porvarista duunariksi

Honkavalli

Pakko kirjoittaa johonkin... olen ollut kauan turhauttavassa työssä suunnittelijana. En tee oikeastaan mitään, mutta nostan hyvää palkkaa. Nyt otin itseäni niskasta kiinni ja hain töitä "suorittavasta portaasta" toisesta yrityksestä. Toivon ihan hirveästi että saan sen paikan. Olen kyllästynyt turhantärkeilyyn ja paperin pyörittämiseen. Haluan tehdä tuottavaa työtä ja jotain oikeasti hyödyllistä. Haluan olla duunari. Palkka putoaisi, mutta työn sisältö innostaa minua hurjasti. Jännittää. Tuttavat luonnollisesti pitävät minua hulluna. Mutta olen onnellinen kun tiedän mitä haluan.

3

302

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hulluttelua

Totta mooses, hullu mikä hullu. umpihullu, seinähullu

• Näin on

Täysi kaheli. Oletko jo hakeutunut hoitoon?

• 4r435t5

Oikean ratkaisun teit. Itse tapaan noita työni puolesta ihan tarpeeksi noita tyhjäntoimittajia jotka viettävät työpäivänsä työpaikalla kahvitellen, surffaillen netissä ja seurustellen muiden kanssa. Voin sanoa etteivät ole tyytyväisiä tilanteeseensa, mutta ovat niin heikkoja etteivät edes uskalla muutosta ajatella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1338
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      707
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      649
    4. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      48
      610
    5. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      608
    6. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      579
    7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      76
      576
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      548
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      184
      520
    10. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    Aihe