Hihittelevä mies

Iaatutietoinen

Kassajonossa joku mies yritti iskeä minua. Harmi vaan, että hän oli liian hihittelevä / hyväntuulinen, koska itse pidän vakavasta miehestä.
Miltä sekin nyt näyttäisi, että itse olen vakava ja mies hihittelisi naismaisesti... saattaisin tuntea itseni miesmäiseksi.
Vakava mies, joka ei noteeraa kaikkia kanamaisia naisia ympärillään, on hyvä. Poimii sieltä joukosta katseellaan vain kaltaiseni, arvokkaan laatunaisen.

15

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • provo. mutta tuo hihittely pisti silmään.. onko muka hihitteleviä miehiä? :D

      • Iaatutietoinen

        Anteeksi? Kuka sinä olet nimittelemään aloitustani provoksi!? En tiedä, paljonko näitä hihitteleviä miehiä on, mutta ikäväkseni jouduin tällaisen iskuyrityksen kohteeksi. Olen arvokkaasti käyttäytyvä itse ja edellytän sitä myös tulevalta kumppaniltani.


      • Iaatutietoinen kirjoitti:

        Anteeksi? Kuka sinä olet nimittelemään aloitustani provoksi!? En tiedä, paljonko näitä hihitteleviä miehiä on, mutta ikäväkseni jouduin tällaisen iskuyrityksen kohteeksi. Olen arvokkaasti käyttäytyvä itse ja edellytän sitä myös tulevalta kumppaniltani.

        no se että ainakaan omaan päähäni ei sovi että kukaan nainen vois vakavana sanoa että joku, varsinki mies, ois hihittelevä. ainakaan pokalla naamalla.

        ja sori vaan näin muutenki mutta tuo lopputekstiski on aika provomaista :( mutta tietysti kaltaisesi arvokas hienosti käyttäytyvä laatunainen ymmärtää senkin.


    • Juu kyllä niitä hihitteleviä miehiä on ja se alkaa hämmentää minuakin.Sitten on pakko yrittää olla itse vakava, jotta se hihittely loppuisi joskus.Jotkut hyvin muuten maskuliiniset miehet voi aloittaa hihittelyllä.Olen aloittajan kanssa samaa mieltä.Muutenkin naismaiset eleet ja sellaiset ärsyttää:/.

      • alv-liskot

        ne ovat metroseksuaaleja. Tukkaakin pitää laittaa joka aamu peilin edessä puoli tuntia. Ja sitten mennään vaateostoksille hihittelemään.

        Sitä kutsutaan tasa-arvoksi.


      • cs
        alv-liskot kirjoitti:

        ne ovat metroseksuaaleja. Tukkaakin pitää laittaa joka aamu peilin edessä puoli tuntia. Ja sitten mennään vaateostoksille hihittelemään.

        Sitä kutsutaan tasa-arvoksi.

        Ratikka menee hihittelemään leipäjonoihin tuttavilleen,

        Pakonomainen naurunpurskahdkset loppuvata sotilaskoulutksessa.
        Jollakin pääsi kunnolinen paukkupieru sulkeisjärjestyrivissa käskynjaon aikana.
        Koulun johtaja komensi_ASENTOOOOOOOO......KUKA SE OLI?
        Äijä kulki rivin edessä ja katsoi jokaista silmiin käskijän katsellaan.
        Kavaltava naurunpurskadus pääsi minun kohdallani ja seuraukset HIRMUISET


      • khihihihihi:.!11%#?+
        cs kirjoitti:

        Ratikka menee hihittelemään leipäjonoihin tuttavilleen,

        Pakonomainen naurunpurskahdkset loppuvata sotilaskoulutksessa.
        Jollakin pääsi kunnolinen paukkupieru sulkeisjärjestyrivissa käskynjaon aikana.
        Koulun johtaja komensi_ASENTOOOOOOOO......KUKA SE OLI?
        Äijä kulki rivin edessä ja katsoi jokaista silmiin käskijän katsellaan.
        Kavaltava naurunpurskadus pääsi minun kohdallani ja seuraukset HIRMUISET

        .

        "Ja von Döbeln ratsasti aukkoja katsellen"

        .


      • von Möbeln
        khihihihihi:.!11%#?+ kirjoitti:

        .

        "Ja von Döbeln ratsasti aukkoja katsellen"

        .

        "Kaalisoppaa vain haistellaan,
        kello yx vain r yssäin on"


    • paska provo. Niinkuin suomimies selvinpäin muka kassajonossa ketään iskisi.

    • No no ihmiset, tasa-arvoa! Jos kerta naiset saa hihitellä, niin pitää miestenkin saada. Sillä oli vaan niin hihimäisen hauska päivä, ettei meinannut pysyä nahoissaan. Hihiii. :-D

    • Hih!

      Oli ainakin se helpottavaa kuulla, ettei iskeminen onnistunut, kyllä siinä naama roikkuu polvissa muutamassa vuodessa jos tuollaisen tosikon kanssa istuu naamatusten aamukahvilla.

    • Musta miehen hihittely on ihan viehättävää, joskus näkee miehen hiukan hämillään omasta poikamaisesta naurustaan ja tahattomasta tilannekomiikasta. Naismaisuus taas, mitä se kullekin sitten on, nauraminen ei automaattisesti teemiehestä naismaista, enempi se, mikä sitä miestä huvittaa ja naurattaa.

      Jatkuva tyhjännauraminen, höhöttely tai pilkkanauru vaikuttaa negatiivisesti keneen tahansa. Hyväntuulisuus ei ole luotaantyöntävää ellei itse satu olemaan surullisella päällä tai pahantuulinen.

      Olet tulkinnut toisen iloisuuden iskemiseksi ja se ei ole kovinkaan laadukkaan naisen merkki : ) Siinäpähän surkeasti provoilet...

    • varo ettet hymyile

      No kuule, mieluummin sellanen velikulta kun saa suunsa auki, eikä mikään seipään niellyt junttaperse, jota ei kotoa saa kun talikolla kantamalla.

    • mies..

      Minä olen vakava mies, enkä noretaa ketään naista (paitsi kännissä).

      Ole onnellinen että joku hihittelevä mies edes noteeraa sinut.

    • aijai,

      mä en sitten ollenkaan tykkää tuollaisesta lihatiski-meningistä. Minusta ihmisen kanssa pitää olla vähän - tai siis aika paljonkin enemmän yhteistä ja tunnetta ja ajatuksia ja vaikka sun mitä. Yhden panon jutut jätän suosiola väliin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe