Calvin Kleinin euphoria for men

Oriental Guy

Mitä pidätte Calvin Kleinin miesten euphoriasta, erityisesti naiset? Itse tykästyin välittömästi kun nuuhkaisin kosmetiikkaosastolla ja on mielestäni ehdottomasti paras miesten tuoksu hetkeen. Jos pitäisi lyhyesti jollakin tavalla kuvailla niin tuoksu tuo itselleni mieleen jollakin ihmeellisellä tavalla lapsuuden tuhannen ja yhden yön tarinat.

4

447

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei napannut

Itse kokeilin tätä tänään ja en tykännyt, lisäksi haju haihtui iholta n. 2 tunnissa.
      Pistin toiseen käteen Burberry Beat:ia, ja sekin oli parempi (mutta ei sekään napannut tarpeeksi)

Kunnon aineet kestää vähintään 6 tuntia iholla.
      1 Million on omasta mielestä paljon parempi kuin Euforia mutta nämä toki makuasioita....

• Oriental Guy

Siitä tosiaan haihtuu monia elementtejä nopeasti, mutta siitä jää kyllä selkeä ja mukavan suitsukemainen ja meripihkamainen tuoksu iholle pitkäksi aikaa. Itse haistoin sen selvästi vielä suihkussa käytyänikin.

Itämaisista tuoksuista saa helposti tehtyä tunkkaisia, mutta tämä ei käy liikaa päälle.

Tästä miesten Euphroriasta saa Intense-versiota, mikä on kuulemma astetta rohkeampi ja voimakkaampi. En ole kokeillut, mutta se kehiteltiin ilmeisesti niitä varten, joiden makuun alkuperäinen Euphoria oli liian läpinäkyvä ja nopeasti haihtuva.

• karmea haju

Omaan nenään liian synteettinen tuoksu, kun en ole totutellut tämäntyyppisiin hajusteisiin. Haistan ainoastaan pistävän ja tunkkaisen hyttysmyrkyn hajun, en juuri muita vivahteita.

Jos joku on suihkautellut Euphoria Intenseä enemmänkin, niin baarissa ko henkilön lähtiessä kukaan ei voi tulla samalle paikalle istumaan. Siihen tuolin lähelle jää ihan karmea hyttysmyrkkymäinen löyhkä pitkäksi aikaa.

• ......

Meillä ei Euphoria haise hyttysmyrkylle, itse valitsin puolisolleni ja on kiva huomata että hän tykkää käyttää sitä.
      Tosiasia on että kaikki tuoksut eivät sovi kaikille, pitää vaan etsiä se mikä kullekin sopii, itselläni tuoksut muuttuvat iholla kovasti, joten kestää kauan päättää uudesta tuoksusta sopiiko vai ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      93
      3541
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      5
      1819
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      7
      1610
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      31
      1381
    5. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      54
      948
    6. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      35
      882
    7. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      70
      882
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      47
      820
    9. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      787
    10. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      784
    Aihe