näin aamulla miehen joka oli pukeutunut kesäisesti t-paitaan,shortseihin ja sandaaleihin. katseeni kiinnittyi hänen jalkoihin koska huomasin että hänellä on vaalean ruskeat kalsarit jalassa.
miehen asustetta nyt mietittyäni tulin tulokseen että miksipä ei mieskin voi kalsareita käyttää.
heräsi mielenkiinto että onko teitä miehiä paljonkin ketkä, käytätte kalsareita ihan arkisena vaatteena.
Käytättekö
Raikuli Raija
5
189
Vastaukset 5
- Me mies
Mä käytän sukkahousuja ! Emme me miehet käytä kalsareita !
- Skoudermen
Kerran kokeilin kalsareita, oli aika inhat. Nyt käytän kilttiä.
- Skillti
Mäkin olen kiltti. Ja alle sukkikset.Kalsarit on karseet !
Olivatko ne ruskeat kalsarit shortsien päällä, kun kiinnitit niihin huomiosi...? Ei ymmärrä...
- Balettitanssija
Tarviikkaan ymmärtää kun asia nyt on vaan niin ettei miehet pidä kalsareita vaan sukkahousuja.Niin se vaan on.Meillä baletissakin on kaikilla "miehillä" sukkahousut enkä koskaan ole yhdenkään nähnyt tanssivan kalsareissa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662203
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta4231611Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.1801165Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.279784- 279678
- 33661
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut12661- 102618
- 191603
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen22557