Olen naimisissa muslimimiehen kanssa. Hän muutti Suomeen puolisen vuotta sitten Afrikasta. Nyt hän väittää että seksi on kielletty ramadanin aikana myös yö-aikaan. Mahtaako pitää paikkansa. Olen lueskellut palstaa, enkä ole törmännyt moiseen. kerroin hänelle ottaneeni selvää asiasta ja ettei Koraanissa moista kieltoa ole, mutta hän sanoo että hänen ramadan on tällainen. Mitähän pitäisi ajatella.
seksi ramadanin aikana kielletty?
6
3381
Vastaukset
- Muista tämä ensi vuo
Ihan niinkuin kristinuskoakin toteutetaan hyvin monella tavalla, on myös islamin kanssa. Kysy vaikka imaamilta. Sieltä saa yksiselitteisen vastauksen, joka voi olla eri imaamista riippuen.
- Ramazanin vietto
Yöaikaan saa harrastaa seksiä, kuten saa juoda ja syödäkin - vaikka olisi ramazan. Mies ei joko tunne uskontoaan tai haluaa valehdella sinulle tarkoituksella.
- Musliminmies
Wikipediasta tuo selviää.
- pensselitäti
Jos mies sanoo, että hänen ramadan on sellainen ja toimii sen mukaan, niin silloin asia on niin. Minusta hänellä on siihen oikeus.
Useimmat ihmiset tutustuvat puolisoehdokkaaseen ennen naimisiin menoa, sinä näköjään vasta naimisiin mentyäsi. Lisää yllätyksiä voi olla odottamassa. - aina tarjolla:)
minä ainaki kuksin tulevaa poika ystävääni(muslimi) afgaani olkoo ny kuin ramada tai juhannus tai mikä pyhä vaa jos mua haluttaa ni mä hyppään parrun päälle enkä kysele ja kuuntelsi mitää löpinöitä
- hei haloo taas
poika ystävää? Oisko kuitenkin yhdyssana?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671