voiko tyhmää tekoani saada anteeksi?

onneton nainen00000

mitä ihmettä teen kun sössin koko homman olen ollut 6 vuotta yhessä mieheni kanssa itse olen 22 ja mieheni 27 asutaan omakotitalossa jossa asuu mieheni isä myös . Tuli illalla riitaa mieheni kanssa saunanlämmityksestä kun minun olisi pitänyt lämmittää hänelle sauna jotta hän voi käyä saunassa kun tulee töistä no sanoin et nyt en jaksais lämmittää saunaa no mieheni sanoi siitä et jos et lämmitä niin pakkaa tavaras ja lähe no muutin mieleni ja yritin soittaa miehelle et lämmitänkö sitä vai en muttako mies puhui vain toista puhelua ja sit suutahin kun itse ensin pyytää lämmittämään saunaa ja sit ei vastaakkaan no laitoin miehelleni sellaisen viestin että koiramme on jäänyt auton alle jotta mies vastais puhelimeen kun en aatellu kokopäiväks venaamaan sitä koska se vastaa no mehenihän oli sanonut hänen isäpapalle siitä kun mieheni isä tuli kotia sanoi mulle et tuollasta valehtelijaa ei täälä tarvi joten pakkaa tavarat ja häivy . lähin sit pois
mitä ihmettä teen? mieheni isä on huorannussija sillä käy aina huoriakin kylässä . olen aina auttanut miestäni ja hänen isäänsä kun niillä on ollut vaikeaa ihan rahallisestikkin
kaduttaa ja nolottaa vieläkin kun suutuksissani juksanin koirasta

8

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikenlaista on

      Jestas sinun tekstiäsi.
      Ehkä olisikin oikein hyvä niin sinulle itsellesi kuin miehellesikin, että muutat omillesi. Anna aikaa itsellesi ja miehellesi aikuistua rauhassa. Yhteiselämä vaatii sopeutumista, yhteistyötä, toisten kunnioittamista ja arvostamista ja paljon muutakin kaikilta osapuolilta.

    • makkeeeeeeee

      ruma huora en panis

    • lkjkjkölm

      ehkä olen paha ja huono

    • ...

      Kasva isoksi.

    • Huh huh

      Jo on lapsellista, jos toinen pyytää saunan lämmittämään, onko se todella niin vaikeaa ja sitten vielä tuollaisella valheella yrität saada toisen puhelimeen vastaamaan. Päässäsi ei ole ruuvit kohdallaan.

    • jo on

      No minusta oudointa on, että miehesi käski lähtemään jo siinä vaiheessa, kun sanoit, ettet jaksaisi saunaa lämmittää. On teillä kyllä pahoja ongelmia! Ei silti saisi ikinä tollasia valheellisia viestejä laittaa.

    • dedu

      No Matti Vanhanen on kuuluisa "huorannussija" mitä vielä siitä välittää....

    • neljätoista

      Tekstistäsi paistaa jonkinlainen ongelma itselläsi. Vaikeaahan tuota on mennä sanomaan, miten kenenkin pitäisi olla. Ollakko parisuhteessa vai ei ja mitä tehdä milloinkin. Nämä ovat niin henkilökohtaisia asioita, eikä maailma ole mustavalkoinen.

      Parisuhteenne kuitenkin vaikuttaa melko lapsen tasoiselle, jos tuollaisista keskenänne riitelette. Ihan hyvä, kun mietit näitä asioita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9656
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2827
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      165
      2597
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1806
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1633
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      12
      1493
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe