Heissan siskot, olen menossa lomalle Viroon ja haluaisin ottaa siellä mahdollisesti pientä ehostusta huulitäytteiden muodossa :) Yritin googlettaa kauneushoitoloita/klinikoita jotka tekee noita, mutta kaikki jotka tuli vastaan oli ilmeisesti juuri turisteille suunnattuja, joissa hintataso oli samaa luokkaa kuin täälläkin. Tietääkö joku halvempaa paikkaa (hinta saisi olla alle 200).
Kiiitos paljon vastauksistanne etukäteen!
Virosta restylane paikkoja? (huulet)
Wannabe a star
1
362
Vastaukset
- hyvä kokemus
Nyt en muista kauneushoitaolan nimeä mutta sijaitsi hotel Olympian alakerrassa..Siellä otin mesoterapiaa ,rasvakertymiini lipolyysipistoksia..ja olisi saanur huulitäyettä yms..ja kun olen vilkas ja kehuin kovasti hoitajani hyvää ihoa niin hinta vaan tippui..:) Ehkä omaan hieman venäläistä temperamenttia--en tiijä--
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056