mikä pussikeitto maittavin sinun mielestäsi

30kg läskii

Aloitan viikon kestävän pussikuurin ja kysyn mielipiteitänne eri pussikuuri merkeistä? ennen en ole ostanut itse. ostan joko luontaistuote kaupasta tai sitten halpahallista.

10

2115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erinlaulaa

      Itsellä kokemusta Nutrilettista ja minusta kaikki muut maut ok, paitsi kanakeitosta en pitänyt. Allevolla ja naturdietillä on hyviä patukoita. Naturdietin valmissmoothiet on hyviä. Kovasti tsemppiä!

      • Normipainoinen

        Miten aiotte syödä, kun olette normaalipainoisia? Millaisia ruokia ja millaisia annosmääriä?
        Jos aloittaa jo nyt syömään tällä tavoin jo tänään,
        laskee paino normaaliksi ja ruokavalio on jo valmiiksi opittuna.
        Eikä tarvitse ostaa typeriä, kalliita ja ei ympäristöystävällisiä pusseja ja rasioita.

        Eli syö jo tänään kuten aiot loppuelämäsi normaalipainoisena syödä.
        Ei ole paino-ongelmia.


      • Nina....
        Normipainoinen kirjoitti:

        Miten aiotte syödä, kun olette normaalipainoisia? Millaisia ruokia ja millaisia annosmääriä?
        Jos aloittaa jo nyt syömään tällä tavoin jo tänään,
        laskee paino normaaliksi ja ruokavalio on jo valmiiksi opittuna.
        Eikä tarvitse ostaa typeriä, kalliita ja ei ympäristöystävällisiä pusseja ja rasioita.

        Eli syö jo tänään kuten aiot loppuelämäsi normaalipainoisena syödä.
        Ei ole paino-ongelmia.

        Milläköhän tavalla ovat "ei ympäristöystävällisiä"? Samanlaisia pusseja kuin muutkin elintarviketuotteet. Eivät ole typeriä, jos joku onnistuu niillä aloittamaan terveellisemmän elämän. Ja hinta on maksajan asia, sinun ei tarvitse niitä maksaa.


    • .

      Ehdottomasti Modifast, kaikki maut. LCD-tuote, sillä karistelin aikoinani kiloja liki 40 kg.

    • kessipuitto

      Pussihernekeitto. Ota tölkki hernekeittoa ja siirrä se keitto pussiin. Sitten sinulla on hyvää pussikeittoa.

    • .......

      mä oon tykänny easy dietin juustokeitosta.

    • ene10

      Mun mielestä paras keitoista on Nutriletin kasviskeitto, ehdottomasti maukkain, eikä yhtä esanssinen kuin muut maut. Shakeista nutriletin suklaa ja mokka ovat lemppareitani, kaikki mansikka yms. maut ovat kamalan teollisen makuisia ja luonnottomia. Mutta nämähän ovat tosiaan niitä makuasioita, kandee kokeilla itse.

    • Erilaisia kokeillut

      Nyt on tullut Nutrilettilta myyntiin myös niiden pastapussit, joista kaikista tykkään! Niitä oli ennen vain Quick start -pakkauksessa. Laitoin jopa palautetta yritykselle, että myisivät näitä pastoja erikseenkin, ja kas - nyt myyvät! Easy diet -pusseista suurin osa on kauheita. Kuitenkin yllättäen kalakeitto ja mansikkasmoothie olivat mielestäni maukkaita. Myös sienikeitto on ok. Kauheimpia olivat mielestäni parsa- ja texmexkeitto sekä suklaavadelmasmoothie. Nutrilettilla on myös hyviä patukoita (caramel taisi olla se paras). Kuitenkin jotkin juomat, kuten Hunger control sisältävät jotain mikä tekee olon ähkyksi ja turvonneeksi, joten niitä en suosittele.

    • nutraajas
    • Anonyymi

      Minä syön usein kanakeittoa ja / tai pinaattikeittoa. Lisäksi limppuvoileipä ja maito.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9479
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4017
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2790
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2554
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      178
      2538
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1803
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1632
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe