tekin joskus. Ihmettelen kun kuvan laittamisen jälkeen profiilini käkijämäärä lisääntyi huomattavasti, joka päivä ainakin 3 vierailijaa, ihan hyvä niin mut miks te sit käytte katsomassa treffiprofiiliani kerta toisensa jälkeen (samat henkilöt)
mut ette laita viestiä??
Toki ymmärtäisin että jos kerran selattaisiin mut kun samat naiset katsoo profiilini useampaan kertaan mut ei laita viestiä??
Miks sitä profiilia pitää sit käydä kurkkaamassa jatkuvasti jos se kerran ei kiinnosta??
Muutenkin naiset vois laittaa kans oma aloitteisesti viestiä miehille
(edes joskus) nyt kun kerran elämme tasa-arvon aikaa 2010 lukua.
Tehkää nyt naiset hyvänen aika niitä alotteita...
22
426
Vastaukset
- deiting mies
Eikö se olis helpompaa että itse teet aloitteet, kuin että valitat täällä ja toivot että koko naissukupuoli muuttaa ikiaikaisen käytöksensä ihan sinun vuoksesi?
- Deittaileva nainen
Itse ainakin selailen profiileita painamalla "seuraava profiili"... jne. eli väkisinkin näkee ne samat profiilit vaikkei niistä ole kiinnostunutkaan. Osaan kyllä tehdä aloitteen, jos joku kiinnostaa.
P.S. Voi kertoa, että 3 kävijää päivässä on kyllä surkean vähän... sorry...- epä.tasa.arvo
3 kävijää päivässä on vähän ehkä naiselle, mutta miehelle se on aika hyvin.
Oman profiilin vierailija määrä on n. 1-3 kävijää per viikko!! - mies...
Suurin osa naisista vain istuu perseellään eikä edes selaa miesten vaan odottavat yhteydenottoja niin kyllä 3 kävijää päivässä miehellä on paljon.... sorry....
- jatkuu...
mies... kirjoitti:
Suurin osa naisista vain istuu perseellään eikä edes selaa miesten vaan odottavat yhteydenottoja niin kyllä 3 kävijää päivässä miehellä on paljon.... sorry....
Ja muutenkin treffipalstalla miehiä on n. 2-3 kertaa enemmän kuin naisia niin tuokin vaikuttaa aika paljon siihen, että naiset saa enemmän vierailuja.
- visitor71
Eihän profiilistaan näekään kuin kolme viimeisintä kävijää, jos ei ole ostanut Tositarkoituksella -pakettia. Oikeasti kävijöitä voi olla vaikka kuinka paljon enemmän.
- 18+7
Missähän se sellainen "seuraava profiili" -painike on? Ei ole ainakaan täällä S24:n treffeillä sellaista. Joten jatkuvasti samat vierailijat eivät ainakaan selity sillä.
Ja kolme kävijää päivässä on siis miehelle todella paljon, kuten on jo sanottukin. Etenkin jos on kuvaton. Harvemmin on kolmea kävijää edes viikon aikana. Monesti ei yhtäkään. Kuvallinen mies voi ehkä saada useampia kävijöitä, mutta mitä olen joiltain kavereilta kuullut, niin eipä niitä kävijöitä kuvallisessakaan kamalasti ole ollut ensimmäisten päivien jälkeen. Kyllähän tämä aika paljon kertoo siitä kuinka paljon naiset oikeasti profiileja selaavat. Jos selailu olisi yleistäkin, niin kyllähän niitä kävijöitä väkisinkin olisi. Jos ajattelee, että Cityn deitti.netissä kuvattoman miehen ilmoituksessa käydään viikon sisään yli 200 kertaa (joskin kun kävijöitä ei näe, niin osa voi olla miehiäkin), niin vastaavaan määrään ei kyllä pääse S24:ssa kuin ehkä useamman vuoden aikana :D Cityssä olen saanut omaan kuvattomaan ilmoitukseen joka kerta julkaisun jälkeen noin viikon sisään useammalta naiselta aloitusviestin. S24:ssa olen tämän vuoden aikana saanut aloitusviestin taitaakohan olla kolmelta naiselta. - Deittiin kyllästynyt
epä.tasa.arvo kirjoitti:
3 kävijää päivässä on vähän ehkä naiselle, mutta miehelle se on aika hyvin.
Oman profiilin vierailija määrä on n. 1-3 kävijää per viikko!!kyllä,hyvin tarkkaan puoli vuotta kuvallinen ilmoitus ja juuri meni 50 kävijän raja rikki.Mitä tämä tekeekään,50/180 = 0,27 kävijää/päivä!!!
Olen laittanut viestin 17 neitokaiselle, joista 1 vastasi ja jäi keskustelu asteelle yhdeltä tuli "ei kiitos" viesti.
Loput neitokaiset eivät reagoineet mitenkään viesteihin joten miehenä on lievästi vituttavaa laittta viestiä kun tietää lopputuloksen;EI VASTAUSTA
Ja tosiaan,nainenkin voi tehdä aloituksen.Ei tarvitse ottaa prinsessa otetta ja odottaa että prinssi rohkea tulee valkoisella ratsullaan noutamaan. - 17+19
Deittiin kyllästynyt kirjoitti:
kyllä,hyvin tarkkaan puoli vuotta kuvallinen ilmoitus ja juuri meni 50 kävijän raja rikki.Mitä tämä tekeekään,50/180 = 0,27 kävijää/päivä!!!
Olen laittanut viestin 17 neitokaiselle, joista 1 vastasi ja jäi keskustelu asteelle yhdeltä tuli "ei kiitos" viesti.
Loput neitokaiset eivät reagoineet mitenkään viesteihin joten miehenä on lievästi vituttavaa laittta viestiä kun tietää lopputuloksen;EI VASTAUSTA
Ja tosiaan,nainenkin voi tehdä aloituksen.Ei tarvitse ottaa prinsessa otetta ja odottaa että prinssi rohkea tulee valkoisella ratsullaan noutamaan.Jos katsot kävijämäärän omasta salaiset kansiot -sivultasi, niin se kävijämäärä ei pidä täsmällisesti paikkansa. Kävijöitä voi siis olla enemmänkin mikäli et ole niitä jotenkin muuten laskenut. Se on ilmeisesti laskettu lukumäärä niistä kävijöistä, jotka näkyvät edelliset vierailijat -listalla. Jos ei ole tositarkoituksella-pakettia, niin siinä listallahan näkyy vain kolme viimeistä kävijää, mutta se koko kävijälista ilmeisesti säilyy järjestelmän tiedossa. Tässä vierailijalistallahan eivät suinkaan ole kaikki vierailijat vaan ainoastaan ne, joiden profiilit ovat palvelussa vielä olemassa. Jos profiili poistuu, niin ko. henkilö poistuu myös sinun vierailijalistaltasi. Tämä aiheuttaa sen, että myös kävijämäärä salaisissa kansioissa tippuu. Minulla esimerkiksi kävijämäärä pysyy jatkuvasti tasaisesti 50 paikkeilla heittäen muutamia sinne tänne. Profiilissani kun naiset käyvät hyvin harvakseltaan ja niistäkin kävijöistä profiilit poistuvat jokseenkin samassa suhteessa, jolloin tuo luku pysyy aika samassa kohdissa :)
- n0m´09ju
Deittiin kyllästynyt kirjoitti:
kyllä,hyvin tarkkaan puoli vuotta kuvallinen ilmoitus ja juuri meni 50 kävijän raja rikki.Mitä tämä tekeekään,50/180 = 0,27 kävijää/päivä!!!
Ja tosiaan,nainenkin voi tehdä aloituksen.Ei tarvitse ottaa prinsessa otetta ja odottaa että prinssi rohkea tulee valkoisella ratsullaan noutamaan.Jep, mullakin käy siinä 1-3 miestä päivässä profiiliani katsomassa. Joskus heistä joku tekee aloitteen, mutta olen tehnyt itsekin: nyt kirjoittelen kahden kanssa, joista toisessa mies teki ja toisessa minä tein aloitteen (en ole mikään polygaami, mutta kova nainen kirjoittelemaan, varsinkin kun nämä miehet asuu matkojen päässä). Tosin en liene laskettavaksi "neitokaiseksi", vaan olen viittäkymppiä lähestyvä akka.
Mutta kärsivällisyyttä ja rohkeutta miehet, siis kärsivällisyyttä pitää "syöttiä koukussa" ja rohkeutta ottaa silloin yhteyttä, kun siltä tuntuu! - tmään88
jatkuu... kirjoitti:
Ja muutenkin treffipalstalla miehiä on n. 2-3 kertaa enemmän kuin naisia niin tuokin vaikuttaa aika paljon siihen, että naiset saa enemmän vierailuja.
Tuo tarkoittaa myös sitä että naisella on varaa mistä valita, kuten tosielämässä
- epäreiluako?
17+19 kirjoitti:
Jos katsot kävijämäärän omasta salaiset kansiot -sivultasi, niin se kävijämäärä ei pidä täsmällisesti paikkansa. Kävijöitä voi siis olla enemmänkin mikäli et ole niitä jotenkin muuten laskenut. Se on ilmeisesti laskettu lukumäärä niistä kävijöistä, jotka näkyvät edelliset vierailijat -listalla. Jos ei ole tositarkoituksella-pakettia, niin siinä listallahan näkyy vain kolme viimeistä kävijää, mutta se koko kävijälista ilmeisesti säilyy järjestelmän tiedossa. Tässä vierailijalistallahan eivät suinkaan ole kaikki vierailijat vaan ainoastaan ne, joiden profiilit ovat palvelussa vielä olemassa. Jos profiili poistuu, niin ko. henkilö poistuu myös sinun vierailijalistaltasi. Tämä aiheuttaa sen, että myös kävijämäärä salaisissa kansioissa tippuu. Minulla esimerkiksi kävijämäärä pysyy jatkuvasti tasaisesti 50 paikkeilla heittäen muutamia sinne tänne. Profiilissani kun naiset käyvät hyvin harvakseltaan ja niistäkin kävijöistä profiilit poistuvat jokseenkin samassa suhteessa, jolloin tuo luku pysyy aika samassa kohdissa :)
Tasan ei jaeta palikoita.
Mun salaisissa kansioissani lukee
Profiilissa vierailleet: 138
Vastaanotetut viestit: 98
Ei sinne usein näköjään eksytä, mutta viestejä tulee vierailuihin nähden aivan loistava määrä. Tosin hakemiani ei juurikaan noissa ole...
- räähkä ämmä
En jaksa enää tehdä aloitteita. Olen katsonut kaikki kiinnostavat ikäluokat läpi moneen kertaan ja laittanut miehille viestejä, kun siellä on ne samat lärvit näemmä kuukaudesta toiseen niin turha kytätä joka kuukausi uudestaan samat ukot.
Jos en kelvannut jollekin tietylle nikille pari kk sitten niin tuskinpa nytkään. Tai lähinnä tulisi sellainen olo että hän "tyytyy" minuun kun ei muutakaan löytänyt, jos ottaa yhteyttä yllättäen puolen vuoden päästä muistamatta enää että olin jo itseäni hänelle tyrkyttänyt. - palstakypsä
Jos tekee aloitteen niin palaute tulee tyyliin mitä musta haluat...Ihan kun nainen ei saisi tehdä aloitetta..Olen ihan ok näköinen kuvallisella profiililla..mutta kun ei niin ei...
- deiting mies
Vaikka "Mitä musta haluat?" on ihan perusteltu kysymys deittaillessa, on se aika suoraviivainen vastaus ensimmäiseen aloitteeseen. Ehkäpä miehet, jotka sinua kiinnostavat ja joille olet tehnyt aloitteen ovat juuri tällaisia suoran ja avoimen toiminnan tyyppejä.
- ;)))))
viläon ävärä kuvitelma että miehen pitää tehdä aloite. se o puoliks ja sillä jämpti eli ihana sama kumpi kerkee. näin ei ois seksiköyhyyttä enää....
eli kirjastos, kävelyllä, rannalla missä vaan tajuntaan iskee - ShakeItBaby
Suomalainen nainen on tuppisuu ja aloitekyvytön.
On helpompi lähteä lomareissulle sopivin väliajoin ulkomaille ja antaa paikallisten lirkutella.
Eipä silti aivan yhtä monta miestä lähtee samaan koneeseen ja katsastaa paikallisia naisia.- ölokj0´9nqb
Oho, ja suomalainen valioyksilömies ei yleistä yhtään... Ehkä kaikki naiset menevät hänen edessään ihastuksesta sanattomiksi ja ujoiksi?
Niin, ei vaikea arvailla minne päin maailmaa nuo helpot reissut suuntaavat ja missä naiset lirkuttelevat. Haluaa siis lirkuttelijan kuin osaa lähestyä itsetuntoista suomalaista naista? Ihan vapaasti! - räähkä ämmä
Kun saa kerta toisensa jälkeen kuulla kunniansa siitä että on puhelias livenä tai netissä, niin kyllähän Siperia opettaa ettei tässä maassa saa puhua mistään mitään. Kun vielä aikoinaan jaksoin miesten kanssa kirjoitella, tuli niitä kauhisteluja että oho kylläpäs sulla kertyi juttua. Alkoi vituttaa että viivottimenko kanssa olisi pitänyt mittailla ettei vaan vahingossakaan tule kirjoitettua liikaa.
Ulkomaalaisten kanssa en ole vielä pelehtinyt, koska haluan että kumppani puhuu suomea. - RexRex
räähkä ämmä kirjoitti:
Kun saa kerta toisensa jälkeen kuulla kunniansa siitä että on puhelias livenä tai netissä, niin kyllähän Siperia opettaa ettei tässä maassa saa puhua mistään mitään. Kun vielä aikoinaan jaksoin miesten kanssa kirjoitella, tuli niitä kauhisteluja että oho kylläpäs sulla kertyi juttua. Alkoi vituttaa että viivottimenko kanssa olisi pitänyt mittailla ettei vaan vahingossakaan tule kirjoitettua liikaa.
Ulkomaalaisten kanssa en ole vielä pelehtinyt, koska haluan että kumppani puhuu suomea.N00b ;-) Tarvitteisit rullamitan mun kanssa, kirjottasin sut suohon samantien :D Harmi ettet ilmeisesti ole enää rehveillä - tosin tuskin me oltais edes otettu yhteyttä kumpainenkaan jos ei ole samalla paikkakunnalla.
Täs hienoinen provo, mut totuudenmukainen sellainen.
- .........
mitä sitä jos on tuppisuu, hakee seuraa, jos ei kertakaikkiaan osaa itse tehdä aloitetta..
- ~cissi~
Naiselle se on aloite, että käy sivullasi rekkautuneena :) Voishan se käydä siellä rekkaamattomanakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991546Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131216- 2301200
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2671068Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81989- 141970
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179963Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15939Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33812- 74809