DEATHMETALCORE LAULAJA

onni.holmstrom

Eli siis olen stadissa asuva deathmetalcore laulaja, ja etin kuumeisesti bändiä! Ite oon vasta 14, mutta älkää antako sen iän hämätä! Osaan laulaaj asoittaa ihan millasta musiikkia tahansa, ja yleensä oon bändeissä ainut alaikänen, eli on tottumusta vanhempien kanssa soittamisesta! Bändin ikähaarukka sais olla 14 - 20 esimerkiks, mutta joku muukin käy, kuhan soittotaitoa ja intoa riittää! Ajatuksena ois nopeatemposta mättöö, esim Chelsea grinn, Job for a cowboy, as blood runs black ja lamb of god! Omia biisejä kylläkin, noi oli vaan tyylisuuntia! Jos on joku bändi keneltä puuttuu laulaja, niin ottakaapas yhteyttä niin p erkeleen nopeesti! Ainiin, pari pikku asiaa vielä, multa ei vielä onnistu korkeat screamit kovin hyvin, mutta oon harjottelemassa niitä, ja uskon oppivani aika nopeesti! :) exhalena örisen kaiken pigsquealeista deathgrowleihin!

1

196

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onni.holmstrom

Ja oon ihan vakavasti otettava tyyppi! Jos näin itserakkaasti voi sanoa, niin en usko että moni luulis mua 14 vuotiaaks, on luultu paljon vanhemmaks, sekä ulkonäön, että juttujen yms perusteella! Kuulostaa leijumiselta, tiijän, mutta moni, just esim 16 - 20 vee tyyppi vois ajatella tyyliin jotain et "vittu mä mitään ES jonneja haluu mun bändiin", ja mä voin vakuuttaa et mikään nolo pikkupoika mä en ole! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      355
      1511
    2. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      114
      1216
    3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      117
      1097
    4. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      116
      861
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      847
    6. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      822
    7. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      40
      478
    8. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      18
      470
    9. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      95
      460
    10. Nainen, tää meidän juttu ei ole ohitse

Ennen kuin lihava nainen on laulanut.
      Ikävä
      36
      423
    Aihe