Naisen profiilissa pyöreä=ei vastauksia

sistersfor2

Laitoin treffi-ilmoituksen viikko sitten suomi24:n treffeihin Kuva myös mukana, olen nätti 44v. työssäkäyvä nainen. Olen lukenut miesten valituksia siitä, että naiset saavat valtavasti vastauksia riippumatta ulkonäöstä, iästä, tms. No, minä olen saanut kaksi flirttiä -ei muuta. Itse olen lähettänyt flirttejä, mutta ei ole tullut vastauksia. Turha on miesten valitella, taitavat olla aika kranttuja kuitekin :-)

Kävin sitten poistamassa ilmoituksen, ihme kyllä kun livenä lähtee ulos niin kyllä sitten kelpaisi ;-)

Eli kysymys miehille: eikö pyöreä kelpaa? ts.olette pinnallisia?

72

958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nelkyt ja risat mies

      Pyöreä kelpaa täysjärkiselle miehelle oikein hyvin, mutta netistä seuraa hakevista osa on varattuja ja muita tolvanoita jotka yrittävät saada nuoren, hoikan, kauniin naisen, siis ovat sellaisia onneaan kokeilevia.
      Sinulle kävi niin että kukaan järkevä ei vaan nähnyt ilmoitustasi, olisit antanut olla sen siellä pidempään.

      Minulla on ilmoitus kuvan kera ja vastauksia NOLLA.

      • Yllätetty puun takaa

        Mulla oli jokin aika sitten profiilissa pyöreä ja sain tasan sen yhden ja mukavan vastauksen ja nyt sitten tapaillaan. Joskus johdatus menee kohdalleen :)


    • 18881

      Olet siis lukenut miesten kommentteja siitä, miten naiset saavat säkkitolkulla
      vastauksia, oli sitten pitkä-pätkä, lihava- laiha, no nämä onkin miesten
      kuvitelmia, mutta kyllä se totuus on muuta.

      Miksipä et kirjoittanut näille miehille, vaan lähetit flirtin ?

    • aloittaja.....

      Miksi flirtin lähettäminen ei ole ok?

      • 18881

        Viesti on aina viesti, vaikkapa vain muutama sananen. Eihän flirtissä sinänsä
        mitään vikaa ole, kertoohan se, että on kiinostunut, mutta minä en henkilökohtaisesti noteeraa liioin näitä. Ne ovat vähän, kuin silmän isku
        kassajonossa........


    • Tyttöparkymppinen

      Olen pyöreä. Sain paljon yhteydenottoja. Kävin muutamilla treffeillä. Nyt seurustelen (urheilullisen) miehen kanssa, jonka tapasin treffien kautta.

      Taitaa joku muu kiikastaa kun pyöreys: epäkiinnostava profiili, epäedullinen kuva, huono itsetunto.. Jos oletat, ettet kelpaa kellekään niin miksi sitten kelpaisitkaan.

      • miesssssss.

        Mitenköhän todennäköistä on että pyöreä mies saisi jonkun urheillullisen naisen täältä? Luulisin, että ihan mahdoton ajatus.


      • tuskimpa "ureilullin
        miesssssss. kirjoitti:

        Mitenköhän todennäköistä on että pyöreä mies saisi jonkun urheillullisen naisen täältä? Luulisin, että ihan mahdoton ajatus.

        No todennäköisesti pyöreän=lihavan naisen löytämä urheilullinen miesystävä on ylipainoinen /lihavahko....

        Siinä missä todella jo lähes sairaalloisen lihava kertoo olevansa pyöreä, hän käyttää varmasti ylipainoisesta/lihavsta termiä urheilullinen.....))


      • 172/59
        tuskimpa "ureilullin kirjoitti:

        No todennäköisesti pyöreän=lihavan naisen löytämä urheilullinen miesystävä on ylipainoinen /lihavahko....

        Siinä missä todella jo lähes sairaalloisen lihava kertoo olevansa pyöreä, hän käyttää varmasti ylipainoisesta/lihavsta termiä urheilullinen.....))

        No minulla oli miesystävä, joka painoi 125 kg (pituus 187) ja hän siis OLI lihava.

        Mutta hän oli entinen yleisurheilija, kunto mitä parhain. Hän hiihti luisteluhiihtoa 40 km ladun helposti joka päivä kun olimme Lapissa. Minä vedin murtsikalla sinä aikana 20 km vaikka olen ihan normaalipainoinen ja luulin olevani jopa hyvässä kunnossa.

        Lihava ei ole yhtä kuin huono kuntoinen eikä hoikka yhtä kuin hyvä kuntoinen.


      • djfjffgfk
        172/59 kirjoitti:

        No minulla oli miesystävä, joka painoi 125 kg (pituus 187) ja hän siis OLI lihava.

        Mutta hän oli entinen yleisurheilija, kunto mitä parhain. Hän hiihti luisteluhiihtoa 40 km ladun helposti joka päivä kun olimme Lapissa. Minä vedin murtsikalla sinä aikana 20 km vaikka olen ihan normaalipainoinen ja luulin olevani jopa hyvässä kunnossa.

        Lihava ei ole yhtä kuin huono kuntoinen eikä hoikka yhtä kuin hyvä kuntoinen.

        "Lihava ei ole yhtä kuin huono kuntoinen eikä hoikka yhtä kuin hyvä kuntoinen."

        Mitä hyväkuntoisuudella tekee? Urheiljat ovat terveysriskeja monien tutkimusten mukaan. Heillä on sydänongelmia, astmaa, ja rasitusvammoja. Ja näyttävät lisäksi kurttuisilta naamassa. Ja mielenterveydellisiä ongelmia riittää, muistanette Mika Myllyllän ja muiden tapaukset.


      • 16+2
        djfjffgfk kirjoitti:

        "Lihava ei ole yhtä kuin huono kuntoinen eikä hoikka yhtä kuin hyvä kuntoinen."

        Mitä hyväkuntoisuudella tekee? Urheiljat ovat terveysriskeja monien tutkimusten mukaan. Heillä on sydänongelmia, astmaa, ja rasitusvammoja. Ja näyttävät lisäksi kurttuisilta naamassa. Ja mielenterveydellisiä ongelmia riittää, muistanette Mika Myllyllän ja muiden tapaukset.

        Hehheh M30 alias djfjffgfk, eipä ole mitään näistä, sen sijaan hyvän kunnon lisäksi riittää energiaa muihinkin asioihin eikä flunssaakaan ole ollut 20 vuoteen.

        Että tällaisten terveysongelmien kanssa tämä keski-ikäinen urheilija kamppailee.


    • ....................

      Että viikossa olisi pitänyt olla ehdokkaita jonoksi asti? Itsellä on sellainen näppituntuma, että uusia ilmoituksia pläräilee päivittäin aktiivisimmin, ne jotka eivät ole välttämättä niin tositarkoituksella liikkeellä.

      Toisekseen unohda ne flirtit kokonaan. Luulisi, että jokainen saa edes muutaman rivin tekstiä aikaan, jos toisen profiilitekstistä kiinnostuu.

    • aloittaja.....

      Profiilini ei toivottavasti ole epäkiinnostava - olen ehkä kosmopoliitti monella tavalla, en tiedä on se sitten ongelma? Kuvassani ei ole mitään vikaa - on aivan tuore :-) Ehkä tienaan likaa tms. vaikea sanoa. Ajattelin vain ,että ehkä tätä kautta olisi voinut vähän laittaa matoa koukkuun... No, eihän tätä otetan niin vakavasti!

    • -aikuinen nainen-

      Itse olet lähettänyt filirttejä ja moitit ettei tule vastausta ja olet kuitenkin saanut flirttejä etkä itsekään vastannut niihin? Mikset?

      Minusta tuo flirtti on ihan ok, sillä voi ilmoittaa toiselle että on kiinnostunut, noin niin kuin tunnustella, että saako vastakaikua.

      Viikko on tosi lyhyt aika etenkin kun lomakausikin on menossa, tämä on erittäin huono aika laittaa profiilia tai odottaa siihen heti vastauksia. Katsoitko, että ko miehet ovat olleet aktiivisia ja yleensä maisemissa juuri nyt.

      En usko pyöreyden tuohon ratkaisevasti vaikuttaneen, itse olen pyöreä ja kyllä on ollut kiinnostuneita ihan riittämiin. Oliko sinne pakko niitä tuloja laittaa jos pelkäät että tienaat liikaa...

    • aloittaja....

      Flittehin olen vastannut kohteliaasti: ei kiinnosta. , ko.henkilöt olivat 20v.nuorempia/vanhempia.
      Nuo tulot olen laittanut, koska kaikilla ne näkyvät olevan esillä, ja jos mies ei sitä kestä nii hyvä tietää tässä vaiheessa.

    • -

      Pyöreät naiset saa muita naisia vähemmän viestejä. Epäilen silti, että sun profiilissa on jotain mikä karkoittaa miehet. Se voi olla sävystä, tai vaikka vain yhdestä lauseesta kiinni.

    • Pyöreä myös

      Profiilini oli nopeasti kyhätty enkä ollut laittanut siihen ruumiinrakenteesta mitään. Vähän aikaa sitten täydensin profiiliani ja lisäsin ruumiinrakenteeksi pyöreän..... Siihen loppui viestit!!

      Nyt olen ainakin rehellinen :-)

      • 18+3

        Entä jos se muu profiilin täydentäminen vaikutti ratkaisevasti eikä se ruumiinrakenne?

        Tottakai kaikki tietonsa pitää rehellisesti sinne laittaa jos kerran jonkun aikoo tavatakin ihan oikeassa elämässä. Ehkä jotkut kaksikymppiset etsii jotain kavereille esittelydaamia mutta ne jotka oikeaa suhdetta etsii - ei vaikuta pyöreys mitään. Sairaaalloinen lihavuus jo varmaan vaikuttaa. Sanoo tämä pyöreä ja paljon yhteydenottoja saanut.


      • -
        18+3 kirjoitti:

        Entä jos se muu profiilin täydentäminen vaikutti ratkaisevasti eikä se ruumiinrakenne?

        Tottakai kaikki tietonsa pitää rehellisesti sinne laittaa jos kerran jonkun aikoo tavatakin ihan oikeassa elämässä. Ehkä jotkut kaksikymppiset etsii jotain kavereille esittelydaamia mutta ne jotka oikeaa suhdetta etsii - ei vaikuta pyöreys mitään. Sairaaalloinen lihavuus jo varmaan vaikuttaa. Sanoo tämä pyöreä ja paljon yhteydenottoja saanut.

        Hmm, missä menee lihavuuden ja sairaalloisen lihavuuden raja. Käsittääkseni ylipainossa on aina terveysriskinsä ja vaikutuksensa toimintakykyyn. Onko ihminen sairaalloisen lihava vasta silloin kun ylimääräiset rasvakertymät on jo tehneet tuhojaan terveydentilaan?


      • piiri 9X
        - kirjoitti:

        Hmm, missä menee lihavuuden ja sairaalloisen lihavuuden raja. Käsittääkseni ylipainossa on aina terveysriskinsä ja vaikutuksensa toimintakykyyn. Onko ihminen sairaalloisen lihava vasta silloin kun ylimääräiset rasvakertymät on jo tehneet tuhojaan terveydentilaan?

        Täällä nyt pidetään ylilihavina vähänkin ylipainoisia joilla paino ei vaikuta vielä yhtään mitään toimintakykyyn tai terveyteen,

        Itse olen 51 v 173 cm 90 kg (vaatekoko 44) mitoiltani mutta täysin terve nainen, kaikki arvot loistavia ja kunto hyvä ellei erinomainen.

        Jaan aamuöisin sanomalehteä, juoksen 3-4 tuntia kerrostalon rappuja ylös-alas lähes joka aamu (jonka jälkeen normaaliin päivätyöhön). Alkoa en voi ottaa kun päivätöistä tulee klo 16 ja klo 1.00 on lähdettävä autolla liikeelle ja siinä välissä nukuttavakin... en paljon karkkiakaan mässyttele, pullaa (saati sipsejä) en koskaan. Syön normiruokaa, paino on ja pysyy tuossa mutta ei auta valittaa kun ei siitä mitään haittaakaan ole.

        Kaikki lihavat/ylipainoiset ei ole kaljaa kittaavia ja sipsejä mässyttäviä, telkkaa tuijottavia sohvaperunoita. Väitän juoksevani teistä hoikista kirjoittelijoista kiinni lenkkipolulla suurimman osan.


      • wzxcdfgb
        piiri 9X kirjoitti:

        Täällä nyt pidetään ylilihavina vähänkin ylipainoisia joilla paino ei vaikuta vielä yhtään mitään toimintakykyyn tai terveyteen,

        Itse olen 51 v 173 cm 90 kg (vaatekoko 44) mitoiltani mutta täysin terve nainen, kaikki arvot loistavia ja kunto hyvä ellei erinomainen.

        Jaan aamuöisin sanomalehteä, juoksen 3-4 tuntia kerrostalon rappuja ylös-alas lähes joka aamu (jonka jälkeen normaaliin päivätyöhön). Alkoa en voi ottaa kun päivätöistä tulee klo 16 ja klo 1.00 on lähdettävä autolla liikeelle ja siinä välissä nukuttavakin... en paljon karkkiakaan mässyttele, pullaa (saati sipsejä) en koskaan. Syön normiruokaa, paino on ja pysyy tuossa mutta ei auta valittaa kun ei siitä mitään haittaakaan ole.

        Kaikki lihavat/ylipainoiset ei ole kaljaa kittaavia ja sipsejä mässyttäviä, telkkaa tuijottavia sohvaperunoita. Väitän juoksevani teistä hoikista kirjoittelijoista kiinni lenkkipolulla suurimman osan.

        Terveys on tärkeänpää, kuin se miten ulkoinen olemus hivelee muiden silmää.

        Täällä nyt vain mennään hoikkien ehdoilla, aivan kuin he olisivat muita
        päätään ylenpänä. Oli aloitus mikä tahansa, niin se väännetään painoindekseihin.

        Ap:n kysymys "eikö pyöreä kelpaa" onkin saanut aikaan väittelyn miksi olla
        ylipainoinen ja kuinka kukin itse on niin mukiin menevä ja kuppiin sopiva.

        Niin näitä laihoja juoppoja haamuja, kyllä täälläkin kylällä riittää.


      • Pyöreä myös
        wzxcdfgb kirjoitti:

        Terveys on tärkeänpää, kuin se miten ulkoinen olemus hivelee muiden silmää.

        Täällä nyt vain mennään hoikkien ehdoilla, aivan kuin he olisivat muita
        päätään ylenpänä. Oli aloitus mikä tahansa, niin se väännetään painoindekseihin.

        Ap:n kysymys "eikö pyöreä kelpaa" onkin saanut aikaan väittelyn miksi olla
        ylipainoinen ja kuinka kukin itse on niin mukiin menevä ja kuppiin sopiva.

        Niin näitä laihoja juoppoja haamuja, kyllä täälläkin kylällä riittää.

        Se on kyllä totta, että tässä nettimaailmassa ei erotella mitenkään sitä, kuinka paljon ylipainoa on. Läski kuin läski. Livenä joissain se näkyy, joissain ei niinkään.

        No, aivan sama. Itsehän nämä kilot kannan ja laiheliinit voivat siirtyä seuraavaan profiiliin. Jos mies ilmoittaa mitoikseen esim pituus 180 ja paino 72kg, näen mielessäni laihan kuikelon. Läskin lisäksi myös lihas painaa ja sitä saa kyllä olla.

        Vaikea ylipaino on asia erikseen. Se on jo paha terveysriski, eikä oikein sytytä.
        En pidä painoa kuitenkaan kovin suurena asiana. Ihmisessä on paljon tärkeämpiä ominaisuuksia. Tässä nettiditti maailmassa on vaan niin helppo "siirtyä seuraavaan profiiliin".

        PS. Pitipä oikein laskea oma painoindeksini, joka on 27,3 (lievä lihavuus)


      • Isot tissit ja vyötä
        - kirjoitti:

        Hmm, missä menee lihavuuden ja sairaalloisen lihavuuden raja. Käsittääkseni ylipainossa on aina terveysriskinsä ja vaikutuksensa toimintakykyyn. Onko ihminen sairaalloisen lihava vasta silloin kun ylimääräiset rasvakertymät on jo tehneet tuhojaan terveydentilaan?

        Painoindeksitaulukosta sen näkee. http://www.tohtori.fi/?page=2381134&src=google
        ..jos läskit roikkuvat ja on makkaroita vyötäröllä, niin on ylipainoinen. Sopivasti kurvikas (rinnatja perse) taasen pyöreä.


    • läskit ei kaunista..

      Voiskos tuolle pyöreydelle tehdä jotain, kun kerran olet sen huomannut haittaavan elämääsi..??.
      Tottahan se on ettei läski ketään kaunista, mutta varmaan herkuttelu ja itsensä hemmottolu on niin tärkeää tälle monen alan "kosmopoliitille" ettei mässäilystä voi mitenkään luopua...Muuta kuin itsesäälissä täällä valittaa ja kerjätä säälipisteitä.....

      nm. lähes viisikymppinen, muttei koskaan ole ollut ylimääräistä"kannettavaa"

      • okspaha pv.

        Minäkin olen kyllä normaalipainoinen 52v. mutta sun kommenttisi huokuu
        ylimielisyyttä pahenmman kerran. Ei se laihuuskaan näytä tekevän elämästä
        parenpaa...


      • Intro-Vertti
        okspaha pv. kirjoitti:

        Minäkin olen kyllä normaalipainoinen 52v. mutta sun kommenttisi huokuu
        ylimielisyyttä pahenmman kerran. Ei se laihuuskaan näytä tekevän elämästä
        parenpaa...

        Itse en kyllä nähnyt tuossa mitään ylimielistä.


      • sössönsössön
        Intro-Vertti kirjoitti:

        Itse en kyllä nähnyt tuossa mitään ylimielistä.

        Nih jos ite on kävelevä hammastikku, voip rauhassa yhtyä läski-inhokki kerhoon.


      • Hoikka ja terve
        sössönsössön kirjoitti:

        Nih jos ite on kävelevä hammastikku, voip rauhassa yhtyä läski-inhokki kerhoon.

        Lihavat käyttävät hoikista usein just tuollaisia termejä kuten "kukkakeppi", "hammastikku" jne. eivätkä tajua millaisen kuvan samalla antavat itsestään.

        Sellainen kielenkäyttöhän on suora heijastus omasta ylipainoisesta olemuksesta, ja siitä kuinka arka ja herkkä asia se heille on. Sitten vielä yrittävät esittää kuinka tyytyväisiä ovat itseensä.


      • sössönsössön
        Hoikka ja terve kirjoitti:

        Lihavat käyttävät hoikista usein just tuollaisia termejä kuten "kukkakeppi", "hammastikku" jne. eivätkä tajua millaisen kuvan samalla antavat itsestään.

        Sellainen kielenkäyttöhän on suora heijastus omasta ylipainoisesta olemuksesta, ja siitä kuinka arka ja herkkä asia se heille on. Sitten vielä yrittävät esittää kuinka tyytyväisiä ovat itseensä.

        Just just, jos hammastikut ei kiinnosta, niin on tietysti lihava itse.

        Enpä ole tikku enkäpä lihavakaan 166 / 58 niin ja nainen oon.

        Sekä saanut myös olla terve, mutta en tuudittaudu siihen uskoon, että niin voi
        jatkua loputtomiin.

        Minä tunnen monta hoikkaa, ei viinaa, eikä pössyttelyä ja lenkkeilevät
        sun muuta, mutta on kaikenmoista sairautta silti.

        Että näin !


    • 222222-999999---

      Miksi muutoin heti sanotaan ylimieliseksi , aletaan haukkua kukkakepisksi ja ties miksi,jos uskaltautuu ylipainoiseen , suorastaan pyöreälle ihmiselle suositella laihduttamista...
      Aika outoa käytöstä jo hyvinkin aikuiselta, keski-ikäiseltä ihmiseltä , joka itse kertoo olevansa pyöreä ja valittaa tästä koituvan haittaa...
      Säälittely ei asiaa paranna, on itse otettava vastuu painostaan, kun ei sinne suuhun varmaan teilläkään kukaan väkisellä niitä herkkuja tunge....:))

      IHAN KUIN OLISI JOTEKIN RIKOLLISTA HUOMAUTTAA ONGELMAA TUOTTAVASTA ASIASTA SÄÄLITTELYN SIJAAN
      Tai rikollista kertoa olevansa hoikka.:)

      • lihava ja terve

        Sanotko tuolla live-elämässäkin kaikille ylipainoisille että "ala laihduttaa!" ? Ja tupakoiville "lopeta polttaminen!" Ja liikaa alkoa juoville "raitistu!". Ja hienhajuisille "etkö peseydy?" Epäterveellisesti eläville "mieti elämäntapojasi!" Muuten vain hankalille ja ärsyttäväluonteisille "kasva aikuiseksi!"

        Ylipainosta on tehty suurempi synti kuin esim tupakoinnista. Liikuntaa harrastava, terve ylipainoinen on ihmisten silmissä ikävämpi olio kuin tupakoiva hoikka ihminen.

        Itse olen ollut tyytyväinen kehooni ja kuntotestien mukaan peruskuntoni on ikätasoon verrattuna normaali. Verenpaine, verensokeri ja rasva-arvot normaaleita. Olen aina harrastanut liikuntaa. Silti olen miesten mielestä liian lihava. Kaljaa kittaava, tupakoiva, sohvalla alati makaava suoli - 24- treffien mieskin pitää minua vastemielisenä, koska en ole normaalipainoinen.


      • t

        rikollisinta on olla tollo.


    • Äly hoi, vai onko si

      Miksi sitten valittaa painostaan...eihän asialle kukaan muu voi tehdä mitään kuin ylipainoinen itse..itsehän te sitä ruokaa liikaa vedätte, mitä siinä on puolusteltavaa, ja se ON rumaa....
      Lihavuus on täysin OMA valintanne, joten tyytykää sitten olotilaanne mukisematta ja kadehtimatta ja loukkaamatta hoikempia...
      harvoimpa esim. maintsemasi "hienhajuinen" tulee hajustaan valittamaan, mutta omaa tyhmyyttähä ja lasikuuttahan sekin on....tupakoivat myöskin harvemmin tuskailevat ja mulle valittavat polttamisestaan tyyliin kuin täällä nämä pullerot, kuinka heille ei vastata kun ovat niin "pyöreitä"

      Ymmärrätkö mitä tarkoittaa kantaa vastuu teositaan...ei pidä tulle muille naukumaan asioista jotka ovat vain ja ainostaan omaa syytään ja itse hankkimiaan...:))Kuten läski...

      • lihava ja terve

        No minulla ei ole tapana haukkua hoikkia, eikä muitakaan ihmisiä. Ei netissä eikä muuallakaan. Enkä ole valittanut tällä palstalla, että olisin jotenkin katkera ylipainostani. Olen itse tyytyväinen itseeni ja lääkäri on tyytyväinen terveydentilaani. En kanna stressiä siitä, että en ole miesten mielestä sopivan mittainen. Olen lopettanut laihdutusyritykset ja miesten etsimisen jo ajat sitten ja etsin elämänsisältöä muualta kuin pään hakkaamisesta seinään treffien jälkeen, kun mies ilmoittaa "olet muuten kiva ja nätti, ja kyllä voisin ottaa sinut vakipanoksi, mutta vakavaan suhteeseen etsin hoikkaa naista."

        En siis ole ap.ketjun aloittaja. Kirjoitin vain sinulle sivusta, koska argumentointisi on mielestäni naivia. Totesin tekstissäni omassa elämässäni kokemat faktat, eli että ylipainoa pidetään lähes poikkeuksetta suurempana syntinä kuin tupakoimista ja muita epäterveellisiä elämäntapoja.

        Olen muuten tavannut ihmisiä, jotka itse narisevat "hyi kuinka haisen hielle, mutta en viitsi mennä suihkuun, koska illalla on sauna.." Ja lukuisia tupakoitsijoita, jotka vuodesta toiseen voivottelevat, että lopettaisin kyllä, jos pystyisin ja vetävät verenpainelääkkeitä. Ja tunnen myös alkon suurkuluttajia, jotka krapula-aamuina vannovat etteivät enää juo.. Kukaan ei ole täydellinen.

        Kyllä tällä nettideittailupalstalla on mielestäni aivan täysi oikeus valittaa, jos siltä tuntuu, vaikka syynä sitten olisi se että on pullea eikä siksi löydä kumppania. Toisten haukkuminen on kuitenkin naivia ja mm. nämä keskustelupalstat ovat muuttuneet toisten haukkumispalstoiksi. Ihan sama haukkuuko laihoja kukkakepeiksi, pulleita ihrakasoiksi tai nirsoja naisia prinsessoiksi, haukkuminen kertoo aina haukkujan luonteenpiirteistä. Valitettavasti tänne on pesiytynyt runsas popula tätä luonteenpiirrettä omaavaa sakkia, minkä vuoksi asiallista keskustelua on vaikea ylläpitää.

        Jos et halua lukea ihmisten valitusta etkä kestä epätäydellisyyttä, ei kannata lukea näitä keskusteluita. Monille kumppania vailla jääminen on rankkaa ja masentavaa ja on hyvä, että voi jonnekin purkaa tuntojaan.


    • Biux

      AP:lle.
      Olen itse pyöreä, aktiivista elämää elävä ja itseensä tyytyväinen nainen. Olen saanut sopivasti viestejä, ihan mukavilta ja liikunnallisilta miehiltä.

      En usko, että naisellinen pyöreys on este tutustumiselle, jos muuten ihminen on oikean tyyppinen.

    • samoin.....

      Minä olen myös "pyöreä" (163/64) ja tämä ei tunnu miehiä haittaavan, viestejä tulee paljon....Yritän kovasti laihduttaa, jnnekin tuonne 55kg. jossa painossa olin ennen raskauksiani , mutta eipä se enää yli nelikymppisenä tuo paino lähde kovin helposti putoamaan.
      nm. Pyöreä, elämäänsä tyytyväinen silti...

    • 7+18

      Minun mielestäni esim.
      Kumman kaa sarjan Ellu (näyttelijä MInna Koskela) on pyöreä, hän ei ole silti sairaalloisen lihava.

      • -
        7+18 kirjoitti:

        http://plaza.fi/s/f/editor/attachments/minna-koskela-pp.jpg


        siis tuossa

        Siis onko tää termi "sairaalloisen lihava" joku sellainen millä saadaan lihava kuulostamaan normaalimmalta ja hyväksyttävämmältä? Musta Koskela on lihava, enkä haluaisi saman kaliiperin naista kumppanikseni.


      • 7+18
        - kirjoitti:

        Siis onko tää termi "sairaalloisen lihava" joku sellainen millä saadaan lihava kuulostamaan normaalimmalta ja hyväksyttävämmältä? Musta Koskela on lihava, enkä haluaisi saman kaliiperin naista kumppanikseni.

        Tässä on sulle sairaalloisen lihava, huomaatko eron "pyöreään"?

        http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://static.iltalehti.fi/terveys/lihavuusSSP_tr.jpg&imgrefurl=http://www.iltalehti.fi/terveys/200803207411073_tr.shtml&h=343&w=600&sz=147&tbnid=iqgP1kwXxzsPUM:&tbnh=71&tbnw=124&prev=/search?q=lihava&tbm=isch&tbo=u&zoom=1&q=lihava&docid=gB1R3otQyY2SHM&hl=fi&sa=X&ei=Wms7TrT7MY3ysgasz4Qs&sqi=2&ved=0CE4Q9QEwBA&dur=125


      • sss...sss...
        - kirjoitti:

        Siis onko tää termi "sairaalloisen lihava" joku sellainen millä saadaan lihava kuulostamaan normaalimmalta ja hyväksyttävämmältä? Musta Koskela on lihava, enkä haluaisi saman kaliiperin naista kumppanikseni.

        Kuulostaako sinusta termi "sairaanloisen lihava" jotenkin lihavaa normalisoivalta?

        Etkö todellakaan ymmärrä eroa termien laiha, hoikka, normaali, lievästi ylipainoinen, ylipainoinen, vaikeasti lihava ja sairaanloisesti lihava välillä? Koskela ei ole lihava, vaikka et tätä kaliiperia itsellesi hyväksyisikään. Sun mielipiteilläsi tai haluillasi ei ole luokitusten kanssa mitään tekemistä.


    • 21-1222

      Sairaalloinen ylipaino määritellään , muistaakseni jos painoineksi on 50 tai yli.

    • 1 ja 13 sekä 22

      Helvetin kiva. Laihat luikut antaa miinuksia lihaville ja lihavat laihoille.
      Älkää nyt tukehtuko, mutta parenpi olla normaalipainoinen siinä välissä.

      Juuuh kun on mukavaa.

      • -

        Hoikat kelpaa kyllä normaaleille mutta niiltäkin lähtee miinukset lihaville ;-)


    • 167cm mies

      kelpais pyöreä tai kulmikaskin. Mut vähemmän kauniimmalle naiselle ei kelpaa rumamies. Vastasin parille pyöreälle naiselle ihan piruuttani. Molemmat oli ainakin 80-85kg ja n 167cm pitkiä. Eipä tullut vastausta takas. pyöreälle naiselle kelpaa vain timmi kroppainen ja pitkä mies joka näyttää brät pittiltä.

    • läskihänminä;)

      Olen huomannut että pyöreistä/lihavista naisista kiinnostuu vain pyöreät/lihavat miehet. Mutta nämä pyöreät ja lihavat miehetkin ovat kyllä ensisijaisesti kiinnostuneita hoikista, timmeistä naisista... Mutta eivät yleensä saa semmosia naisia itselleen joten tyytyvät tälläsiin.. Itse olen 162/65 ja en todellakaan lihava. Vaikka jonkun mielestä mukamas olen, kun kerran samaiset mittani tänne jonnekin palstalle laitoin niin kappas kun tuli kommentteja.. Läski läski läski.. Sitten sanottiin että sun pitäs painaa semmoset 55kg niin olisit normaali. Voi hyvä luoja......... Toista edes nähny ja mittojen perusteella sanotaan että olet lihava. Oikeesti joku tyyliin 160/90 on varmasti jo lihava.. Mutta ottakaa se ruumiinrakennekin huomioon. Itse olen ns isoluinen, äidiltä peritty typerä vartalomalli, hoikkaa tuskin sais tekemälläkään eikä tarvikkaan. Aina jos multa kysytään kropasta sanon että muodokas mutta jotku käsittää sen muodokkaanki niin eri tavalla. Joidenkin mielestä muodokas = LÄSKI ja joidenkin mielestä muodokas = tyyliin joku mallimissit.. Hahhah joo.

      • -

        Heh heh! Isoluisia ei ole oikeasti olemassa. Sitä nimitystä käyttävät ylipainoiset ihmiset. Tästä tuli joskus telkkarista ohjelmakin. Siinä todettiin, että lihavat ihmiset nauttivat usein paljon kaikenlaisia piilorasvoja/-sokereita, eivätkä yksinkertaisesti kuluta yhtä paljon kuin syövät.


      • -----

        Siitähän ei pääse mihinkään, että ylipainoiset just ilmoittavat itsensä muodokkaiksi. Eli muodokas ei tarkoita, ainakaan tänä päivänä, hyvävartaloista naista.


    • TSOT TSOT

      Asia ei tarkkaan ottaen ole ihan aina nuin yksinkertaista. itse olen 48 v mies ja olen aina tuntenut vetoa hieman runsasmuotoisempiin naisiin. Asiasta tekee ehkäpä hieman koomisen se että itse olen aina ollut ,jos en nyt varsinaisesti laiha niin hoikka kuitenkin. Asiasta kolmanteen,naisten toiveista vielä pituus toiveet kyllä menevät hyvinkin mittoihini , mutta miks oi miksi painotoiveet alkavat yleensä minimi 75 kiloisesta.

    • suukkis

      Olen ruumiinrakenteeltani pyöreä. Olen rintava ja peppuni on kiinteä ja pyöreä. Painan noin 10kg enemmän kuin ystäväni, jonka kanssa käytämme samankokoisia housuja ja muitakin vaatteita. Ystäväni on mielestäni normaali ruumiinrakenteeltaan ja itse olen pyöreä.

      Mieheni ovat aina olleet hauskannäköisiä, urheilullisia ja fiksuja. En ymmärrä tätä "laihoille kelpaa vain laiha" jne... ajattelua. Elän tällä hetkellä hyvässä parisuhteessa mieheni kanssa ja hän nauttii muodoistani sekä pitää minua kauniina... Vaikka ruumiinrakenteeltani olen siis syntinen pyöreä ja hän se urheilullinen.

      Miksi tästä täytyy tehdä vaikeampaa kuin se on? Jos joku teistä ei tunne vetoa ylipainoiseen ihmiseen, antakaa olla. Joku toinen pitää juuri sinua vastenmielisenä ja joku toinen haluttavana ja kiinnostavana. Sille kukaan meistä ei voi mitään. Yrittäkää vihdoin arvostaa ihmisiä ihmisinä.

    • läskien lotinaa...

      Ketä kiinnostaa sinun "peppusi ja rintasi" , eikös nekin läskisty siinä missä muukin akka....En muuten usko että 10kg kevyempi ystäväsi käyttää niin isoja vaatteita että ne sinullekin sopivat...vaatekoossa 5kg. vastaa aina yhtä numeroa, eli jos hän on kymmenen kiloa kevyempi, niin hänellä on kahta numeroa pienemmät vaatteet kuin sinulla, ellette sitten käytä L koon telttoja jotka tietenkin venyvät itrojesi ympärille...
      nauttii muodoistani, tosi tyhmää ja itserakasta ajttelua, ettei se olekin sinun miehesi joka varattuna vonkaa hoikempaa...Päivän parhaat naurut...

      Ja miehesi on oikeasti tukeva, kuten itseään "urheilullisiksi " mainostavat ovat...

      • aijaijaiai

        No kun minä luin sinun lurituksesi, niin ei naurattanut sitten yhtään.

        Sanoppas sinä sitten, miksi täällä ylipäänsä kirjoitellaan näistä ja muista
        pituus- ikä- auto ja jopa alapää juttuja, jos ne ei kiinnosta.

        Joten älä sinä vaivaudu näille ketjuille, mikäli tulee heikotusta ja ylimääräistä pahoinvointia.

        Turhaan käytät myös aikaasi, mikäli nariset tuota ite oot läski, kaikki on
        läskejä virttä......Voin avittaa sua, en ole läski...


      • suukkis

        Kiitos, että jaoit niin kovin vähästä...
        Viestisi "läskien lotinaa", kertoi kaiken tarvittavan älykkyydestäsi ja arvoistasi... ei muuta kuin onnea valitsemallasi tiellä.


      • 7+4

        "vaatekoossa 5 kg vastaa aina yhtä numeroa..."

        No jopas jopas. Helppoahan tuo vaatteiden osto olisi jos kilomäärän mukaan voisi koon tietää ;)

        Kun painoin 59 kiloa, käytin vaatteita kokoa 38. Nyt painan 90 kiloa ja vaatekokoni on 44 vaikka sen sinun laskujesi mukaan pitäisi olla 50 kun painoa on 30 kg enemmän. Takkini mm. on kokoa 42, kuten aika monet yläosani (eikä kiristä!). Housut 44. Kenkien koko on suurentunut 37-> 39.

        Ihmiset on kovin eri mallisia ja paino kertyy eri paikkoihin. Joillakin tasaisesti ympäri kroppaa, toisilla keskivartaloon. Joillakin todella lihavilla voi olla pienet kasvot ja kädet edelleen, toisilla taas kilot näkyy heti naamassa, sormukset ei mahdu sormiin eikä kengät jalkaan.


    • AivotJaSydän

      Tästä viestiketjusta joistakin (kuten edellisestä) selviää syy, miksi netistä on realistisesti itseensä suhtautuvan ihan turha hakea yhtään mitään.

      Itse olen 5 kg yli normaalin BMI:n. Ravintoloista jne. saan hätistellä miehiä kimpustani. Vaatekoko on 38-40. Olen rintava ja urheilullinen.

      Aikoinaan kun nettideittailin laitoin kohtaan "pyöreä" koska ajattelin sen parhaiten kuvaavan ruumiin rakennettani. Ihan ensimmäinen vastaus (ennenkuin kuvaa oli liitetty) kuului: "mene lenkille läski!". Kun vastasin (realistisesti) tulleeni juuri lenkiltä ja kysyin jotain miehen omista tekemisistä, tuli vastaukseksi tappouhkaus.

      Voin vain kuvitella, mitä kaikkea pahoinvoivien ihmisten kuonaa todella ylipainoiset saavat kokea....

    • -

      Läski on erilaista nuorilla ja vanhemmilla naisilla. Nuoremmat näyttää usein pyöreämmiltä ja kiinteämmiltä. Keski-iässä läski alkaa roikkua ja näyttää poimuisemmalta. Samalla läskin seasta alkaa enemmän erottua sellaisia rasvakuoppia. (Yäk!) Eli kandee päästä niistä liikakiloista eroon ajoissa ennen kuin on liian myöhäistä.

    • ..................

      Tämän lapsellisen (ei positiivisessa mielessä) eipäs-juupas kinastelun luettua ei tarvitse yhtään ihmetellä, miksi joillekin ei tunnu ketään löytyvän nettitreffeiltä. :)

    • käkihänse

      Näitä viestiketjuja lukiessa on tullut mieleen, että onko tuo paino ja älykkyysosamäärä jotenkin samalla tasolla... hui tulipas oltua ilkeä.. Mutta. Joku pitää pyöreästä, joku lihavasta, joku hoikasta tai laihasta, miten ihmeessä ihmiset ylipäätään voivat olla niin typeriä, että kinaavat tuollaisista asioista ja vielä sumeilematta nimittelevät toisiaan.
      Aivan totta, olen ylipainoinen, mutta suorastaan mahdottoman hyväkuntoinen, jätän juoksulenkillä monet taakseni, varsinkin rollaatorimummot. Ikinä en ole kärsinyt seuranpuutteesta, on mies ja lapset. Kyllä seuransaamisessa vaikuttaa paljon oma asenne, iloisuus ja kyky seurustella monenlaisten ihmisten.

    • lumme-

      Näinhän se pitäisi olla, vaan kun ei ole. Niin kauan, kun itse on hoikka ja
      terve voi näämmä arvostella muita sumeleimatta.

      Luinpa tuossa juttua Vesa-Matti Loirista ja siinä oli sanonta, joka pitää täysin
      paikkansa.

      "Onni on sitä, että sinulla on hyvä mieli ilman, että aiheutat kenellekään huonoja
      asioita"

    • vielä mitä...

      niinkö teillä lihakasoilla on hyvä mieli, no niinhän tuo näyttää kun tätäkin vistiketjua lukee että miten tasapainoista ja onnellista porukkaa siellä on...:)osataan haukkua hoikempia....
      Tiedättekö että on tehty ihan tutkimus että masennus ja ylipaino kulkevat käsikädessä...Miksi olisi niin paljon laihdutsohjelmia tv:ssa ja joka paikassa laihdutusohjeita, jos se läskinä olo todllakin olisi sitä onnea ja autuutta jota t täällä mainostatte...Miksi läskit itkee telkkariohjelmissa kertoesaan siitä HÄPEÄSTÄ mitä on olla lihava ja mitä ongelmia ja sairauksia ylipaino tuottaa...
      miksi lihavat menisivät sitten laihdutusleikuksiin, kokeilisivat vaikka mitä ihmepillereitä, jos se lihavana olo on niin kivaa..?!!.He antaisivat mitä vaan hoikistuakseen , mutta useimmille se jää silti haaveeksi, ahneus vie voiton.....:))
      Älkää kehdatko vedättää, kukaan ei teitä usko kuitenkaan, löytyy niin paljon tutkimustietoa väitteitänne vastaan.
      ja mitä se on teilt pois jos joku on hoikka...:))

      • lumme_

        En tiedä tarkoititko minua lihakasalla, mutta olen normaalipainoinen.


    • niin se menee

      Miehen profiilissa pyöreä= ei vastauksia

    • Nimim. kokemusta

      Vastauksia tulee liikaakin jos laitat kuvasi.

    • käkihänse

      Pakko nyt kuitenkin vielä on sanoa, että nämä ala-arvoiset viestit pitää jättää niille kuuluvaan arvoonsa. Mistä niissä on kyse, vaikea sanoa, mutta kukaan, oli sitten ylipainoinen tai hoikka, ei kirjoittele tuollaista tekstiä, mikäli on käytöstapoja edes hiukkasen.
      Ylipainossa on harvoin kyse sairaudesta, mutta ihmisten ajattelemattomuus ja"suorapuheisuus" saattaa johtaa vaikeaankin kierteeseen.
      Annetaan ihmisten olla laisiansa ja pitää kenestä tahtovat. Mitä se on keneltäkään pois, jos joku on jotakin, jota toinen ei välttämättä halua, mutta toinen taas haluaa.

    • Muodokas

      Mulla myös pyöreä, ja vastauksia olen saanut aika valtavasti, profiilini on ilman kuvaa. Ehkä ne muut tekstit vaikuttaa enemmän - vähän kiusoitteleva teksti vetää miehiä puoleensa!

      • ääliömagneetti

        Kiusoitteleva teksti vetää vakipanoa etsiviä miehiä puoleensa. Olen minäkin saanut paljon viestejä, vaikka profiilissa "pyöreä" Viestittäjistä 99 % halusi vain seksiä. Jotkut tosin osaavat taitavasti valehdella haluavansa ehkä parisuhteenkin, että epäröivä nainen menisi lankaan..


    • no mitä nyt taas

      Mitä vittua pitää esittää muuta , kuin on , sillä kyllä se norsu sieltä lasikaapista
      viellä paljastuu ja sitten on vitsit vähissä.

    • askii

      Eiköhän me kaikki kuitenki ryppysiä puolisokeita olla loppujen lopuksi. Mitäs se merkkaa onko toisella 10kiloa liikaa vai ei? Tai vaikka jos painais 100kiloa, 120, mitä sitten? Ja tää koskee nyt miehiä ja naisia. Jep, olen teidän kategorisoinnin mukaan läski. Mutta mutta.. enpä haluais miestä joka haluaa mut pelkästään sen takia että kroppani on timmi.. Itseasiassa, olen kovinkin tyytyväinen siihen, että profiilissani lukee rehellisesti että olen ylipainoinen, säästympä turhilta viesteiltä ja ne viestit mitä tulee, on yleensä todella mukavia ja juttuun päästään. Kahden kanssa olen treffeillä käynyt, homma loppui minun kiinnostuksen puutteeseen, ei miehen. Ja oikein mukavan näköisiä miehiä olivat.
      Ite harvemmin laitan viestiä itteään esitteleville puolialastomille lihaskimpuille, en siksi että olisivat jotenkin "ulkona mun liigasta" (koska olen tällaistenkin miesten kanssa tapaillut) vaan siksi että mulle merkkaa enemmän pään sisältö kuin sikspäkki paidan alla.

      Otetaas ny ihmiset järki käteen. Jos toinen on pullea, pyöreä, ylipainoinen, läski, mitä sitte?

    • niin tai näin

      Miehen profiilissa ruma naama. Ei vastauksia!

      • näin päin

        Minua näin naisena ihmetyttää, kun silloin tällöin miehet kertoo olevansa
        rumia. Minä en, missä sitten liikunkin ole ns. rumaa ihmistä nähnyt.

        Älkää vähätelkö itseänne, sillä sellainen on monen mielestä huono piirre.

        Vastausten puute, no yks sun toinenhan sitä valittaa. Se on vähän kuin
        palkan korotus, ei kuulu, ei näy...


      • hmmmhmmm
        näin päin kirjoitti:

        Minua näin naisena ihmetyttää, kun silloin tällöin miehet kertoo olevansa
        rumia. Minä en, missä sitten liikunkin ole ns. rumaa ihmistä nähnyt.

        Älkää vähätelkö itseänne, sillä sellainen on monen mielestä huono piirre.

        Vastausten puute, no yks sun toinenhan sitä valittaa. Se on vähän kuin
        palkan korotus, ei kuulu, ei näy...

        Niin no. On kai olemassa enemmän hyvännäköisiä ja vähemmän hyvännäköisiä ihmisiä. Ja se mihin kohtaan kukin tuolla jatkumolla sijoittuu riippuu tietysti itsekunkin mausta.

        Yleensä myös lienee niin, että jos pitää itseään rumana, olettaa että muutkin todennäköisesti pitävät. Ja että se on varmaankin syy siihen, miksi ei esim. nettideiteissä saa vastauksia. Vaikka se varsinainen syy olisikin joku ihan muu.


    • Anonyymi

      No höh, ehdottomasti plussaa jos on plussaa 😀

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe