kulkea elämä räkäposkella, juoppo kavereiden kanssa, tai kulkea sutkot puhdas tie kehonrakentajana, ilman roinaa. Kehdosta hautaan kovalla treenaamisella, hyvällä fiiliksellä, raittiilla nupilla ilman rikollisuutta, ja pahuutta. Mallioppilaana Arnoldin, jay cutlerin, colemanin =)
omistautua lajilleen, ja dikata siitä mitä tekee. Elää terveellisesti, syödä terveellisesti, juoda terveellisesti, treenata oikealla tavalla, urheilla aerobisisia lajeja, nukkua hyvin, ja elää täysipainotteista Sport elämää, ilman turhia päihteitä yms.
Valitsisin jälkimäisen =)
kumpi on parempi
5
111
Vastaukset
- Mä myäs
Rapsutatteko rupureikää rannalla rapakivellä? Minä rapsutan.
kannattaa olen 47v, eikä ole krapula-aamuja
- Tanttu-fani
Tane The Lightheaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad!
- ÄMMIÄ PERKELE
Joo, on se fiddu ku kaikilla kehareilla on varaa fidduilla kaikille juopoille. Boogiekin ennen kovana poikana kirjoitteli blogiinsa miten muut on surkeessa kunnossa ja miten jengi vaan juo ja ostaa sipsejä ja pullaa kaupasta. Kumma kyllä, niillä juopoilla huonokuntoisilla pullanmutustajilla on kroppa paremmassa kunnossa boogiella. Eipä ne lähde neljissäkymmenissä dialyysihoitoon ja munuaista jonottamaan.
Montako keharia täällä Suomessakin on joutunut munuaisjonoon? Ainakin silloin K.P. mylläkän aikaan Make mainitsi blogissaan jonkin, jolle oli kans vaihdettu uus munuainen. Joku jota en ollu koskaan kuullukaan. Ja tampio oli vaan jatkanu kilpailu-uraansa. Luulis jo ekan kolahduksen jälkeen oppivan, mut ei. Paljonko näitä "tuntemattomia suuruuksia" lie onkaan, jotka joutuu dialyysiin. Ja montako juoppoa joutuu alle 40 vuotiaana dialyysiin tai muuten sisukset poksahtaa? Että siitä voi päätellä miten kovaa hommaa se roinaaminen on.
Ja mitä sanoo juopot, jos ne sairastuu? Ne sanoo, että ne joi terveyden pilalle. Fiddu ne ei kiertele ja kaartele. Entä mitä sanoo nää "äijät", joilla on mielestään varaa arvostella muiden elämäntyylejä? Ne vetoo johonkin "perimään" tai zaadanan TAKAREIDEN REVÄHTÄMISEEN, ei fiddu siis HALOO saddana! Kuinka moni monelta ihmiseltä poksahtaa munuainen takareiden revähtämiseen? Ei fiddu miten naurettavaa suoranaista PELLEILYÄ! Siinä ne sit on olevinaan kovia. Sanoisvatte suoraan, niin ku haukkumansa juopot, että roinasin terveyteni pilalle, eikä kiertelis ku ÄMMÄT! ÄMMINÄ NE ON KAIKKI FIDUN PASKAHOUSUT!
Joten onpa tosi ihailtava elämäntyyli tollanen pskahousujen ÄMMÄMÄISYYS!
HAMEKANGASTA FIDDU KAIKILLE ROINAAJILLE JOULULAHJAKS! - anna-anteeksihuora
haistavittusaat nyrkistä, uhhh.anteeksi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579