Calvin Kleinin euphoria for men

Oriental Guy

Mitä pidätte Calvin Kleinin miesten euphoriasta, erityisesti naiset? Itse tykästyin välittömästi kun nuuhkaisin kosmetiikkaosastolla ja on mielestäni ehdottomasti paras miesten tuoksu hetkeen. Jos pitäisi lyhyesti jollakin tavalla kuvailla niin tuoksu tuo itselleni mieleen jollakin ihmeellisellä tavalla lapsuuden tuhannen ja yhden yön tarinat.

4

317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei napannut

      Itse kokeilin tätä tänään ja en tykännyt, lisäksi haju haihtui iholta n. 2 tunnissa.
      Pistin toiseen käteen Burberry Beat:ia, ja sekin oli parempi (mutta ei sekään napannut tarpeeksi)

      Kunnon aineet kestää vähintään 6 tuntia iholla.
      1 Million on omasta mielestä paljon parempi kuin Euforia mutta nämä toki makuasioita....

      • Oriental Guy

        Siitä tosiaan haihtuu monia elementtejä nopeasti, mutta siitä jää kyllä selkeä ja mukavan suitsukemainen ja meripihkamainen tuoksu iholle pitkäksi aikaa. Itse haistoin sen selvästi vielä suihkussa käytyänikin.

        Itämaisista tuoksuista saa helposti tehtyä tunkkaisia, mutta tämä ei käy liikaa päälle.

        Tästä miesten Euphroriasta saa Intense-versiota, mikä on kuulemma astetta rohkeampi ja voimakkaampi. En ole kokeillut, mutta se kehiteltiin ilmeisesti niitä varten, joiden makuun alkuperäinen Euphoria oli liian läpinäkyvä ja nopeasti haihtuva.


    • karmea haju

      Omaan nenään liian synteettinen tuoksu, kun en ole totutellut tämäntyyppisiin hajusteisiin. Haistan ainoastaan pistävän ja tunkkaisen hyttysmyrkyn hajun, en juuri muita vivahteita.

      Jos joku on suihkautellut Euphoria Intenseä enemmänkin, niin baarissa ko henkilön lähtiessä kukaan ei voi tulla samalle paikalle istumaan. Siihen tuolin lähelle jää ihan karmea hyttysmyrkkymäinen löyhkä pitkäksi aikaa.

    • ......

      Meillä ei Euphoria haise hyttysmyrkylle, itse valitsin puolisolleni ja on kiva huomata että hän tykkää käyttää sitä.
      Tosiasia on että kaikki tuoksut eivät sovi kaikille, pitää vaan etsiä se mikä kullekin sopii, itselläni tuoksut muuttuvat iholla kovasti, joten kestää kauan päättää uudesta tuoksusta sopiiko vai ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe