Mazda 6 Samurain, oli iso mainos että koeajajat saavat pyyhkeen.
Aika paljon tulee noita koeajopyyntöjä ja mainoksia...
Saisi samurai-pyyhkeen jos kävisi koeajamassa.
4
226
Vastaukset
- Ford-mies..
Mä heitin pyyhkeen kehään riisipussien suhteen.
- Marginaalimerkki
Tarkoittaako se sitä että Mazda heittää pyyhkeen kehään?
Mazda mainostaa teknisiä edistysaskeliaan vuodesta toiseen, mutta jää innovaatioistaan huolimatta peränpitäjäksi kaikissa vertailuissa. Mazda on liian itämainen muotoilultaan, tilankäytöltään, moottoriteknologialtaan. Euroopan markkinat ovat erilaiset kuin Japanissa. Euroopassa arvostetaan eri ominaisuuksia kuin Japanissa. Mazda on tietyllä tavalla vanhahtavan tyylinen auto. Mazda sisätilojen ahtaus, nappulaviidakot, kovamuovinen muotoilu palauttaa mieleen 1980-luvun. - 25
Mielenkiintoista Maxda 3 ja Ford Focus perustuvat samaan alustaan. Katsoin äskettäin Brittiläistä auto-ohjelmaa jossa halvempi ja laadukaampi 3:n voitti Fordin.
Englantilaisilla tosin on vielä suurempi henkinen ongelma japanilaisten autojen suhteen kuin suomalaisilla. Suomalaisethan on saaneet nauttia japanilaisten laadusta ensimmisenä euroopassa. Olisko ollut jo aiemmin kun englantilaiset vannoivat vielä Vauxhall Viva on maailman paras auto.
Ps. Mondeo ja 6:n on samalle alustalle rakennettu. Juontuisivatkohan molemmissa aikoinaan esiintyneet ruostumisongelmat samasta lähteestä? - muutenkin ripsuu
markkinointi ja myyntikikat ja asiat on syytä keskustella jossain muualla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693