Diamond Nails studio Helsingissä-kokemuksia?

nawahawa

Onko teillä kokemuksia ko. kynsistudiosta?

33

4852

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemukseni

      Terve, kävin Diamon Nails studiossa laittamassa rakennekynnet noin kuukausi sitten. Ostin lahjakortin offerium.fi palvelusta geelikynsiin ja nyt homman nimi on se. Tämä oli eka kerta kun olen hankkinut rakennekynnet. He viilasivat kynteni päältäpäin sähköisellä viilalla ja liimasivat tipit jotka he leikkasivat sopivan pituisiksi, sitten sekoittivat pulveria ja nestettä mistä tuli geelimäistä mössöä jota he sitten laittoivat kynnelle. Se kovettui itsestaan alle minuutissa. Tämän jälkeen he lakkasivat läpinäkyvllä geelimäisellä aineella joka kovettui uv-lampun alla. Kynsistä tuli kauniit ja kiiltävät mutta aloin heti epäillä, että he laittoivat minulle akryylikynnet eikä geelikynnet. Soittaessani sinne ja kysyessäni onko kyseessä tosiaan geelikynnet he väittivät että ovat, että he tilaavat tuotteensa Amerikasta ja tämä on joku eri geelikynsi tekniikka. En tajunnut kysyä tuotelinjan nimeä mutta aijon soittaa sinne lähiaikona uudestaan.

      Olen lukenut netistä todella paljon aiheesta eikä missään, yhtään missään mainita mitään vastaavaa tekniikkaa ja kaikissa forumeissa ihmiset ja asiantuntijat sanoo että tämä on yksi kynsialan isoimmista hujauksista maailmalla, laitetaan akryylikynnet ja lakataan vain geelillä mutta sanotaan että on oikeat geelikynnet ja laskutetaan sen mukaan.

      Siellä töissä olevat ovat kaikki aasialaisia mutta puhuvat aika hyvin suomea, jotkut paremmin kuin toiset, paikka on pieni eikä hygieniasta tunnuta välittävän. He käyttää sähköisiä viiloja eivätkä ne ennen minun vuoroani olleet ainakaan puhtaat vaan näkyi jotain puruja.

      En tosiaan tiedä itse mitä tehdä tällä hetkellä, olisi aika huollattaa kynteni mutten tiedä menenkö samaan paikkaan vai jonnekkin muualle.

      pahimmassa tapauksessa siellä käytetään aineita jotka sisältävät myrkyllistä MMA-ta joka on kielletty mm Amerikassa kynsialalla.

      Toivottavasti sait jonkunnäköisen vastauksen kysymykseesi, vaikka tuli vähän ylimääräistä.

      Ps. Nuori nainen joka teki kynteni vaikutti ammattilaiselta, teki kaiken tosi vikkelästi ja koko homma kesti alle tunnin.


      Vastailkaa te muutkin vastaavista kokemuksista, Diamond Nails studiosta jne.

    • M

      Periaatteessa pulveri ja neste voi olla myös acrygeliä. Mutta veikkaan itsekin että sinulle on lätkäisty akryylit kynsiin, geeli päälle ja väitetty geelikynsiksi. :/ Tätä tapahtuu varsinkin näissä halvemmissa paikoissa joissa on juurikin aasialaisia tekijöitä. Ei olisi kiva yleistää mutta näin se on tupannut olemaan. Suosittelen että menet ihan paikan päälle kysymään merkkiä ja käydä vaikka toisessa kynsipaikassa kysymässä heidän mielipiteensä asiasta. Yleensä kynsiteknikko pystyy erottamaan ihan kynnen ulkonäöstä että onko geeli vaiko akryyli.

    • Kokemukseni

      Olen puhunut kahden kynsiteknikon kanssa ja molemmat epäilevät. Yksi heistä vilkaisi pikaisesti kynsiäni, oli muita hommia tekemässä, muttei sen perusteella voinut päätellä että olivat akryyliä, kuitenkin kertomani perusteella (pulveri neste) sanoi että on akryyliä. Muuten hänen mielestä kynnet oli siististi tehty.

      En kuitenkaan muista haistavani voimakasta hajua kun kynnet laitettiin. Ymmärtääkseni akryyli haisee aika voimakkaasti. Mutta ehkä vain unohdin.

      Mutta katsotaan, joko soitan sinne huomenna tai menen paikan päälle ja kysyn jossain vaiheessa.

      Olen aika sekaisin koko hommasta enkä halua antaa paikalle huonoa mainetta jospa sittenkin olivat tehneet kaiken oikein.

    • ?????

      Tiedätkö edes mitkä ovat geeli ja akryylikynsien erot? Miksi olisit ehdottomasti halunnut geelit?

      • Kokemukseni

        Heippa, en mitenkään "ehdottomasti" halunnut geelikynsiä, akryylikynnet sopisivat myös. Mutta kun kerran minulle ollaan myymässä geelikynsiä ja laskutetaan myös enemmän sen takia niin haluaisin geelikynnet. Ei kai kukaan halua tulla huijatuksi.

        Tiedän akryylikynsien ja geelikynsien erot. Se on pitkälti samaa ainetta, akryylia, mutta akryylikynsien seos sekoitetaan juuri ennen kynnelle laittoa, pulverista ja nesteesta, ne ovat ilmakovetteisia. Geelikynnet taas tehdään jo valmiista geelisekoituksesta jota laitetaan monin kerroin kynnen päälle riippuen halutusta muodosta, paksuudesta jne, kierroksien välillä ne kovetetaan uv-uunissa.

        Tiedänkö tarpeeksi eroista, vai menikö joku ohi?


      • Kokemukseni
        Kokemukseni kirjoitti:

        Heippa, en mitenkään "ehdottomasti" halunnut geelikynsiä, akryylikynnet sopisivat myös. Mutta kun kerran minulle ollaan myymässä geelikynsiä ja laskutetaan myös enemmän sen takia niin haluaisin geelikynnet. Ei kai kukaan halua tulla huijatuksi.

        Tiedän akryylikynsien ja geelikynsien erot. Se on pitkälti samaa ainetta, akryylia, mutta akryylikynsien seos sekoitetaan juuri ennen kynnelle laittoa, pulverista ja nesteesta, ne ovat ilmakovetteisia. Geelikynnet taas tehdään jo valmiista geelisekoituksesta jota laitetaan monin kerroin kynnen päälle riippuen halutusta muodosta, paksuudesta jne, kierroksien välillä ne kovetetaan uv-uunissa.

        Tiedänkö tarpeeksi eroista, vai menikö joku ohi?

        Niin ja, yleensä sanotaan että akryylikynnet ovat kovempia ja ehkä jopa vähän vaarallisia jos osuu kynnellä johonkin, voi repiä itse kynnen irti. Kun taas geelikynnet ovat hiukan joustavammat.


    • pettyBetty

      Kävin minäkin kyseisessä paikassa laitattamassa "Geelikynnet", mutta tämän viestiketjun ja muistakin viesteistä lukeneena tajusin saman asian; minulle on laitettu akryylikynnet. Huomasin saman epähygienisyyden ja hiomakoneen käsittelyn jälkeen kynteni olivat kyllä tosi kipeät koko sen illan.
      En kokemukseni perusteella suosittele ko. paikkaa ja katson nyt, annanko kynsien kasvaa pois vai menenkö poistattamaan ne. Ja jos haluan ne pitää, huollattamisen teen varmasti oikealla ammattilaisella.
      Pettynyt olo, ei voi muuta sanoa...

    • M

      Jos hajua ei ollut ja teki kuitenkin nesteellä ja jauheella voi olla että hän on käyttänyt joko hajutonta akryylinestettä taikka sitten tosiaan tehnyt acrygel-menetelmällä. Siinä hieman geelimäinen melko hajuton (tietääkseni) neste sekoitetaan jauheeseen. Se on ikäänkuin geelin ja akryylin välimuoto. Mielestäni kuitenkin lähempänä akryylikynsiä kuin geelejä. Tällä samalla tyylillä huiputettiin asiakkaita myös World Nails nimisessä paikassa itäkeskuksessa. Siellä on tällä hetkellä saatavilla geelit JA Uv-geelit. Mielestäni ei ole olemassa kuin yhdenlaisia geelejä jotka kovetetaan uv-lampun alla. :D Jos ei kovetusta tehdä on kyse akryyleistä.

      • Kynsikäs

        Hei,
        oikastaanpas vähän. Mulla on käytössä acrygel ja sitä ei todellakaan sekoiteta nesteeseen.

        Acrygel-menetelmässä käytetään aivan tavallista geelimassaa, johon sekoitetaan akryylijauhetta. Tarkoittaa käytännössä sitä että kun geeliä otetaan siveltimeen, sen kärki vain dipataan kevyesti akryylijauhoon ja geeliseos levitetään kynnelle. Akryyli antaa lisää jämäkkyyttää geelille ja sitä voi käyttää kaikisssa kynnen kerroksissa tai vaikka vain yhdessä kerroksessa, mutta akryyliä ei ole pakollista käyttää perusgeelin kanssa lainkaan mikäli haluaa vain geeliversion.

        Aloittajalle tiedoksi; olet saanut valitettavasti geelien sijasta akryylikynnet. monomeeri ei aina haise koska hajutontakin on olemassa ja sitähän kannattaa käyttää koska asiakkaat ei välttämättä kestä kemikaalinhajua kovin hyvin. Varsinkin kun liike on pieni ja ilmanvaihto olematonta.

        On olemassa myös ilmakuivatteista geeliä; siinä järjestys menee siten että ensin levitetään geeliseos kynnelle ja sen päälle suihkutetaan (kuin lakkapullosta) kovettaja-ainetta eikä uv-uunia siis tarvita. Eli tässäkään ei käytetä mitään jauhetta joten ei voi sekoittaa akryyliin tätäkään menetelmää.


    • Kokemukseni

      Viimeisimmät uutiset niille joita kiinnostaa

      Hei,

      ensinnäkin sotin sinne Diamond nailssiin ja sanoivat, että käyttävät ledo/ledeo nimistä merkkiä geelikynsissä. Koko ajan vakuuttivat ja selittivät että on ne geelikynnet ja että akryyli- ja geelikynnet tehdään heillä pulverista ja että se ei kuitenkaan ole samaa pulveria. Jatkoivat taas sanomalla että tuotteet on Amerikasta. En ainakaan googlaamalla löytänyt kyseistä merkkiä. Onko kukaan kuullut?

      Positiivisena asiana voin kuitenkin sanoa, että kynnet ja tipit pysyivät erinomaisesti seuraavaan huoltoon asti (tasan 4 viikkoa) ja kestivät hyvin jokapäiväsen kovan vedelle altistamisen (olin rantalomalla). Joten pettyBetty, ei ne nyt ihan niin pahat ole vaikka harmittaakin!

      Kävin huollattamassa kynnet eräässä toisessa paikassa kauempana keskustasta, missä oli myös kohtuulliset hinnat ja olin myös lukenut netistä suosituksen kyseisestä paikasta. Selitin puhelimitse varatessani aikaa siitä, etten ollut varma onko minua huijattu ja he sanoivat, että katsotaan paikan päällä. Sitten kun ilmaannuin sinne niin olivat hekin kaikki aasialaisia/vietnamilaisia mutta suurin osa puhui hyvää suomea. Siellä kun taas rupesin selittämään ongelmastani tuntui, ettei kyseinen tekijä edes ymmärrtänyt mitä tarkoitan. Hänen mielestä minulle oltiin laitettu geelikynnet kun sen pulverimössön päällä oli kuitenkin se geelikerros. Ja hän vaikutti siltä ettei ole kuullutkaan mistään puhtaasti geelikynsistä. Kuulema pulverimassa pitää laittaa että pysyy hyvin, ja nimenomaan kutsui sitä kokoajan pulveriksi eikä akryylipulveriksi tai vastaavaa. Ilmeisesti kyseinen paikka ei peitä tätä asiaa mitenkään, tekotapa on selitetty nettisivuilla ja tuotetiedotkin. Hinnastossa löytyy sekä geeli että akryylikynnet. Akryylikynnet eroaa sillä tavalla että pulveri on eri (???) eikä päälle laiteta sitä geelikerrosta. Joten rupesin tässä miettimään, että pitävätkö he ehkä ihan vilpittömästi tätä pulveri geeli yhdistelmää aitoina geelikynsinä? o.O Heillä ei siis vaihtoehtonakaan ole näitä "oikeita" uv-lamppu kovetteisia geelikynsiä.

      Minua ei haittaa kunhan minulle ei valehdella siitä mitä minulle laitetaan, ei veloiteta liikaa, eikä käytetä myrkyllisiä aineita. Saatan huollattaa kynteni uudestaan tässä paikassa.

      Muuten paljon avarampi paikka kun Diamond nails ja hienosti sisustettu. Saa myös kahvia tai teetä, karkkia ja käsivoidetta ilmaiseksi!

      Kynsistä tuli ihan kauniit ja pysyvät vielä ainakin (toinen päivä menossa).

      Ja kun puhun aasialaisista/vietnamilaisista, niin en halua mitenkään yleistää mitään, tai loukata ketään. On nyt vain sattunut niin, ainakin minun kohdallani, että kokeilemani paikat työllistävät heitä ja kynnet tehdään tällä tavalla.

    • Kokemukseni

      Niinpä on! Ihme, että onnistuit löytämään tuon. Ja kiitos vaivastasi. Ehkkä he sitten pitävät oikeasti noita pulverikynsiä geelikynsinä..

    • Apuva.

      Olen menossa tänään sinne studio diamond nailsiin. Katsoin netistä mikä sen osoite on mutta en oikein ymmärrä että mistä sinne ovelle pääsee... onko se joku sisäpiha?

      Kiitos.

      • Kokemukseni

        Moikka Apuva., laita hei tänne viestiä kokemuksistasi siellä Diamond nailsissa. Toivottavasti löysit perille :)


    • kynsitekniko

      Minulle tuli huoltoon sitä liikestä asiakas,joka myös sanoi,että kynnet ovat geelistä. Rupesin tekemään homman,niin selvis sama juttu,että se on akryyli.
      Hyvät asiakkaat!! Jos kyse on pulverista ja haisevasta (joskus hajotun) nesteesta (likviidi)- se on AKRYYLI!!
      AKRYGEL teknologia on erilainen. Siihen kerroksittain laitetaan ohutta kerrosta geelia jä pääse pelkkä pulveria,sitten lampuun ja nje.
      Sen lisääksi geeli kynnet toki ja silkki.
      Ei minkälaista toista teknologia ole.
      Kynsiteknikona on aina kerrottava materiaalista,jolla hän tekee töitä!!! Muuten jos asiakkalla on allergioreaktiota akryylille,sitä tule aika iso halooo...
      Muuten voin sanoa,että kynnet oli aika huonosti laitettu. Tekijalla ei yhtää tietoa kynsien oikeasta laitosta. aika suorat, suora smileline, muutenkin tooosi ohuet, eli paska homma...
      Harmitta vaan,että suurin osa liikeistä Suomessa, jossa kynsipalveluja tarjotaan on vaan perustiedot sitä,miten kynsiä laitetaan,eikä yhtää oikea teoria. Ja ne maksaa ihan sikana,vaikka rumat.
      Ennnen menoa johonkin paikkaan pyytäkää aina kuvia kynsistä,mitkä oli tietty tekijä tehnyt.

    • Kokemukseni

      Moikka kynsiteknikko, saako sulta tiedustella, että missä studiossa itse olet töissä? Ehkä voisin poiketa joskus huoltoon! Jos et halua täällä mainostaa voit laittaa viestin myös osoitteeseen zephyrulzz(at)hotmail.com.

      Olisi kiva päästä jonnekkin missä näistä asioista tiedetään. Kahdessa viimeisessä käyttämässäni paikassa on aina sama homma, laitetaan sitä akryyliä ja päällystetään geelillä.

      Voiko muuten akryylikynsistä tulla ihoreaktiota? Mulla on nimittäin nyt kuukauden verran kutissut koko vartalo niin, että raavin verille. Ja ihan kirjaimellisesti koko vartalo. Hetken kutittaa säärestä, sitten taas otsasta, kainalosta, takaraivosta jne.

      Oon just ollut lääkärillä ottamassa kaikenmaailman näytteitä että selvisi mistä tää johtuu. Noi Diamond Nailsin "geelikynnet" otin just noin kuukausi sitten.

      • seinäke

        Hei,
        kyllä kynsistä voi tulla allerginen kosketusihottuma. Olivat ne sitten akryyliä tai geelimassaa.

        Eli kaikkialle mihin kynsilläsi kosket tulee ihottumaa.

        Esim. ystäväni sai erään salongin kynsistä niin kaameen kosketusallergian kasvoihin että joutui lääkäriin ja kortisonikuurille. Ihan vaan siksi että oli tehnyt normihommaa, meikannut aamulla ja vähän "raaputellut" uusilla kynsillä nenän syrjää.

        Ihmiset on niin erilaisia, toiset on enemmän herkkiä kemikaaleille kuin toiset. Ystävänikin oli käyttänyt geelikynsiä (toisen merkkisiä) jo kauan, mutta sitten kun kokeili eri tekijää ja geelilaatua niin sattui tämä.

        Itse teen kynsiä ja kun ihmiselle laitetaan ensimmäistä kertaa kynnet, kerron kyllä että ei mielellään sitten raaputella vuorokauteen uusilla kynsillä silmiä/nenää/suuta/korvia/koiraa/kissaa jne. ja jos alkaa ilmaantua oireita niin heti ilmoitus mulle ja sen jälkeen lääkärikäynti.

        Geelit on kuin tukkavärit, aina kannattaa alottaa varovaisesti ja muistaa ettei tukkaväriäkään saa käyttää kulmakarvoihin/ripsiin tai ainetta mennä silmiin yms.


      • kynsitekniko

        Voi olla allergio akryylille ja geelille ja vaikka mille aineelle. Pääosin voi olla tekijän väärinkäyttö. Esimerkiksi,kun primeri/bonderi (semmonen neste,mitä laitetaan pinselilla ennen materiaalin laittoa) päässyt iholle,niin se on semmonen kemialtaan,mitä ei saa päästä iholle. Se ärsyttä sitä. Niitä on kaksi erilaista. Se,jossa on happo on enemmän agressiivinen. Muistan kerran,kun koulutuksessa mun kädelle pudonut avattu purkki primeria,jossa on happo,niin kirvelli aaaika pitkään ja ihonkäsioli punainen.
        Toinen vaihtoehto on pöly,sitä tule pääosin hengenongelmia.
        Joka tapauksessa,jos kutitta koko vartalo,tai käsia,lääkärille vaan ja kynnet pois.
        Aika useasti kuulen asiakkailta "Minulla pysy vaan geeli tai vaan akryyli ja vaan tippeillä tai vaan muoteillä tehty". Semmosen vastauksen ne saa edelliselta tekijältä,vaikka kyse ei ole ollenkaan materiaalista tai onko tippit vai muotin,vaan OIKEIN tehdyistä kynsistä.
        1 tuhannesta voi olla semmonen,jolla oikeasti ei pysyy rakennekynnet,kun ei vaan oma elimistö ei kestää.


    • Kokemukseni

      Niin, no mulla on hiuksetkin värjätty kuukausi sitten,eli voi johtua siitä.

      Muuten, tässä kaikille varoittava esimerkki. Multa irtos tänään kokonaan vasemman isovarpaan kynsi. Siinä oli geelaus ja iskin sen imuroidessa siihen imurijalkaan. Nyt koko kynsi osittain juurineen poissa. Sattus ihan saatanasti ja vuosi verta pienen lammen. Nyt monta kuukautta joudun odottaman, että se kasvaa takaisin. Että näin mulla...

      Olkaa varovaisia!

    • Catlyn

      Hmm, onneksi löysin tämän ketjun ja varoitukset, jää kyllä tuo diili ostamatta tuolta Diamondista. Muuten, samasta paikasta oli diili myös silmien pigmentointiin, ihan häkellyttävän halvalla siihen verrattuna, mitä ammattitaidolla ja turvallisesti tehdyt pigmentoinnit maksavat. Näiden juttujen ja hygieniatarinoiden perusteella sitä diiliä kannattaa karttaa vieläkin kovemmin kuin noita kynsiä, voi tulla pahaa jälkeä. (Tuttava tekee pigmentointeja, välillä kertonut hurjia tarinoita siitä, millaista jälkeä halpispaikoissa on tehty.)

    • Catlyn

      Korjaus edelliseen: pigmentointi olikin Studio Dimondiassa. Eli eri paikka, mutta silti se hinta epäilyttää...

    • Tinde86

      Apua, ihan menee sekaisin, että mitkä kynnet itsellä on. Diamondissa käynyt muutaman kerran... Palvelu siellä on mitäänsanomatonta, ei huonoa, mutta en menisi kehumaankaan. Esim. laittaessani itselleni hääkynsiä (kokematon kynsien koristelun kanssa!), kysyin vinkkejä millaisia voisi tehdä, mutta hänellä ei ideoita ollut vaikka kuinka yritin pusertaa. Mielestäni tämä oli omituista. Kesken kynsien laiton tämä kynsien laittaja nousi työpisteeltään ja mitään minulle sanomatta laittoi takin päälle ja lähti pois. Tilalle tuli samantien toinen työntekijä, joka alkoi kysellä, että miten kynnet koristellaan. Myöskään hänellä ei ollut yhtään ideaa miten hääkynnet voisi tehdä. Hämmentyneenä sain tokastua mitä suurinpiirtein haluan ja lopputulos oli ok. Onneksi oli morsmaikkuna muitakin stressin aiheita, niin en jäänyt harmittelemaan.

      Nyt kuitenkin haluaisin mennä jonnekin muualle kynnet laitatuttamaan. Voisiko joku suositella hyvää, mutta edullista paikkaa?

    • D.nails ex-asiakas

      Susanna's nailsalon linnanmäen vieressä on hyvä paikka. Siellä myös ulkomaalaiset tekijät, mutta paljon tilavampi ja mukavampi paikka kun Diamond nails minun mielestä. Kynsien tekotapa on kai aika samanlainen kun Diamond nailsissa, mutta olen kyllä ollut tyytyväinen. Hinnatkin halvat.

    • geelikynnet

      osaatko sanoa, jos ostaa susannan kynsisalongista geelikynnet, niin tekeekö ne siellä ne kans akryylinä vai saako sieltä ihan geelikynnet?

      En siis missää nimessä halua ostaa akryylikynsiä geelikynsinä..

    • järkyttynyt

      Kävin laitattaa offerium diilin kautta kyseisessä paikassa ripset ja en suosittele paikkaa missään nimessä. Aivan uskomatonta mitä amatöörejä. Olen vakuuttunut et koulutusta ei mihinkään yhdelläkään työntekijällä. Halusin kesken laiton lopetta, koska kipu oli sietämätöntä. Minulla on ollut ripsipidennykset puolisen vuotta ja koskaan en ole tälläiseen laittoon/huoltoon joutunut. Mimmi joka ei puhunut suomea (ehkä muutaman sanan) tökki ihmeellisen muovisen oloisilla ripisllä silmämunaani ja heitti varmaan koko liimapurkin silmiini..ensin tietty maalarinteipillä viilletli silmäni verille..nyt molemmat silmät aiva tulehtuneet, verenpunaset enkä saa niitä edes kiinni! Huomenna aamulla lääkäriin. Älkää menkö vaikka ilmaseks tekisivät..jäätävä kokemus! Niin ja kuten aikaisempi kommentti kertoi, minullakin taisi vaihtua kesken huollon ne tytöt siellä..

    • pettynyt....

      Hei. Olen myös käynyt kyseisessä paikassa huoltamassa ripset ja minulla on aivan samat kokemukset!! Sattui sietämättömästi,silmät punoittivat,asiakaspalvelu huonoa... Mistä löytäisin hyvän paikan ripsihuoltoon :(

    • take

      Olen laitattanut n 5 akryylikynnet diamondnailsissä ja olen ollut erittäin tyytyväinen. kynnet ovat kestävät, lakat pysyy pitkään. kolmessa-neljässä viikossa hieman kuluvat kärjistä.
      Tytöt vaihtuvat kesken työn. yksi tekee pohjat ja toinen koristelut. Haittaako? ei minua ainakaan.
      Viilojen hygieniaa minäkin hieman aina ihmettelin. Pölyisiltä näyttivät mutta en koskaan siitä kysynyt.
      Ihan rahapulassa lopetin käynnit ja nyt koitan itse harjoitella.. kyllä on kömpelöä näiden vietnamilaistyttöjen jälkeen :)

    • Ckhgt

      Itse olen käyttänyt Diamond Nailsia aika pitkään, välillä käynyt muuallakin (kun siihen on ollut varaa). Kynsien puolesta on pari hyvää tekijää, omistaja ja hänen siskonsa. Molemmat puhuvat suomea ja tosiaan yrittävät toteuttaa toiveet. Kolmas neiti, joka siellä ainakin oli töissä, oli ihan kaamea. Kynsien laitto miten sattuu, ei sano sanaakaan ellei siten huokaile ja mulkoile asiakasta kyllästyneenä. Pari viime kertaa mulla on ilmaantunut kynnet aika pahasti ja olleet vähintäänkin huonolaatuisen näköiset läheltä katsottuna.

      Tämä sama tyyppi laittanut mulle myös ripset, jotka aivan järkyttävät. Repi ja sääti silmien kanssa niin,että valuivat vettä koko huollon ajan- ja suljettujen silmien takaa kuulin saman huokailun. Kiva pikku yksityiskohta oli ripsien? tai jonkun krääsän teippaaminen otsaan kiinni. Ei enää,kiitos. Omistaja on ripseni pari kertaa laittanut,ja hän tekee kivaa jälkeä. Ei liimaklönttejä tai kipua. Nykyisellään käyn kyllä toisalla ripset laittamassa.
      Halpahan tuo paikka on, ja hintaan nähden ihan jees.

    • nails.fi

      Niin, olen käynyt s. diamond nailsissa pari vuotta. Studio on hyvällä paikalla, kynteni ei koskaan ole irronnut tekotavasta johtuen (kerran muistaakseni jäi oven väliin ja kerran huoltoväli venyi todella pitkäksi ja kynteni olivat niin pitkät, että yksi kynsi irtosi tökättyäni sen johonkin), he tekevät siellä työn todella nopeasti, ajan saa 99% varmuudella, vaikka samana päivänä ja hinnat ovat edulliset.
      Tekijät ovat ulkomaalaisia neitejä, jotka puhuvat suomea joko paremmin tai huonommin. Joskus ainakin itselläni on mukavampi mennä vain istumaan omiin ajatuksiini vaipuen. Olen saanut paljon tökerömpää palvelua monissa suomalaisissa kampaamoissa.
      Minulle ei ole väliä miten tai millä kynnet on tehty, kunhan ne pysyvät. Tietysti toivon ettei mitään vaarallista ainetta ole käytetty, mutta eiköhän jokainen ota riskin laitteassaan kynsiä tai ripsiä, kun niiden vaikutuksia ei ole tutkittu kovin pitkään.
      Itse olen joka tapauksessa oikein tyytyväinen paikkaan ja olen vienyt sinne ainakin 5 vakioasiakasta lisää ja muutamia satunnaisia.
      Minua ei haittaa jos joku teistä ei paikkaan halua mennä. Saanpahan varattua itselleni ajan kun sitä tarvitsen.
      Silti paikan etuoven kello kilisee usein siellä ollessani, joten monelle näyttää kynnet kelpaavan.
      Onnea kaikille muille vakkaripaikan löytämiseen!

    • Anonyymi

      Olen käynyt parivuotta ko paikassa ja aina olen ollut tosi tyytyväinen :) Minulle sopii paremmin agryylikynnet. Vaihdon Daiamond Nails, koska olin aikaisemmin käynyt kulman takana olevassa toisessa kynsistudiossa, mutta siellä ei ikinä kuunneltu toiveitani esim, kynnen mallista tai pituudesta. Käsittely oli myös aika kovakouraista. Suosittelen Diamond Nails ehdottomasti ! Lee on loistava!

    • On heistä ja monista muista kotimaassa ja ulkomailla.
      Heikkokyntisenä olen kokeillut kaikkea mahdollista ja silkkikynsien, erilaisten tippien ja geelikynsien jälkeen päätynyt akryylikynsiin, jotka minulle ovat ehdottomasti parhaat. Olen käynyt Diamond Nailissa useita vuosia säännöllisesti, palvelu on aina asiallista, työ huolellista ja tekijöinä on ollut varmaankin jokainen siellä työskentelevä. Ei ole luksussalonki, mutta esimerkiksi korona-aikana olivat heti hankkineet kaikki välttämättömät suojat. Minulla on vain hyvää sanottavaa tästä salongista

    • Anonyymi

      Itse vaihdoin suosiolla paikkaa. Viimeisimmät kynteni olivat todella törkeät ja jouduin ne itse poistamaan kun en kestänyt katsoa. Jälkeä en salongissa kummemmin katsonut; kiirehdin lentokentälle. Koneessa kun kynsiäni katselin niin älysin että a)ovat tolkuttoman paksut b) kolme(!!!) Kynsistä oli viilattu täysin vinoiksi, siis niin,että kynnen kärki sojotti oikealle.Harmitti vietävästi. Palasin Helsinkiin 10pvän kuluttua ja tässä välissä oli pakko nuo kammotukset poistaa. Ikävä kyllä, laadulla on hintansa.

      Mukavat työntekijät toki,(paitsi vanhempi rouva; aina naama happamana) hygienia pisti silmään. Vehkeet vaikuttivat lähtökohtaisesti likaisilta, tämä toki ei mitään uutta.

      Kummastelin myös sitä että kynsiäni jomotti laiton jälkeen koko illan. Mistäköhän johtui.

      Edullisesti saa kynnet diamond nailsilta. Ajoittain ihan ookoo settiä, ajoittain täyttä sutta ja sekundaa.

    • Anonyymi

      Äsken kävin. Hirveellä kiireellä laittoi. Sormet aivan punaisessa lakassa. Olisin pitänyt kantapaikkana. Kolmas kerta kun kävin ja viimeinen.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe