Seurustelematon avautuu...

Niin olen juuri 30v täyttänyt mies enkä ole elämässäni kertaakaan seurustellut.
Haluaisin tietää onko täällä palstalla muita tämän kovan kohtalon omaavia.

Erityisen katkeraksi tän tekee se kun tutut tämän tästä pariutuu ja sit eroaa hetken päästä ja sit jonkun ajan päästä hehkutetaankin jo uutta suhdetta ja ollaan niin rakastuneita kunnes taas erotaan jotta voidaan taas kohta hehkuttaa uutta onnea.

Näillä jo parisuhteessa olleilla on se kokemus takana ja juuri se että ovat saaneet tuntea tuon parisuhteen ilot ja surut. Minulla ei ole koskaan ollut mitään enkä ole saanut kokea tätä mitä muut ovat saaneet.

Vielä pahemmaks tän tekee se kun naiset sanovat että "sä oot niin mukava, kyllä sä jonkun vielä löydät varmasti" joo tosiaan, toi on niin viimenen loppuunkäytetty klisee jota vihaan kuulla.

Mutta kertokaahan muutkin seurustelemattomat tuntemuksia. Huom. vain ne jotka eivät todellakaan ole ikinä seurustellut ja ne joilla ei ole mitään kokemusta parisuhteesta. Niinkuin allekirjoittanut.

3

207

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............

Olet ATM. Mitäpä siitä sen enempää jaarittelemaan.

• ---

Meitä kohtalotovereita - AT-miehiä- on täällä paljon.

• Naisasialooseri.

Itse olen sinua pari vuotta nuorempi mies enkä ole koskaan seurustellut ja samat ovat tuntemukset. Tosin minulle ei edes kukaan ole sanonut, että kyllä sä vielä jonkun löydät varmasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      97
      1667
    2. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      57
      758
    3. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      263
      755
    4. 43
      704
    5. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      126
      649
    6. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      44
      541
    7. Ketä sinä sitten

Rakastat?
      Ikävä
      31
      473
    8. Tämmöistähän tämä meillä ollut

Sanatonta rakkautta.
      Ikävä
      29
      459
    9. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      58
      436
    10. Martinan naama Seiskan kannessa

Tekstinä: konkurssin karut taustat. Mitähän mahtaa vaikuttaa valmennuksiin, kun porukka lukee kuinka paljon imuroinut it
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      432
    Aihe