Mikä sai sinut ihastumaan juuri

häneen?

Mikä piirre ulkonäössä tai muu ominaisuus sai sinut ihastumaan juuri häneen? Mietin tätä kun vaikuttaa että muut löytävät uusia kumppaneita niin helposti että tahtoisin parantaa omia mahdollisuuksia tietämällä kuinka toisen saa kiinnostumaan.

21

166

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisasialooseri.

      Se, että hän hymyili minulle vastaan kävellessään.

    • Viinasinkku

      Se yks muija oli kova juomaan tequilashotteja, ja oli sen jälkeen ihan ympäripäissään, siihen minä ihastuin

    • Hänen käytöksensä ja massasta poikkeava tyyli.

      • 1 4 the fourteen

        tuonpa aioin itsekin kirjoittaa lisättynä vielä siihen, että miten käyttäytyy nimenomaan toisia kohtaan ja miten toiset häntä kohtaan. eli pelkän kuvan perusteella, tai nettideitin "tällainen olen", en kyllä ymmärrä miten ihastutaan.


    • Ajatukset, ajatuksenjuoksu. Se miten hän asioista ajattelee ja niistä keskustelee ollen läsnä keskustellessaan. Inhimillisyys ja tunteellisuus sekä huumorintaju tietysti olivat ihastuttavia piirteitä, joihin heti tykästyi. Ihastuin häneen jo ennen, kun ehdin näkemään ulkonäöltään. Mutta hänet nähtyäni kokonaisuudessaan olin jo aivan myyty. :-)

      Mulla oli tilaisuus tutusta ensin ihmisen ajatuksiin ja vasta sitten ulkonäköön. Joka kumpikaan ei ollut muuta kuin positiivisia yllätyksiä. :-) Toki nyt kun tunnetaan paremmin, huomaan piirteitä, jotka ei aina tunnu kivoilta joka tilanteessa. Mutta ei mitään niin mullistavan kamalaa, ettenkö edelleen kokisi häntä mulle juuri oikeaksi jakamaan tätä kaikkea mun kanssani. :-)


      Arki tuo mukanaan realiteetit, mutta jos ne ei saa oloa onnettomaksi, niin matka jatkuu yhdessä.

      • Hugh Grantin haamu

        Eli ihan hyvä varasuhde sitä parempaa, Sitä Oikeaa, odotellessa.


      • tinka_tiger
        Hugh Grantin haamu kirjoitti:

        Eli ihan hyvä varasuhde sitä parempaa, Sitä Oikeaa, odotellessa.

        Miten niin varasuhde? Mulle tämä suhde on kaikki kaikessa ja ehdottomasti viimeinen missä tulen olemaan. Ei ole olemassa oikeampaa mulle. :-)


      • vänkyrä nainen
        Hugh Grantin haamu kirjoitti:

        Eli ihan hyvä varasuhde sitä parempaa, Sitä Oikeaa, odotellessa.

        Hugh on IHANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • vänkyrä nainen kirjoitti:

        Hugh on IHANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Makunsa kullakin, minusta siinä ei ole mitään ihanaa. :-)


      • Hugh Grantin haamu
        tinka_tiger kirjoitti:

        Makunsa kullakin, minusta siinä ei ole mitään ihanaa. :-)

        Kyllä sä sen oman Hughis vielä saat. Älä huoli.


      • Hugh Grantin haamu kirjoitti:

        Kyllä sä sen oman Hughis vielä saat. Älä huoli.

        Niin kuivakkaa ukkoa en jaksais katella minuuttia pidempään. Joten no thanks.
        :-) Kuiva päältä päin ja kuiva olemukseltaan. Ei mitään piirrettä mikä sais kiinnostumaan Hughista tai sen kaltaisesta miehestä. Ei vetele vertoja nyksälle, ei sitten yhtään mitään samaa.


      • Nykäsen haamu


      • kumman kaa?
        tinka_tiger kirjoitti:

        Hahhhaa, en kyllä tarkottanut Nykäsen pullollisen pirtua Mattia. :-D

        Kumpi on sexympi: Nykäsen vai Vanhasen Matti?


      • kumman kaa? kirjoitti:

        Kumpi on sexympi: Nykäsen vai Vanhasen Matti?

        Ei kumpikaan, ihan mahdoton kysely. :-)



      • ............

      • ............ kirjoitti:

        Taas jotain panoeinoja.

        Ite alotit. :-D Etkö jaksa kestää? ;-)


    • Mies1985
      • Tietotoimistosta

        Feikki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      424
      2588
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      90
      2447
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      227
      1725
    4. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      180
      1567
    5. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      75
      1459
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      86
      1341
    7. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      89
      1305
    8. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      91
      1296
    9. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      1105
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      286
      1085
    Aihe