Kovin tuntuvat kalliilta hintapyynnöt uusista kesärenkaista! Syksyllä tulossa runsaan parin tuhannen ajolenkki ja nykyiset renkaat alkavat olla lopussa. Lisäksi tuolla reissulla tulee matkailuvaunu perässä, joten renkailta vaaditaan paljon.
Mitä renkaita olette hankkineet runsaan 1700 kilon omapainoiseen neliveto-maasturiinne? Laittaisin etusijalle hinnan, mutta heti seuraavaksi mukavuuden ja hiljaisuuden. Maastossa en juurikaan maasturillani aja, auto on hankittu oikeastaan vain sateen liukastamille leirintäalueiden nurmille ja huonolle mökkitielle.
Nettikaupoista näyttää saavan Kumho KH16 225 65 r17 runsaalla satasella, mutta toisaalla oli maininta kyseisen renkaat sopimattomuudesta autooni.
Nokian SUV5 irtoaa 175 eurolla, mutta on vähän liian kallis minulle.
Varsinaisia 4x4 -renkaita en tosiaan tarvitse, koska ajo pääasiassa asfaltilla.
renkaat maasturiin
perikatoon renkaista
3
419
Vastaukset 3
- halvemmalla muualta
Jos aja lahelta haaparantaa hae sielta, Firma Km-Dack. hinnat noin 30%halvempia, mikali y-tunnus saat myos momsin pois. Kiireinen firma tilaa aika ja rernkaat valmiiksi. puhuvat suomea ja voit tilata myos netin kautta
- halvemmalla muualta
HUOM
Siis netin kautta voit tilata ajan renkaan vaistoon,et rankaita sielta kotiin
- mersupersu
Jos alle kahdensadan euron kplhintaiset kumit ovat liian kalliit, osta ihmeessä toisenlainen auto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1061384Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91807- 54706
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35701Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124624Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30561Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö190532Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31527Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32526- 61520