AUTTAKAA!!!

ihastunut

Miten sais jätkän ehdottamaan tapaamisen?? ku se ei ilmeisesti uskalla.. on se kyl ihan varmasti tosi kiinnostunut jne. mut se etenee niin hitaasti.. et mä pelkään et aikaa menee hukkaan,ku mä muuten muutankin kohta pois täältä... mä en halua olla tyrkky, joten ite en ehdota..

8

2397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löylyttäjä

      Jaa... sitä pitäis varmaan jotenkin rohkasta...

      Teet jotenkin selväksi että tahtoisit tavata. Jos se on kiinnostunu ja tietää varmasti että tahdot tavata niin kyllä se ujokin mies ehdottaa... luulisin :D

      • -NH-

        Ota ihmeessä siihen jätkään yhteyttä. Se syy miksi se jätkä ei oo ottanu suhun yhtettä, saattaa olla se et se ei pysty esim.jätkä ei tiiä mis asut tai ei tiiä numeroo tai...


    • vaahtera

      Olenpa kuule aivan saman asian kaa painiskellu. Tai no, me tavattiin jo kertaalleen, sit sovittiin et lisää on luvassa ja sit ollaan täs viikon ajan tekstailtu ahkerammin ja laiskemman puoleisesti. Treffejen jälkeen mä olin se, joka yhteydenpidon yleensä alotti, sit tein tuossa astetta tyhmemmän jutun kännipäissäni (ei mitään muita miehii tms..) ja ajattelin jo et saanpa sit heittää hyvästit tuolle sulopojalleni.. Päätin pitää näppini erossa kännykästäni. (Kovaa itsehillintää ;P) Ajattelin, et kyl se tekstaa, jos sitä viel kiinnostaa. Ja niinhän tuos kävikin. Tää mun poika periaattees aina itse ehdottaa noit tapailuja, mut silti mä oon se joka sen vikan asteen panee treffailus aina kuntoon, eli missä ja millon. Pitää siis vähän tökkiä et saa haluamansa ;) Järki menee... Mut tsemppiä sulle treffailussa ja malttia peliin!

    • Make

      Se on aika paha jos kumpikaan ei halua olla liian tyrkky.
      Ja sit kun toinen vihdoin rohkasee itsensä tekeen aloitteen, niin toinen tietty torjuu sen sillä periaatteela et pitää sanoa kolme kertaa ei, ennenkuin sanoo kyllä :)

      • ihastunut

        Noh.. mä oon jo antanut ymmärtää et haluun tavata vaikka jo kuinka monta kertaa!! ja se on selvää ettei se jätkä halua olla tyrkky, mut mä en tajua mitä se oikein aattelee, et mitä varten mä muuten istuisin netissä koko päivät, jos en olisi pitänyt siitä..? se toistaa aina samaa, et se muka häiritsisi mua, mut mähän oon niin onnellinen, ku saan siltä mailia.. oon ihan varma että vaikutan epätoivoiselta ja tyrkyltä jos ehdotan tapaamisen ite.. se on niin vaikeeta netissä, ku toinen sit luulee ettei toisella oo yhtään elämää tietokoneen ulkopuolella, vaikkei se pidä paikkansa meidän molempien kohdalla..


      • eikai
        ihastunut kirjoitti:

        Noh.. mä oon jo antanut ymmärtää et haluun tavata vaikka jo kuinka monta kertaa!! ja se on selvää ettei se jätkä halua olla tyrkky, mut mä en tajua mitä se oikein aattelee, et mitä varten mä muuten istuisin netissä koko päivät, jos en olisi pitänyt siitä..? se toistaa aina samaa, et se muka häiritsisi mua, mut mähän oon niin onnellinen, ku saan siltä mailia.. oon ihan varma että vaikutan epätoivoiselta ja tyrkyltä jos ehdotan tapaamisen ite.. se on niin vaikeeta netissä, ku toinen sit luulee ettei toisella oo yhtään elämää tietokoneen ulkopuolella, vaikkei se pidä paikkansa meidän molempien kohdalla..

        Ei kai se voi olla noi vaikeata!!!!. kukaan mikään tyrkky oo jos tapaamista ehdottaa!!!!
        Eli sano sille jätkälle että haluaisitko lähteä kahville joku päivä?


    • Scorpion

      Ei se susta tyrkkyä tee, jos asiallisesti ehdotat tapaamista. Omalle kohdalleni olisi ainakin mukava jos nainen tekisi aloitteen.

    • Anonyymi

      Olipa hienoa lukea vanhoja teini-ihastumisia liki 20 vuoden takaa, itse olin nuori aikuinen tuolloin... Onpahan ajat muuttuneet... Luultavasti tämä nuori tyttö on nykyään feministi ja suhteessa naisen kanssa... Vihaa miehiä ja kaikkea ns. romantiikkahömppää, esim. Titanic-leffaa mitä aikoinaan kuitenkin rakasti, ja minkä julisteilla joskus vuorasi seinät, kaikki minkä ajattelu vaan tekee olevinaan naisesta heikomman, koska media niin sanoo... Sama se millaiseen ajatus/-fantasiamaailmaan on alunperin synnytty, barbiet, häät, ym... vaan se miten pää saadaan sotkuun kun ollaan siinä harhaluulossa että naiseus tekisi naisesta heikomman... Huhhuh... Miehen lumonnut nainen saa miehen hyppäämään vaikka jyrkänteeltä alas, mitä helvetin muuta nämä halajaa... Muskeleita ja myskin hajuisia kainaloita itselleen, seipäänheiton väärenettyjä tuloksia, tahi pikajuoksun, puhumatta nyrkkeilystä... Nainen on nainen, mies on mies... Aivot ja fysiikka toimii eritavoin tutkitusti... Amnesty kohtasi vihaa kun kertoi faktoja Ukrainan taktisesta sodankäynnistä, ja nyt ihmiset olettaa että nämä faktojen puolesta puhuvat hyväntekijät ovat natzeja... miksi totuus on synti?! Sama asia miehen ja naisen välisessä erossa... mikä siinä on että romantisoitu valhe mikä miellyttää ainoastaan naisia olisi ainoa totuus... Äh, en edes jaksa jauhaa aiheesta kun se ei johda mihinkään., Helvetin turhauttavaa.. Feminismin ja sen ääriajattelun myötä kun puuttuu täysin kaikki rationaalinen ajattelutapa niin kohta nähdään miten tässä käy... Nyt jo niin monet femakot puhuu itsensä pussiin ja pian ajaudutaan sellaisiin merkittäviin umpikujiin mistä ei ole pääsyä pois... kuka ne ongelmat ja ristiriidat sitten ratkaisee siinä vaiheessa kun miehetkin on jo kuohittu, ja tuho tehty... Miksi naisia ei näytetty rintamalla sotimassa Louhiniemen leffassa, miksi? Tuo on helvetin järkevä kysymys kun leffa oli muutenkin fiktiota... Minusta osa venäläisistä olisi voinut olla vihreitä örkkejä ulkoavaruudesta... Nykyaika ei ole suinkaan mitään rauhaa ja tasa-arvoa, nykyaika on pahempaa hirttotouhua kuin pimeällä Keski-ajalla konsanaan... Sananvapaus on kuollut... Feministien ääni kuuluu näin :"Jos et ole aatteidemme puolella, joudat sähkötuoliin"... Onko tuo demokratiaa, hyväksyntää, tasa-arvoa ja osana maailmanparannusta... Aatteet ja arvot ei tapa ketään, kaikkien kuuluisi olla yksilöitä... Natsi-saksan sekä Stalinin touhu oli sitä että "yksi valtio, yksi mieli"... Ole puolellamme tahi kuole... Nykyään vielä se nuora vaan kiristyy entisestään monenkaan huomaamatta, ja yksilön itsemäärämisoikeudet ja sananvapaus kutistuu entisestään...Vihanpito, ja kaikenmaailman Some-lynkkaaminen omien aatteiden puolesta on pahempi asia kuin yksikään sellainen aate mistä ei aiheudu toiselle minkäänlaista fyysistä vahinkoa, vaan mikä perustuu ainoastaan puhtaasti omaan
      sananvapauteen, eikä näin vahingoita toista... "Sanat ei satuta", sanottiin ennen... Nykyään ne satuttaa sen verran että jos olet höperö 79v. ja kärsit puheripulista niin saatat istua viimeiset vuotesi sellissä... Vai onko tällä jokin green Card kenties ikänsä puolesta... Mikä järki, missä raja kulkee...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2679
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      350
      2550
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2168
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1846
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1753
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1744
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      68
      1595
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      122
      1547
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe