Helppo laihdutustapa: syö kerran päivässä vatsa täyteen

juoksi-a

Suurimmalla osalla ylipaino johtuu siitä että syövät liikaa. Itse olen todennut, että paino myöksin helpoiten lähtee samalla tyylillä. Siitä ei tahdo tulla mitään, että on jatkuvasti nälässä ja syö vähemmän kuin kuluttaa.

Joten se helppo laihdutustapa: syö kerran päivässä kunnolla. Tykkäät kuitenkin syömisestä, joten syö niin paljon kuin jaksat. Ruoka voi olla mitä tahansa normaalia ruokaa, syö sitä mistä eniten tykkäät! Mutta syö vain kerran päivässä. Jonkun pikku välipalan voi ottaa kerran tai pari, mutta muuten on pärjättävä ilman. Juoda saa niin paljon kuin janottaa, mutta laimenna juomat reilusti vedellä.

Mikä tolkku tässä sitten on, että syö kerran laskematta kaloreita, eikä levitä samaa kalorimäärää pitkin päivää? No ensimmäinen on tietenkin se, ettei mitään kaloreita tarvitse laskea. Toinen on se, että kun syöt itsesi kylläiseksi, elimistö ainakin hetkeksi pääsee pois nälkä- ja puutostiloista. Kolmas on se, että kun syöt paljon kerralla, suurempi osa syömisistä poistuu peräsuolesta, sen sijaan että kaikki imeytyisivät puutteesta kärsivään kehoosi.

85

19352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joonojooehkä

      Mä oon itseasias aika samaa mieltä, että kerran päivässä kunnolla syönti kannattaa. Mutta kyllä sillä on merkitystä mitä syöt, ainakin terveyden kannalta, mutta sähän puhuitkin vain laihdutustavasta:P.

      • olemme yksilöitä

        toisille sopii harvoin ja paljon
        toisille sopii usein ja vähän

        teemme erilaista työtä
        liikumme eri tavoin ja eri määriä
        koostamme ateriamme eri tavalla
        omaamme erilaisen geeniperimän

        älkää heti hyökätkö - joillekin toimii tämä, joillekin joku muu


      • lökjhgnx

        Mä ainakin lihoin tuolla tyylillä.


      • Anonyymi

        Mysimba - https://hespac.com/mysimba.htm Hei! Olen kokeillut mysimba ja minulla se tomi hyvin. Pian tuotteen käytön aloittamisen ja vähärasvaisenpaan ruokaan siirtymisen jälkeen paino alkoi pudota, ja kannusti jatkamaan sinnikkäästi tavoitteissa pysymistä ja laihduttamista. Kuukauden kuluttua olinkin jo 6kg hoikempi ja nyt aion vielä jatkaa tuotteen käyttöä että saisin kesällä esiintyä bikineissä uudessa kropassa:) Suosittelen kokeilemaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mysimba - https://hespac.com/mysimba.htm Hei! Olen kokeillut mysimba ja minulla se tomi hyvin. Pian tuotteen käytön aloittamisen ja vähärasvaisenpaan ruokaan siirtymisen jälkeen paino alkoi pudota, ja kannusti jatkamaan sinnikkäästi tavoitteissa pysymistä ja laihduttamista. Kuukauden kuluttua olinkin jo 6kg hoikempi ja nyt aion vielä jatkaa tuotteen käyttöä että saisin kesällä esiintyä bikineissä uudessa kropassa:) Suosittelen kokeilemaan!

        Onpa kallis!!!!!


    • fghfghfgfgh

      Helppo tapa tosiaan jos haluaa, että kehosta lihaksisto kuihtuu mutta läskit jäävät. Ja sitten olet laiha läski eli laiha mutta kuitenkin löllykkä. Peili kertoo enemmän kuin vaaka.

      • Zone-hippi

        Höpö höpö taas! Mistä näitä "laiha läski" vompatteja oikeen sikiää? =D


      • juoksi-a

        Tietenkin jos treenaat, niin treenin jälkeen tarviit sopivasti hiilareita ja proteiinia tukemaan palautumista ja lihaskasvua. Mutta kun teet sen treenin tyhjään vatsaan, eli et syö 4x päivässä tasaisesti vaan harvemmin, niin läskit lähtee mutta lihakset jää. Treenistä on paras suoriutua läpi ilman energiahöttöjä, varsinkin jos ykkösprioriteetti on painon pudotuksella.


      • Mayja-70
        juoksi-a kirjoitti:

        Tietenkin jos treenaat, niin treenin jälkeen tarviit sopivasti hiilareita ja proteiinia tukemaan palautumista ja lihaskasvua. Mutta kun teet sen treenin tyhjään vatsaan, eli et syö 4x päivässä tasaisesti vaan harvemmin, niin läskit lähtee mutta lihakset jää. Treenistä on paras suoriutua läpi ilman energiahöttöjä, varsinkin jos ykkösprioriteetti on painon pudotuksella.

        Arvasin, että olet mies!
        Miehille sopii - paremmin -syödä kerran päivässä
        niin että liivit soi ja henkselit paukkuu!
        Sitten juoksetkin vielä - 50km kerralla vai?
        Eihän sitä silloin voi käydä kaapilla katsomssa,
        jos olis jotain hyvää jäänyt jäljelle.
        Itsekin olen juuri juomassa aamukahvia, että
        pääsisin juosta pyrähtämään kaupungin ympäri.
        Minäkin syön, mitä tykkään - proteiinia, vihanneksia.
        Aivot ovat enimmäkseen rasvaa, joten olen tarkka, että
        tulee hyvänlaatuisia rasvanokareitakin päivän kuluessa.
        Kahvikuppiin pieni kokos'pala kellumaan - en ole pullaposki!


      • Pahwi
        Mayja-70 kirjoitti:

        Arvasin, että olet mies!
        Miehille sopii - paremmin -syödä kerran päivässä
        niin että liivit soi ja henkselit paukkuu!
        Sitten juoksetkin vielä - 50km kerralla vai?
        Eihän sitä silloin voi käydä kaapilla katsomssa,
        jos olis jotain hyvää jäänyt jäljelle.
        Itsekin olen juuri juomassa aamukahvia, että
        pääsisin juosta pyrähtämään kaupungin ympäri.
        Minäkin syön, mitä tykkään - proteiinia, vihanneksia.
        Aivot ovat enimmäkseen rasvaa, joten olen tarkka, että
        tulee hyvänlaatuisia rasvanokareitakin päivän kuluessa.
        Kahvikuppiin pieni kokos'pala kellumaan - en ole pullaposki!

        http://rantakuntoon.fi/aamupala-paivan-yliarvostetuin-ateria/ kokeile niin tiedät


      • Anonyymi
        juoksi-a kirjoitti:

        Tietenkin jos treenaat, niin treenin jälkeen tarviit sopivasti hiilareita ja proteiinia tukemaan palautumista ja lihaskasvua. Mutta kun teet sen treenin tyhjään vatsaan, eli et syö 4x päivässä tasaisesti vaan harvemmin, niin läskit lähtee mutta lihakset jää. Treenistä on paras suoriutua läpi ilman energiahöttöjä, varsinkin jos ykkösprioriteetti on painon pudotuksella.

        Ime


    • kerran..

      Syö kerran päivässä 5000 kcal annos.

    • weirdworld

      tuo toimii varmasti jos haluaa lihoa.. keho luulee ettei saa ruokaa niin rupeaa varastoimaan energiaa.. mie oon kuullu että paremmin laihtuu jos syö pieniä välipaloja ruuan välillä. kyse on vain mitä laittaa suuhunsa. ei rasvaista, sopivat annoskoot ja vihanneksia ja marjoja. liikuntaa noitten lisäksi niin ihme jos ei laihu. tietysti jos noi ei toimi niin kannattaa ehkä käydä lääkärillä ettei ole vikaa elimistössä. tosin noi ei auta muutamaan viikkoon vielä

      • Zone-hippi

        Mistä se keho sitä energiaa varastoi, jos kokonaisenergiamäärä jää vuorokaudessa pienemmänksi kuin kulutus? Ilmastako?

        Kyllä vähän samantyylinen diettimuoto on jo olemassa muutenkin, jossa syödystä energiasta 70-80% syödään kello 16-18 jälkeen. Ja siitäkin on ihan hyviä kokemuksia ihmisillä.

        Tää on niitä asioita, että toinen sopii toiselle ja toinen toiselle. Pääasia on, että löytää itselleen sen sopivimman tyylin. Joillekin se on kerran päivässä syöminen, joillekkin pienten nokareiden härkkiminen pitkin päivää.


      • hannukerttuli

        Kaikille sopii syöminen kerran vuorokaudessa mutta ei usein syöminen ilman turhaa näläntunnetta ja heittelehtivää verensokeria.. Ihmiskunta on syönyt vain iltaisin satojatuhansia vuosia.. Aamut ja päivät on keräilty ja metsästetty ruokaa ja iltaisin syöty.. Voihan sitä aamulla ja päivälläkin syödä jos haluaa turhaan nälkää nähdä ja kiukutella sekä väsyä verensokerin heittelyn johdosta.. Jokainen raskaankin työn raataja todellakin jaksaa paremmin väsymättä työskennellä kun ei väsytä itseään heti aamusta turhilla hiilareilla ja täten aiheuta itselleen turhaa nälkää.. Ihminen tuottaa syödystä ruoasta energiaa polttoaineekseen jopa kuukaudenkin jälkeen sen syömisestä. Ei sillä ole merkitystä oletko mies vai nainen tai teetkö työtä vai et.. Kaikki me täällä öljyllä ja vedellä toimimme.


      • Pahwi

    • 15+17

      Itsekin huomannut, että maha täytyy syödä täyteen. Ei tule niitä makeanhimojakaan, ja seuraavaan syömiskertaan saattaa mennä viitisen tuntia ilman hampaiden kiristelyä.

      Tuo perinteinen Suomalainen suositushan on, että kuusi pientä ateriaa päivässä, paljon ruisleipää ym ym.
      Ei toimi ainakaan minulla, eikä monella muullakaan kuulemani perustella.
      Kuudella pienellä aterialla on jatkuva nälkä ja makeanhimo. Ruisleipä turvottaa paljon ja lisää ainakin itsellä hiilarihimoa.

      Olen ratkaissut "ongelman" niin, että syön päivässä kolme kertaa, ja joka kerta mahan täyteen. Ruisleivän olen korvannut muulla leivällä. Perunaa en syö juuri koskaan. Ja pastakin on hyvin minimissään. Riisiä käytän joskus.

      Meni vähän offtopic jo... Mutta siis pointtina se, että aikalailla samoilla linjoilla ap:n kanssa. :)

      • Laihduin 26kg

        Jos käy noin, niin se annos on liian pieni. Jos syö kulutusta vastaavat kalorit muutamana ateriana tasaisesti, niin ei ole milloinkaan nälkä, eikä tule ylensyöneeksi ja alkaa laihtua.


      • cuba libre

        Sellainen pikku juju, että keho tottuu pienempiin annoksiin yllättävän nopeasti. Alku aina hankalaa. Liian pieni annos on liian pieni kuitenkin. Kukin taaplatkoon tyylillään. Ja isonkin annoksen saa varsin vähäkaloriseksi sekä yllättävää kyllä, maittavaksi.


    • todella pas-ka ohje

      Tuolla tyylillä minä hankin 27kg ylipainoa. Söin nälissäni kunnolla vain kerran päivässä.

      Sitten kun aloin syömään viidesti päivässä, niin en ole ollut kertaakaan nälkäinen ja olen laihtunut vajaassa vuodessa 26kg, olen jo normaalipainoinen.

    • joonojooehkä

      Ärsyttää ihmiset jotka tyrmää samantien jonkun mitä ei oo ite ikinä kokeillu. Edelleen oon sitä mieltä että tommonen on hyvä juttu ja kehonkoostumus paranee, kun valitsee viel raaka-aineet oikein ja muistaa treenata. Mut toki on niitä muitakin toimivia tapoja.

      • todella pas-ka ohje

        Kokemusta on molemmista tavoista, nälkään syömistä kerran päivässä ja säännöllisellä ruokalurytmillä laihduttaen.

        Pelkän päivällisen syönnillä lihoin pikkuhiljaa 27kg, loppuvaiheessa tuli sellainen 15kg/6v.

        Viime lokakuussa tein elämäntaparemontin ja aloin väkisin sydödä säännöllisesti ja laskin kalorti, söin alussa 700kcal vajausta. Olen nyt laihtunut 26kg. Ei ole ollu nälkä eikä jokapäiväistä ähkyturvotusta.


      • juoksi-a
        todella pas-ka ohje kirjoitti:

        Kokemusta on molemmista tavoista, nälkään syömistä kerran päivässä ja säännöllisellä ruokalurytmillä laihduttaen.

        Pelkän päivällisen syönnillä lihoin pikkuhiljaa 27kg, loppuvaiheessa tuli sellainen 15kg/6v.

        Viime lokakuussa tein elämäntaparemontin ja aloin väkisin sydödä säännöllisesti ja laskin kalorti, söin alussa 700kcal vajausta. Olen nyt laihtunut 26kg. Ei ole ollu nälkä eikä jokapäiväistä ähkyturvotusta.

        Jaahas, itsellä kuitenkin on aivan päinvastaiset kokemukset. Säännöllisesti syömällä sitä painoa kertyi viidessä vuodessa parikymmentä kiloa, vaikka harrastin liikuntaa.

        Nyt on samat painot saatu reilussa vuodessa pois, kun ei enää tarvii pitää vatsalaukkua täynnä pitkin päivää. Joskus syön kunnolla illalla, joskus päivällä, sillä ei mielestäni ole suurta merkitystä. Pari pientä välipalaa saattaa mennä päivän aikana, mutta se ei kaada homman toimivuutta. Ratkaisevaa on se, ettei enää tule väsymystä, vaikka olis pari tuntia syömättä. Insuliini/verensokeritasot/tms eivät enää heittele. Aiemmin olin niiden orja.


      • tee kuten haluat
        juoksi-a kirjoitti:

        Jaahas, itsellä kuitenkin on aivan päinvastaiset kokemukset. Säännöllisesti syömällä sitä painoa kertyi viidessä vuodessa parikymmentä kiloa, vaikka harrastin liikuntaa.

        Nyt on samat painot saatu reilussa vuodessa pois, kun ei enää tarvii pitää vatsalaukkua täynnä pitkin päivää. Joskus syön kunnolla illalla, joskus päivällä, sillä ei mielestäni ole suurta merkitystä. Pari pientä välipalaa saattaa mennä päivän aikana, mutta se ei kaada homman toimivuutta. Ratkaisevaa on se, ettei enää tule väsymystä, vaikka olis pari tuntia syömättä. Insuliini/verensokeritasot/tms eivät enää heittele. Aiemmin olin niiden orja.

        Kysy kennen tahansa lääkärin tai ravitsemusammattilaisen mielipidettä tuohon asiaan, kukaan ei pidä sitä hyvänä ja terveellisenä.

        PS. eikö olisi vielä tehokkaampaa syödä vain joka toinen päivä?


      • juoksi-a
        tee kuten haluat kirjoitti:

        Kysy kennen tahansa lääkärin tai ravitsemusammattilaisen mielipidettä tuohon asiaan, kukaan ei pidä sitä hyvänä ja terveellisenä.

        PS. eikö olisi vielä tehokkaampaa syödä vain joka toinen päivä?

        Menettäisivät työnsä kurjat, kun ihmiset laihtuisivat helposti! Miksei joka toinen päivä? Sopiihan sitä yrittää, siinä vaan alkaa tulemaan hiukkasen nälkä, ainakin niillä energiamäärillä mitä meikäläisen vatsalaukku kerralla vetää.


      • Anonyymi
        juoksi-a kirjoitti:

        Jaahas, itsellä kuitenkin on aivan päinvastaiset kokemukset. Säännöllisesti syömällä sitä painoa kertyi viidessä vuodessa parikymmentä kiloa, vaikka harrastin liikuntaa.

        Nyt on samat painot saatu reilussa vuodessa pois, kun ei enää tarvii pitää vatsalaukkua täynnä pitkin päivää. Joskus syön kunnolla illalla, joskus päivällä, sillä ei mielestäni ole suurta merkitystä. Pari pientä välipalaa saattaa mennä päivän aikana, mutta se ei kaada homman toimivuutta. Ratkaisevaa on se, ettei enää tule väsymystä, vaikka olis pari tuntia syömättä. Insuliini/verensokeritasot/tms eivät enää heittele. Aiemmin olin niiden orja.

        Olen kanssasi samaa mieltä. Olen viiskymppinen nainen ja aina ajatellut, että pitää säännöllisesti syödä ja liikkua. Mutta painoa vaan tulee lisää ja se stressaa.
        Mutta nyt ekaa kertaa kokeilen tätä kerran päivässä syömistä ja täytyy sanoa, että yllätys on suuri kun jaksaa hyvin ja on mukava koota kerran päivässä ateria keskittyen mitä lautaselle laittaa. Eli kasviksia, rasvaa, proteiineja ja tietty vähän hiilariakin. Olen kuvitellut, että nälkäkiukkuhan tästä tulee mutta päinvastoin, ei ole ollut. Tämä on selvästi minun juttuni. Aamukahvin juon ja vettä päivän mittaan. Ehkä jotain kasvisvälipalaa niin se toimii minulla.
        Onneksi edes tässä iässä tajusin, että näinkin voi tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kanssasi samaa mieltä. Olen viiskymppinen nainen ja aina ajatellut, että pitää säännöllisesti syödä ja liikkua. Mutta painoa vaan tulee lisää ja se stressaa.
        Mutta nyt ekaa kertaa kokeilen tätä kerran päivässä syömistä ja täytyy sanoa, että yllätys on suuri kun jaksaa hyvin ja on mukava koota kerran päivässä ateria keskittyen mitä lautaselle laittaa. Eli kasviksia, rasvaa, proteiineja ja tietty vähän hiilariakin. Olen kuvitellut, että nälkäkiukkuhan tästä tulee mutta päinvastoin, ei ole ollut. Tämä on selvästi minun juttuni. Aamukahvin juon ja vettä päivän mittaan. Ehkä jotain kasvisvälipalaa niin se toimii minulla.
        Onneksi edes tässä iässä tajusin, että näinkin voi tehdä.

        Samaa mieltä kanssasi. Olen parantanut diabetekseni syömällä vain kerran päivässä. Ei välipaloja, vähän hiilareita. Paljon kasviksia, oliiviöljyä rasvana ja tietenkin proteiinia. Kahvia teetä ja vettä. Kannattaa googlata autofagia ja löytää tietoa kehon omasta parantamisesta. Tässä ketjussa on paljon vanhentunutta ja väärää tietoa.


    • joylipainoindeksin

      Olen lihonnut 10 kg 10 vuodessa, tässsä syyt lihomiseeni:

      -ennen en syönyt aamupalaa. aamukahvi vaan ja baanalle....nyt on peloteltu etttä pitää syödä hyvä aamiainen, muuten ei uskalla lähteä ovesta ulos, tuntuu...

      -nuorena tuli liikuttua enemmän....ajan kuluksikin, kun ei ollut ietokoneita, älypuhelimia joita näptäillä pitkin päivää, kymmeniä tv-kanavia

      -elämme syömiskulttuurissa : laskin kerran että yhtenä päivänä tuli kanavilta 13 ruokaohjelmaa, kyllä se vaikuttaa.....

      -ruokalusikatkin on isompia kuin ennen. minulla on ikivanha ruokalusikka, se näyttää teelusikalta nykyajan lapion rinnalla. nykyäikana tuntuu että ruokaa todella mätetään sisään kunnolla....

      -ennen tuli perjantaina ostettua sixpack,, ennen isompia pakkauksta ei ollut nyt 24 kpl salkku on vakio ja kätevä kannettava. ja se juodaan viimeiseen tippaan.

      • AA-kerhoon oitis

        Juoppo.


      • hannukerttuli

        Kaikille sopii syöminen kerran vuorokaudessa mutta ei usein syöminen ilman turhaa näläntunnetta ja heittelehtivää verensokeria.. Ihmiskunta on syönyt vain iltaisin satojatuhansia vuosia.. Aamut ja päivät on keräilty ja metsästetty ruokaa ja iltaisin syöty.. Voihan sitä aamulla ja päivälläkin syödä jos haluaa turhaan nälkää nähdä ja kiukutella sekä väsyä verensokerin heittelyn johdosta.. Jokainen raskaankin työn raataja todellakin jaksaa paremmin väsymättä työskennellä kun ei väsytä itseään heti aamusta turhilla hiilareilla ja täten aiheuta itselleen turhaa nälkää.. Ihminen tuottaa syödystä ruoasta energiaa polttoaineekseen jopa kuukaudenkin jälkeen sen syömisestä. Ei sillä ole merkitystä oletko mies vai nainen tai teetkö työtä vai et.. Kaikki me täällä öljyllä ja vedellä toimimme ;) eikä varastoidu ylimääräinen rasva kehoon tällä tyylillä kuten syömällä usein koska tulee ulos rööristä kaikki mitä ei kuluta!


    • niinkerta

      15 vuotta sitten

      kun oli nuori ja hurvaton;)

      laihdutin puolessa vuodessa 40kg syömällä VAIN maanantaisin :o

      • alipainoinen

        Minä syön vain kerran vuodessa. Jouluna.


    • laihduttaja

      Toi on tyhmä tapa ei helppo tapa. Jos haluu laihtuu niin syö pieniä aterioita 4 kertaa päivässä ja harrastaa liikuntaa tarpeeksi niin laihtuu varmana

    • Semmoista.

      Älkää ihmiset leikkikö liian tietäväisiä jos ette oikeasti tiedä.

      MInä laihduin 45kg muutamassa kuukaudessa syömällä vain kerran päivässä vatsani täyteen. Kolesteroliarvoni laski ja verenpaineeni normalisoitui. Onko se epäterveellistä?

      En näytä myöskään "laihalta läskiltä" vaan lihakseni piirtyy mykavasti eikä lössöä juurikaan ole.

      • M54

        Näin se juuri menee. 1-2 kertaa riittää mullekkin. Jonku päivän totuttelee niin keho tykkää. Terveellisiä ruokia etupäässä. Tuskin luonto on aikoinaan tarkoittanut että syödään sitä ja sitä niinmonta grammaa ja kolmen tunnin välein. Ei ollu kelloja eikä puntareita joskus aikoinaan.


    • Miksu24

      Syön kerran päivässä niin paljon kuin mahaan mahtuu ja vatsani pystyy sulattelemaan ilman ongelmia koko satsin. Duunikaverit vitsailee että syön lounaspaikan konkurssiin ja sanovat mahaani mahtuvan järkyttävästi ruokaa. Vartaloni on lihaksikas sporttinen mutta ei läski. Olen heidän kanssaan samaa mieltä, että vatsaani todella mahtuu kerralla hämmästyttävä määrä ruokaa ja silti maha ei kasva rantapalloksi. Kerralla paljon syöminen näkyy aivan oikein vessassa käydessä ja usein kauhistelen pöntöllä istuessani sitä miten sisääni on mahtunut niin iso pythoni joka työntyy peräsuolesta kerralla ulos.

      • Miina+

        Sun vatsalaukku on jotakunkin nyrkkisi kokoinen. Siitä se syömäsi eväs lähtee seilaamaan suolistoon, jota on metrimäärältään kymmeniä. Kun ruoka siirtyy vatsalaukun kautta menemään eteenpäin, alat tuntea nälkää. Jos se mättö, mitä olet elimistölllesi antanut, on huonolaatuista niin elimistö muuttaa sen sisäelinrasvaksi tai jemmaa sen jokonkin paikkaan, joka on sun nahkasi sisällä. Ei ole olemassa mitään varavatsaa johon voit säästää , ja jos toi sun metodi syödä ja p...aa on elämäsi tarkoitus , ole onnellinen.


      • fghhgfhdfgjgjdgfjgf

        Kyllä maha venyy! Etkö ole ikinä nähnyt ennen ja jälkeen -ahmimiskuvia bulimikosta? Samoin ahmimishäiriöpotilaat ovat venyttäneet mahansa pilalle. Normaalin kylläisyydentunteen saavuttaminen kestää vuosia, eli se aika on vain syötävä kurinalaisti järjen mukaan, kun maha on venytetty pilalle.

        Meille opetettiin koulussa, että mahan vetoisuus on litra. Kahvikupillinen on mahanohituspotilaan (laihdutusleikkaus) mahan tilavuus. Vertaa esim. virtsarakkoon. Normaalisti se ei ole yli 500 ml:inen, mutta pystyy venymään jopa usean litran vetoiseksi (eikä siis sen jälkeen enää toimi normaalisti). Potilailta on katetroitu jopa 4 litraa virtsaa (siis siitä 500 ml:n vetoisesta paikasta).

        Itselläni on refluksia, ja ruoka ei siirry suoraan mahasta suoleen, vaikka kuinka toivon niin. Saatan pahimmassa vaiheessa puklailla edellisen päivän ruokia vielä seuraavana päivänä.


    • lrkqwje

      Mulle ei sovi jatkuva ruoan tissuttelu. Kun syön, en pysty lopettamaan vähään. Siksi syön kolme ateriaa ja se sopii mulle. Aamulla en syö kovin paljon, mutta lounaalla reippaasti ja illallisella hieman vähemmän. Jos syön vaikka 5 ateriaa päivässä, syön joka kerran paljon, joten parempi näin. Jatkuva syöminen sitä paitsi pitää ruoan jatkuvasti mielessä enkä halua sitä. Tavallinen elämä säännöllisine tavallisine aterioineen on mulle paras malli. Ei ole nälkä eikä liho.

      • kerralla paljon

        Ihan sama juttu. Laihdutan nyt 1500 kalorilla päivässä, ja hyvin on paino tippunut. Jos söisin 4 kertaa päivässä en saisi mitenkään sovitettua tuota kalorimäärää järkevästi koko päivälle niin että aina kun syö olisi edes nälkä. Olo on jatkuvasti täysi, kun syön usein ja vähemmän. Sen sijaan paljon parempi olo tulee harvoin ja paljon syömisestä. Itselläni suolikin toimii paremmin. Yksilöllistä.


      • Hannukerttuli

        Kaikille sopii syöminen kerran vuorokaudessa mutta ei usein syöminen ilman turhaa näläntunnetta ja heittelehtivää verensokeria.. Ihmiskunta on syönyt vain iltaisin satojatuhansia vuosia.. Aamut ja päivät on keräilty ja metsästetty ruokaa ja iltaisin syöty.. Voihan sitä aamulla ja päivälläkin syödä jos haluaa turhaan nälkää nähdä ja kiukutella sekä väsyä verensokerin heittelyn johdosta.. Jokainen raskaankin työn raataja todellakin jaksaa paremmin väsymättä työskennellä kun ei väsytä itseään heti aamusta turhilla hiilareilla ja täten aiheuta itselleen turhaa nälkää.. Ihminen tuottaa syödystä ruoasta energiaa polttoaineekseen jopa kuukaudenkin jälkeen sen syömisestä. Ei sillä ole merkitystä oletko mies vai nainen tai teetkö työtä vai et.. Kaikki me täällä öljyllä ja vedellä toimimme ;)


    • Nälkäkurki

      Itse syön nykyiset 1350 päiväkaloriani muutaman tunnin sisään, yleensä päivällisen ja sen päälle jälkiruoaksi tölkin limpparia ja jotain hyvää kaloreiden rajoissa (kalorit kuitenkin aina täyteen). Paino putoaa hissukseen, mutta putoaa silti, ja olo on hyvä, jollei jopa erinomainen. Jostain ihmeen syystä en ole kokenut varsinaista näläntunnetta enää aikoihin.

      Nuorempanakin tuppasin usein syömään näin, joskin yritin silloin aina korjata tapojani, kun minulle väitettiin moisen olevan epäterveellistä. Kaikille tämä ei varmaan sovi, eivätkä kaikki tähän todennäköisesti edes pysty, mutta itselläni se siis toimii mainiosti.

      • cuba libre

        Aika nälkästä touhua. Jos joskus tuntuu huonolta, niin nosta hieman kaloreita. Pidemmän ajan mekanismit saattaapi jossain vaiheessa potkasta päälle. Mutta monet menkanismit reagoivat muutamassa päivässä, mikä on hyvä, kun vaan on maltillinen. Eli kovaan nälkään ei tarvitse syödä sitä tapposettiä, mutta se pitää huomioida, eikä ruveta taistelemaan, muutoin sitä repsahtaa sitten seuraavalla kierroksella kun elimistö ottaa taas yhden lisävaihteen silmään.


      • Nälkäkurki
        cuba libre kirjoitti:

        Aika nälkästä touhua. Jos joskus tuntuu huonolta, niin nosta hieman kaloreita. Pidemmän ajan mekanismit saattaapi jossain vaiheessa potkasta päälle. Mutta monet menkanismit reagoivat muutamassa päivässä, mikä on hyvä, kun vaan on maltillinen. Eli kovaan nälkään ei tarvitse syödä sitä tapposettiä, mutta se pitää huomioida, eikä ruveta taistelemaan, muutoin sitä repsahtaa sitten seuraavalla kierroksella kun elimistö ottaa taas yhden lisävaihteen silmään.

        Nimimerkki oli siis ehkä vähän harhaanjohtava, olen laihduttanut pian vuoden ja syönyt tähän malliin jo liki puolisen vuotta, tosin kalorit ovat vähentyneet parillasadalla lähtölukemista (ja paino kymmenellä). Huonoa oloa ei siis ole tullut kertaakaan, eikä repsahduksia tapahtunut. Kerran kuussa ylitän kyllä kalorit, yleensä ravintolassa syömällä leffassa mussuttamalla, mutta muuten pysyn rajoissa (helposti).


      • cuba libre
        Nälkäkurki kirjoitti:

        Nimimerkki oli siis ehkä vähän harhaanjohtava, olen laihduttanut pian vuoden ja syönyt tähän malliin jo liki puolisen vuotta, tosin kalorit ovat vähentyneet parillasadalla lähtölukemista (ja paino kymmenellä). Huonoa oloa ei siis ole tullut kertaakaan, eikä repsahduksia tapahtunut. Kerran kuussa ylitän kyllä kalorit, yleensä ravintolassa syömällä leffassa mussuttamalla, mutta muuten pysyn rajoissa (helposti).

        Kun homma toimii, niin siihen toimiva sanonta on: If it works, don't fix it :) Hiisiäkös sitä silloin muuttelemaan.

        Varovaisella skeptisyydellä suhtaudun tuohon 1350kcal arvioosi, mutta sinähän sen parhaiten tiedät. Eipä sillä lopulta niin merkitystä ole, absoluuttisella kalorimäärällä mitä syöt päivässä. Oli se sitten 1350 tai 1800.

        Nimittäin itse huomasin, että söin enenmpi kuin mitä luulin. Ja se oli hyvä uutinen se, ettei ollutkaan mitään hiton säästöliekkejä vaan ihan normilukemissa aineenvaihduntani pörisee. Siinä joku 3300kcal/d on kulutukseni näillä liikunnoilla, painoa 90kg, painoindeksi vajaat 25.


    • kukin tyylillään

      Minäkin olen ihmetellyt noita 5-6 kertaa päivässä syöviä.

      Minä en ainakaan EHDI syödä niin monta kertaa. Pitäisi olla eväitä mukana, kaiken maailman välipaloja. Elämääni mahtuu muutakin kuin syömisen ajattelu.

      Ihan hyvin pärjää syömällä aamupalan ja iltaruoan.

    • näin.ollen

      Näköjään toimii tuo syö kerran päivässä. Laihanpuoleinen tuttu syö kiinteää ruokaa vain kerran päivässä ja illalla vaan nestemäisiä juttuja. Olen itse yrittänyt laihduttaa vaikka miten... lihon jos syön monta kertaa päivässä. Terveellistä päivällistä tykkään syödä paljon, joten minulle sopii se kerran päivässä myös. Nyt on jo vatsa litteämpi. Kärsin ärtyvästä suolesta, pelkkä hapanleipä turvottaa. En siis napostele sitäkään. Kaikkeen tottuu.

    • hkäkhähähäk

      Tuo voi onnistua jollakin, mutta aika monella - sekä yli- että normaalipainoisella - on refluksia. Kun mahan syö ylitäyteen, niin ruuansulatusongelmat lisääntyvät. Kuten närästys. Kamala vaiva pahimmillaan. Silloin olisi mieluusti kokonaan syömättä.

      Toinen ongelma on mahan venyminen. Normaali kylläisyydentunne ei pääse ikinä kehittymään, jos periaatekin on syödä ahmimalla. Muuten voisi kuvitella, että ähkyyn syöty maha olisi tavallaan ruokavarasto, eli todennäköisesti energia riittää siitä pitkäksi aikaa. Toisaalta huoneenlämpöön jätetyt ruoatkin pilaantuvat. Miten sitten ruoka ylitäyteen syödyssä pötsissä?

      Asia vaatisi varmaan tarkempaa tieteellistä tutkimusta!!!

      Itse olen normaalipainoinen ja syön 3 x/pv, ei välipaloja. Annoskokoni ovat varsin suuret. Joinakin päivinä saatan syödä vain kahdesti. Väliaikoina juon vain vettä. Välipalat (energiapitoiset juomat mukaan lukien) ovat varmasti haitallisinta ja turhinta aikuiselle ihmiselle.

      Kuulemma vauvankin runsas imeminen on enemmän vallankäyttöä kuin todellista tarvetta: Tiheällä imemisellä vauva varmistaa, että äiti ei tule uudelleen raskaaksi liian pian ja synnytä hänelle kilpailijaa. Joillakin eläimillä poikaset jätetään yksin, ja emo käy syöttämässä niitä vain kerran päivässä (jänikset).

    • warriordietti

      Olen yli vuoden syönyt elänyt syömällä kerran päivässä, joskus napostelen iltaisin. Kerran päivässä on itselleni äärettömän hyvä tapa pitää itseni hyvässä kunnossa. Aamulla töihin, päivätauolla tunnin treenit ja treenit vedän tyhjin vatsoin ja treenit jaksaa painaa vaikka kuin kovaa. Vasta iltapäivällä treenien jälkeen syön kuin hevonen, loppupäivän kasvattelen lihaksia ja otan rennosti, vaikka illalla vielä teen töitä :)

      Lukekaa lisää, warrior-diet.
      http://pessipeura.blogspot.fi/2011/10/warrior-diet.html

      https://pakkotoisto.com/threads/warrior-diet.73584/

      • hehehehehehe

        Pikkutyttö Pessin blogi, heh


      • Mayja-70

        Minä aion kokeilla tätä! Kesällä haluaa liikkua,kuntoilla,
        eikä se luonnista "vatsarepulla". Warrior'dietti!
        Tuntuu järkevältä, että antaa ruansulatuksen levätä 20h.

        Syöminen ja juominen on tapa seurustella ja kuluttaa aikaa.
        Löhöillä ja levitä.


    • jaana46

      Olen nyt lähipäinä ollut syömättä joskums saatan syödä kerran päivässsä ruohan niin hyvin oöen voinut tää asti
      ahdistelu ja resti

    • asiaan_perehtynyt

      Pitää vain katsoa kummasta sen energia tarpeen ammentaa, joko hiilihydraateista tai eläinperäisestä rasvasta. Hiilihydraatit, kun ei pidä nälkää pitkään loitolla, niin taas haetaan kaapista jotain sopivaa purtavaa ja yleensä se on lisää hiilihydraatteja eli kierre jatkuu. Jos aamiainen on kunnollinen esimerkiksi muna-pekoni aamiainen, niin sillä pärjää taatusti pitempään kuin puuro-voikkoleipä (rasvatonta maitoa ja margariinia)) aamiaisella.

      • omenakulho

        Hedelmiä napaan pysyy nälkä loitolla. Runsasrasvainen ruokavalio lihottaa varmasti, sipsipussi suklaalevy pähkinät porsaankylki tms.


      • parsakaalionpop
        omenakulho kirjoitti:

        Hedelmiä napaan pysyy nälkä loitolla. Runsasrasvainen ruokavalio lihottaa varmasti, sipsipussi suklaalevy pähkinät porsaankylki tms.

        Sipsipussi (perunaa ja rasvaa), suklaalevy (sokeria ja rasvaa), mikä näillä on yhteistä? Tyhjiä kaloreita, ei ravintoa.
        Ainakin oma ruokavalioni pitää minut hoikkana ja hyväkuntoisena, vaikka syön suosituksia enemmän rasvaa. Syön päivittäin pähkinöitä, aamiaisella on aina kananmunia, lohta tai jauhelihaa tai smoothiessa kookosmaitoa tai kookosöljyä, mutta myös kasviksia tai marjoja. Mutta en syö sipsejä enkä kaupan suklaata. En myöskään karkkia tai kaupan jäätelöä. Syön hyvin vähän tuotteita, joissa on lisättyä sokeria muutenkaan.


    • lässki

      Kerran päivässä vatsa täyteen tyyli lihottaa ja saa elimistön toimimaan säästöliekillä. Kerron nyt vuosien kokemuksesta. Yritän syödä neljä kertaa päivässä edes jotain ja paino on pudonnut kuukaudessa melkein 20kg, tosin lähtöpaino oli toista sataa ja päivittäiset kalorit vaihtelee 300-500 välissä, joskus 1500 menee ylikin mutta harvoin.
      Hetkittäiset huimaukset ja ainainen nälkä kyllä vaivaa, mutta paino laskee.

      • Mayja-70

        Miten säästyt aliravitsemukselta 300-500kcal/pvä?
        Onko sitä laihduttava 20kg/kk, että olisi tyytyväinen?
        Armahtaisit kehoasi edes 3kk:ta liikuntaa ja ravintoa.
        Häviääkö nahkasi taivaan tuuliin, vai jääkö roikkumaan?
        Olen nähnyt tuloksia kenguru-vatsoista.
        Leikkauksien jälkeen on mahtavat kivut ja arvet.
        Miten on?


      • Ihanvarmaanjuu

        Paino ei voi kuukaudessa pudota 20 kg. Fysiologinen mahdottomuus.


    • MrJuha82outolintu

      En tiedä.
      Minä en tied.
      Mie en tiedä mistään mitään.
      En tiedä kuka on oikeassa.
      Pitäskö syödä paljon vai vähän??
      En tiedä, mahdoton tietää.
      Ei voi pikkupäine Juha tietää =)
      TEhhää niin, ettei syödä ollenkaan 5 päivän aikana, niin johan paino tippuu =)
      Taitaa sitten tulla kilot takas, kun on hirmunälkä =)

    • Pläski

      Yli 10 v syönyt pelkästään iltaisin /öisin kerran vuorokaudessa.. Ei paino-ongelmia, univaikeuksia eikä kiukuta.. Verensokeri pysyy kokoajan tasaisena. En ymmärrä miksi tuli tuhlattua aikaa ennen päivällä syöntiin...

      • Luomustivatsatäyteen

        Normaalisti tuolla konstilla ei verensokeri pysy tasaisena. Tuo on tehokkain tapa sairastua 2. tyypin diabetekseen.


    • 123123123123

      Itselle riittä jos syö aamulla ja sitten tuossa 17_19:00 aikoihin kunnon aterian. Ei mitään mättöä vaan ihan normi lasimaitoa, näkkileipää perunaa kastiketta salaattia..... Sellainen huoltoaseman noutopöytäannos järkevällä annoskoolla. Ei ole nälkä jatkuvasti eikä makeanhimoa ja paino pysyy kurissa.

      Minusta tärkeintä on ettei enään jumakauta lihoa lisää vaan pysyisi nyt ainakin niissä kiloissa ellei laihtumaan pysty. Superkuurit tuovat vain kilot tuplana takaisin.

    • Arvoisat_paukapäät

      Se on kuulkaa arvon pölvästit ihan yksi lysti, syökö kerran päivässä vai kerran tunnissa. Ihan sama on myös, mitä syö. Ihminen laihtuu, kun saa ravinnosta vähemmän energiaa kuin kuluttaa. Ihminen lihoo, kun energiaa tankataan kulutusta enemmän. Kun energiansaanti ja -kulutus ovat tasapainossa, ihmisen paino pysyy suunnilleen olemassa olevalla tasolla. Se, syökö päivän kalorit yhdellä vai useammalla aterialla, on jokaisen oma asia. Yksi tapa sopii toiselle, toinen toiselle. Itse olen kokeillut molempia, mutta säännöllisesti syömällä mieliala pysyy tasaisempana. Kilot lähtevät yhtä hyvin molemmilla tavoilla.

    • vajaa.100g.päivässä

      Minun lisäkilojen kertyminen loppui parempaan suuntaan vanhalla keinolla. Keräkaalia suolalla ja currylla maustettuun veteen.
      Koska olen jo eläkeukko, minulle riittää vahva aamiainen. Jos tulee n älkä, syön kaalia. Iltapalaksi vain keitetty kanamuna ja jugurtti riittää.
      Mikä erikoisinta sudenälkäni liukeni mäkeen tällä uudella ravintosysteemillä. Paino on pudonnut kuukaudessa vain 2 kg, mutta olen h y v i n tyytyväinen nykytilanteeseen.
      Sekä polvet ja nilkat ovat melko sököt. painon pienikin väheneminen on hyvä. Sippiäijänä säästän jopa ruokamenoissa.

    • Tyhmääsyödäkokoajan

      Minä laihdutin 25kg niin, että söin 2-3 x päivässä hiilihydraatteja rajoittanut. Joten kyllä tuo noin 3h välein syöminen ei ainakaan minulla toimi

    • Helppoutta

      Olipa mielenkiintoista väittelyä. Itse ole treenannut lujaa 3v ja syönyt tiheästi ja terveellisesti. Jatkuva nälkö silti ja läskiäkin kertyi lihasten lisäksi. Sitten tuli 2v tauko treeniin ja läskiä kertyi. Nyt olen noin 7kk treenannut kovaa ja airobista päälle ja syön vain illalla yhden aterian, jossa kala, kasvikset, vihannekset ja hedelmät ja ainoana maitotuotteena raejuustot. Lisäksi on lisäravinteet ja vitamiinit ja öljyt. Kroppa parhaassa tikissä koskaan ja hienoista lihasmassan kasvua ja kaikki "entiset" lihakset palautunut. Itselläni syönti kerran päivässä on parasta ja ei todellakaan estä lihaskasvua ja treenaamista.

    • 754754

      Kun itse laihdutin 35kg puolessa vuodessa, tein juuri noin että söin yhden kunnon aterian päivässä, lounaan, ja aamiainen ja illallinen hyvin pieniä. Usein aamulla vain esim banaanin, illalliseksi esim tonnikalapurkin ja porkkanan. Töissä lounaaksi sitten kunnon ateria jo 10.30 jolla nälkä pysyi pois 18-19 asti. Hyvä puoli tässä on että yöksi hyvin vähän energiaa kehoon, laihtuu nukkuessa. Illalla ei kannata syödä paljon, nälkä ei haittaa nukkueassa ja laihtuu huomaamatta. Lihakset muuten kasvoi koko tuon ajan ennen kuin joku väittää muuta, ruokavalio proteiinipitoinen ja lihastreeniä 3 kertaa viikossa.

    • Anonyymi

      Itellä on myös kokemusta kerran päivässä syömisestä, ja mulle se on toiminu. En vois kuvitella syöväni monta kertaa päivässä!
      Näin syömishäiriön kokeneena, tai osittain jossain määrin vieläkin sitä poden, nii tämä tapa on fine. Joskin se mitä syön on ehkä riittämättöntä energian suhteen. Hedelmä, marjoja tyyliin..
      Anyway, näköjään lihon silti!!!!

      • Anonyymi

        Hiilihydraatti muodustuu eläimistössä glykoosiksi eli läskiksi. Lihan Läski on glykoosia ja ihmisen vatsa pilkkoo siitä hiilihydraatia. Lihasta saa siis kaiken mitä ihminen tarvitsee pärjätäkseen. Lisähiilarit kuten Peruna, Riisi, Taikinat eli viljatuotteet ovat pääpiirteittään glykoosia eli juuri sitä mitä liika saannissa elimistö alkaa tallettamaan vartaloon läskiksi tai rasvavarannoksi. Olut on hyvä glukoosilähde, kaljamahasuomi kiittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiilihydraatti muodustuu eläimistössä glykoosiksi eli läskiksi. Lihan Läski on glykoosia ja ihmisen vatsa pilkkoo siitä hiilihydraatia. Lihasta saa siis kaiken mitä ihminen tarvitsee pärjätäkseen. Lisähiilarit kuten Peruna, Riisi, Taikinat eli viljatuotteet ovat pääpiirteittään glykoosia eli juuri sitä mitä liika saannissa elimistö alkaa tallettamaan vartaloon läskiksi tai rasvavarannoksi. Olut on hyvä glukoosilähde, kaljamahasuomi kiittää.

        Tutkittuania hiilareita tulin siihen tulokseen että Riisissä on on glykoosi parhaassa muodossa ihmiselle, eli juuri siinä muodossa jota ihminen haluaa ilman pilkkomista. Isot kasat riisiä ja baanalle, ja näin tekee huippu-urheilijat. Ennen suoritusta siis paljon riisiä ja jaksaa painaa 100m tai 34km.


    • Anonyymi

      Olen itsekin miettinyt kuumeisesti miten saisin ruokailutottumuksillani keski-iän (mies) tuoman turvoneen vatsani pienemmäksi. Tuota yhden lämpimän aterian vaihtoehtoa olen myös miettinyt. Eli jos söisin aamupalan esim. 2 dl maustettua jugurttia, yhden makkara-juusto-voileivän ja 3 isoa mukillista kahvia sokerilla ja maidolla. Seuraavan kerran jos söisi sitten vaikka lämpimän pääaterian noin kello 16- 17 ja illalla korkeintaan ja viimeistään kello 20 : 30 esimerkiksi kaksi ruisleipäpalaa tonnikalalla öljyssä ja juustosiivut päälle. Juomana pitkin päivää joko vettä tai lantrattua omenatäysmehua ja tietenkin iltapäiväkahvi 2 isoa mukillista kahvia sokerilla ja maidolla. Kuulostaako liian paljolta, kun en harrasta juuri mitään liikuntaa paitsi töissä seisomatyö ja ajottain ruumillistakin keskiraskasta.

      • Anonyymi

        No ei kovin hyvä. Sokeri ja tavallinen maito pois kahvista,ja maustettu jugurtti pois,eli vaihda jugurtti vaikka esim:kreikkalainen luonnon jugurtti ja laita siihen,banaania marjoja,ruisleseitä pähkinää,niin paljon jäisi sokeria pois ruokavaliosta. Ja syöt vain 1-2krt pv. Kunnon ruoka iltapäivällä ja iltapala pari tuntia ruuan jälkeen. Ei välipaloja eikä aamupalaa. Kahviin parempi laittaa kauramaitoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kovin hyvä. Sokeri ja tavallinen maito pois kahvista,ja maustettu jugurtti pois,eli vaihda jugurtti vaikka esim:kreikkalainen luonnon jugurtti ja laita siihen,banaania marjoja,ruisleseitä pähkinää,niin paljon jäisi sokeria pois ruokavaliosta. Ja syöt vain 1-2krt pv. Kunnon ruoka iltapäivällä ja iltapala pari tuntia ruuan jälkeen. Ei välipaloja eikä aamupalaa. Kahviin parempi laittaa kauramaitoa.

        > Kahviin parempi laittaa kauramaitoa.

        Mikähän tähän mahtaa olla syynä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        > Kahviin parempi laittaa kauramaitoa.

        Mikähän tähän mahtaa olla syynä?

        Lue netistä maidon haitat ja hyödyt. Mun mielestä se ei ole terveellistä edes käyttää maitoa kun se on pastoröitu pilalle. Mutta jos ei vatsaa turvota maito niin käyttää sitten vaan😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue netistä maidon haitat ja hyödyt. Mun mielestä se ei ole terveellistä edes käyttää maitoa kun se on pastoröitu pilalle. Mutta jos ei vatsaa turvota maito niin käyttää sitten vaan😁

        Mitä alkukantaisempi ihminen, sen vähemmän sietää laktoosia. Runsaslaktoosinen ruokavalio on assosioitunut tutkimuksissa korkeampaan moraaliin ja sivistystasoon.


    • Anonyymi

      Hei,olen aloittanut tällaisen syönti paaston tälla viikolla,maanantaina vielä oli normi syönti se 4krt päivä. Ja tiistaina aloitin..syön iltapäivällä siinä 5 aikaan kunnon ruuan ja tummaa leipää,ja siinä 7 aikaa illalla smoothien missä marjoja,avokadoa 1 banaani,vähän kauramaitoa pähkinöitä,siemeniä tms. Aamulla laitan kahviini kookosöljyä javähän voita,niitä menee 2 mukillista,ja juon vettä 1-1,5litraa päivässä. Nälkä on mutta ei sellaista nälkää mikä oli sillon kun söin 4-5krt päivässä. Aion kokeilla tällä tavalla niin kauan kunnes paino tippuu,olisi 15kg yli painoa. Nyt on 4 päivä näin ja olo on hyvä😄

    • Anonyymi

      En usko, että esim. sokeritasapaino tuosta tykkää hyvää.

      • Anonyymi

        Mä itte tällä viikolla sunnuntaina alotin ”paastoamaan” no en nyt silleen mut tavallaan, aamupalaa en syö, syön pienen lounaan koulussa (ettei kaverit ihmettele), saatan syödä mysli patukan, todella harvoin enään syön päivällistä tai iltapalaa, hyvin on toiminu. Paastoamisen alotin sen 5 pv sitte mut oon viimesen kuukauden aikana vähän koittanu laihduttaa ja kun alotin painoin abt 64,1 kiloa ja nyt about 59,8 eli toimii hyvin👍🏻


    • Anonyymi

      Huhaata! Laita netin haku sairaalan ruoka ajat sama sivu on mitä syövät esim. kello 8. kello 11.30. kello 14. ja kello 16.30. vimenen kello 19. Nälkäää et näe koti ruokaa ja sinä kellon kohdalla on nimi sille . Ihminen joka laihtui samalla systemillä nälkä näkemättä 40 kg. kesti 5 vuota. Noudataa yhä sitä eikä kilot tulut takaisin. Toinen samalla systemillä lahtui 30 kg. kesti 3 vuotta. Molemat olivat ikuisia lahdutajia. Otivat haltun kelon ajat ravinolle. Tossa yksi tuttu raskaasti ylipainoinen. Syön vain kerran päivässä illalla.Tupakoi ja käy kaljalla silloin tällöin. Sinä sinulle joka ehdotti ravintoa yksi kerta päivässä.

    • Anonyymi

      Tämä on aivan toimiva laihdutuskonsti.

      Minäkin olen laihtunut tällä tavalla tehtynä kaikista parhaiten.

    • Anonyymi

      Gn verensokerille :D

    • Anonyymi

      Nut murjasit kyllä höpötin höpöjä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe