Herran tulemus on lähellä

Ilon päivä

Kauhea on Herran ja Sanan pilkka täällä. Herra kertoo jumalattomien kohtalon ja sen haluavat toiset jumalattomat kieltää. Kerran tulemus on lähellä ja Herran kosto on hirmuinen heille jotka Hänen sanansa kieltävät. Jopa adventistit, Herran omat, koettavat kieltää ja vesittää Herran sanaa.
Näin puhuu Herra Hesekielin kautta

Minun katseessani ei ole sääliä, minä en sinulle armoa anna. Minä rankaisen sinua vaelluksesi mukaan, omat iljettävät tekosi saat osaksesi. Näin te tulette tietämään, että minä olen Herra.

Herran tulemus on lähellä ja meidän Jumalan viimeisten lapsien täytyy jumalattomien osa kertoa selkeästi kuten Herra on sen ilmoittanut.

Nyt on sinun tuhosi hetki, maan asukas.
Aika on tullut, päivä on lähellä.
Sekasorto vallitsee,
vuorilta ei ilohuutoja kuulu.
Minun suuttumukseni tulvii ylitsesi,
minä tyhjennän kaiken vihani sinuun.
Minä tuomitsen sinut vaelluksesi mukaan,
käännän iljettävät tekosi sinua itseäsi vastaan.
Minun katseessani ei ole sääliä, minä en sinulle armoa anna. Minä rankaisen sinua vaelluksesi mukaan, omat iljettävät tekosi saat osaksesi. Näin te tulette tietämään, kuka teitä lyö: se olen minä, Herra.

Herran tulemus ei armahda jumalattomia ja hekin jotka Herran sanaa vesittävät, saavat saman kauhean kohtalon.

Adventistienkin tulisi lopettaa Herran selkeän sanoman vesittäminen ja kertoa rehellisesti pilkkaajien kohtalo.

On parkua, huutoa, verta ja kauhua kun Herran tulemus tapahtuu. Jumalattomat vaikka olisivat ystäviämme, saavat kauhean mutta ansaitsemansa kohtalon. Herra ei sääli tunne, eikä meidänkään pidä siihen sortua. Armo on heille, jotka sen ansaitsevat.

Näin puhuu Jesaja heistä, jotka Herran sanan vesittävät

Niin Herra antaa vihansa leimahtaa kansansa yllä, hän kohottaa kätensä ja lyö. Vuoret järähtelevät, ja kaduilla viruu ruumiita kuin jätteitä tunkiolla. Vieläkään ei väistynyt Herran viha, hänen kätensä on yhä koholla, valmiina lyömään.

Se päivä on lähellä kun Herran pilkkaajat joutuvat juomaan Herran vihan viiniä. Se päivä on lähellä kun Herran sanan vesittäjät joutuvat juomaan Herran vihan viiniä. Herra ei armahda heitä jotka Hänen sanaansa muuttavat.

Kohta on aika jolloin ihmiset purevat kielensä verille tuskissaan. Päivä on lähellä jolloin vesien virrat muuttuvat vereksi. Herran tulemus on lähellä ja päivä, jolloin Jumalan seitsemän vihan maljaa tyhjennetään jumalattomien päälle

Ilmestyskirja julistaa, iloitkaa jumalattomien kauheasta kohtalosta, iloitkaa jumalattomien lopusta.

Jokainen, joka tavoitetaan, lävistetään,
jokainen, joka saadaan kiinni, kaatuu miekkaan.
Heidän sylilapsensa lyödään murskaksi heidän silmiensä edessä, heidän talonsa ryöstetään ja naiset raiskataan.

Tämän Herra kertoo ja joka tämän kieltää, on saava kauhean osan.

16

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prof.

Kauheaa pilkkaa kirjoittelit!
      Olet todella juovuksissa herrasi vihan viinistä.

• Ilon Päivä

Herran tulemus on aivan ovella sillä maailman taloudet kaatuvat kuten Sana kertoo Hesekielin julistuksessa.

Hopeansa he viskaavat kaduille, ja heidän kultansa tulee heille saastaksi. Heidän kultansa ja hopeansa eivät voi heitä pelastaa Herran vihan päivänä, eivät he sillä nälkäänsä tyydytä eivätkä vatsaansa täytä; sillä siitä tuli heille kompastus syntiin.

Juuri näin tapahtuu kaikkialla maailmassa. Pörssit kaatuvat jumalattomien syntien ja ahneuden tähden. Pankit kaatuvat, maat ajautuvat kaaokseen.

Jaakobin kirje puhuu Herran suulla tämän päivän jumalattomasta menosta joka todistaa Herran paluun läheisyyttä.

Kuulkaa nyt, te rikkaat: itkekää ja vaikeroikaa sitä kurjuutta, joka on teille tulossa. Teidän rikkautenne on mädännyt, ja teidän vaatteenne ovat koin syömät; teidän kultanne ja hopeanne on ruostunut, ja niiden ruoste on oleva todistuksena teitä vastaan ja syövä teidän lihanne niinkuin tuli. Te olette koonneet aarteita viimeisinä päivinä. Katso, työmiesten palkka, jonka te vainioittenne niittäjiltä olette pidättäneet, huutaa, ja leikkuumiesten valitukset ovat tulleet Herran Sebaotin korviin. Te olette herkutelleet maan päällä, te olette sydäntänne syötelleet teurastuspäivänä. Vanhurskaan te olette tuominneet ja tappaneet; hän ei vastusta teitä. Niin, olkaa kärsivällisiä, veljet, Herran tulemukseen asti. Katso, peltomies odottaa maan kallista hedelmää, kärsivällisesti sitä vartoen, kunnes saa syksyisen sateen ja keväisen. Olkaa tekin kärsivällisiä, vahvistakaa sydämenne, sillä Herran tulemus on lähellä. Älkää huokailko, veljet, toisianne vastaan, ettei teitä tuomittaisi; katso, tuomari seisoo ovella.

Tuomari seisoo jo ovella eikä jumalattomien synnin tekeminen vähenny vaan kasvaa päivä päivältä ja kohta me saamme todistaa heidän tuskansa ja tuhonsa. Iloitkaamme siitä hetkestä ja rukoilkaamme sen pikaista alkamista.

Valittakaa, sillä Herran päivä on lähellä, se tulee niinkuin hävitys kaikkivaltiaalta. Sentähden herpoavat kaikki kädet, ja kaikki ihmissydämet raukeavat. He peljästyvät, kivut ja tuskat valtaavat heidät, he vääntelehtivät kuin synnyttäjä, tuijottavat toisiinsa tyrmistyneinä, kasvot tulenkarvaisina. Katso, Herran päivä tulee, tulee armottomana, tulee kiivaus ja vihan hehku, tekemään autioksi maan ja hävittämään siitä sen syntiset. Sillä taivaan tähdet ja Kalevanmiekat eivät loista valollansa, aurinko on pimeä noustessansa, kuu ei kirkkaana kumota. Minä kostan maanpiirille sen pahuuden ja jumalattomille heidän pahat tekonsa; minä lopetan julkeitten kopeuden ja painan maahan väkivaltaisten ylpeyden. Minä teen kuolevaiset harvinaisemmiksi kuin puhdas kulta, ihmiset harvinaisemmiksi kuin Oofirin kulta. Sentähden minä järisytän taivaat, ja maa järkkyy paikaltansa Herran Sebaotin kiivaudesta, hänen vihansa hehkun päivänä.

Euroopan pörssit sukeltavat. Aasian pörssit sukeltavat. Maailman mahtivaltiot vaikertelevat tuskissaan kun kulta ja hopea on ruostunut kelvottomaksi.

Tule Herra tule ja tuhoa jumalattomat ja anna heidän kärsiä tekojensa mukaan. Näytä heille voimasi ja anna heidän tuntea kauhua ja pelkoa jotta ymmärtäisivät kauhean syntisyytensä ja Sinun suunnattoman voimasi.

• Jes. 41:10

Jumala ei peru mitään. Paitsi silloin, jos kansa kääntyy Hänen puoleensa ja katuu. Tämä edellinen lama ja muut lamat ei ole mitään siihen verrattuna, mitä on tulossa ja se on hyvin lähellä. Nyt pitää seurakunnan olla valmiina, koska pian alkaa ilmaantumaan joukoittain niitä kaikkensa menettäneitä tämän maailman myllyssä pettyneitä ihmisiä. Korttitalo sortuu. Ei tämä ole pelottelua. Jumala ottaa kaikki tukirakenteet pois, jotta meidän olisi helpompi turvata Häneen, joka on ainoa tuki ja turva.

• kyykytsen päivät

Odottele vaan rauhassa niitä pörssiin sijoittamiasi varoja!
        Kyllä ne siellä tulee mukavasti kutistumaan.
        Tosin kohta ei saa niitä varojaankaan, jotka pankkitilillä lojuvat. Rahat tarvitaan parempiin kohteisiin ja kansa kyykkyyn.

• Jes. 41:10 kirjoitti:

Jumala ei peru mitään. Paitsi silloin, jos kansa kääntyy Hänen puoleensa ja katuu. Tämä edellinen lama ja muut lamat ei ole mitään siihen verrattuna, mitä on tulossa ja se on hyvin lähellä. Nyt pitää seurakunnan olla valmiina, koska pian alkaa ilmaantumaan joukoittain niitä kaikkensa menettäneitä tämän maailman myllyssä pettyneitä ihmisiä. Korttitalo sortuu. Ei tämä ole pelottelua. Jumala ottaa kaikki tukirakenteet pois, jotta meidän olisi helpompi turvata Häneen, joka on ainoa tuki ja turva.

>>> Tämä edellinen lama ja muut lamat ei ole mitään siihen verrattuna, mitä on tulossa ja se on hyvin lähellä. >>>

Jos tutkimme todellista historiaa, josta tiedämme hyvin paljon, niin oikeastaan nämä nykyiset lamat eivät ole mitään verrattuna vaikkapa varhaiskeskiajalle (vuodet n. 400–800), jolloin koettiin nykyajan mittapuun mukaan järisyttäviä muutoksia niin yhteiskuntien taloudessa kuin itse yhteiskuntien rakenteissakin.

Eurooppa syöksyi niin kurjaan lamakurjimukseen varhaiskeskiajalla, että raha menetti arvonsa tyystin ja rahataloudesta siirryttiin takaisin vaihdantatalouteen kaikissa maissa ja valtakunnissa.

Väestömäärä pieneni huikasti ja nälänhädät olivat vuosisatoja kestävä riesa.

Erilaiset väkivaltaiset kansat pitivät koko Eurooppaa jatkuvan pelon ja kuoleman vallassa, esimerkiksi visigootit ja vandaalit ja ne hävittävät huolellisesti mm. mahtavaa Rooman kaupunkia.

Ilmasto viileni satoja vuosia ja se kurjisti elämää entisestään, kun maatalouden sadot epäonnistuivat vuosi toisensa perään.

Tätä kurjuutta kesti Euroopassa noin 300 vuotta, ennen kuin vasta vuonna 700 Eurooppa alkoi hiljalleen elpyä, viileneminen pysähtyi, josta seurasi maatalouden elpyminen ja nälänhätien pääättyminen.

Mutta tätä onnen aikaa ei kestänyt kuin 100 vuotta ja kun Kaarle Suuri kuoli 814, niin Frankkien valtakunta hajosi aiheuttaen hirvittävän myrskyn Eurooppaan.

Sitten tulivat viikingit, madjaarit ja saraseenit, jotka rellestivät, ryöstivät ja raiskasivat pitkin Länsi-Euroopan pohjoisrannikkoa ja syvälle sisämaahan.

Muslimit pitivät huolta Lounais-Euroopasta, jotta siellä ei olisi ollut liian rauhallista ja veivät orjia omiin valtakuntiinsa tuhatmäärin ja pitivät huolta siitä, että ihmisillä ei ollut mitään.

Ja tätä onnea kesti pitkälle 1000-luvulle, ennen kuin Eurooppa alkoi hiljalleen toipua hirvittävän verisestä ja kurjasta ajanjaksosta, jota kesti noin 600 vuotta.

Ja tietenkin pitää kysyä, että tuliko Kristus tämän keauheuden keskelle viemään omansa parempaan paikkaan ja tekemään lopun tästä kirjaimellisesta helvetistä, jonka keskellä kristityt ihmiset elivät?

Meidän aikamme hirveydet eivät ole yhtään mitään verrattuna siihen taloudelliseen ja yhteiskunnalliseen kaaokseen, jossa Eurooppa on elänyt lähes koko historiansa, joten nyt me elämme harvinaisen tasaista ja rauhallista aikakautta ja olkaamme siitä enemmän kuin onnellisia.

• ## Herran tulemus on lähellä ja Herran kosto on hirmuinen ##

Etkö lainkaan pelkää alexin reaktioita, kun hekumoit Herran koston ilon päivällä?
      Alex tahtoo, että jumalattomat vaivutetaan ikuiseen oelmattomuduen sapatinlepoon sillä silmänräpäyksellä, kun Herra saapuu omansa noutamaan.

• Valon Viesti

Mitäköhän ruumiinosia siellä "kuumassa paikassa"(tulijärvessä) oikein käristellään? Varpaitako? Vai päätä? Vai ollaanko siellä tulijärvessä kaulaa myöten?
      Kuinkahan moni siellä tulessa säilyisi niin, ettei "perskarvat" kärventyisi.

EGW kirjoittelee, että eräät kärsivät muutamia tunteja, mutta on niitäkin joiden kroppaa käristetään "grillissä" viikkoja.

Suurin osa adventisteista on sitä mieltä, että kaikki tapahtuu silmänräpäyksessä ja kukaan jumalaton ei joudu kitumaan lainkaan.

Sitten on niitä, jotka sanovat, että ero Jumalan yhteydestä on riittävä rangaistus.
      Mitenkä se ero Jumalasta jumalatonta kuollutta liikuttaisi pätkän vertaa?
      Eihän hän kuolleena ajattele tai tiedä mitään?

• Yxadv.

Kyllä se on tekojensa mukainen rangaistus! Viimeisenä kuolee Lucifer!

• pohtii yxadv.

Olisko sitten enemmänkin henkistä kärsimystä kuolemaa; tulijärveen joutumista odotellessa kuin liekeissä peräti viikkoja kärvistellessä? Merkilliseltä kuulostaa, että liekeissä kroppa hitaasti tuhoutuisi.

• huhu hah hoo!

Kuinkahan paljon näitä, en sano paremmin kuin taulapäitä oikein riittää? Onko niitä adventisteissa enemmänkin, kun jatkuvasti niitä ilmenee tommoisine äärettömine mielipuolisine kirjoituksineen, että hyvänen aika anna nyt järjellekin jonkinlainen oikeus! Kyllä tuollaiset kirkkokunnat pitäisi laki sääteisesti kieltää.

• yxadv. tutkii

Tässä Luciferin kuolema.
      Etsin tuon viimeisen taistelun, jolloin jumalattomat hyökkäävät saatanan ja hänen apulaistensa kimppuun E.G.Whiten Suuresta Taistelusta v.1981 s. 650:
      Herra sanoo: "Koska omasta mielestäsi olet Jumalan vertainen, sentähden, katso, minä tuon sinun kimppuusi muukalaiset, julmimmat pakanoista; he paljastavat miekkansa sinun viisautesi kauneutta vastaan ja häpäisevät sinun ihanuutesi. He syöksevät sinut alas kuoppaan." "Minä hävitän sinut, suojaava kerubi, pois säihkyväin kivien keskeltä...Minä panen sinut tuhkaksi maahan kaikkien silmäin edessä, jotka sinut näkevät...Kauhuksi sinä tulet, eikä sinua enää ole, hamaan ikiaikoihin asti. "Hes. 28:6-8; 16-19 (engl. käänn. mukaan)

• yxadv.jatkaa

Tässä jumalattomien lopusta samasta E.G.Whiten kirjasta.
        Hän antaa sataa Jumalattomien päälle pauloja, tulta ja tulikiveä; polttava tuuli on heidän maljansa osa." Jes.9:4; 34:2;ps. 11:6. Jumalan tuli lankeaa taivaasta. Maa aukenee. Sen syvyyksistä kätketyt aseet vedetään esiin. Kuluttavat liekit leimahtavat jokaisesta avautuneesta halkeamasta. Kalliotkin ovat ilmitulessa. On tullut se päivä, joka palaa kuin pätsi. Alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty palavat. Mal. 4:1; 2, Piet. 3: 10.
        Jumalattomat saavat rangaistuksensa maan päällä. San. 11:31. He ovat oljenkorsia; ja heidät polttaa se päivä, joka tuleva on, sanoo Herra Sebaot." Mal. 4:1. Jotkut tuhoutuvat silmänräpäyksessä, kun taas toiset kärsivät monta päivää. Kaikki saavat rangaistuksen "tekojensa mukaan".

• jatkuu vieläkin

samasta kirjasta.
      Maan ollessa hävittävän tulen peittämä, vanhurskaat ovat turvattuina pyhässä kaupungissa. Niihin, joilla on ollut osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa, ei toisella kuolemalla ole valtaa. Samalla kun Jumala on jumalattomille kuluttava tuli, hän on omalle kansalleen aurinko ja kilpi. Ilm. 20:6; Ps. 84:12.
      "Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja maa ovat kadonneet." Ilm. 21:1. Se tuli joka kadottaa jumalattomat , puhdistaa maan. Kaikki kirouksen jäljet katoavat. Ei tule olemaan mitään ikuisesti palavaa helvettiä muistuttamassa lunastetuille synnin kauheista seurauksista.

• vieläki jatkuu

s. 653...He rakentavat taloja ja asuvat niissä, he istuttavat viinitarhoja ja syövät niiden hedelmät;...Jes. 32:18; 60:18; 65:21.22.
        s.654...siellä voidaan viedä perille mitä suurenmoisinpia yrityksiä... ja yhä kohoaa uusia korkeuksia saavutettaviksi, uusia ihmeitä ihailtaviksi, uusia totuuksia tajuttavaksi, uusia tarkoitusperiä hengen, sielun ja ruumiin voimien elvyttämiseksi.
        Kaikki maailmankaikkeuden rikkaudet ovat pelastettujen vapaasti tutkittavina. Kuolevaisuuden kahleista vapaina he lentävät väsymättä kaukaisiin maailmoihin-maailmoihin, jotka värisivät surusta, kun katselivat ihmiskunnan kurjuutta, ja kaikuivat ilolauluista, kun saivat tiedon jonkun pelastumisesta. Sanomattomalla ihastuksella maan lapset tutustuvat lankeamattomien olentojen iloon ja viisauteen. He osallistuvat tiedon ja viisauden aarteista, jotka saavutettu pitkien aikakausin kuluessa tutkimalla Jumalan töitä.
        ...Jumala on rakkaus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      63
      1257
    2. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1203
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      906
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      873
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      75
      858
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      109
      722
    7. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      58
      721
    8. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      103
      682
    9. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      43
      616
    10. 78
      601
    Aihe