ei toiset oo sen pahemmat."
      voi kans yrittää vedota siihen et muilla samanikäsillä ja nuoremmillakin on, ja että ne on nyt tosi muodikas juttu (sen avulla vanhemmat voi suostua helpommin.) ;))
      mulla on 4 3 reikää sekä rustokoru ja oon tehny ite noista 6 ilman lupaa, eli jos tosissaan haluat nii pyydä jotai kamua tekee ;) tai tee itse.
      ja oon 12.

    • :I

      mä sain ekat reiät ku olin 8v...

    • Mä taas

      Ja en uskalla tehä ite enkä haluu kaverinkaan tekevän, ku pelkään neuloja! Joten haluisin et ne tehtäs kultaliikkeessä "pyssyllä"... täytyy vaan ootella! Kyllä mä ne vielä hankin! Ps. lisä vinkit on kyl aina tervetulleita... :)

    • lol''d

      eipä tähä juuri mitää vinkkejä voi antaa ku et meet vaan sinne kultasepänliikkeesee vaikka kaveris kans, kyl ne tekee aika nuorillekki vaikkei oo vanhempi mukana.

    • miä taas

      Mut siitä se äiti vasta iloitseee ja alkaa huutaan! Ja asun tääl keskellä ei mitään ni eka kulta liike on 40km pääs ni ei oo sinnekkään helppo päästä, ku ei bussit kulje...
      no katotaan nyt miten tää homma etenee

    • :D

      Kiitti! TOi oli hyvä kuva!!! Kiitos! :D

    • miä vaan! :'(

      Nyt on kulunu jo yli 3kk eikä oo tapahtunu edistystä yhtään... oon sanonu sille ainaki joka viikko siitä mut se vaan miettii... :'I

    • korviksia

      Kannattaa uhkailla että laitat itse reiät jos et saa lupaa, siitäkin huolimatta ettet oikeasti laittaisi itse. Kyllä varmaan siinä vaiheessa luulisi suostuvan, koska itse laitetut ovat paljon alttiimpia tulehduksille ja niitä varmaan äitisikin pelkää ja pitää syynä lisäkorviksien kieltoon.

      Toiseksi, ei kannata käydä laitattamassa kultasepällä, koska olen lukenut paljon juttuja siitä että ne eivät ole tarpeeksi hygienisia ja pyssyllä ampumalla korvareikä repiytyy pahemmin ja myöhemmin sattuu enemmän. Ei se esim. tatuoijalla neulan kanssa oikeasti satu, kunhan tyyppi osaa asiansa.

      Eipä mulla muuta, onnea yritykseen :)

    • iloinenpulla:)

      Kysyppä sun äitiltäs et "miten ylimääräiset reiät eroaa ensimmäisistä". Jos oot kerta saanu ekat, niin kysy miksei se anna lupaa uusiin. Ja varmaan auttaa jos lupaudut itse maksamaan.

    • gwgt

      Hmm... VÄÄRÄ ALUE!

    • miä taaas

      Äiti tietää et pelkään neuloja ja verta yli kaiken et en uskaltais laittaaa ni se ei uskois ja se on sanonu et 1het reiät on hienot mut useempi näyttää suttuselta... No kiitti kuitenki! Kyl mä ne reiät viel otan! >;) kunhan saan sen suostuun! :Drgf

    • daaahhhh

      Sano äitilles et ne on sun korvat ja tärkeintä on et ite tykkään, sano et sun mielestä on hienoo jos on useempi reikä (:

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe