jotenkin käsityksen, onko mahdollisesti päissään kun viestii, onko muilla samoja ajatuksia.
En tarkoita yhtä sanaa, vaan et on pötköön kirjoitettu ja ei pisteitä, eikä pilkkuja.Eikä isoja alkukirjaimia lauseen alussa ym.
Kirjoitusvirheet antaa
15
192
Vastaukset
- oppia ikä kaikki
Minulla on, varsinkin vanhemmat miehet eivät osaa kirjoittaa suomea. Mitä tarkoittaa "täälä", "rofiili", "ompa",
Olen muutamille jo asiasta kirjoittanutkin, juuri tuosta sanojen kirjoittamisesta yhteen pötköön ilman välejä ja välimerkkejä. Profiilista kun ei saa mitään selvää:) - Ala-asteen käynyt
Tapa kirjoittaa antaa ainakin itselleni jo tietyn kuvan sivistyksestä. Joskus tekstit ovat täynnä kirjoitusvirheitä, joskus teksti on sisällöltään sellaista, että ei tule mieleenkään vastata muuta kuin ei kiitos. Ja jos nämä kaksi asiaa on samassa tekstissä...
Tekstin ei tietenkään tarvitse olla täydellistä, mutta kyllä se kuitenkin antaa heti tietyn kuvan kirjoittajasta, olisiko tämä se ensivaikutelma netissä? - pötkyä
Ooh, että oikein sanonutkin heille, teitpä sitten oikein päivän hyvän työn.
- EN_PÄSTYDE_!!!
KOULUFETISSI.. helvetin LATTARINTA ÄIKÄNOPE!! mua ei mikään mu vituta niin kuin nää SAATANAN KOULUFETTARIT ja ÄIKÄNOPET!!!
- tälläinen tapaus...
Tässä hyvä esimerkki "fiksuudesta"...
- Just noin!!
Täysin samaa mieltä. Viesteissä on yllättävän paljon virheitä ja pötköön kirjoitettua tekstiä. Vaikka en mitään maisteria etsikään, en kiinnostu ihan päin mäntyä kirjoitetuista viesteistä.
Mahtaa olla melkoiset traumat jäänyt koulusta edellisen viestin kirjoittajalle (EN_PÄSTYDE_!!!). - EN_PÄSTYDE_!!!
Mene sinä LATTARINTA ÄIKÄNOPE vemputtamaan homehtunutta klittaasi!!!! ÄLÄ SINÄ leveile kirjaviisaudellasi SIITÄ EI OLE MITÄÄN APUA ..HOMEVITTU!!!
- huh huh__
Ajaltekaas, tälläkin tyypillä on varmaan profiili suomi24 treffeissä....
- homev.....
Mielenterveysongelmia????? Kyllä näkyy olevan. Toivottavasti purat itseäsi vaan täällä netissä! Helpottiko?
- ei niin hyvä
Itselläni ei koneen näppäimistö aina toimi kunnolla, josta johtuen virheitä tulee.
Eihän kaikille tarvii vastata, enemmän haittaa tyhjänpäiväiset viestit kuin muutama kirjoitus virhe....
Tiesitkö muuten itse että huuto-ja kysymysmerkkejä tulee käyttää kieliopin mukaan korkeintaan kaksi...:::)))siis teet itsekin kirjoitusvirheit, samoin sinulta puuttuu sosiaalista älykkyyttä ilmaisuissasi...Kaukana olet äidinkielen opettajasta... - virheitä
Nyt ei voi muuta kuin pakosta hymyillä. Ei sellaista keskustelu aihetta,
etteikö sinne joku ja jotkut väännä törkyä sekaan.
Tietty heille tuo mielihyvää, kun saa nälvästä oikein sydämen pohjasta,
no sehän on kadulta pois, minkä voi täällä purkaa.
Jos kuitenkin noin visertäs kapakassa ja haukkus "lättärinnaksi" vois saada
käsilaukusta ohimoon, eli tulis väkivaltaa. - Nettimette
Kyllä sillä on väliä, miten teksti on kirjoitettu. Huolimattomuus tässä asiassa kertoo samanlaisesta asenteesta muussakin elämässä, tehdään asiat vähän sinnepäin, 'kuhan jotenkin', alimman mukaan eikä välitetä miltä jälki näyttää.
No jos tuolla tyylillä on hakemassa elämänkumppania, tulos lienee mitä sattuu - todennäköisemmin ei vastauksia. - njrgvi
vihreitä tullee, itsekullee,mie aniaki tijän, mistä pijän..
(Muistan elävästi eräänki keskustelun missä moni kertoi miten paha ihminen on platoninen valehtelija..Mulle ei koskaan selvinny et mikä kumma se sellainen on.Patologisen tiedän mut platoninen valehtelija oli mulle täysin uus termi, mut moni kyllä tuntu tietävän millainen ihminen sellainen on)..
Joten kyllä noista kirjotusvirheistä saa myös selvää vaikka merkityshän niissä joskus muuttuu aikalailla =) - aiaiaiai
Niin tulee vrheitä, mutta eihän se ole syy heittätäytyä idoidooki.
- aiaiaiai
eli kuten itse, kun piti olla idiootiksi, voihan vitsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama837381Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1136072Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1424216Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2252906Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?362850Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.782846Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta852560Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl902298- 1862199
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko431686