Moi.
Olen hiljattain muuttanut Helsinkiin ja etsin nyt putiikkia, jossa tehdään laadukkaita geelikynsiä. Olen joskus käynyt ns. "halpispaikoissa", mutta pettynyt laatuun, kynnet eivät kestä kunnolla. Teen töitä käsilläni, joten kynsien pitää kestää käyttöä sen lisäksi että ovat kauniit.
Onko muilla kokemuksia, missä olette laittaneet geelikynsiänne ja mitä olette olleet mieltä laadusta? Mielelläni maksan hieman enemmän laadukkaista kynsistä. :)
Kiitos jo etukäteen! :)
Laadukkaat geelikynnet Helsingissä?
44
17059
Vastaukset
- Jannica-
Hei!
Toinen hyvästä kynsipaikasta kiinnostunut ilmottautuu! :) Muutin juuri opiskelupaikan saanena tänne "Stadiiin" ja olen hieman hukassa täällä isossa kaupungissa :). Tarjontaa vanhaan kotipaikkakunnalle verrattuna tuntuu löytyvän vaikka kuinka, mutta kuinkas näistä kaikista paikoista sitten tietää mikä on hyvä?
Oon ketjun aloittajan kaa samoilla linjoilla, aikasempien kokemuksien perusteella mieluummin satsaan kynsissä oikeasti laadukkaisiin vaikka vähän kalliimpiin kuin halpaan ja huonoon. Ja kun ei ihan halvimmasta lystistä (varsinkaan opiskelijabudjetilla nyyh) kuitenkaan puhuta niin olis kiva saada sit kerralla hyvät!
Kokemuksia? Suosituksia? Tai vaihtoehtoisesti mitä paikkoja kannattaa välttää?
Kiitos! :)- ;) wink
http://bit.ly/Kotikaupungin-tarjoukset tuolla olevan systeemin avulla saa ajan tasalla olevaa tietoa esim. Helsingin kauneussalonkien tarjouksista. Laadukkaat kynnet saa usein tehtyä halpapaikkojen hinnalla.
- Pettynyt ;(
Hei!
Uusien geelikynsien omistajana suosittelen välttämään Amy Nails-nimisiä paikkoja. Itse ostin City dealin kautta lahjakortin Kämpin uuteen pisteeseen (Amy Nails 4) ja petyin pahemman kerran. Ostin jopa siskolleni lahjaksi kortin, mutta eihän sitä voi käyttää, koska kynsistäni tuli aivan karseat ja palvelu oli mitä huonointa! Kynsistä tuli muhkuraiset/täynnä klommoja ja ne halkeili. Kävin näyttämässä viikon sisällä kynsiäni siellä ja varattiin sitten uusi aika korjaukseen. Menin parin päivän päästä ja aikani päälle oli buukattu toinen aika eli seuraavaan päivään meni. Ja korjauksessa sama tyttö teki ihan yhtä huonoa jälkeä! Kynnet ovat todella hirveän näköiset, mutta tuskin auttaa enää heille valittaa. Kaduttaa koko kynsien otto!!Palvelu oli huonoa ja kynsiäni teki kiireen keskellä vuorotellen kaksi ihmistä, koska toinen osasi tehdä vain osan työstä...
Eli menkää todellakin paikkaan, josta olette kuulleet hyvää vaikka maksaisi enemmän. Saan nyt maksaa tuplasti, koska joudun korkauttamaan ne uudellee jossain muualla. Suosituksia Hki keskustassa? - Sara~
Pettynyt ;( kirjoitti:
Hei!
Uusien geelikynsien omistajana suosittelen välttämään Amy Nails-nimisiä paikkoja. Itse ostin City dealin kautta lahjakortin Kämpin uuteen pisteeseen (Amy Nails 4) ja petyin pahemman kerran. Ostin jopa siskolleni lahjaksi kortin, mutta eihän sitä voi käyttää, koska kynsistäni tuli aivan karseat ja palvelu oli mitä huonointa! Kynsistä tuli muhkuraiset/täynnä klommoja ja ne halkeili. Kävin näyttämässä viikon sisällä kynsiäni siellä ja varattiin sitten uusi aika korjaukseen. Menin parin päivän päästä ja aikani päälle oli buukattu toinen aika eli seuraavaan päivään meni. Ja korjauksessa sama tyttö teki ihan yhtä huonoa jälkeä! Kynnet ovat todella hirveän näköiset, mutta tuskin auttaa enää heille valittaa. Kaduttaa koko kynsien otto!!Palvelu oli huonoa ja kynsiäni teki kiireen keskellä vuorotellen kaksi ihmistä, koska toinen osasi tehdä vain osan työstä...
Eli menkää todellakin paikkaan, josta olette kuulleet hyvää vaikka maksaisi enemmän. Saan nyt maksaa tuplasti, koska joudun korkauttamaan ne uudellee jossain muualla. Suosituksia Hki keskustassa?Jep, minä olen myös kuullut paljon huonoa noista Amy Nails -paikoista... En lähtisi sinne ainakaan ihan ensimmäisenä.. :/
- jejejeje
Yks paikka jota kritisoidaan on Itäkeskuksen World Nails kynsistudio. En ole itse käynyt mutta lukenut paljon ihmisten huonoja kommentteja paikasta. Halvat hinnat ainakin.
- march12
Itse olen käyttänyt muutamia kertoja, ja olen ollut todella tyytyväinen. Kynnet kestävät, vähän liiankin hyvin ;)
Ja kun olen antanut vapaat kädet kuvioinnin suhteen, olen saanut upeita ja erilaisia kynsiä. Tarkkaa jälkeä.
Ainoa negatiivinen puoli on putiikin pienuus ja se kun työntekijät puhuvat omaa kieltään keskenään vaikka heillä on asiakas edessään.. Muuten ei valittamista :) - Huhuhuu
Se "vähän liiankin hyvin pysyminen" on vahva merkki vaarallisesta MMA:sta.
Luoja varjele kuinka kalliiksi tämä aika tulee yhteiskunnalle kun jengi saastuttaa itsensä noilla paskoilla. Koska halpaa.
Ala kaipaisi kipeästi säädöksiä ja lakeja. Niin kauan kun ollaan tällaisessa villissä lännessä- vastuu turvallisuudesta on asiakkaalla.
- _Tuulia_
Tietääkö kukaan mitään hyvää paikkaa Kallio-keskusta-akselilla?
- Nails99
Tässä on hyvä studio. Hän tekee joko kotonaan Vantaalla tai Helsingin keskustassa:
www.perfect-lady.webs.com - Tinde^
Kävin Kalliossa kynsihuollossa (kynnet laitettu alunperin muualla) semmoisessa paikassa kuin Pause, ja voin suositella paikkaa. Paikan nettisivuilla ei jostain syystä ole mitään mainintaa rakennekynsistä, kuulin paikasta kaveriltani joka kehui siellä laitettuja kynsiään. Itselläni kynsistä tuli oikein kauniit, ja mikä parasta, ne on kestäneet todella hyvin! En tiedä onko ero aineissa vai tekijässä, mutta ennen kynnet saattoivat katkeilla tai lähteä "repsottamaan" sivusta. Nämä kynnet kasvavat tosi siististi. Olen töissä postissa ja joudun kantelemaan laatikoita jne. ja entiset kynnet joskus katkeili noissa hommissa, mutta nämä ovat kestäneet ihmeen hyvin. Aion kyllä käydä uudestaankin samassa paikassa huollossa. Pitääkin kysyä seuraavan kerran millä merkillä siellä tehdään, jos se hyvä laatu on merkistä kiinni. :)
Niin, nämä minun kynnet on siis geelit, käsittääkseni tuolla Pausessa ei tehdä ollenkaan akryylikynsiä.. - _Tuulia_
Hihi olin lukenu ton Tinden suosituksen, mut googlailin vielä huvikseni muitakin paikkoja Kalliosta ja sitten ihastuin Timangi Beautyyn facebook-sivun perusteella (tai lähinnä ihastuin tähän kuvaan: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=191980740851459&set=a.191980634184803.46259.191973894185477&type=1&theater) ja mietin, että kumpaankohan varaisin ajan, mut ne onkin näköjään sama paikka :)) Ratkespahan sekin ongelma. Tosi kummallista, ettei tuolla Pausen nettisivuilla tosiaan mainita kynsistä sanaakaan. Tajusin vasta Oma kaupungista, että Timangi Beauty toimii Pausen tiloissa. No joo, toivottavasti se on hyvä paikka, koska sijainti ois mulle niin täydellinen (en jaksa lähteä harhailemaan minnekään kauas, kun eksyn kuitenkn :)).
- 21
Ei valitettavasti ole oikean näköiset rakennekynnet vain muoto on ihan väära ja kärki levenee...en menisi!
- kauneusblogi
Itse olen varannut nyt ajan Elizabeth Chanilta Krunikasta. Kirjoitan siitä jutun käyntini jälkeen. Sitä ennen tässä pieni juttu geelikynsistä: http://priceoflookingawesome.blogspot.com/2011/08/kynnet-kauniiksi.html
- yepsis
http://tpsalonki.fi/index.php?page=yhteystiedot
Ihan paras paikka. Nopea ja huolellinen työ ja lompakko kestää hinnat. Osataan myös viilata kynnet keskieurooppalaisen trendin mukaan eikä venäjänlaatikoiksi. - geelikynnet
Tuolta pause / timangi beauty tähän mennessä parhaat kynnet mitä on ollut ja monta paikkaa oon kokeillu kun paikalla tosiaan on väliä! Eikä mitään akryylikynsiä kannata ottaa!
- big-c
Itäkeskuksessa Kynsistudio Diva. Sieltä saat takuu varmasti laadukkaat kynnet ja ammattitaidolla.
- Kynnet
Suosittelen tätä paikka: www.rakennekynnethelsinki.fi
Ihanaaa,ei voi sanoa muuta,olen käynnyt monessa paikassa laitamassa kynnet mutta Liisi on huippu! Olen jo monesti nyt käynnyt ja työnin vuoksi aikavälin on ollut noin 7 viikoa ja en tiedä miten, mutta ei ole ikinä kynsi mennyt rikki tai kuvio haalistunut, aivan loistava.Teen kahta työtä ja opiskelen, joten tekemistä riitä, olen baarimikko osaiakisesti noin 4 kerta viikossa ja uskokaa pois kynnet ovat ihan ehjät ja lostavan kuntoiset koko sen ajan. Suosittelen kaikille!!! (Lokakuussa hän siirtyy töihin Kannelmäkeen. ) - kauneusblogi
Tässä nyt arvostelu yhdestä paikasta: http://priceoflookingawesome.blogspot.com/2011/09/elizabeth-chan.html
- .
Tuossa blogijutussa kyseessä on kyllä geelilakkaus/kestolakkaus tai millä nimellä sitä nyt haluaa kutsua.
- Miriam77
Itse suosittelen katsomaan Facebookista Joy's Nails nimisen paikan. Tekijä on ammattitaitoinen ja mukava ja hintataso hyvä. Tekijä on erikoistunut tekemään koristeluja, joten jos on kiinnostusta saada värikärkiä ja kuvioita tai "timantteja" kynsiin niin täältä saa kyllä laidasta laitaan erityyppisiä kynsiä. Pitää vaan muistaa selkeästi sanoa mitä haluaa. Itse en aina ole osannut sanoa ja joskus on tullut sitten vähän ei niin oman tyyppiset kynnet. Mutta se on siis ollut ihan siitä kiinni etten ole saanut suutani auki oikeaan aikaan.
- Rakennekynnet1234
Kävin tiistaina Kalliossa Pausessa viidennellä linjalla. Työ oli huolellista ja siistiä, ja plussaa suomalaisestä tekiästä. Hygieniä hyvä. Ainoa huonopuoli on että koristelut ei oikein kestävät. Tekijällä itsellään oli kulunut ranskalainen manikyyri. Hyvin tehty mutta kulunut. Nyt itselläni on glitter lakkaus hieman jo kulunut joistain kohdista kärjistä lähinnä. Näkyy jo valkoista glitter hiukkasten väleissä. Muuten tuntuvat kyllä kestäviltä kynsiltä. Huolto Pausessa melko kallis, yli 60 euroa. Mun mielestä se on aika paljon. En tiedä jatkanko paikassa käyntiä kauaa, mutta ainakin menen vielä yhteen huoltoon. Käytössä heillä on Professional geelit.
Moikka! Tuli mieleen tähän ketjuun, jos joku on saanut huonon tuloksen City Dealin lahjakorteilla. Itse olen pettynyt myös työn tulokseen ripsipidennyksissä, jotka otin City Dealin kautta. Tein asiasta s-postilla reklamaation ja sain rahat takaisin :) Joten suosittelen tätä muillekin, jotka ovat rahansa huonoon paikkaan haaskanneet! :)
- Annika H
www.naillux.fi
- Pia324
Kävin tänään kynsihuollossa ja ihana Anastassia teki mulle upeet rakennekynnet
- Liisa
Kävin Grouponin kautta semmosessa paikassa kun Lovely Nails studio.(www.lovelynails.fi) Suosittellen lämpimästi. Nyt on koht 4 viikkoa, niin edelleen kestää ja kauniit....
- monta turhaa kertaa
Mulla taas hänen tekemät kynnet ei kestä. Kävin siellä 3 kertaa ja joka kerralla ensimmäisen viikon aikana joko katkesi tai halkesi. Mukava tekijä, mutta ilmeisesti aineet eivät kestäneet minun käytössä.
- nailfreak
heippa!
Kävin Toisella linjalla kalliossa Sweethair-nimisessä kampaamossa just ottamassa geelikynnet. Ja ihanat tuli! suosittelen!!! - upeakyntinen
Olen nyt pari kertaa käynyt kynsistudio saolla ja olen ollut todella tyytyväinen palveluun ja kynsiin :) Liike sijaitsee annankadulla. Pronails geelit ovat parhaita ja sen perusteella heille meninkin :))
- Tyytyväinen
Olen käynyt jo monta kertaa Kampissa Zenails-kynsistudiossa, http://www.zenails.fi/ Ei ole ihan halvimpia, mutta laadukasta ja huolellista jälkeä. On tosin lähiaikoina muuttamassa Kampista Katajanokalle isompiin tiloihin.
- En menisi..
Itse en kyseiseen paikkaan menisi kynsiä ottamaan. Kuvien perusteella huolimatonta ja suttuista jälkeä (kynsien koristelut/maalaukset & kynsien muotoilu hirveän näköistä). Kallis sijainnin takia, ei laadun. Katso aina kynsistudion kuvagalleriat ja vertaile. Pk-seudulla hyviä mm. Studio Liveli, joka tekee erinomaista jälkeä kohtuu hintaan (75e uudet kynnet, huolto 55e. Käyvät myös paljon koulutuksissa), La Chica tekee myös kauniita kynsiä.
- Sallimunnauraa
Perssilmälläkö kynsiä arvostelet? La chica tekee sellaista paskaa että harvoin näkee liikkeestä niin luokatonta jälkeä.
- Sini
https://www.facebook.com/BeautyStudioChelseaOy?ref=hl
Suosittelen lämpimästi. Olen käynyt siellä sekä ripsien että kynsien huollossa jo 1,5 vuotta ja aina saaneet hyvät palvelut. - johanna5
Kävin Anastassialle! Tosi mukavaa ja ystävällinen. Aina yhtä tyytyväisenä voi olla laadukkaista, kestävistä ja kauniista kynsistä. Ehdottomasti suosittelemisen arvoinen kynsientekijä!
https://www.facebook.com/kynnetkynnet - Suositus
Uniq nails. Yhteystietoja en muista mut ainakin facesta löytyy.
- Paras
En yleensä kirjoittele tänne ,mutta kävin tällä viikolla Anastasiian vastaanotolla ja en ole ikinä tavannut niin lämminhenkistä,empaattista ja sympaattista ihmistä kun hän on,hän huokuu lämpöä ja läsnäoloa koko hoidon ajan. Suosittelen lämmöllä. Tästä löytyy kuva mun näteimmistä kynsistä
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=271528292997283&set=a.217292038420909.1073741826.217288101754636&type=1&theater- Nailson
Nää on varmat paikat, joissa saa hyvät rakennekynnet
Blackout
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.371363902946461.91520.209704872445699&type=3
Ja
Uniq Nails
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.321587447926438.83633.113254215426430&type=3
- jenni11
Kävin Annankadulla Kynsistudio Sao nimisessä paikassa ja olin tyytväinen. Hintakaan ei olut kallis, 55€ koko hoito. Oli joku tarjous.
- geelikynsiaddikti
Ihan parhaat geelikynnet elämäni aikana olen saanut Helsingin Vallilasta paikasta nimeltä Hiushuonelakka. Hyvä ja ystävällinen palvelu ja aivan mahtavaa jälkeä yhteistuumin keksityn kuvioinnin jälkeen. Toinen mistä olen kuullut paljon hyvää on instagramista nimellä löytyvä kohokukkia joka tekee paikassa nimeltä www.eve.fi geelikynsiä.
- Glitterikoukku
Jo vuosia on luottopaikkani ollut HeavenlyNails. Käynyt olen jo vuodesta 2007. Olen keskittänyt kaikki kauneusasiani tänne, koska nykyään silloinen "pikku hoitola" on jo kauneuskeskus, josta saan kaikki. Ensimmäisen kerran menin otattamaan rakennekynnet (2007), sitten ripsipidennykset (2008), hiustenpidennykset (2009) ja täällä hoidatan myös kasvoni, jalkani ja välillä käyn myös hemmotteluhoidoissa tai hieronnassa. Voin lämpimästi suositella! Täällä sinusta oikeasti välitetään!
- Maija123456
Kävin aikaisemmin Kampin Blue Lagoonissa, mutta siellä on kovin persoonaton ja kiireinen palvelu. Joskus olen saanut ranskalaiset rakennegeelikynnet alle tunnissa. Myöhemmin huomasin, että kynnen juuressa oli geeliä klöntteinä, ja kynnet ilmaantuivat nopeasti. Pudonneiden kynsien tilalle olen aina saanut huollon nopeasti, mutta se ei ole vakuuttanut.
Sen sijaan suosittelen Taka-Töölössä Karma Beautya, joka on yhden tekijän yritys. Aurinkoinen asiakaspalvelija, tekee kynnet juuri toiveidesi mukaan ja innostuu koristelemaan. Kynnet ketävät hyvin ja materiaalit ovat laadukkaita. Parasta tässä on kilpailukykyinen hinta! Ajanvarauskalenteri on usein täynnä, mutta itse tiedustelen aikoja esim. Facebookin kautta. - Anni4567
Studio Glamour Helsingissä. www.studioglamour.org
- Anonyymi
Hyvä
- Anonyymi
Hyvä juttu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .975248Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453553Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382467Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2481513Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 831275
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1361125