Olen 30-vuotias nainen. Ollaan miehen kanssa oltu teineistä asti yhdessä n.16. vuotta ja siitä nyt 3,5 vuotta naimisissa. Meillä on 2 vuotias ihana tytär ja olen yli puolenvälin raskaana. Nyt on kesän ajan parisuhde kipuillut toden teolla.
Mielestäni meillä on aina ollut suhteellisen tasapainoinen ja hyvä suhde. Toki ylä- ja alamäkineen. Eskoisen syntymä toki verotti reilusti kahdestaan elämään tottuneiden parisuhde aikaa. Nyt yhdessä suunnitellun vauvan antaessa kuulua itsestään miehen käytös muuttui välinpitämättömäksi ja omat menot alkoivat lisääntymään. Riidat lisääntyivät koska hoidin lapsen ohella kodin ja omat työt. Lapsi vieläkin huono nukkumaan. Yhden riidan yhteydessä sanoin miehelleni pahasti ja huusin, että muuttakoon muualle.
Tämän jälkeen mieheni ei ole osannut sanoakkaan enään haluaako elää meidän kanssamme vai ei. Kertoo vain, että on pidempään mennyt hänen mielestään huonosti? Olen sitten kesän häntä painostanut päättämään mitä haluaa. Nyt tilanne on kärjistynyt siihen, että hän etsii omaa asuntoaan ja avioerosta on puhttu. Varasin ajan periterapiaankin, mutta hän ei siihen suostu.Olen yksin sitten käynyt.
Olen aivan rikki ja ulalla. Pitääkö tilanne vain hyväksyä? Onko muilla samankaltaisia kokemuksia? Rakastan miestäni ja olin aina suunnitellut vanhenevani hänen kanssaan. En tiedä miten selviän?
Perhe hajoaa??
Pullat uunissa
1
277
Vastaukset
Lapsen syntyminen muuttaa niin paljon, ja vaatii niin paljon. Eikö teillä ole ketään kenelle voisitte jättää tämän 2-vuotiaan yökylään esimerkiksi silloin tällöin, että saisitte kahdenkeskistä aikaa? Miehelläsi on selvästi kolmenkympin kriisi, hän ei tiedä mitä haluaa ja hänestä varmaan tuntuu että "elämä on ohi"....
Yrittäkää nyt vielä keskustella, ja yritä myös kuunnella häntä...toivottavasti hän kuuntelee sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2768136Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat664824Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur2784161SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden522819Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä12277Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,31732Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr51597- 1061573
TTP avajaiset
Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja401482Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.01461