voiko tyhmää tekoani saada anteeksi?

onneton nainen00000

mitä ihmettä teen kun sössin koko homman olen ollut 6 vuotta yhessä mieheni kanssa itse olen 22 ja mieheni 27 asutaan omakotitalossa jossa asuu mieheni isä myös . Tuli illalla riitaa mieheni kanssa saunanlämmityksestä kun minun olisi pitänyt lämmittää hänelle sauna jotta hän voi käyä saunassa kun tulee töistä no sanoin et nyt en jaksais lämmittää saunaa no mieheni sanoi siitä et jos et lämmitä niin pakkaa tavaras ja lähe no muutin mieleni ja yritin soittaa miehelle et lämmitänkö sitä vai en muttako mies puhui vain toista puhelua ja sit suutahin kun itse ensin pyytää lämmittämään saunaa ja sit ei vastaakkaan no laitoin miehelleni sellaisen viestin että koiramme on jäänyt auton alle jotta mies vastais puhelimeen kun en aatellu kokopäiväks venaamaan sitä koska se vastaa no mehenihän oli sanonut hänen isäpapalle siitä kun mieheni isä tuli kotia sanoi mulle et tuollasta valehtelijaa ei täälä tarvi joten pakkaa tavarat ja häivy . lähin sit pois
mitä ihmettä teen? mieheni isä on huorannussija sillä käy aina huoriakin kylässä . olen aina auttanut miestäni ja hänen isäänsä kun niillä on ollut vaikeaa ihan rahallisestikkin
kaduttaa ja nolottaa vieläkin kun suutuksissani juksanin koirasta

8

529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikenlaista on

Jestas sinun tekstiäsi.
      Ehkä olisikin oikein hyvä niin sinulle itsellesi kuin miehellesikin, että muutat omillesi. Anna aikaa itsellesi ja miehellesi aikuistua rauhassa. Yhteiselämä vaatii sopeutumista, yhteistyötä, toisten kunnioittamista ja arvostamista ja paljon muutakin kaikilta osapuolilta.

• makkeeeeeeee

ruma huora en panis

• lkjkjkölm

ehkä olen paha ja huono

• ...

Kasva isoksi.

• Huh huh

Jo on lapsellista, jos toinen pyytää saunan lämmittämään, onko se todella niin vaikeaa ja sitten vielä tuollaisella valheella yrität saada toisen puhelimeen vastaamaan. Päässäsi ei ole ruuvit kohdallaan.

• jo on

No minusta oudointa on, että miehesi käski lähtemään jo siinä vaiheessa, kun sanoit, ettet jaksaisi saunaa lämmittää. On teillä kyllä pahoja ongelmia! Ei silti saisi ikinä tollasia valheellisia viestejä laittaa.

• dedu

No Matti Vanhanen on kuuluisa "huorannussija" mitä vielä siitä välittää....

• neljätoista

Tekstistäsi paistaa jonkinlainen ongelma itselläsi. Vaikeaahan tuota on mennä sanomaan, miten kenenkin pitäisi olla. Ollakko parisuhteessa vai ei ja mitä tehdä milloinkin. Nämä ovat niin henkilökohtaisia asioita, eikä maailma ole mustavalkoinen.

Parisuhteenne kuitenkin vaikuttaa melko lapsen tasoiselle, jos tuollaisista keskenänne riitelette. Ihan hyvä, kun mietit näitä asioita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h

Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va
      Maailman menoa
      42
      6681
    2. Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa

Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko
      Maailman menoa
      89
      5242
    3. Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä

Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas
      Maailman menoa
      93
      4835
    4. Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!

🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin
      Maailman menoa
      6
      4659
    5. Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan

Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa
      Maailman menoa
      72
      4505
    6. Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana

Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä
      Maailman menoa
      22
      4086
    7. Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus

Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast
      Maailman menoa
      54
      4057
    8. Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista

kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi
      Maailman menoa
      17
      4007
    9. Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle

✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL
      Maailman menoa
      154
      3976
    10. Miksi Marinin vasemmistohallitus ei tunnustanut Palestiinaa

kun mahdollisuus oli? Nyt sitten vasemmisto-oppositio ulvoo yhtään ääneen, että Palestiina pitää tunnustaa - onpa tode
      Maailman menoa
      21
      3540
    Aihe