näytönohjain virittely päättyi katastrofiin

näytönohjain kuoli vajaa vuorokaus ostamisesta ja virittelystä.
onneks ol halpa näytönohjain.
ongelmaa ei olis tullut jos grafiikkapiirin ydin ois intellin tapaan suojattu, eikä typerällä amd:n tyylillä helposti mureneva.

niin se hajos ku laitoin alkuperäisen siilen takaisin, ens lämmöt oli alhaiset, noin 40 50 välillä kunnes alkoi nousemaan eikä kohta näytöstä näkynyt kuin psykedeelisiä kuvioita mielettömillä väreillä.

miltä nyt tuntuu? väsynyt mutta onnellinen :)

11

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkki Tuomio&

Onko sulla jotain harrastuksia, mistä ei täällä kerrota, kun tarvitset jotain erillisiä näytönohjaimia? Vai vaatiiko suomi24 superhypernopean ohjaimen:)

• ei kyse ollut mistään pelinäytönohjaimesta, ol ihan kuule halpa näytönohjain muutama kymppi vaan maksoi

• Erkki Tuomio&
        monte24 kirjoitti:

ei kyse ollut mistään pelinäytönohjaimesta, ol ihan kuule halpa näytönohjain muutama kymppi vaan maksoi

Mä en ole aukonut tietokonetta aikoihin, mutta eikös emolevyissä ole ollut pitkään ihan pätevät näytönohjaimet?

• Erkki Tuomio& kirjoitti:

Mä en ole aukonut tietokonetta aikoihin, mutta eikös emolevyissä ole ollut pitkään ihan pätevät näytönohjaimet?

emolevyssä ei esim ole hdmi johtopaikkaa kuten näytönohjaimessa jonka ostin

• Erkki Tuomio&
        monte24 kirjoitti:

emolevyssä ei esim ole hdmi johtopaikkaa kuten näytönohjaimessa jonka ostin

OK. USB-porttiin varmaan saa HDMI-sovittimen, mutta voivat olla aika kalliita rekkuloita, ehkä vähän kuin näytönohjain tavallaan sekin.

• Etkö vieläkään ole oppinut että, köyhällä ei ole varaa halpaan?

• kyse ei ollut näntönojaimen surkeudesta vaan siitä etten suoriutunut itse antamassani tehtävässä tarpeeksi varoen.
        samalla tavalla se olis hajonnut satojen eurojen näyttikskin jos grafiikkapiirin ydin ois tuollainen ku tuossa oli.
        ne ketkä on leikkineet amd:n prossuilla 2000 luvulla tietää kui helposti se lohkee

• monte24 kirjoitti:

kyse ei ollut näntönojaimen surkeudesta vaan siitä etten suoriutunut itse antamassani tehtävässä tarpeeksi varoen.
        samalla tavalla se olis hajonnut satojen eurojen näyttikskin jos grafiikkapiirin ydin ois tuollainen ku tuossa oli.
        ne ketkä on leikkineet amd:n prossuilla 2000 luvulla tietää kui helposti se lohkee

Kasaa se läppäri ja eiku takuuseen, pienet väännöt että siinä oli virhe ja saat uuden.
        Kunnon nootti sähköpostilla ja yksi puhelinsoitto se on siinä, ikää emolevyllä pitää olla enempikuin 3 vuotta.
        Tai jäät ilman läppäriä.

• weawery kirjoitti:

Kasaa se läppäri ja eiku takuuseen, pienet väännöt että siinä oli virhe ja saat uuden.
        Kunnon nootti sähköpostilla ja yksi puhelinsoitto se on siinä, ikää emolevyllä pitää olla enempikuin 3 vuotta.
        Tai jäät ilman läppäriä.

tää pöytäkone pelaa nyt ihan hyvin ku lisäsin muistia

• Kai puhdistit vanhan kovettuneen piitahnan pois ja laitot tilalle uutta.

• totta kai, alkuperäinen kyl muistutti purkkaa eikä tahnaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      59
      4743
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      65
      3848
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      3326
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      114
      3081
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2914
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2578
    7. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2226
    8. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      248
      2040
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      38
      1913
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108