Olen naimisissa muslimimiehen kanssa. Hän muutti Suomeen puolisen vuotta sitten Afrikasta. Nyt hän väittää että seksi on kielletty ramadanin aikana myös yö-aikaan. Mahtaako pitää paikkansa. Olen lueskellut palstaa, enkä ole törmännyt moiseen. kerroin hänelle ottaneeni selvää asiasta ja ettei Koraanissa moista kieltoa ole, mutta hän sanoo että hänen ramadan on tällainen. Mitähän pitäisi ajatella.
seksi ramadanin aikana kielletty?
6
3064
Vastaukset
- Muista tämä ensi vuo
Ihan niinkuin kristinuskoakin toteutetaan hyvin monella tavalla, on myös islamin kanssa. Kysy vaikka imaamilta. Sieltä saa yksiselitteisen vastauksen, joka voi olla eri imaamista riippuen.
- Ramazanin vietto
Yöaikaan saa harrastaa seksiä, kuten saa juoda ja syödäkin - vaikka olisi ramazan. Mies ei joko tunne uskontoaan tai haluaa valehdella sinulle tarkoituksella.
- Musliminmies
Wikipediasta tuo selviää.
- pensselitäti
Jos mies sanoo, että hänen ramadan on sellainen ja toimii sen mukaan, niin silloin asia on niin. Minusta hänellä on siihen oikeus.
Useimmat ihmiset tutustuvat puolisoehdokkaaseen ennen naimisiin menoa, sinä näköjään vasta naimisiin mentyäsi. Lisää yllätyksiä voi olla odottamassa. - aina tarjolla:)
minä ainaki kuksin tulevaa poika ystävääni(muslimi) afgaani olkoo ny kuin ramada tai juhannus tai mikä pyhä vaa jos mua haluttaa ni mä hyppään parrun päälle enkä kysele ja kuuntelsi mitää löpinöitä
- hei haloo taas
poika ystävää? Oisko kuitenkin yhdyssana?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä402987- 702417
- 1742314
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331998- 181396
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411356Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221353- 131239
- 101234
- 221211