https://www.facebook.com/groups/231798440197984/
Ajattelin laittaa tälläisen ryhmän pystyyn muutamasta syystä. 1. Entinen pomoni ei vastaa puhelimeen eikä sähköpostiin. 2. Olen tällähetkellä täysin PA: ennenkun saan palkkani lomarahoineen ko. yrityksestä. 3. Vuokra olisi pitänyt maksaa noin viikko sitten. En ole pystynyt. 4. jääkaappi on tyhjä eikä ole juurikaan sapuskaa kaapissa varastoissa.
joten tästä syystä pyydänkin hiukan apua KAIKILTA halukkailta, että voitteko ystävällisesti soittaa vaikka jokainen yhden puhelun johonkin aikaan vuorokaudesta. Aamulla, päivällä, yöllä, koska ehkä olen soittanut väärään aikaan ja tästä syystä puheluun ei ole vastattu. Haluan että kaikkia aikoja kokeillaan.
Lyhyt puhelu, jossa sanotte että Jani on yrittänyt tavoitella, voitko soittaa hänelle.. Ilmeisesti jotain liittyen palkan maksuun.
Pomoja on 2kpl (kumpikaan ei vastaa)..
En halua heitä turhaan häiritä, vaan yritän vaan jotenkin saada heidät kiinni ja vastaamaan puheluun.. Mielestäni heidän käyttäytymisensä on erittäin lapsellista. enkä nyt parempaa keinoa tähän hätään keksinyt heidän tavoittamseksi.
huomenna 9.8.2011 laitetaan numerot esille ryhmään klo 10, jos en ole kiinni saanut..
Työntekijöille, jotka eivät ole saaneet palkkaa...
1
83
Vastaukset
- Toimi näin
Ihan aluksi: hae nyt hyvä ihminen toimeentulotukea itsellesi! Kun kerrot tilanteesi, niin pitäis rahaa tulla. Toiseksi ilmoitat liittoon asiasta. Kai kuulut siihen?! Jos pomosi eivät vastaa liitonkaan puheluihin, tai ovat yhtä hankalia tapauksia, kuin minun ex-palkanmaksajani, he varmaan ehdottavat samaa kuin minullekin, eli palkkaturvaan hakemus. Lomake löytyy netistä! Käsittely vie aikaa, mutta sillä välinhän saat varmasti toimeentulotukea. Voi jopa olla, että he maksavat osan vuokrastasi, ja/tai sähkölaskusi!! En ole itsekään saanut viimeisintä palkkaani, koska ilmeisesti narsistinen palkanmaksajani (joka väitti olevansa työnantajani, mutta koska olen henk.koht.avustaja, ja hän ex-avustettavani äiti, sekä edunvalvoja, se oli vale, sillä vammainen henkilö on aina työnantaja, vaikka hän palkkapaperit toimittikin) katkeroitui lopetettuani työt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268