Intiin vai sivariin?

Jarsi_K

Pitäis mennä inttiin ja oon bodannut jo neljä vuotta enkä haluu menettää yhtään tuota kovalla työllä ansaittua lihasmassaa joten oon alkanu miettii jos sittenkin menis sivariin. Kaverit vittuilee kuitenkin niin paljon että mietin vielä. Saako intissä treenattua jos vaikka sanoo kapteenille (vai kuka siellä nyt komentaakaan) että vaihdan vaikka juoksulenkin salitreeniin kun juoksu syö lihaksia? Kai sodassa lihaksikkaitakin miehiä tarvitaan? Olisi hyvä myös tietää kenelle voin valittaa jos en lupaa saa. Juoksemaan en nimittäin mee. Se on varma. Ruoka on toinen juttu. Miten voin varmistaa etten joudu syömään mitään lihattomia hernekeittoja, perunakeittoja tai muuta pupuille tarkoitettua proteiini vapaata ruokaa? Voinko palvelukseen astuessani esittää ruokavaliotoiveita joita sitten myös kunnioitetaan? Entäs leirillä?

23

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarsi_K

Kertokaa!

• bb56b b56

Ruokaa syöt, kuten käsketään. Jos tarvitset protskua, tuvassa on kymmenellä jätkällä kassit täynnä protskua

Juokset kuin pieni orava koko palvelusajan ja heikon hapenottokyvyn vuoksi et jaksa bodata illallakaan. Intissäusta tulee itkevä luudanvarsi parissa viikossa.

sivarikeskuskessa on puntiisali ja iisit päivät. Treenin jälkeen voit pullistella tebiksen baarissa.

• Jarsi_K

Voi vittu! Juoksemaan en kyllä ruppee ja jos ei jaksa reenatakkaan niin en todellakaan mee sinne. Eikö ne tajuu että lihaksikkaitakin miehiä tarttee sodissa?

• RUKv78

Ei helveta millaisia pullamössöpoikia nykyään on. Etkö sä pälli tajuu, että intti on kansalaisvelvollisuus ja sun kunniavelka veteraaneille vaatii, että käyt sen vaikka tulisit luurankona takaisin?! Eikö sua edes vähän hävetä tuo itkeminen?

jumalauta. Nykykersoilla pitäisi olla kaikki mukavuudet tyttöystävästä, nettiin ja viihdekeskuksiin kasarmilla tai lähdetään itkua tihrustaen kotiin kun "pää ei kestä". Käskeä ei saisi kun se tuntuu pahalta. Tähän se johtaa, kun kouluissa tärkeintä on että oppilas pääsee "toteuttamaan itseään". Ollaan niin pikkuherroja, ettei saa katsoakaan pahasti tai tulee paha mieli. Ei se ole mikään stanan hotelli tai lepokoti. Siellä tehdään pojista miehiä ja opitaan tappamaan.

• Jarsi_K

Mikä kunniavelka? En oo veteraania koskaan nähnykkään.

• sdre5y

Sori mutta lihaskasat kuolevat sodassa ensimmäisenä, joko surkean kestävyyden takia (ei jaksa juosta vihollista pakoon) tai luotiin (ylileveä kroppa on helppo maalitaulu). Lihaksilla ei sodassa tee mitään vaan pääasia on jaksaa juosta tetsari ja rinkka selässä nopeammin kuin vihollinen.

• inttiin valmistuva

jarsi_k.... Intissä saa käydä salilla ja jos käy tarpeeks siellä saa 1 ylimääräsen vapaan. Joten armeijaan mies!!!! Ei sivarissa miehiä kasvateta korkeintaa poika miehiä. Ja kaiken lisäks juoksu tuo pohkeisiin voimaa jos juokset vai päkiöillä.. Mut nii saa mennä salille intissäkin......... joten sinne vaan!

• inttiin_kaikki

Jos sivariin, muista sheivata kaikki intiimialueet !

• Jame89

Jättääkö muka jotkut kundit vielä nykyään karvapehkon rehottamaan? Hyi helvata!

• joo`o
        Jame89 kirjoitti:

Jättääkö muka jotkut kundit vielä nykyään karvapehkon rehottamaan? Hyi helvata!

Homppeli olet.

• Jame89
        joo`o kirjoitti:

Homppeli olet.

Juntti olet. Kyllä nykyään kainalot ja alapää ajellaan. Näyttää sivistyneeltä ja on hygienisempää. Kuka muija muka ottaa suihin jos sulla on siellä helvetillinen haiseva viidakko nenään tunkemassa.

• Ammattilaiseksi

Mee sivariin. Intti on ihan turha ja niin katabolinen paikka, että sen jälkeen on sama oletko koskaan treenannutkaan. Kaikki menee kun saat paskaa hiilariruokaa, joudut juoksemaan koko ajan ja stressi syö loputkin lihat.

• tykkimies 1996

Intti on sama jättää väliin. Ihan leikkikoulu. Mene sivariin.
      Rukki on yks vitun fiinniperserillipöllöjen paikka.

• RUKv78

Tyhmä kuin tykkimies pitää taas näköjään paikkansa. RUKin käymällä osoitat olevasi johtaja-ainesta ja siitä on hyötyä työelämässäkin.

• tykkimies 1996
        RUKv78 kirjoitti:

Tyhmä kuin tykkimies pitää taas näköjään paikkansa. RUKin käymällä osoitat olevasi johtaja-ainesta ja siitä on hyötyä työelämässäkin.

Hah hah. Puhu mitä puhut, sinä tittelinkipeä rillipää:)
        Johtajaksi synnytään, "eli rukissa" ei mulkku ja pyrkyri rillipöllö tule johtajaksi, vaan hän pääsee vain yrittämään johtajuutta titteleiden kautta -vaan eihän siitä tule tunnetusti pascaakaan.
        Johtajia muutenkin liikaa, joka paikassa, etenkin armeijassa, kun psykologisesti ajateltuna pitäisi antaa enempikin yksilölle vatuuta ja motivoida tätä, eikä laittaa mitään rillipöllöjä kiikaamaan ja sokkailemaan.
        RUK:luun otetaan juurikin ne rillipöllöt, joitka ovat aivopestävissä.
        Ja johtajat intuissä ovat vähän niitä heikkolahjaisempia, joiden on muutenkin tositilanteessa parempi pysyä vähän taka-alalla.

Ja RUK ja AUK ovat paikkoja jonne pääsee ihan kuka vain jaksaa lusia intissä pelleilemässä pitemmän ajan.

- Itse kieltäydyin siitä vaivasta;)

• RUKv78
        tykkimies 1996 kirjoitti:

Hah hah. Puhu mitä puhut, sinä tittelinkipeä rillipää:)
        Johtajaksi synnytään, "eli rukissa" ei mulkku ja pyrkyri rillipöllö tule johtajaksi, vaan hän pääsee vain yrittämään johtajuutta titteleiden kautta -vaan eihän siitä tule tunnetusti pascaakaan.
        Johtajia muutenkin liikaa, joka paikassa, etenkin armeijassa, kun psykologisesti ajateltuna pitäisi antaa enempikin yksilölle vatuuta ja motivoida tätä, eikä laittaa mitään rillipöllöjä kiikaamaan ja sokkailemaan.
        RUK:luun otetaan juurikin ne rillipöllöt, joitka ovat aivopestävissä.
        Ja johtajat intuissä ovat vähän niitä heikkolahjaisempia, joiden on muutenkin tositilanteessa parempi pysyä vähän taka-alalla.

Ja RUK ja AUK ovat paikkoja jonne pääsee ihan kuka vain jaksaa lusia intissä pelleilemässä pitemmän ajan.

- Itse kieltäydyin siitä vaivasta;)

Pieni silmälasitrauma sulla?

RUK koulutukseen ei pääse (tai ainakaan päässyt mun aikana) kuka tahansa, vaan kyllä sinne valikoidaan ne älykkäimmät ja eniten johtaja-ainesta omaavat yksilöt. Siellä pääsee tekemään myös jotain merkityksellistä, mielenkiintoista ja haastavaa. Työelämässä arvostetaan edelleen RUK taustaa. Itse ainakin ruksaan kaikki sivarit ja lusmuilijat pois työnhakijalistalta, jos vain jostain saan selville, että armeijaa ei ole käyty kunnialla. Sitähän ei tässä kukkahattuyhteiskunnassa kai saa enää edes kysyä, mutta jos inttiä ei ole CV:ssä, niin luen sen niin, että sitä ei ole käyty. Googlekin on oikein näppärä, vaikka sekin on nykyään kielletty.

• tykkimies 1996
        RUKv78 kirjoitti:

Pieni silmälasitrauma sulla?

RUK koulutukseen ei pääse (tai ainakaan päässyt mun aikana) kuka tahansa, vaan kyllä sinne valikoidaan ne älykkäimmät ja eniten johtaja-ainesta omaavat yksilöt. Siellä pääsee tekemään myös jotain merkityksellistä, mielenkiintoista ja haastavaa. Työelämässä arvostetaan edelleen RUK taustaa. Itse ainakin ruksaan kaikki sivarit ja lusmuilijat pois työnhakijalistalta, jos vain jostain saan selville, että armeijaa ei ole käyty kunnialla. Sitähän ei tässä kukkahattuyhteiskunnassa kai saa enää edes kysyä, mutta jos inttiä ei ole CV:ssä, niin luen sen niin, että sitä ei ole käyty. Googlekin on oikein näppärä, vaikka sekin on nykyään kielletty.

On mulla silmälasitrauma joo, koska vitutti intissä se, kun sinne otettiin johtajaksi ne kaikki toissijaiset vaihtoehdot, jotka vain eivät osanneet ja kyenneet muuhun, mutta olivat aktiivisia saamaan ne vitun nappulat kaulaan ja merkinnän CV:seen, koska omat henk.koht ominaisuudet ei heillä riitä mihinkään, niin tällainen vapaahetoistitteli kelpaa sellaisille urpoille:) -ja tasoahan se laskee! Intissä meitä oikeita solttuja kysyttiin toki johtajiksi, mutta eipä ketään aikamiestä kiinnosta pelleillä 12kk:ta pyssyleikeissä joilla ei maata kyetä puolustamaan nykyaikana.

Tyhmä olet kyllä jos jonkun inttipelleilyn mukaan rankkaat ihmisiä pois työpaikkojen haussa - jos muka olet joku niinkin hyvässä asemassa oleva että pääset valitsemaan. Ymmärrän kyllä sikäli, että kun sinut siellä intissä kokelaana aivopestiin ja sinua vitutti se touhu ja kyeenalaistit varmaan alitajuisesti sen leppeilyn turhana, niin sinulle tuli joku paha luonnevika siinä samalla ja siksi toimi kuten toimit. -Todellisuudessa sinua ja sinun rukkiasi ei arvosta kukaan muu kuin kaltaisesi rillipäiset kiikaajat, jotka itse samaan turhaan pskaan suostuneet juoksupojaksi!:) Kertaamassa kaltaisillenne pätijöille nauretaan ihan kantahenkilökunnankin toisesta:)
        Nykyarmeija on muuttunut ja arvomaailma, eli ei sitä koko inttiä arvosta kukaan.
        Saisi tulla palkka-armeija Suomeenkin, niin me oikeat sitilaat voitaisiin halutessamme turvata tämä holhousyhteiskunta Suomen Tasavalta -persereikä.
        Minä en ainakaan arvosta veteraanejakaan yhtään -miksi arvostaisin?
        Nehän tekivät vain velvollisuutensa ja voittivat suomen itsenäisyyden tuurilla, kun ryssä tapatti itse sotilaansa tyhmällä toiminnallaan aliarvioimalla suomen vastarinnan liian alakanttiin. Jos ryssä olisi toiminut oikein ja eei olisi ihan niin aliarvioinut, niin me puhuttaisiin venäjää. Tuurillahan ne laivatkin seilaa;)
        Fakta on se, että se kohtalo nyt sattui veteraaneille ja sillä hyvä, ei siitä jaksa aina olla kunniaa antamassa, varsinkaan kun tämä yhteiskunta on mikä on juurikin tuollaisten ahneiden tittelinmetsästäjien takia, millainen sinäkin ruk-rillipää olet. Haalit itsellesi kaikkea paskaa itsetuntosi pönkäksi, helkatin paisetautinen okulaaruihirviö!

Minä olen tykkimies hyvillä arvosanoilla ja ei ole koskaan menoani hidastanut. Olen päässyt sinne minne olen hakenut, haastaviinkin paikkoihin.
        -Olen kuullut, että liiat tittelit ja niiden mainostaminen on heikentävä tekijä valinnoissa erilaisiin töihin jne. Persoona kun nykyisin enempikin ratkaisee, ei paperit. Ihminen voi osata jonkun työn koulutettua paremmin, vaikka ei siis ole edes kouluja käynyt.

Ja onhan tuo nyt säälittävää SAIntilta sekin, että pitää ottaa johtajia vaöpaaehtoisista jotka haluavat vain titteliä, CV:seen merkinnän. Voi hyvää päivää mikä turha pellekoulu!

• RUKv78
        tykkimies 1996 kirjoitti:

On mulla silmälasitrauma joo, koska vitutti intissä se, kun sinne otettiin johtajaksi ne kaikki toissijaiset vaihtoehdot, jotka vain eivät osanneet ja kyenneet muuhun, mutta olivat aktiivisia saamaan ne vitun nappulat kaulaan ja merkinnän CV:seen, koska omat henk.koht ominaisuudet ei heillä riitä mihinkään, niin tällainen vapaahetoistitteli kelpaa sellaisille urpoille:) -ja tasoahan se laskee! Intissä meitä oikeita solttuja kysyttiin toki johtajiksi, mutta eipä ketään aikamiestä kiinnosta pelleillä 12kk:ta pyssyleikeissä joilla ei maata kyetä puolustamaan nykyaikana.

Tyhmä olet kyllä jos jonkun inttipelleilyn mukaan rankkaat ihmisiä pois työpaikkojen haussa - jos muka olet joku niinkin hyvässä asemassa oleva että pääset valitsemaan. Ymmärrän kyllä sikäli, että kun sinut siellä intissä kokelaana aivopestiin ja sinua vitutti se touhu ja kyeenalaistit varmaan alitajuisesti sen leppeilyn turhana, niin sinulle tuli joku paha luonnevika siinä samalla ja siksi toimi kuten toimit. -Todellisuudessa sinua ja sinun rukkiasi ei arvosta kukaan muu kuin kaltaisesi rillipäiset kiikaajat, jotka itse samaan turhaan pskaan suostuneet juoksupojaksi!:) Kertaamassa kaltaisillenne pätijöille nauretaan ihan kantahenkilökunnankin toisesta:)
        Nykyarmeija on muuttunut ja arvomaailma, eli ei sitä koko inttiä arvosta kukaan.
        Saisi tulla palkka-armeija Suomeenkin, niin me oikeat sitilaat voitaisiin halutessamme turvata tämä holhousyhteiskunta Suomen Tasavalta -persereikä.
        Minä en ainakaan arvosta veteraanejakaan yhtään -miksi arvostaisin?
        Nehän tekivät vain velvollisuutensa ja voittivat suomen itsenäisyyden tuurilla, kun ryssä tapatti itse sotilaansa tyhmällä toiminnallaan aliarvioimalla suomen vastarinnan liian alakanttiin. Jos ryssä olisi toiminut oikein ja eei olisi ihan niin aliarvioinut, niin me puhuttaisiin venäjää. Tuurillahan ne laivatkin seilaa;)
        Fakta on se, että se kohtalo nyt sattui veteraaneille ja sillä hyvä, ei siitä jaksa aina olla kunniaa antamassa, varsinkaan kun tämä yhteiskunta on mikä on juurikin tuollaisten ahneiden tittelinmetsästäjien takia, millainen sinäkin ruk-rillipää olet. Haalit itsellesi kaikkea paskaa itsetuntosi pönkäksi, helkatin paisetautinen okulaaruihirviö!

Minä olen tykkimies hyvillä arvosanoilla ja ei ole koskaan menoani hidastanut. Olen päässyt sinne minne olen hakenut, haastaviinkin paikkoihin.
        -Olen kuullut, että liiat tittelit ja niiden mainostaminen on heikentävä tekijä valinnoissa erilaisiin töihin jne. Persoona kun nykyisin enempikin ratkaisee, ei paperit. Ihminen voi osata jonkun työn koulutettua paremmin, vaikka ei siis ole edes kouluja käynyt.

Ja onhan tuo nyt säälittävää SAIntilta sekin, että pitää ottaa johtajia vaöpaaehtoisista jotka haluavat vain titteliä, CV:seen merkinnän. Voi hyvää päivää mikä turha pellekoulu!

Kyse ei ole titteleistä sinällään, vaan siitä mitä niiden kantaminen merkitsee. Kukaan joka RUK:n hyväksytysti suorittaa ei voi olla kehityskelvoton johtaja. Kyllä ne siellä raakataan pois (tai ainakin tuolloin v. 1978).

Tuo personaallisuudesta itkeminen on tätä nykynuorten paapomista. Koulussakin kurin ja oppimisen sijaan pitäisi oppilaan päästä "ilmaisemaan omaa personaallisuuttaan". Ja p@skan marjat. Sitten on paikat vääränään näitä nuoria työharjoittelijoita, jotka huutavat sortajapomosta, kun työpäivän keskellä ei saakaan lähteä kahville, parturiin tai töissä ei saa ircata. Yksikin nainen kertoi suoraan minulle heti alkuun, että "hän ei sitten kopioita ota eikä kahvia keitä". Meillä tekee kaikki, minä mukaanlukien, noita pikkujuttuja. Ei tarvinnut tulla uudestaan harjoittelemaan ja työtodistuskin piti sisällään vain lain vaatimat kohdat. Menköön muualle kehittämään persoonallisuuttaan. V1itun millenniaalit. Tää maa on vararikossa kun teitä pitää viihdyttää töissä.

• Sä et ole viellä

edes reenannu. Vähän pohjaa hankkinut. Intin juoksut kasvattaa kestävyyttä ja tuo räjähtävyyttä kinttuihin. Jaksaa paremmin reenata kun on kuntoa. Maailman naurettavin syy käydä sivari. Parempi et menet inttiin niin opit arvostamaan yksinkertaisia asioita. Bodaus on noussut liikaa sun päähän.

• tykkimies 1996

No en tiiä. Kova sana olla erilainen, sanoa mielipiteensä ja mennä sivariin.
        - Minusta ei siihen ollut vuonna 1996 kun menin inttiin, mutta ei siihen aikaan ihminen saanutkaan sanoa mielipiteitän niin ääneen kuin nykyisin luojan kiitos saa, vaikka onhan tämä Suomi-peräreikä vieläkin vähän sellainen Stalinin alainen ryssähenkinen maa, jossa ei saisi omia aivojaan käyttää.

Intissä ei todellakaan tehdä miehiä saaatika sotilaita -se on urbaani legenda.
        Mieheksi ja sotilaaksi synnytään -kuten minä;)

• tykkimies 1996

Niin ja tälle ap:lle.

Menet sinne inttiin ja olet sen 6 kuukautta tai 12, ihan miltä se tuntuu, kunhan saat hyvät arvostelut passiin (-olen itse Yk-miehiä;).
      Intti ei todellakaan ole mikään fyysinen paikka, vaikka kaikenmaailman mamot sitä märisee, vaan paljolti keventynyt nykyisin, kun onhan siellä naisiakin.
      Mikään muu siellä ei rasitu kuin pääkoppa ja sekin odottamisesta, vitutuksesta, tylsyydestä sekä väsymyksestä unettomuuden ja niiden saatanan tyhmien sokkalijoiden takia, jotka yökaudet laukkovat siellä karttoinensa ja otsalamppuinensa höyryämässä eivätkä nuku -siis harhaanjohtajat.
      Jos siis saat levättyä hyvin, eli otat sen homman rennosti, mutta asiallisesti, niin ei tule ongelmaa että lihaksesi lähtevät. Ruokakin intissä on helvetin hyvää; vaikka nämä huorahtavan yh-äitin eines-pizzaperseet mitä märisevät -intissä on todellakin hyvä ja monipuolinen ruoka, paitsi leireillä; jonne otat sitte prodepatukkaa ja omaa porteiinipitoista evästä jumalattoman määrän jonnekin esimerkiksi jonkun kulkuneuvon vänkärin penkin taakse jemmaan;)

Melkein parempi kuin olet sen 6 kuukautta ja otat lungisti; eli nukut, syöt, relaat, niin pääset helpoimmalla. Älä siis ala jouksemaan jonakin alikessuna tai muuna turhantoimittajana yökausia 12 kuukauden ajan jonkun säälittävän rillipäisen, tittelinkipeän, finninaama-koksun juoksupoikana, vaan ole se perus rivimies. Nukut senkin ajan kun ne huururillit siellä juoksevat peräsuoli pitkällä hysterisoimassa yökaudet väsyksissä.
      Ja kun ne tulee sulle jotain karttaa näyttelemään ja vaahtoomaan, niin sanot "joojoo" ja annat mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, ja menet nukkumaan -ihan turhaa infformaatioo ne siellä levittelevät paniikin partaalla -lähde niiden kans sotaan itsesi tapattamaan sitten kun käsky - kiitos ei, ennemmin lähden Timbuktuun seuraavalla elnnolla;)
      Turha alkaa pätemään missään munattomassa leikkikoulussa suoman ermieijassa, koska pakkopullaahan se armeija on ja sotilaat ovat ihan muualla kuin Suomen persäreijän puolustamiseen joskus vuonna miekka ja kypärä kasatussa vanhanaikaisessa maailman suurimassa pellekoulussa SAINTISSA:)

Tietenkin jos pääset joksikin lääkintämieheksi, niin sehän olis paras -tai muona-mikoksi.

Ota rennosti!!

• jijiojiojiojiojio

Eheh. Jätkä on bodannut 4 vuotta, ja vaatii erikoiskohtelua intissä. Anna mun kaikki kestää.

"Kai sodassa lihaksikkaitakin miehiä tarvitaan?"...ei kun voimakkaita, ja sellasia jotka jaksaa kävellä kassulta ruokalaan ilman että pidetään taukoja.

• "7)&

Elä mene inttiin! Sivariin vaan, se on mielipiteeni!

Itse kävin intin eräässä erikoisjoukoissa, jonne yli 200 hakijasta otettiin 80 koulutukseen ja sen jälkeen 30 parasta omaan prikaatiin jäi ja muut sijoiteltiin ympäri Suomea koulutuksen mukaisiin tehtäviin.

Opiskelun jälkeen laitoin työnhakuilmoituksen työkkärin sivulle, josta en uskonut töitä löytyvän. Mainitsin ilmoituksessa armeijan käymisen, luonnollisesti, ja aselajin. Tarkoituksena oli pitää koulun jälkeen pari viikkoa lomaa. Heti seuraavana aamuna puhelin soi ja pyydettiin välittömästi töihin, vajaa viikko aikaa, jonka aikana piti vaihtaa paikkakuntaa ja järjestää muut juoksevat asiat. Kysyin, että tulenko työhaastatteluun, johon vastattiin että et, tulet töihin.

Ensimmäinen työprojekti oli haastava, haastavassa ympäristössä. Myöhemmin kävi ilmi, että minut valittiin siihen armeijan aselajini perusteella. Pomoni sanoi, että katsoi minun olevan "riittävän vittumainen" tähän ympäristöön, kun kerran ko. aselajinkin olen suorittanut.

Myöhemmin tästä poiki myös toinen haastava proijekti, johon pääsin sillä perusteella sisään, kun katsottiin minulla olevan riittävästi kompetenssia projektiin, tuon ensimmäisen projektin perusteella.

Intissä lähti painoa pois ensimmäisen 2 kuukauden aikana yli 15 kiloa. Kerran kävin penkkiä kokeilemassa intin aikana, ja paino jolla tein ennen inttiä sarjaa, jäi rinnalle armotta. Kyykyssä sama juttu.

Kaveri skippasi samoihin aikoihin intin, oli vaikipaikka jo töissä ennen inttiä. Vaihtoi kuitenkin työpaikkaa 8 viikon inttiuran jälkeen ja myöhemmin meni takaisin alkuperäiseen paikkaan. Kun pomo sai kuulla, ettei olekaan käynyt inttiä, kirjoitti saman tien lapun "soveltumaton työtehtäviin" ja antoi kenkää. Viimeksi nähdessäni pummi kaljaa kapakassa.

On ihan kiva mennä kauppaan ja ostaa broilerin rintafilettä, kun ei tarvii kiristellä hampaita hintojen kanssa, kun tilille ropsahtaa fyrkkaa "sopivasti" joka kuukausi. Salimaksutkaan ei niin kovilta tunnu, etenkään kun firma maksaa niistä puolet. Ja koko homma lähti siitä, että jaksoin kärvistellä muutamat ensimmäiset kuukaudet intissä ja ottaa paskaa niskaan. Loppuaikahan oli aika lungia.

Mutta kuten alussa sanoin, älä mene inttiin. On helpompi raakata kaltaisesi p@skahousut heti hakupapereiden perusteella pois. Voit sitten myöhemmin zippailla pitkin katuja ja miettiä mistä saat rahat salikorttiin, kun yksi bissekin tuntuu kalliilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6935
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      40
      1231
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1032
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      827
    6. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      824
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      781
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      746
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      723
    Aihe