Eli siis olen stadissa asuva deathmetalcore laulaja, ja etin kuumeisesti bändiä! Ite oon vasta 14, mutta älkää antako sen iän hämätä! Osaan laulaaj asoittaa ihan millasta musiikkia tahansa, ja yleensä oon bändeissä ainut alaikänen, eli on tottumusta vanhempien kanssa soittamisesta! Bändin ikähaarukka sais olla 14 - 20 esimerkiks, mutta joku muukin käy, kuhan soittotaitoa ja intoa riittää! Ajatuksena ois nopeatemposta mättöö, esim Chelsea grinn, Job for a cowboy, as blood runs black ja lamb of god! Omia biisejä kylläkin, noi oli vaan tyylisuuntia! Jos on joku bändi keneltä puuttuu laulaja, niin ottakaapas yhteyttä niin p erkeleen nopeesti! Ainiin, pari pikku asiaa vielä, multa ei vielä onnistu korkeat screamit kovin hyvin, mutta oon harjottelemassa niitä, ja uskon oppivani aika nopeesti! :) exhalena örisen kaiken pigsquealeista deathgrowleihin!
DEATHMETALCORE LAULAJA
onni.holmstrom
1
89
Vastaukset
- onni.holmstrom
Ja oon ihan vakavasti otettava tyyppi! Jos näin itserakkaasti voi sanoa, niin en usko että moni luulis mua 14 vuotiaaks, on luultu paljon vanhemmaks, sekä ulkonäön, että juttujen yms perusteella! Kuulostaa leijumiselta, tiijän, mutta moni, just esim 16 - 20 vee tyyppi vois ajatella tyyliin jotain et "vittu mä mitään ES jonneja haluu mun bändiin", ja mä voin vakuuttaa et mikään nolo pikkupoika mä en ole! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1401745- 401658
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091154Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771107- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888