Onko koolla väliä?
Maanantai 1.8.2011 klo 10.42
Sanotaan, että miehen elimen koolla ei ole väliä. Oletko samaa mieltä?
Oletko rakastellut miehen kanssa, jonka penis on ollut pieni? Kuinka pieni? Häiritsikö pieni penis rakkauselämäänne? Kuinka? Puhuitteko tilanteesta? Oliko tällä nautintosi kannalta merkitystä? Mitä? Kuinka mies suhtautui tilanteeseen?
Kerro meille tarinasi, me etsimme tosielämän kokemuksia juttuumme. Haastatteluun on mahdollista osallistua vain etunimellä. Liitä viestiisi puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi, niin voimme kysyä lisää. Voimme julkaista lukijoiden tarinoita myös sellaisenaan tai muokattuna niin, ettei vastaajaa tunnista.
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/201108010104257_lz.shtml
haluatko mielipiteesi lehteen, nyt sinulla on mahdollisuus.
6
<50
Vastaukset
Voihan nenä. Kaikkea sitä pitää niin syvällisesti miettiä. Kyllä mulla on aina mielenkiinto lopahtanut muista syistä, kun pippelin koon vuoksi. Lähinnä korvienvälissä on sitten ilmennyt jotain sellaista, joka ei omaan nuppiin tahdo asettua mitenkään. :-) tai ei jaksa sietää.
- munapieni
Rakastelen penistä, en miestä.
Silloin koolla ei ole väliä ;)Pitikö sun sanoa toi toisinpäin? Jos rakastelee miestä, niin peniksen koolla ei ole väliä. :-)
En tota kuullutkaan Kekkosesta. Kyllähän se kalju voi mulkunkin mieleen tuoda.
:-) Vielä poimut niskassa niin hahhhaaa.
tuota noin linkitin mihin voi kirjoittaa oman henkilökohtaisen mielipiteensä.
lupaan lauantaina ostaa iltalehden ja lukea tulokset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898236
- 926375
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586243Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344851- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572982- 442829
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512796- 492760