Pakko avautua tänne kun nyt taas vaihteeksi masentaa. Olen siis 26v nainen ja sinkku. Tällä hetkellä tuntuu, että se taitaa olla loppuelämäni kohtalo. Ehkä kaikille ei vain ole tarkoitettu suhdetta. Aloin miettimään niin suurin osa kavereistani ovat pariutuneita, vain muutama on edelleen sinkku. En osaa sanoa syytä sinkkuuteeni. Jotenkin en vain tapaa miehiä missään. Missä te sinkkumiehet piileskelette? Olen normaalipainoinen ja hyvännäköiseksi kehuttu. Ehkä vika on sitten luonteessani, ehkä olen liian tylsä tms? Yritän kyllä lähestyä kiinnostavan tuntuisia miehiä baareissa, mutta eivät ne sitten lopulta johda mihinkään. Sitten taas minua lähestyvät sellaiset miehet joista en ole tippaakaan kiinnostunut. En sano, että kriteerini olisivat liian korkealla, mutta eihän sitä vaan voi kiinnostua jokaisesta vastaantulijasta.
Alkaa pikkuhiljaa ahdistamaan, kolmekymmentä lähestyy uhkaavaa vauhtia ja sinkkuus sen kuin vain jatkuu. Enkö koskaan tule löytämään miestä ja parisuhdetta? Tavallaan olen tottunut yksinoloon ja työ ystävät tuovat sisältöä elämään, mutta eivät ne voi ikinä täyttää sitä tyhjiötä, mitä ilman suhdetta eläminen aiheuttaa. Olen kyllä seurustellut aikoinaan, mutta siitä on jo useampi vuosi ja sen jälkeen on ollut vain lyhyitä tapailusuhteita ja säätöjä jotka eivät johda mihinkään. Tämä ikuinen sinkkuus alkaa masentamaan ja ahdistamaan päivä päivältä enemmän...
Kohtalona ikuinen sinkkuus
10
783
Vastaukset
- hothotgirl-83
Mulla sama kohtalo...........
- naisetlöytääainaseur
Parhaat sinkkumiehet, kuten minä emme käy baareissa. Vaan olemme netin deittipalveluissa profiileinemme. Kaksi kertaa olen käynyt baareissa , vaikka jo 10 vuotta olisin päässyt niihin.
- Krömhh
Millä perusteella parhaat? Epäsosiaalisimmat?
Krömhh kirjoitti:
Millä perusteella parhaat? Epäsosiaalisimmat?
Onko baareissä käymättömyydellä ja epäsosiaalisuudella muka jokin yhteys?
Ainakaan et omalla käytökselläsi osoita minkäänlaista paremmuutta.
Baarit lähtökohtaisesti ei ole kovin kaksisia paikkoja kun parisuhde on haussa, nimittäin helposti ne miehet, jotka ovat baareissa ja avoimia parisuhteen mahdollisuudelle hukkuvat siihen kaikkeen muuhun "tarjontaan".
Olet onneksi ymmärtänyt, että ikähaarukkasi "kunnon miehet, joita kiinnostaa parisuhde" alkavat olemaan varattuja, eli et vaan odottele onnen osuvan kohdalle vaan teet asialle itse aktiivisesti jotain.
Suurin osa tekstistäni on monelle itsestäänselvyys, mutta monesti sitä huomaa jättävänsä nämä asiat vähemmälle mietinnälle ja jatkavansa totuttuja rutiineja myötäillen. Tekstistäsi nousee esiin yksi kohta, "Jotenkin en vain tapaa miehiä missään."
Tähän asiaan voi vaikuttaa, jos yleensä vietät vapaa-aikaasi paikoissa, joissa miehiä ei liiku voisi alkaa miettimään, että mitä ne sinun mielestä kiinnostavat miehet tekevät vapaa-ajallaan. Jos esimerkiksi matkailu on tälläinen asia niin mahdollisesti matkailuun liittyvät tapahtumat ja messut saattaisivat olla mielenkiintoista nähtävää ja saman henkisiä ihmisiä liikuskelisi ympärillä (tiedä vaikka siinä tarttuisi kulttuuri- ja matkailutiedon lisäksi jotain muutakin matkaan).
Käytännössä kuitenkin mikä tahansa ihmisten ilmoilla tapahtuva toiminta tuottaa todennäköisimmin tulosta kuin koti-illat kaverien kanssa (vaikka ne mukavia olisivatkin). Jos taas olet enemmän koti-ihminen niin netin kautta tutustuminen voisi olla käypä vaihtoehto.
Epäilet olevasi mahdollisesti liian tylsä, mutta eivät miehet halua kokoajan joka paikkaan menossa olevaa naista kumppanikseen vaikka nämä kiinnostavia kavereita olisikin. Avoimmuus saattaa olla kyllä hyvin helposti rajoittava tekijä jos olet vaikea tuntemattoman lähestyä.
Toivottavasti jutuista oli jotain apua, ja onnea etsintään! :)Tuossahan tuo "treffit" alue on, sinne vain profiilia tekemään. Kyllä netistä löytää paremmalla chänssillä kunnollisen miehen kuin ainakaan baareissa iskemällä.
- niiiiiiimpä
niiin, ikää mullakin 26v, en ole ikinä seurustellut ja käynyt eläissäni 2 treffeillä.Toiset oli viime helmikuussa jolloin pussailin ensinmäistä kertaa eläissäni.
En käy baareissa lainkaan jotenka nettireffit on melkeimpä se ainoa vaihtoehto.
Sitten kun tuota painoa päässyt kerääntymään niin todella harvoilta saa vaustauksia.
Luonne on mitä mainion ja työelämässä menestyn ihan hyvin.Ainut ongelma on vain se että en näköjään kelpaa neitokaisille ulkoisten seikkojen takia. - mies 36 v
No sie oot viel aika nuori et sulla on aikaa löytää joku mies. mä olen jo 36v ja oon varmana yksin loppu elämäni. En vaan kelpaa kenellekkään ja kukaan ei halua tutustua minuun. Johtuu varmaan suhteellisen rumasta naamastani.!!
- todella yjsin
Sen verran aikaa olen ollut yksin että tiedän mitä on olla yksin ja kuinka vaikea on löytää ketään sopivaa. Pystyn siis oikein hyvin ellei erinomaisesti kuvittelemaan miltä tuntuu olla yksin.
Voidaan selittää yksinolo jos minkälaisella verukkeella ja voihan niihin tietenkin olla syytäkin, mutta yksinolo riippuu oikeasti vain itsestä.
Aloittajan kirjoituksesta tulee mieleen että hän on yksin siksi, koska hän ei ole valmis tekemään paljonkaan siihen ettei olisi yksin.
Selittää voi että ei tapaa ketään kiinnostavaa tai että tapaa vain epäkiinnostavia ihmisiä, mutta oikeasti ei edes itse tiedä mitä hakee.
Pitää uskaltaa elää, pitää uskaltaa ottaa vastaan se mitä annetaan, sen sijaan että surkuttelee kohtaloaan. Ketään ei voi pakottaa ottamaan mitään eikä myös antamaan mitään. on vain olemassa se mikä on todellista.
Miksi miettiä sitä mitä ei halua tai mitä on jäänyt paitsi, kun voi miettiä sitä mitä oikeasti haluaa.
Kuinka moni on ollut kioskilla karkkia ostamassa ja halunnut ensin merkkareita sitten hedelmäkarkkeja eikun jäätelöä, sittenkin salmiakkia, hyi en mä halua kuin nukkua.
Ei ole kuin yksi tie onneen ja se on sinä itse
Parisuhteet tulee ja menee mutta jäljelle jäät vain sinä itse "Yritän kyllä lähestyä kiinnostavan tuntuisia miehiä baareissa, mutta eivät ne sitten lopulta johda mihinkään."
Arvelisin, että jos joku mielenkiintoinen lähestyisi sinua, ei taitaisi sekään johtaa mihinkään.
Oletkohan edes itse valmis mihinkään pidempiaikaiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356704Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664004Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313145- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291451Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061