Aloitan viikon kestävän pussikuurin ja kysyn mielipiteitänne eri pussikuuri merkeistä? ennen en ole ostanut itse. ostan joko luontaistuote kaupasta tai sitten halpahallista.
mikä pussikeitto maittavin sinun mielestäsi
10
2214
Vastaukset
- Erinlaulaa
Itsellä kokemusta Nutrilettista ja minusta kaikki muut maut ok, paitsi kanakeitosta en pitänyt. Allevolla ja naturdietillä on hyviä patukoita. Naturdietin valmissmoothiet on hyviä. Kovasti tsemppiä!
- Normipainoinen
Miten aiotte syödä, kun olette normaalipainoisia? Millaisia ruokia ja millaisia annosmääriä?
Jos aloittaa jo nyt syömään tällä tavoin jo tänään,
laskee paino normaaliksi ja ruokavalio on jo valmiiksi opittuna.
Eikä tarvitse ostaa typeriä, kalliita ja ei ympäristöystävällisiä pusseja ja rasioita.
Eli syö jo tänään kuten aiot loppuelämäsi normaalipainoisena syödä.
Ei ole paino-ongelmia. - Nina....
Normipainoinen kirjoitti:
Miten aiotte syödä, kun olette normaalipainoisia? Millaisia ruokia ja millaisia annosmääriä?
Jos aloittaa jo nyt syömään tällä tavoin jo tänään,
laskee paino normaaliksi ja ruokavalio on jo valmiiksi opittuna.
Eikä tarvitse ostaa typeriä, kalliita ja ei ympäristöystävällisiä pusseja ja rasioita.
Eli syö jo tänään kuten aiot loppuelämäsi normaalipainoisena syödä.
Ei ole paino-ongelmia.Milläköhän tavalla ovat "ei ympäristöystävällisiä"? Samanlaisia pusseja kuin muutkin elintarviketuotteet. Eivät ole typeriä, jos joku onnistuu niillä aloittamaan terveellisemmän elämän. Ja hinta on maksajan asia, sinun ei tarvitse niitä maksaa.
- .
Ehdottomasti Modifast, kaikki maut. LCD-tuote, sillä karistelin aikoinani kiloja liki 40 kg.
- kessipuitto
Pussihernekeitto. Ota tölkki hernekeittoa ja siirrä se keitto pussiin. Sitten sinulla on hyvää pussikeittoa.
- .......
mä oon tykänny easy dietin juustokeitosta.
- ene10
Mun mielestä paras keitoista on Nutriletin kasviskeitto, ehdottomasti maukkain, eikä yhtä esanssinen kuin muut maut. Shakeista nutriletin suklaa ja mokka ovat lemppareitani, kaikki mansikka yms. maut ovat kamalan teollisen makuisia ja luonnottomia. Mutta nämähän ovat tosiaan niitä makuasioita, kandee kokeilla itse.
- Erilaisia kokeillut
Nyt on tullut Nutrilettilta myyntiin myös niiden pastapussit, joista kaikista tykkään! Niitä oli ennen vain Quick start -pakkauksessa. Laitoin jopa palautetta yritykselle, että myisivät näitä pastoja erikseenkin, ja kas - nyt myyvät! Easy diet -pusseista suurin osa on kauheita. Kuitenkin yllättäen kalakeitto ja mansikkasmoothie olivat mielestäni maukkaita. Myös sienikeitto on ok. Kauheimpia olivat mielestäni parsa- ja texmexkeitto sekä suklaavadelmasmoothie. Nutrilettilla on myös hyviä patukoita (caramel taisi olla se paras). Kuitenkin jotkin juomat, kuten Hunger control sisältävät jotain mikä tekee olon ähkyksi ja turvonneeksi, joten niitä en suosittele.
- nutraajas
http://www.huuto.net/kohteet/aloitus-paketti-laihduttajalleshaker-nutrilett_easy-diet/191202840
tos oli ainaki paljon noit pussiruokia - Anonyymi
Minä syön usein kanakeittoa ja / tai pinaattikeittoa. Lisäksi limppuvoileipä ja maito.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä239489Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3861938Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3671933- 941638
- 4341638
- 61365
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331150Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241096Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.521052- 361008