Hametta pitävä mies

Hameesta miestä

Mistä sais miesten hameita ?

69

6239

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xy

      Mistä tahansa kaupasta missä myydään naisten hameita. Pointti on siinä että valitsee kropalleen sopivan mallin. Omani olen ostanut pääasiassa urheilukaupoista. Ellet sitten halua maksaa vrsinaisesta miestan hameesa 200 euroa tai enemmän. Niitä ei saa suomesta mistän kaupasta vaan on tilattava esimerkikse yhdysvalloista.

    • phumba

      kirppareista tai huuto.netistä.

    • mummu maalta

      musta jätesäkki paras. Löytynee alan tautakaupoista.

    • herra 47

      Toivottavasti pysyt kotonasi sen hameen kanssa. Johan lapsetkin kadulla hämääntyy moisesta friikistä. Vai oletko naamiaisiin menossa?

      • yx äijä

        Olen muutaman kerran nähnyt miehellä Hämeen. Ja mun mielestä olli tosi hyvin itkevä. Siis kävi tosi hyvin.


      • yx äijä
        yx äijä kirjoitti:

        Olen muutaman kerran nähnyt miehellä Hämeen. Ja mun mielestä olli tosi hyvin itkevä. Siis kävi tosi hyvin.

        Tarkoitin istuvat.


      • Anonyymi

        Hame ja mekko on oiva asu myös miehille. Uusin muoti samasta rekistä niin miehille kuin naisille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hame ja mekko on oiva asu myös miehille. Uusin muoti samasta rekistä niin miehille kuin naisille!

        onneksi eletään 2020 lukua ja erilaisuus on in ! Miehille käy naisten hame ja sukkahousut, ne on paljon halvempia


    • Ilman saumaa

      Suomesta tuskin saa miesten hameita. Sellaisen voi kyllä
      teettää ompelijalla, jolloin hameesta saa hyvän mallisen,
      miehisen tyylikkään, ilman transujuttuja.

    • EOS2

      Naisten hameista tosiaan voi löytyä tuurilla helmiä miehillekin. Mulla on esim. aivan mahtava Nümph-merkkinen (http://www.numph.dk/) tummanharmaa paksuhko polvipituinen hame, joka on tyyliltään aika sotilaallinen.

    • ei tajua

      Jos kuitenkin kävisit ensin jonkun ammattiauttajan luona juttelemassa. Hametta käyttävä "mies" ei kuulosta ihan tasapainoiselta. Vai oletteko homomiesten vaimoja?

      • Ammattiauttaja käskee vaan tuplaamaan hameiden määrän. Parempi hame päällä kuin pullo huulilla....


    • ei tajua

      Haluaisin vain tietää kun olen itse homo.

    • eka joka ei tajua

      Äläppäs yritä samalla nimimerkillä viisastella, homot pitää miehistä eikä naisten vaatteista. Eli homo ei ole sama kuin mielenvikaisuus.
      Enkä ole homo : )

    • konservatiivine puku

      Kirjapaja ainakin myy paitsi uskonnollisia kirjoja myös miesten hameita (kuten esim. ehtoolliskaapuja pienille pojille ja papeille alboja ja kasukoita).

      Housuthan ovat varsin uusi keksintö, varhaiskeskiajalta löytyy ensimmäiset mutta sitä ennen miehetkin aina käyttivät hameita ja kaapuja. Myös piispan, kardinaalin, ja kaikkien kirkonmiesten ja pappien juhla- ja messuasu on pysynyt 2000 vuoden ajan ennallaan vanhanaikaisena miesten hameena eivätkä papit ole vieläkään siirtyneet housuihin.

    • ei tajua

      No ihan sama mitä on pidetty keskiajalla päällä. Jos nykyään joku pukeutuu tukka takussa taljaan niin kyllä sitä vaan vajaana pidetään. Se, että papit tms. pitävät kirkonmenoissa kaapua ei liity millään tavalla tavismiehen himoon pitää hametta muuten vaan.
      Mutta onhan meitä joka lähtöön. Olisiko kyse jostain persoonallisuushäiriöstä?

      • xy

        Taidat pitää housuihin pukeutuvia naisia sitten samoin milenvikaisena tai persoonallisuushäiriöisenä. Tismalleen samasta asiasta on puhe. Eli hoisut tai hame, ei merkitystä kenen päällä. Vai koetko olevasi juuri se tärkeä henkilö joka voi määritellä mikä on normaalia esimerkiksi miesten pukeutumisessa?


    • EOS2

      Turhapa noista määrittelijöistä on kenenkään välittää. Pukeutuu vaan niin kuin ite haluaa.

    • ei tajua

      Tottakai jokainen pukeutuu kuten haluaa. Mutta kyllä se nyt on vähän eri juttu pukeutuuko nainen housuihin vai mies hameeseen. Jälkimmäistä tekevät ketkä? Joku jolla on fetissi? Vai mikä on syynä? Käytättekö muitakin naisten vaatteita?
      Mutta jos ihminen on sitä mieltä että ristiinpukeutuminen on normaalia niin eihän sellainen voikaan ymmärtää että siinä olisi mitään outoa.
      Mutta MIES ei käytä naisten vaatteita.

      Miettikää esim. työhaastattelua. Kuinka moni hameeseen pukeutuva "mies" saisi normaalin työpaikan? Siinä sitä olisi asiakkailla ihmettelemistä kun autonasentaja tai kiinteistönvälittäjä sipsuttaisi hameessa :D

      Kotona ja vapaa-ajalla jokainen pukeutukoon kuten haluaa, mutta turha sitä on normaaliksi väittää.

      • Tiedätkös, että on miehiä, jotka pukeutuvat naisten vaatteisiin. Nuoremmat sukupolvet kaivelevat sujuvasti asuja toisen sukupuolen rekistä.

        Itse pukeudun miehenä vain ja ainoastaan naisten vaatteisiin, töissäkin. Housuasuun kuuluu yleensä värikäs toppi tai poolopaita ja kiva neule. Kengät ovat matalat avokkaat tai loaferit, syksymmällä siirryn pitkävartisiin saappaisiin. Hiukset uolottuvat olalle ja korvalehdissä pienet hopeakorvikset välkehtivät.

        Eilen olin työnantajan edustajan kanssa saunomassa. Liekö häntä edes kiinnostanut. että sukkahousuista paljastuivat kirkkaanpunaiset varpaankynnet?

        Työpaikkani on sekoitus hallintoa ja luovia aloja. Etteikö mies muka voisi käyttää naisten vaatteita? Totta kai voi, ja varsinkin, kun se lisää viihtyvyyttä työssä. Ei ne vaatteet osaamista pois vie.


    • EOS2

      No itse asiassa mä oon nähny täällä työpaikallakin ruokalassa hametta pitävän miehen. En onneks ole autoasentaja tai kiinteistönvälittäjä kylläkään... :-)

    • Leggariboy

      Oliks sil leggingsit hameen alla ?

    • xy

      Kerro nyt ihmeessä miten se on eri asia jos nainen pukeutuu housuihin, MIESTEN vaatteeseen. Lähtökohtana on se että sekä hameita että housuja valmistetaan sekä miehile ja naisille ja jos hame on vain naisten vaate niin tästä seuraa se että housut on vain miesten vaate. (myös kiltti on hame, vaikka kuinka muuta yritettäisiin väittää) Eikö tämä jos joku (siis naisten pukeutuminen housuihin) ole ristiinpukeutumista, ja silti pitänet sitä aivan normaalina. Tässä on kyllä valtava ristiriita, mies on fetissi, mutta nainen ei vaikka käytös ja toiminta on samanlaista.

      Normaliuden käsite on viehättävä, sen voi jokainen itse määritellä juuri niin kuin itse haluaa, mutta on myös hyväksyttävä se että joku muu voi määritellä normaalin eri tavalla kuin itse sen määrittelee. Ainut mikä ei absoluuttisesti ole normaalia on laiton toiminta, ja miehen pukeutuminen hameeseen ei ole laitonta ainakaan Suomessa.

      Jos katsotaan ajassa 60 vuotta taaksepäin niin tällöin ei tullut kuuloonkaan että nainen pukeutuisi housuihin ja kaltaisesi "valistajat" yrittivät sitä kyllä hänelle aikanaan kertoa. Ei onnistunut, ja parempi totutella ajatukseen että myös myöskään miehet eivät tule uskomaan tätä "valistusta" että MIES pukeutuu vain housuihin.

    • ei tajua

      Rinnat saattavat olla jollakin pienirintaisella naisella saman kokoiset kuin lihavalla miehellä. Käyttääkö miehet nykyään rintaliivejäkin?
      Luoja, en yleensä ikinä puutu kenenkään pukeutumiseen mutta tässä kohtaa kyllä olen sitä mieltä että kyse on jostain transuhommasta.
      Mutta sehän on siis tietenkin vain minun mielipiteeni. Luultavasti kuitenkin enemmistö lienee samalla kannalla koska neljäänkymmeneen vuoteen mennessä ei koskaan ole tullut hameeseen pukeutunutta miestä vastaan. PAITSI NAAMIAISISSA LUMIKIN ASUSSA joka pakotettiin uuden työntekijän päälle. (käytettiin siis samaa pukua oli tulokas mies tai nainen)

      Mutta ei siinä mitään, kellä vippaa mistäkin kohtaa. Ihmisiä ne on transutkin. Käyttäkää kaikessa rauhassa naisten vaatteita jos siltä tuntuu.

      • xy

        Voi apua !

        Käsittääkseni tässä keskusteltiin hameista ja housuista, mitä tekemistä rinnoilla ja rintaliiveillä on tämän asian kanssa. Rinnat on anatoominen eroavuus miehillä ja naisilla jolla ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä, jos et sattunut tietämään.Tässä ei myöskään keskusteltu transuilusta tai naisen/miehen esittämisestä.

        No tämä keskustelu lienee turhaa, koska et kyenyt vastaamaan esitettyyn kysymykseen ja vedit tähän jostain rintaliivit, ainoan vaatekappaleen jota mies ei oikeasti tarvitse (pl manboopsit). Heikko esitys! Niin kaukan kuin et pysty selittämään miksi mies on fetissi käyttäessän hametta, mutta nainen ei käyttäessään housuja tämä keskustelu on turhaa.


    • Järkee vai ei

      Ookkos sää ihan järjissäs hemmo ? Hame alkaa olla kova sana miesten muodissa. Pian säkin kiskaset aamulla hameen päälles ja huomaat et sul on sukkikset alla.Näin se vaan on.

    • Siis mitäh

      Kysymys: Eiks oo normaalii ko mun akka pittää housui.Eiks se hame ookaa ainuu vaate.
      Mää oon1800 luvult ja vaa kysäse.

      Vastaus: :No nyt se on merkattu transvestiittien vaatteeksi tuo miesten hame.Käske äkkiä sen ottaa se pois.

    • ei tajua

      Jatkakaa vaan samaan malliin ihan rauhassa. Ainahan sitä maailmassa friikkejä on ollut.
      Minä varmaan sitten olen ahdasmielinen. Ja hametta käyttävä mies transu.
      Mutta eihän hullukaan ymärrä olevansa hullu.

      Teillä olisi paremmat markkinat Thaimaassa, siellä ilmastokin suosisi tuota hameen käyttöä. :D

      • Saanen tiedustella: mitkä ihmeen markkinat?


    • Hameniekka

      Kyllä mies hameesta tunnetaan.Pirteät sukkikset alle niin kokonaisuus on loistava !

    • Kaunis mies

      Ja vähän huulipunaa huuliin niin kyllä tulee kaunis mies.

    • ....

      Käyttäähän Dalai Lamakin hametta, tai hameen näköistä kaapua, eikä silti näytä naistenvaatteita käyttävältä transulta.

      Myös etelä- ja keski-euroopan suurilla festareilla vaatekojuissa myydään hyvännäköisiä ja tyylikkäitä miesten hameita ja kaapuja (esim. Free Tibet -järjestön kojuissa myytävät miesten vaatteet), ne ovat ihan yleisiä ja tosi tyylikkäitä miestenvaatteita eikä niiden käytöstä kenellekään tule transuilu tai naistenvaatteet mieleen.

    • Virpi Väkättäjä

      Täällä miesten muoti palstalla on puhuttu eniten

      1 sukkahousuista miehille
      2 naisten alushousujen sopivuudesta miehille
      3 miesten hameista

      Millonka aletaan puhua miesten huulipunasta,kajalista,kynsilakasta...

      Voi miten seksikäs mies olisi hamosessa ja nyloneissa joista kuultaisi läpi punaiseksi lakatut varpaankynnet ja ehdottomasti korkkarit jalassa.

      • Heh, veit juuri sanat puolisoni suusta:)


    • Virpi Väkättäjä

      Siis mitäh, ei se nyt noin pitänyt olla !

    • Ritva-Pekka

      Minna-Maaria, olet antamiesi tietojen mukaan sinkku... hmmm, taidat kusettaa muutenkin koko rahalla.

      • Kas vain, kiitos terävästä huomiosta. Tiedot olisi pitänyt korjata jo puolisen vuotta sitten, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan:) Profiilikuvani kampaus muuten on puolisoni käsialaa....


    • Stiinukka

      Kokeilkaa hametta miehet, siinä on kuumalla vilpoisa olla.

      • Anonyymi

        Vaimoni järjesteli vaatekaappiaan, löysi sieltä vanhan farkkuhameen. Hän ehdotti, että kokeilisin sitä. Kokeilin sitä käskystä, se oli erittäin sopiva minulle. Minulla rupesi seisomaan, vaimo huomasi sitä . Hän temppaisi alusuhousuni pois, nosti helman, ja kohta oli panohommat menossa. Nussittiin kiihkeästi ja vaimo totesi, että kotiasusi on tästä lähtien hame. Tästä alkoi minun hameenkäyttö.


      • Anonyymi

        Käyttäkää miehet kilttiä kesäisin.
        Käytttihän mihet mekkoa Jeesuksen aikoina, kun on niin lämmin. Oiva asu kesällä. Väriä tähähän maailmaan.


    • autonasentaja

      en mä voi sun autoos öljyjä vaihtaa kun mun hame likaantuu ja rakennekynnet särkyy.

    • Epätietoinen tyyppi

      Minkälaisia pikkareita pidätte hameen ja sukkisten kanssa, entä miten talvella puetteko paksut sukkikset hameen alle ?

    • Vanhoillinen

      Mul on kortstretti en tarvii muuta alle.

    • Onnetonta

      Miksi nämä keskustelut aina lipeävät asiasta.

      • Kesää odotellessa.

        Eihän shortsejakaan hyväksytty aikanaan miesten käyttöön saati sitten naisille housuja, mutta maailma muuttuu pikkuhiljaa.


      • Kesää odotellessa. kirjoitti:

        Eihän shortsejakaan hyväksytty aikanaan miesten käyttöön saati sitten naisille housuja, mutta maailma muuttuu pikkuhiljaa.

        Sinun on oltava se muutos, jonka haluat maailmassa nähdä.


    • phumba

      Itse joskus hametta (skottimallista tai pitkää kietaisuhametta) käyttäneenä miehenä voin kertoa että ainakin täällä Helsingissä ja varmaan Turussakin yleinen ilmapiiiri on sellainen että mies, ainakin siisti ja nuorekas sellainen, voi vapaa-ajallaan käyttää hameita, tai muita vermeitä joissa ei ole kaksia lahkeita. Vastaan on tullut miutakin nimittäin. Jotkut ihmiset taas ovat jopa kehuneet asuani. Jossain Pohjanmaalla tai Lapissa on eri juttu, siellä ilkuttaisiin ja homoteltaisin.

      Varsinkin hellepäivinä hame on vilpoisa eivätkä munat hikoile! Kilttiä voi käyttää kuka tahansa mies, eikä ole pakko olla skotlantilainen että olisi lupa käyttää sellaista. Anglosaksisissa maissa ne ovat yleistyneet ja on eri mallisia, ei pelkästään niitä perinteisiä ruudullisia. Pienellä tuunaamisella saa naistan vekkikietaisuhameesta jonkinlaisen kiltin, yleensä riittää että lieppeet käänetään toisin päin.

    • mies vai nainen?

      Käytättekö te rannalla bikinejä? Kumpaan vessaan menette yleisissä tiloissa?
      Mitä vastaatte kun jossain kaavakkeessa kysytään sukupuolta? Mitä sukupuolta teidän puolisonne ovat?

      Jos lapsenne kysyy miksi isä haluaa näyttää äidiltä niin mitä vastaatte?
      Häpeävätkö sukulaisenne teitä?

    • - En viihdy rannalla
      - Peilistä vilkaisen ennen vessassakäyntiä, kumpi vessa sopii paremmin
      - Jos mahdollista, rastittamatta jää
      - Nainen isolla N:llä
      - No että iskä on transvestiitti - eikä iskä halua näyttää äidiltä vaan naiselta
      - Ei ole kommentteja kuulunut

    • EOS2

      Itseäni ihmetyttänyt jo pitempään minkä ihmeen takia joka toisessa kaavakkeessa edes kysytään sukupuolta? Mitä väliä sillä oikeasti on?

    • phumba

      Tässä keskusteluketjussa ei ymmärtääkseni ollut alunperin tarkoitus keskustella transseksuaalisten ja transvestiittien ja muiden seksuaalivähemmistöjen muodista vaan miesten hameista.

      Seuraaviassa luettelo kaikista ryhmistä miehiä jotka jossain tilanteissa pukeutuvat hameisiin tai yksilahkeisiin vaatteisiin. kaikki siis eivät kuulu seksuaalisiin vähemmistöihin:

      - naamiaisissa tai huvitilaisuuksissa huumorimielessä hameisiin pukeutujat
      - gootit/rokkarit jotka käyttävät pitkiä mustia hameita
      - punkkarit jotka käyttävät kilttiä
      - muut jotka käyttävät kilttiä tai muuta etnohenkistä miehille kuuluvaa hametta
      - ulkomaalaiset jotka kuuuvat heimoihin joissa miehet käyttävät hameita ja mekkoja kansanpukunaan
      - jotain tiettyjä uskontoja tunnustavat jotka pukeutuvat mekkoihin ja kaapuihin
      - drag-artistit jotka viihdyttämismielessä laulavat ja pukeutuvat naisten juhlallisiin vaatteisiin
      - miehet joila on jokin fetissi hameisiin/mekkoihin ja käyttävät niitä seksileikkeihin joko partnerin kanssa tai yksin
      - "piilotransvestiitit" eli miehet jotka eivät kehtaa yleisellä paikalla kulkea hameessa mutta tekevät sitä kotona ja usein joidenkin mielihalujen vuoksi, jotka ovat vain hetkellisiä
      - transvestiitit eli ristiinpukeutujat, jotka pukeutuvat mielihalujensa vuoksi rajattujen jaksojen ajaksi kokonan naisiksi, mutta elävät muuten miehen elämää
      - transseksuaalit joitka kokevat syntyneensöä väärän sukupuolen ruumiseen ja odottavat sukupuolenvaihdosleikkaista (jonka jälkeen he eivät ole miehiä)
      - homoseksualaaliet miesprostituoidut eli shemalet (joita ei Suomessa ole juuri ollenkaan) jotka pukeutuvat naisten vaatteisiin mutta joiden tyylitaju on groteski ja rivo
      - eunukit (joista ei Suomessa ole ollenkaan) jotka pukeutuvat rituaalinomaisesti naisten vaatteisiin


      -

      • Gummidusgaugobudgi

        Lisättäköön listaan:

        - Muunsukupuoliset/sukupuoliseikkailijat/androgyynit/anarkistiset, jopa genderfuck- mielessä statementtina hameilevat.

        Itse olen kaikkea tuota paljon muuta.


    • ?

      Kyllähän se on mukavaa olla naisten vaateissa,se rentoutaa oloa.

    • xy

      Mutta eihän miehelle valistettu hame ole naisten vaate, vai onko kaikki housut miesten vaatteita?

    • ?

      Mutta naisten vaatteissa on materiaali miellytävämpää ja kun löytää oikean mallin alusvaatteista niin se hyvän olon tunne minkä takia monet miehetkin käytävät naisten pikkuhousuja ja sukkahousuja ja niin edelleen.

      • ei alushousuja

        Mutta miesten hameen kanssa ei tule käyttää mitään alusvaatteita, ei edes naisten alushousuja. Lue vaikka wikipediasta:
        http://en.wikipedia.org/wiki/Kilt

        "tradition has it that a true Scotsman should wear nothing under his kilt."


    • muotikuru

      Eikös miesten hameen kanssa kuulu stringit sekä sukka- ja nahkahousut?

    • Terveyttä hameesta

      Hame on miellyttävän ilmava vaatekappale miehille, ei hiosta, sekä kivesten lämpötila/liikevapaus lisäävät huomattavasti siittiöiden määrää ja liikkuvuutta.
      Miehille joilla on vähäinen siittiöiden määrä, tai ne ovat ns. laiskoja vipeltämään, neuvon teitä terveystietouden faktojen nojalla:
      käyttäkää hametta jos haluatte isäksi.
      Naisille hameenkäytöstä ei ole vastaavaa hyötyä.
      Toivottavasti Suomessa asenteet muuttuvat suopeimmiksi (pukeutumismonopolista joka naisilla on tällä hetkellä ) miehille.

    • Anonyymi

      Tilaa lontoosta,skotit pitävät kilttiä päällään.
      Killt = hame.
      Siihen kuuluu kukkaro vyölle roikkumaan ja tupsulakki päähän.

    • Anonyymi

      Parhaiten saa hameita naistenvaateliilkkeistä itselläni kokemusta, että osaavat neuvoa sopivan löytämiseksi. Saa myös neuvoja mikä sopisi ko. hameen kanssa esim yläosaksi.

    • Anonyymi

      Hame miehellä on ihan magee juttu, siitä vaan jermut!

      • Anonyymi

        Olen pitänyt nahkahametta pitkän takin alla kylmillä ilmoilla.
        Nyt syksyllä pidin nahkaminiä, joka on näkyvillä.


    • Anonyymi

      Voimme me jermut alkaa käyttää hameita, sukkiksia, pikkareita ja korkkareita ihan hyvin. Sitten tiititkin on kaikkien silmissä vaan ihan tavallisia jermuja, sehän on kai heille ihan ok?

    • Anonyymi

      Kirpparilla ja naisten osastolta niitä löytyy. Nettikaupat pullollaa, otat vain mitat , jos et kehtaa menna vaatekauppaan . Sukkahousuja löytyy kaupoista samoin . On kiva mennä miehenä kauppaan ostamaaan , ja katselemaan sukkahousuja. Välillä meinaa naisilla niskat nyrjähtää !

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe