voiko tyhmää tekoani saada anteeksi?

onneton nainen00000

mitä ihmettä teen kun sössin koko homman olen ollut 6 vuotta yhessä mieheni kanssa itse olen 22 ja mieheni 27 asutaan omakotitalossa jossa asuu mieheni isä myös . Tuli illalla riitaa mieheni kanssa saunanlämmityksestä kun minun olisi pitänyt lämmittää hänelle sauna jotta hän voi käyä saunassa kun tulee töistä no sanoin et nyt en jaksais lämmittää saunaa no mieheni sanoi siitä et jos et lämmitä niin pakkaa tavaras ja lähe no muutin mieleni ja yritin soittaa miehelle et lämmitänkö sitä vai en muttako mies puhui vain toista puhelua ja sit suutahin kun itse ensin pyytää lämmittämään saunaa ja sit ei vastaakkaan no laitoin miehelleni sellaisen viestin että koiramme on jäänyt auton alle jotta mies vastais puhelimeen kun en aatellu kokopäiväks venaamaan sitä koska se vastaa no mehenihän oli sanonut hänen isäpapalle siitä kun mieheni isä tuli kotia sanoi mulle et tuollasta valehtelijaa ei täälä tarvi joten pakkaa tavarat ja häivy . lähin sit pois
mitä ihmettä teen? mieheni isä on huorannussija sillä käy aina huoriakin kylässä . olen aina auttanut miestäni ja hänen isäänsä kun niillä on ollut vaikeaa ihan rahallisestikkin
kaduttaa ja nolottaa vieläkin kun suutuksissani juksanin koirasta

8

520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikenlaista on

Jestas sinun tekstiäsi.
      Ehkä olisikin oikein hyvä niin sinulle itsellesi kuin miehellesikin, että muutat omillesi. Anna aikaa itsellesi ja miehellesi aikuistua rauhassa. Yhteiselämä vaatii sopeutumista, yhteistyötä, toisten kunnioittamista ja arvostamista ja paljon muutakin kaikilta osapuolilta.

• makkeeeeeeee

ruma huora en panis

• lkjkjkölm

ehkä olen paha ja huono

• ...

Kasva isoksi.

• Huh huh

Jo on lapsellista, jos toinen pyytää saunan lämmittämään, onko se todella niin vaikeaa ja sitten vielä tuollaisella valheella yrität saada toisen puhelimeen vastaamaan. Päässäsi ei ole ruuvit kohdallaan.

• jo on

No minusta oudointa on, että miehesi käski lähtemään jo siinä vaiheessa, kun sanoit, ettet jaksaisi saunaa lämmittää. On teillä kyllä pahoja ongelmia! Ei silti saisi ikinä tollasia valheellisia viestejä laittaa.

• dedu

No Matti Vanhanen on kuuluisa "huorannussija" mitä vielä siitä välittää....

• neljätoista

Tekstistäsi paistaa jonkinlainen ongelma itselläsi. Vaikeaahan tuota on mennä sanomaan, miten kenenkin pitäisi olla. Ollakko parisuhteessa vai ei ja mitä tehdä milloinkin. Nämä ovat niin henkilökohtaisia asioita, eikä maailma ole mustavalkoinen.

Parisuhteenne kuitenkin vaikuttaa melko lapsen tasoiselle, jos tuollaisista keskenänne riitelette. Ihan hyvä, kun mietit näitä asioita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      403
      3362
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      315
      1561
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      110
      1357
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1353
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1328
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1276
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1189
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      1095
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      26
      990
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      34
      883
    Aihe